Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-12
  • ZamawiającyGMINA KOLBUSZOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00011014
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolbuszowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4c925a-7741-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Poprawa jakości środowiska poprzez rozwój terenów zieleni na obszarze miasta Kolbuszowa" Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.kolbuszowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej PZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie iInstrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net Szczegółowe informacje zawartow rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców(Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dozastosowaniaprzez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego1.1.Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: 1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanychw Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100Kolbuszowa. 1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani:LucynaWyka ul. Piekarska 1536-100 Kolbuszowa Tel. 17 2271 333 wew. 424e-mail:rodo@ekolbuszowa.pl1.1.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:Utworzenie Parku Niepodległości przy ulicy Astrowej w Kolbuszowej numer referencyjny nadany sprawie:ZP.271.1.6.2021.prowadzonym w trybie: podstawowym.1.1.4.Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”; 1.1.5. Pani/Panadane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.1.6. Obowiązek podania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 1.1.7. Wodniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;1.1.8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODOprawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodousunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał wceluubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także wtrakcierealizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OBIEKTY INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ – zgodnie z Projektem Wykonawczym – Branża drogowa ZAKRES KWALIFIKOWANY1. Budowę ciągów komunikacyjnych i placów utwardzonych, w tym:1) Budowa alejek spacerowych z betonu dekoracyjnego - 1.880,25 m2 2) Budowa placów z betonu dekoracyjnego – 897,2 m2 3) Budowa alejki reprezentacyjnej o nawierzchni mineralnej (obszar 1 na mapie) – 776 m2 2. Konserwacja rowu melioracyjnego - dz. nr 32 - 0,152 km,3. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wym. 80 x 120 cm - 1szt.,OBIEKTY INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ – zgodnie z Projektem Wykonawczym – Branża drogowa ZAKRES NIEKWALIFIKOWANY1. Budowę ciągów komunikacyjnych i placów utwardzonych, w tym:1) Budowa alejek spacerowych z betonu dekoracyjnego - odcinek nad rowem na dz. nr 32 – 11,75 m2 ,2) Budowa placów z betonu dekoracyjnego na dz. nr 32 – 22,80 m2,3) Budowa alejki reprezentacyjnej o nawierzchni mineralnej (obszar 3a na mapie) - Wykonanie placu nawierzchni mineralnej – 353 m2,2. Przebudowa rowu melioracyjnego - dz. nr 32 - 10,5 mb 3. Ogrodzenie terenu inwestycji z siatki na słupkach drewnianych - 630 m ZAMÓWIENIE NIE OBEJMUJE:- Ścieżki i kładki rekreacyjno–dydaktycznej,- Kurtyny wodnej,- Elementów sportowo – rekreacyjnych,UWAGI:1. Na obszarze planowanej inwestycji występują drzewa w ilości 100 szt. (gatunku Dąb), nasadzone w 2018 roku w ramach inicjatywy „100 dębów z okazji 100-lecia Niepodległości”.Sadzonki te zostały zinwentaryzowane oraz naniesione na mapę załączoną do Projektu Wykonawczego Parku Niepodległości - Branża Zieleń.Wykonawca planując prace powinien uwzględnić lokalizację istniejących drzew w celu dochowania szczególnej dbałości o uniknięcie uszkodzeń nasadzonych dębów. 2. Zakres robót wymienionych w punkcie I. objęty jest projektem Wykonawczym pn. „Projekt Wykonawczy Branża drogowa”. Przedmiotowy projekt wykonawczy obejmuje zakres rzeczowy większy niż zakres objęty zamówieniem. Zakres rzeczowy objęty Zamówieniem został wskazany w punkcie I oraz w Przedmiarze robót.II. WYKONANIE ZBIORNIKA WODNEGO zgodnie z Projektem Wykonawczym pn. Budowa zbiornika wodnego –szczelnego dla zadania pn. „Park Niepodległości w Kolbuszowej” ZAKRES KWALIFIKOWANYZakres obejmuje wykonanie Zbiornika wodnego, betonowego o pow. 139,0 m2 – wraz z warstwami wyściełającymi oraz nasadzeniami roślinności.III. BRANŻA SANITARNA – zgodnie z Projektem Budowlanym „BUDOWA SIECI WODNO–KANALIZACYJNYCH” ZAKRES