Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYMBARK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 49
1.5.2.) Miejscowość: Tymbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3325637
1.5.8.) Numer faksu: 18 3325632
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.tymbark@tymbark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce6ec4d2-6629-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark: Plac zabaw w Zamieściu, Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Zawadce, Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Tymbarku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/ugtymbark3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPotral.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tymbark,2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@tymbark.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy p.z.p. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGKOŚ2.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa obiektu małej architektury – placu zabaw w Zawadce, zlokalizowanego na działkach 583/1, 583/6 o powierzchni ok. 139,19 m².Powierzchnia placu powinna być wykonana w całości jako piaskowa wydzielona obrzeżami. Plac zabaw w całości winien być otoczony ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,1 m z jednym wejściem zlokalizowanym od strony zachodniej. Ogrodzenie metalowe, panele ocynkowane w kolorze zielonym.Wszystkie urządzenia do zabawy, w których wysokość swobodnego spadku jest większa niż 600 mm i/lub urządzenia wymuszające ruch użytkownika zostaną ustawione na nawierzchni piaskowej wytłumiającej uderzenia na całej powierzchni zderzenia. Grubość warstwy piasku powinna wynosić 20 cm, frakcja uziarnienia między 0,2-2mm. Piasek powinien być wysokiej jakości, płukany, bez zawartości gliny, iłu i innych związków pylastych. Zakres tej części robót obejmuje : roboty ziemne: zdjęcie humusu, korytowanie, wyznaczenie kształtu placu zabaw, ustabilizowanie podłoża gruntowego, ułożenie i ustabilizowanie warstwy żwirowej gr 10 cm, wykonanie ogrodzenia panelowego, ułożenie geowłókniny 250g/m2 , ułożenie warstwy piaskowej gr. 20cm, dostawę i montaż urządzeń takich jak: huśtawka podwójna metalowa wahadłowa, huśtawka wagowa, sprężynowiec konik, linarium, zestaw ze zjeżdżalnią, tablica z regulaminem, ławki z rur z oparciem, kosz na śmieci, tablica edukacyjna – czym jest drzewo, Przed placem zabaw od strony zachodniej wykonany będzie niewielki placyk z kostki betonowej gr 6cm oraz wydzielony obrzeżem betonowym. Na placu ustawione będą ławki, tablica z regulaminem oraz kosz na śmieci.Zakres robót dla tej części inwestycji obejmuje : roboty ziemne : zdjęcie humusu, korytowanie, wyznaczenie kształtu placu, ułożenie podsypki z tłucznia kamiennego odsączającej gr. ok. 15cm, ułożenie obrzeży w postaci krawężnika 8x25x100 na ławie betonowej, ułożenie podsypki z kruszywa łamanego gr. 10cm, ułożenie warstwy piaskowo-cementowej gr. 5cm, ułożenie kostki betonowej gr. 6cm. Powierzchnia placów - 16.05m2 nawierzchnia - kostka betonowa
4.2.5.) Wartość części: 0 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa obiektu małej architektury – placu zabaw w Tymbarku, zlokalizowanego na działce nr 1155/80 o powierzchni ok. 114,75 m². Powierzchnia placu wykonana będzie w całości jako naturalna trawiasta. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń takich jak: zestaw zabawowy – zestaw ze zjeżdżalnią A, zestaw zabawowy – zestaw ze zjeżdżalnią B, tablica z regulaminem, ławki z rur z oparciem, kosz na śmieci, tablica edukacyjna – życie w ulu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarncji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa obiektu małej architektury – plac zabaw na Zamieściu, zlokalizowanego na działkach nr 697 i 695 o powierzchni ok. 315,00 m². Dojście do placu zapewnione będzie poprzez projektowaną ścieżkę o nawierzchni żwirowej, wejście na ścieżkę będzie bezpośrednio z istniejącego placu utwardzonego przed istniejącym budynkiem usługowym. Powierzchnia placu wykonana będzie w całości jako trawiasta.Wszystkie urządzenia do zabawy, w których wysokość swobodnego spadku jest większa niż 600 mm zaleca się, aby ustawić na nawierzchni piaskowej wytłumiającej uderzenia na całej powierzchni zderzenia. Grubość warstwy piasku zaleca się, aby wynosiła 20 cm, frakcja uziarnienia między 0,2-2mm. Piasek powinien być wysokiej jakości, płukany, bez zawartości gliny, iłu i innych związków pylastych.Przed placem zabaw od strony południowej projektuje się niewielki placyk oraz ścieżka wykonane z nawierzchni żwirowej oraz wydzielone obrzeżem betonowymi. Przy placu ustawione będą ławki, tablica z regulaminem oraz kosz na śmieci.Zakres robót dla tej części inwestycji obejmuje : zdjęcie humusu, korytowanie, wyznaczenie kształtu placu, ścieżki, ułożenie podsypki z tłucznia kamiennego odsączającej gr. ok. 15 cm, ułożenie obrzeży w postaci krawężnika 8x25x100 na ławie betonowej, ułożenie podsypki z kruszywa łamanego gr. 10 cm, powierzchnia placów, chodnika - 60.00 m2nawierzchnia – żwirowa. dostawę i montaż urządzeń takich jak: huśtawka podwójna metalowa wahadłowa, huśtawka wagowa, cztery tablice edukacyjne o różnej tematyce, zestaw zabawowy, skałka wspinaczkowa, trampolina, tablica z regulaminem, ławki z rur z oparciem, kosz na śmieci.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji – waga kryterium 40 %.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7