Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice
i remont dr. w m. Biskupice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 656156966
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice
i remont dr. w m. Biskupice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abccacec-79bd-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020769/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utwardzenie ul Spokojnej i Źródlanej w m. Solec, budowa ul. Kluczewskiej i Topolowej w m. Przemęt, budowa dr. od m Biskupice do m. Sokołowice i remont dr. w m. Biskupice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w punkcie 13. SWZ "13. KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI" oraz 14. SWZ "14. KWESTIE FORMALNE ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM OFERTY".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy Przemęt, z siedzibą przy ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt
Inspektor Ochrony Danych We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@przemet.pl
Cele przetwarzania Podstawa prawna Czas przechowywania Odbiorcy
Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy Osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danym, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. Danych wrażliwych/szczególnej kategorii danych)
Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Realizacja umowy z wybranym wykonawcą
Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy 10 lat od zakończenia umowy Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Archiwizacja danych Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 10 lat Podmioty, z którymi administrator zawarł umowy powierzenia
Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny 6 lat Kancelaria adwokacka
Przysługujące Pani/Panu prawa 1. Prawo żądania dostępu do danych (w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 19 i art. 75 ustawy PZP)
2. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 76 ustawy PZP)
3. Prawo żądania usunięcia danych
4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
5. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Obowiązek podania danych Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.1. CZĘŚĆ I: Utwardzenie ulicy Spokojnej i Źródlanej wraz ze zjazdami i odwodnieniem
w m. Solec – zadanie wymaga następujących robót:
• odtworzenia trasy w terenie,
• wykonania wykopów pod studnie rewizyjną, kolektor i przykanaliki kanalizacji deszczowej,
• wykonania robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów i dojść do posesji z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• wykonania betonowej studni rewizyjnej z piaskownikiem, kolektora i przykanalików
z rur PCV oraz ścieków liniowych z polimer - betonu,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• wykonania próby szczelności kanałów wykonanej sieci kanalizacji deszczowej,
• ułożenia rur osłonowych dwudzielnych o śr. zew. 110 mm na kablach telekom. pod jezdnią ciągu pieszo-jezdnego,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem na ciągach pieszo - jezdnych,
• wykonania podsypki z piasku, warstwa grub. 10 cm na zjazdach i dojściach do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie na ciągach pieszo - jezdnych,
• wykonania podbudowy z betonu cementowego klasy C8/10 na zjazdach i dojścia do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30 cm „na płask” i wtopionych na ławie betonowej z oporem na ciągach pieszo-jezdnych i zjazdach do posesji,
• ustawienia opornika betonowego wibroprasowanego 8x30cm na ławie betonowej z oporem, beton kl. C12/15 na zjazdach i dojściach do posesji,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8 cm w kolorze szarym na ciągach pieszo-jezdnych,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8 cm w kolorze grafitowym na zjazdach i dojściach do posesji,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• ułożenia prefabrykowanej betonowej ścianki czołowej wg KPED 02.16 z burzową klapą zwrotną ułożonej na ławie betonowej z betonu C12/15 grub. 50 cm,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego odrębnie na każdą część w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – waga kryterium 60%,
b) okres gwarancji – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.2. CZĘŚĆ II: Budowa ulicy Kluczewskiej i ulicy Topolowej wraz ze zjazdami
i odwodnieniem powierzchniowym w m. Przemęt – zadanie wymaga następujących robót:
• odtworzenia trasy w terenie,
• mechanicznego cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6÷10 cm,
• rozebrania nawierzchni bitumicznej – warstwa grub. 8 cm,
• rozebrania podbudowy tłuczniowej - warstwa grub. 20 cm,
• wywiezienia gruzu z terenu budowy na odległość do 10 km (wraz z utylizacją),
• wykonania robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje jezdni ciągów pieszo-jezdnych, zjazdów do posesji i dojść z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• wykonania przepustu z rur polietylenowych PEHD Ø 500 mm na ławie fundamentowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, warstwa grub. 20 cm z zasypaniem wykopu pospółką o frakcji 0/32 mm – pod zjazdem,
• regulacji wysokościowej studni rewizyjnych za pomocą dystansowych pierścieni regulacyjnych z betonu lub z tworzyw sztucznych,
• regulacji wysokościowej studzienek dla zaworów wodociągowych na betonowych płytach odciążających,
• regulacji wysokościowej włazów studni telekomunikacyjnych, ułożenia rur osłonowych dwudzielnych na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych wraz z wykopaniem rowka na kablu i zasypaniem wykopu,
• ułożenia zabezpieczenia istniejącego przyłącza telekomunikacyjnego kablem XzTKMDXpw2x2x0,5 w rurze osłonowej dwudzielnej po trasie kabla
wraz z wykopaniem rowka na kablu i zasypaniem wykopu,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni ciągów pieszo-jezdnych oraz zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pod ciągami pod jezdnią ciągów pieszo-jezdnymi, zjazdami i dojściami do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie pod jezdnią ciągów pieszo – jezdnych,
• wykonania podbudowy z betonu cementowego klasy C8/10 pod zjazdami i dojściami do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych najazdowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem na ciągach pieszo-jezdnych i zjazdach do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych ulicznych wtopionych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem na ciągach pieszo-jezdnych i zjazdach do posesji,
• ustawienia oporników betonowych wibroprasowanych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem na dojeździe nr 1, zjazdach i dojściach do posesji,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni ciągów pieszo-jezdnych i w kolorze grafitowym na zjazdach i dojściach do posesji,
• ułożenia nawierzchni przepuszczalnej z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni ciągu pieszo-jezdnego na dojeździe nr 1,
• plantowania poboczy gruntowych oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• umocnienia ścianek czołowych przepustu brukiem ułożonym na warstwie betonu,
• ustawienia oznakowania pionowego oraz balustrad ochronnych,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego odrębnie na każdą część w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – waga kryterium 60%,
