Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Miejskim TULIŚ w Jastrowiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: Tel.: (67) 266 22 11
1.5.8.) Numer faksu: fax.: (67) 2662342;
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Miejskim TULIŚ w Jastrowiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-614410d7-d8ab-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003280/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Utworzenie dodatkowych miejsc w Żłobku Miejskim TULIŚ w Jastrowiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Nowe miejsca w Żłobku Miejskim TULIŚ w Jastrowiu” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6: Rynek Pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prace przygotowawcze.
2. Prace budowlano – instalacyjne – adaptacja pomieszczeń
3. Roboty zewnętrzne.
Do robót zewnętrznych zakwalifikowano:
- Wymianę ogrodzenia
- Remont elewacji
- Remont utwardzenia terenu
4. Pomieszczenie wózkarni (remont).
Mieszkanie znajdujące się w budynku ośrodka zdrowia przy ulicy 1 Maja 11 w Jastrowiu zostanie zaadaptowane na dodatkowe miejsca przy Żłobku Miejskim TULIŚ w Jastrowiu.
Oferent – Gmina i Miasto Jastrowie planuje utworzenie 15 dodatkowych miejsc w funkcjonującej już instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.
W wyniku przebudowy oraz zmiany formy użytkowania powstaną pomieszczenia, które będą spełniały wymagania wskazane w rozporządzeniu MRPiPS z dn. 10 lipca 2014r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy i zgodnie z ust. z dn. 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane i Rozp. MI z dn. 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn.zm) oraz zasadami wiedzy technicznej.
Całkowity metraż pomieszczeń objętych adaptacją wynosi 94,33 m² w tym:
- komunikacja (korytarz) 7,46 m²
- łazienka 10,30 m²
- schowek (pomieszczenie na leżaki) 4,14 m²
- sala dzienna dla dzieci 58,06 m²
- pomieszczenie wózkarni 14,37 m²
Budynek, w którym będą mieściły się dodatkowe miejsca opieki, częściowo pełni funkcję ośrodka zdrowia oraz od kwietnia 2021 mieści również Żłobek Miejski TULIŚ w Jastrowiu z 20 miejscami. Zaplanowane prace obejmują przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania wydzielonych na nowe miejsca pomieszczeń. Wykorzystanie istniejącej infrastruktury pozwoli na zwiększenie efektywności kosztowej inwestycji w stosunku do kosztów jakie byłyby konieczne w przypadku budowy nowego obiektu.
Jako pomieszczenia niezbędne dla prawidłowego działania obiektu wykorzystane zostaną istniejące pomieszczenia związane z obsługą działającego już Żłobka Miejskiego TULIŚ w Jastrowiu. Są to: wiatrołap, korytarz, szatnia, pomieszczenia biurowe, wc dla personelu, zmywalnia, kuchnia (rozdzielnia posiłków), plac zabaw, parking, kotłownia. Wymienione części wspólne nie wymagają prac adaptacyjnych i remontowych.
Oferent przewiduje w ramach realizacji zadania prace związane z następującymi częściami wspólnymi: wymiana ogrodzenia, remont elewacji, remont utwardzenia terenu, remont pomieszczenie wózkarni.
• UWAGA! Przed przystąpieniem do przetargu konieczna jest wizja lokalna! (Wizja musi być przeprowadzona w towarzystwie pracownika Urzędu GiM Jastrowie po wcześniejszym ustaleniu godziny spotkania. Oferty bez potwierdzonej wizji lokalnej zostaną odrzucone)
• Kolory/kształty/wzory płytek, elewacji itp. do uzgodnienia w Zamawiającym
• WYKONAWCA ZOBOWIAZANY JEST DO UZYSKANIA PRAWOMOCNEJ DECYZJI POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIA
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie
uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:O = C +
Ggdzie:O- łączna ilość punktów oferty ocenianej,C- liczba punktów uzyskanych w kryterium
„Cena”,Gliczba
punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowę/przebudowę/remoncie budynku (obiektu kubaturowego) o wartości min 300 000,00 zł,
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
- Kierownik budowy – 2 lata – podstawa dysponowania
- Kierownik robót sanitarnych – 1 rok – podstawa dysponowania
- Kierownik robót elektrycznych– 1 rok – podstawa dysponowania