NIEKWALIFIKOWANYZakres robót obejmuje:1. Budowa sieci wodociągowejBudowa odcinka sieci wodociągowej o łącznej długości 501,50 m z rur:PE100 SDR 11 (PN10) 32x3,0 – 35,10 mPE100 SDR 11 (PN10) 40x3,7 – 406,30 mPE100 SDR 11 (PN10) 50x5,4 – 60,10 m2. Budowa sieć kanalizacji sanitarnejBudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U Ø160 (SN8) lite o łącznej długości 289,80 mUwaga:Rozwiązania techniczne szczegółowo uzgodnić z użytkownikiem urządzeń infrastruktury przed przystąpieniem do robót.IV. BRANŻA ELEKTRYCZNA I TELETECHNICZNA ZAKRES NIEKWALIFIKOWANY1. Wykonanie sieci energetycznej do zasilania elementów wyposażenia parku, oraz oświetlenia terenu Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem obejmuje:1) Montaż 2 szaf zasilających bez wyposażenia oraz przestawienie istniejącej szafy złączowo-pomiarowej2) Ułożenie całości kabli ziemnych, niezbędnych do zasilania urządzeń parku oraz oświetlenia3) Montaż studni rozdzielczej STU-1 szt. 1 wraz z uziemieniem4) Montaż bolców pod przyszłe oprawy słupkowe w alejkach parku S1 - S37 wg opisu w PW5) Montaż samych fundamentów prefabrykowanych pod maszty do mocowania kamer M1 – M3 i opraw O1 – O3 – szt. 36) Montaż 3 szafek SOK z wyposażeniem dla podłączenia oświetlenia kładek dla pieszych K1 – K37) Montaż złącza kablowego przy toaletach kontenerowych TK1 – TK2 – szt. 28) Montaż rozdzielni R1 z wyposażeniemUWAGA: Ponieważ bieżący etap zakłada tylko montaż podstaw (bolców) pod oprawy słupkowe, należy tak dobrać te podstawy (bolce), by można było na nich zamontować (w następnym etapie) słupki oświetleniowe spełniające kryteria zawarte w PW. Na etapie uzgadniania z Inwestorem materiałów do wbudowania, w części inwestycji objętej tym przetargiem, należy podać typ opraw słupkowych, do których są zaproponowane słupki oświetleniowe (spełniające kryteria zawarte w PW).2. Ułożenie sieci teletechnicznej monitoringu wizyjnego Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem obejmuje:1) Montaż szafy teletechnicznej bez wyposażenia 2) Ułożenie kanalizacji teletechnicznej jednootworowej Ø 110 mm - 819 m. wraz ze studzienkami teletechnicznymi - szt. 103) Ułożenie kanalizacji teletechnicznej jednootworowej Ø 40 mm od ST5 do M2 i Ł – 21 m 4) Istniejący rurociąg kablowy RHDPE Ø 40 mm należy wprowadzić do szafy teletechnicznej.5) Należy ująć w kalkulacji kosztów Inwestycji, objętej tym przetargiem, koszt wykonania mufy światłowodowej w studzience teletechnicznej, z której jest wyprowadzona kanalizacja teletechniczna rurą HDPE Ø40 i do której będzie wprowadzony światłowód doprowadzający sygnał do szafy teletechnicznej. Światłowód, na którym należy wykonać mufę to światłowód jednomodowy o 12 włóknach.UWAGA: Brak tych pozycji w przedmiarze robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45247270-3 - Budowa zbiorników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 10% (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2), jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.2. Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 10% zamówienia podstawowego.Zakres robót podobnych:Dla Zadania nr 1:BRANŻA INFRASTRUKTURA – 10 %1. Obiekty Infrastruktury Miejskieja. Budowa ciągów komunikacyjnych i placów utwardzonych,b. Przebudowa rowu melioracyjnego,c. Ogrodzenie terenu inwestycji,2. Wykonanie Zbiornika Wodnego,3. Branża Sanitarna: a. Budowa odcinka sieci wodociągowej,b. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej,4. Branża Elektryczna i Teletechniczna:a. Wykonanie sieci energetycznej do zasilania elementów wyposażenia parku oraz oświetlenia terenu,b. Ułożenie sieci teletechnicznej monitoringu wizyjnego.Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 192) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

BRANŻA ZIELEŃ - zgodnie z Projektem Wykonawczym Parku Niepodległości - Branża Zieleń ZAKRES KWALIFIKOWANY:1. Sadzenie drzew (100 szt.) i krzewów ozdobnych (319 szt.), 2. Założenie rabat bylinowych z traw ozdobnych (5 596 szt.),3. Założenie ogrodu żwirowego o pow. 150,0 m2 - zgodnie z Zestawieniem projektowanych elementów zieleni,4. Umocnienie rowu melioracyjnego faszyną5. Założenie łąki kwietnej o pow. 7 672,00 m2,6. Założenie trawników rekreacyjnych o pow. 5851,00 m2, 7. Nasadzenie traw oraz turzyc – rabaty w ogrodzie żwirowym i rowie melioracyjnym (16883 szt.).ZAKRES NIEKWALIFIKOWANY:a. Instrukcja Pielęgnacji i Konserwacji Elementów Zieleni Urządzonej na terenie Parku Niepodległości b. Prace pielęgnacyjne – pielęgnacja roślin na terenie