b) okres gwarancji – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.3. CZĘŚĆ III: Budowa drogi gminnej od m. Biskupice do m. Sokołowice wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym oraz remont drogi w m. Biskupice – przedmiot tej części zamówienia opisują dwie odrębne dokumentacje, w których określono wykonanie następujących prac:
3.2.3.1. dla Budowa drogi gminnej od m. Biskupice do m. Sokołowice wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym:
• odtworzenia trasy w terenie,
• rozebrania nawierzchni z kamienia narzutowego 13/16 cm z odwozem gruzu poza teren budowy,
• wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje drogi i zjazdów do posesji, na pola i do lasu z odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• ułożenia rur osłonowych dwudzielnych o śr. zew. 110 mm na kablach telekom. i energetycznych pod jezdnią i pod zjazdami,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni i zjazdów,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem na miejscu pod jezdnią i wytworzonego i dostarczonego z betoniarni pod zjazdami do posesji, na pola i do lasu,
• wykonania podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, warstwa grub. 20 cm pod jezdnią, wykonania podbudowy zasadniczej betonu cementowego na zjazdach do posesji, na pola i do lasu,
• oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonania podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22P grub. 7 cm dla KR-2 na jezdni,
• wykonania umocnionych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm, warstwa grub. 15 cm,
• ustawienia opornika wtopionego beton. wibroprasowanego 12x25 cm na ławie betonowej z oporem na jezdni,
• ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego ulicznego 15x30 cm wtopionego i najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej z oporem,
• ustawienie opornika betonowego wibroprasowanego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grub. 5 cm dla KR-2 na jezdni,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8cm w kolorze grafitowym na zjazdach do posesji, na pola i do lasu,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3.2.3.2. dla Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Biskupice
• odtworzenia trasy w terenie,
• rozebrania krawężników betonowych na ławach betonowych, nawierzchni bitumicznej i z betonowej kostki brukowej na chodniku i zjazdach do posesji oraz podbudowy z betonu cementowego na zjazdach do posesji, bariery ochronnej, demontażu istniejących studni ściekowych i przykanalików z rur betonowych oraz cięcia i frezowania nawierzchni bitumicznej z odwozem gruzu i destruktu poza teren budowy,
• wykonania wykopów mechanicznie i ręcznie na odkład pod studnie ściekowe i przykanaliki z zasypaniem wykopów z zagęszczeniem,
• wykonania studni ściekowych i przykanalików istniejącej kanalizacji deszczowej,
• wykonania próby szczelności wykonanych przy kanalików kanalizacji deszczowej,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne pod zjazdami do posesji i chodnika,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem pod zjazdami do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej betonu cementowego na zjazdach do posesji,
• oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową poszczególnych warstw konstrukcyjnych jezdni,
• wykonania warstwy wyrównawczej do profilu z betonu asfaltowego wg tabeli wyrównań masą bitumiczną na jezdni,
• ustawienia krawężnika betonowego wibroprasowanego ulicznego 15x30 cm i najazdowego 15x22 cm na ławie betonowej z oporem,
• ustawienia opornika betonowego wibroprasowanego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8 cm w kolorze szarym na chodniku i grafitowym na zjazdach do posesji,
• ułożenia warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 5 cm na jezdni,
• plantowania poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw,
• umocnienia skarp rowu brukiem ułożonym na warstwie betonu,
• ustawienia oznakowania pionowego oraz balustrad ochronnych,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego odrębnie na każdą część w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena – waga kryterium 60%,
b) okres gwarancji – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
I. dla części I: co najmniej jedno zamówienie polegające
na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej
wraz z kanalizacją deszczową o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto.
II. dla części II: co najmniej jedno zamówienie polegające
na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej
o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.
III. dla części III: co najmniej jedno zamówienie polegające
na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego
o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.10. Informacje dotyczących Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP
8.10.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 8.6.1. ppkt b) SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.10.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
8.10.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. SWZ:
a) wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na:
I. dla części I: budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej
wraz z kanalizacją deszczową o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto ich wartości,
II. dla części II: budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto ich wartości,
III. dla części III: budowie/przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto ich wartości,
- daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
b) wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
14.1.16. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ;
c) oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium;
d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
e) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
f) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w pkt 8.4. SWZ – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.2.3. – załącznik nr 7 do SWZ, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów;
h) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 7a do SWZ;
i) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
12.1.1.1. dla części I: 16 000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100);
12.1.1.2. dla części II: 18 000,00 złotych (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100);
12.1.1.3. dla części III: 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8.6.1. i 8.6.2. SWZ.
9.2. Wykonawcy, o których mowa w 9.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
3.16. Zaliczka na poczet udzielenia zamówienia
3.16.1. Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia w wysokości 5% należnego wynagrodzenia w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy. Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia.
3.16.2. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia dokonania odbioru robót
przez Zamawiającego.
3.16.3. Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
3.16.4. Sposób udzielenia i rozliczenia zaliczki określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w paragrafie 17 projektu umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej, na profilu nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-12