Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,, Utworzenie Centrum Sportowo-Turystycznego Łąkie ''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 28
1.5.2.) Miejscowość: Lipka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672665041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipka.pnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalipka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Utworzenie Centrum Sportowo-Turystycznego Łąkie ''
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d5d8182-b5e8-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047079/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie Centrum Sportowo-Turystycznego Łąkie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.gminalipka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.gminalipka.pl
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zamówień
Publicznych ZETOPZP: https://pzp.gminalipka.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z
niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej . wymaganiami.
2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona tylko i wyłącznie za
pośrednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
3. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców w celu uzupełniania dokumentów, złożenia wyjaśnień lub przekazania informacji
wykorzystując moduł komunikacji w Platformie Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gmina@lipka.pnet.pl oraz
zamowienia@gminalipka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami: a) W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy Zamówień
Publicznych ZETOPZP: https://pzp.gminalipka.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z
niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej . wymaganiami. 2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona tylko i wyłącznie za
pośrednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
3. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców w celu uzupełniania dokumentów, złożenia wyjaśnień lub przekazania informacji
wykorzystując moduł komunikacji w Platformie Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gmina@lipka.pnet.pl oraz
zamowienia@gminalipka.pl
5. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany
ze znacznikiem czasu UTC.
6. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej . wymaganiami.
7. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona tylko i wyłącznie za pośrednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
8. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipka reprezentowana przez
Wójta Gminy, ul. Kościuszki 28, 77-420 Lipka; e-mail:gmina@lipka.pnet.pl
*Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Urzędu Gminy Lipka jest Beata
Lewandowska adres e-mail: biuro@iodopiIa.pl;
*Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
*odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
*Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
*obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
*w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.UCSTŁ.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 5022733,35 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Szczegółowy zakres rzeczowy określono w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę Centrum Sportowo- Turystycznego Łąkie.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane z podziałem na dwa Zadania, polegające w szczególności na:
Zadanie nr 1. UTWORZENIE CENTRUM TURYSTYCZNEGO W MIEJSCOWOŚCI ŁĄKIE– CZĘŚĆ I - Zagospodarowanie terenu nad jeziorem Łąkie
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest:
- zagospodarowanie działek: 79/3, 73, 69/15, 69/19, 70, 769, 74;
-budowę 3szt. domków o charakterze rekreacji indywidualnej wraz z infrastrukturą techniczną
-budowę budynku wypożyczalni sprzętu wodnego wraz z toaletami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną
-budowę utwardzeń terenu w postaci ścieżek pieszych
-budowę parkingu z placem manewrowym – 8 miejsc postojowych (w tym jedno dla niepełnosprawnych)
-budowę placu zabaw wraz z urządzeniami zabawowymi oraz innymi elementami małej architektury
-budowę pomostu do długości 25m
-budowę oświetlenia i monitoring terenu
-budowę drogi dojazdowej;
Projektowane zagospodarowanie działki lub terenu
Projektuje się zagospodarowanie terenu dla działek nr: cz. dz. nr 79/3, 73, 69/15, 69/19, 70, 769, 74:
- lokalizację 3szt. domków o charakterze rekreacji indywidualnej, zgodnie z zaznaczonymi wymiarami na planie zagospodarowania działki,
- lokalizację budynku wypożyczalni sprzętu wodnego, zgodnie z zaznaczonymi wymiarami na planie zagospodarowania działki,
- lokalizację pomostu,
- zagospodarowanie placu zabaw o powierzchni 1057.0m2 (wstawienie nowych nawierzchni i elementów zabawowych lecz z wykorzystaniem ww. elementów)
- infrastrukturę techniczną,
- zagospodarowanie terenu poprzez:
a) urządzenia budowlane związane z terenem:
- instalacja oświetlenia parku – oświetlenie wysokie zasilana z istniejącej szafki oświetleniowej przygotowanej pod rozbudowę instalacji oświetleniowej, przyłączona do sieci Enea,
- zwiększenie istniejącej mocy do max. 40(kW)
- przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej
- elementy małej architektury w postaci sprzętów zabawowych i siłowni zewnętrznej, ławek, siedzisk, koszy na odpady oraz stojaków na rowery;
b) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków:
-projektowana przepompownia ścieków
c) układ komunikacyjny:
- projektuje się utwardzenia z nawierzchni naturalnej oraz kostki betonowej i nawierzchni bezpiecznej - poliuretanowej
- układ komunikacyjny stanowią ciągi piesze oraz miejsca postojowe (8 miejsc parkingowych, w tym jedno dla niepełnosprawnych),
d) sposób dostępu do drogi publicznej:
- dojazd z drogi gminnej dz. nr 73 i z drogi powiatowej dz. nr 662, przez dz. nr 69/15 i 69/19
e) parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- przyłącze wodociągowe PE o 50
- przyłącze kanalizacji sanitarnej PE o 40
- instalacja monitoringu, zasilanie obiektu z istniejącego złącza kablowo – pomiarowego: kable zasilające
f) ukształtowanie terenu i układ zieleni
- ukształtowanie terenu: projektuje się niwelację terenu,
- układ zieleni zgodnie z projektem technicznym zieleni poprzez wprowadzenie nasadzeń zieleni wysokiej, średniowysokiej i niskiej komponowanej
Zadanie nr 2. UTWORZENIE CENTRUM TURYSTYCZNEGO W MIEJSCOWOŚCI ŁĄKIE– CZĘŚĆ II - Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Łąkie
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest:
- zagospodarowanie działek nr 71, 73, 69/20, 69/15, 69/19 z lokalizacją elementów małej architektury,
- budowa boisk: do piłki nożnej, wielofunkcyjne - do koszykówki/siatkówki, kort tenisowy,
- budowa 4 torowej bieżni lekkoatletycznej oraz skoczni do skoków w dal,
- budowa siedzisk zewnętrznych z wykorzystaniem istniejącego spadku terenu,
- budowa parkingu utwardzonego do 10 miejsc postojowych,
- remont i budowa schodów zewnętrznych,
- lokalizacja elementów małej architektury,
- budowa oświetlenia terenu – budowa: linii kablowej oświetlenia boisk, szafki oświetleniowej, opraw oświetleniowych i monitoring terenu,
- niweleta terenu oraz budowa murów oporowych,
- budowa drogi dojazdowej;
Projektowane zagospodarowanie działki lub terenu
Projektuje się zagospodarowanie terenu dla działek nr: 71, 73, 69/20, 69/15, 69/19
- zagospodarowanie terenu poprzez:
a) urządzenia budowlane związane z terenem:
- instalacja oświetlenia boisk – oświetlenie wysokie zasilane z istniejącej RG rozdzielnicy głównej zlokalizowanej przy budynku szkoły – wg projektu technicznego
- elementy małej architektury: ławki, kosze na odpady oraz stojaki na rowery, schody zewnętrzne, trybuny
- elementy wyposażenia dla boisk: bramki, słupki do siatki, słupki do kosza;
b) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków:
- nie dotyczy
c) układ komunikacyjny:
- projektuje się utwardzenia z nawierzchni naturalnej oraz z kostki brukowej 50x50cm
- projektuje się utwardzenia nawierzchni: ciągi piesze wokół boisk oraz miejsca postojowe (10 miejsc postojowych, w tym jedno dla niepełnosprawnych),
- budowa schodów terenowych zapewniających wejście na skarpę (niwelacja skarpy i utworzenie jednego biegu schodów) – po wcześniejszej likwidacji istniejących schodów
*nie wymaga się drogi pożarowej
d) sposób dostępu do drogi publicznej:
- dostęp z drogi głównej (dz. nr 662) oraz przez drogę wewnętrzną (dz. nr 69/15, 69/19)
e) parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- projektowana zewnętrzna infrastruktura elektroenergetyczna oświetlenia terenu wraz z oprawami oświetleniowymi
- kanalizacja teletechniczna wraz z monitoringiem terenu
f) ukształtowanie terenu i układ zieleni
- w ramach utworzenia centrum turystycznego zgodnie z wytycznymi przez zamawiającego projektuje się:
· boisko do piłki nożnej w nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach 29x56m. Pole do gry ma wymiary 25x50m
· boisko do koszykówki w nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 29x15. Pole do gry ma wymiary 28x15m
· boisko do siatkówki (wpisane w boisko do koszykówki) w nawierzchni poliuretanowej o wymiarach pola do gry 90x18m
· kort tenisowy w nawierzchni z mączki ceglanej o wymiarach 17.07x34.77m. Pole do gry ma wymiary 10.97x23.78m
· 4 torowa bieżnia lekkoatletyczna w nawierzchni poliuretanowej (typu natrysk) o całkowitej długości 80m
· skocznia do skoków w dal w nawierzchni poliuretanowej (typu natrysk) i piaszczystej (zeskocznia). Wymiar rozbieżni 40x1.22m, wymiary zeskoczni 8x3m
- układ zieleni zgodnie z projektem technicznym zieleni poprzez wprowadzenie nasadzeń zieleni wysokiej, rośliny okrywowej i trawy ozdobnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432210-9 - Wykładanie ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto – C – 60%
2) Okres gwarancji – G – 40%
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Sposób oceny ofert szczegółowo opisano w SWZ
Cena ofertowa brutto – 60% (waga) – maksymalnie 60 punktów
Okres gwarancji – 40% (waga) – maksymalnie 40 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Z ofert ą Wykonawca jest zobowiązany z łożyć:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert.
d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
f) Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu w postępowaniu (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp).
g) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w §12 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych https://pzp.gminalipka.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21