Parku Niepodległości w Kolbuszowej w okresie realizacji umowy, niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Wymagany okres gwarancyjny, jaki Wykonawca jest zobowiązany udzielić to min. 3 lata. W tym okresie wymagane jest przeprowadzanie przeglądów oraz serwisów gwarancyjnych trzy razy w sezonie tzn. na wiosnę, w trakcie sezonu wegetacyjnego oraz przed okresem zimowym. Z każdego przeglądu oraz serwisu należy sporządzić protokół. Wykonawcę obowiązuje również rękojmia z tytułu należytego wykonania zadania.UWAGI:1. Na obszarze planowanej inwestycji występują drzewa w ilości 100 szt. (gatunku Dąb), nasadzone w 2018 roku w ramach inicjatywy „100 dębów z okazji 100-lecia Niepodległości”.Sadzonki te zostały zinwentaryzowane oraz naniesione na mapę załączoną do Projektu Wykonawczego Parku Niepodległości - Branża Zieleń.Wykonawca planując prace powinien uwzględnić lokalizację istniejących drzew w celu dochowania szczególnej dbałości o uniknięcie uszkodzeń nasadzonych dębów. 2. Lokalizację zieleni należy uzgodnić z Zamawiającym.3. Wszystkie rośliny przeznaczone do nasadzeń powinny posiadać paszport. 4. Odmiany wszystkich roślin należy uzgodnić z Zamawiającym.5. Prace powinny być prowadzone z uwzględnieniem wskazówek wynikających z Kodeksu dobrych praktyk „Ogrodnictwo wobec roślin inwazyjnych obcego pochodzenia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 10% (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2), jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.2. Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 10% zamówienia podstawowego.Zakres robót podobnych:BRANŻA ZIELEŃ – 10%1. Sadzenie drzew i krzewów ozdobnych,2. Złożenie rabat bylinowych z traw ozdobnych,3. Złożenie ogrodu żwirowego,4. Założenie łąki kwietnej,5. Założenie trawników rekreacyjnych,6. Nasadzenie traw oraz turzyc – rabaty w ogrodzie żwirowym i rowie melioracyjnym,7. Umocowanie rowu melioracyjnego.Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: 1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 192) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: Zadanie nr 1: 500.000,00 zł Zadanie nr 2: 500.000,00 zł.b. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:Zadanie nr 1:1. Kierownik budowy – branża architektoniczna – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej – minimum w ograniczonym zakresie – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówieniaOsoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności architektonicznej.2. Kierownik budowy – branża hydrotechniczna – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej – minimum w ograniczonym zakresie – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności hydrologicznej.3. Kierownik robót – branża drogowa – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – minimum w ograniczonym zakresie – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności drogowej.4. Kierownik budowy – branża instalacyjnej – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności instalacyjnej.5. Kierownik budowy – branża elektryczna – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności elektrycznej. UWAGA: Dotyczy osób określonych w punktach od 1 do 5:Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowanie zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy/Robót w zakresie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.Dotyczy wszystkich osób mających pełnić funkcję kierownika budowy lub robót.Zakres robót objęty opisem przedmiotu zamówienia będzie realizowany na podstawie odrębnych dokumentacji projektowych dla każdej branży. W związku z powyższym w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Prawem Budowlanym Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania kierownikiem budowy w branży architektonicznej, hydrotechnicznej, instalacyjnej i elektrycznej.Zadanie nr 2:Osoba kierująca aranżacją i zagospodarowaniem zieleni – min. 1 osoba – wymagania: Osoba ta musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie aranżacji i zagospodarowania zielenie.Osoba ta musi posiadać doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą związana z aranżacją i zagospodarowaniem zieleni o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób/wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):W zakresie Zadania nr 1: co najmniej jedną robotę obejmującą łącznie roboty budowlane w zakresie budowy: sieci wodno-kanalizacyjnych, sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, placów, chodników, ciągów komunikacyjnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złW zakresie Zadanie nr 2: co najmniej jedną robotę obejmującą aranżację i zagospodarowanie zieleni, w tym np. przygotowanie gruntu pod zasiew i nasadzenia, nasadzenia roślinności niskiej i wysokiej, wykonanie łąki kwietnej, wykonania trawników – o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1a do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;b. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1b do Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;c. Tabelę elementów scalonych – Rozdział III SWZd. dowód potwierdzenia wpłacenia wadium.UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 składa każdy z wykonawców osobno.e. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty./wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości:dla Zadania nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)dla Zadania nr 2 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu.2) Gwarancjach bankowych.3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być złożona w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, a ponadto winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać w treści następujące elementy:1) Oznaczenie dającego zlecenie i Wykonawcy, za którego działanie bądź zaniechanie gwarant odpowiada oraz wskazanie jego siedziby,2) Oznaczenie beneficjenta gwarancji – jako beneficjenta gwarancji należy wskazać: Gmina Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa dalej w treści zwany „Beneficjentem”,3) Oznaczenie gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie jego siedziby,4) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,5) Kwotę gwarancji,6) Termin ważności gwarancji,7) Bezwarunkowe i nieodwołane zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia na rzecz Beneficjenta kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta8) W przypadku, gdy gwarancja wadialna zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wyraźnie wynikać, iż odpowiedzialność gwaranta obejmuje działania bądź zaniechania każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oaz wszystkich łącznie,9) Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa.7. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej nr rachunku 20 9180 0008 2001 0001 7792 0001.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia:1. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1,wykonawcyustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówieniaalbo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówieniapublicznego.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożeniaoferty lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu.4. Przepisy dotyczące wykonawcystosuje sięodpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

11.1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:11.1.1. Planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjamiw zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia kolizji,11.1.2. Wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.11.2. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przeszkody w przypadku: 11.2.1. Wystąpienia zdarzeń losowych takich jak np. śmierć Wykonawcy (dotyczy to osób fizycznych).11.2.2. Wstrzymanie budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.11.2.3. Niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe intensywne opady deszczu, powodzie) uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętym harmonogramem.11.2.4. Działanie siły wyższej.11.2.5. Wystąpienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej i/lub sztuki budowlanej.11.2.6. Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.11.2.7. Udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji i uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy.11.2.8. Konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego umową;(...)Pozostałezmiany umowy zostały określone w pkt 11 Istotnych postanowień umowy (RozdziałIV SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.bip.kolbuszowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-10

2021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję wykonawcy do przeprowadzenia termomodernizacji budynku - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję wykonawcy do przeprowadzenia termomodernizacji budynku mieszkalnego, między innymi: wymianę źródła ciepła na pompę ciepła, modernizację CO i CWU, fotowoltaika, wymiana okien, docieplenie itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI