Utwardzenie dróg gminnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utwardzenie dróg gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBobowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyGMINA BOBOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035912
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utwardzenie dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 12

1.5.2.) Miejscowość: Bobowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-212

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bobowo@bobowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bobowo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utwardzenie dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-376b9b97-a11b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000959/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Utwardzenie dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-bobowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-bobowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem SIDAS PZP pod adresem https://sidaspzp.pl/.2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, przekazywanie wezwań, pytania, odpowiedzi na pytania oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem SIDAS PZP (https://sidaspzp.pl/). Komunikacja odbywa się za pośrednictwem modułu Zamówienia/ Widok szczegółowy/ Komunikacja. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie zakupowej SIDAS PZP (https://sidaspzp.pl/), instrukcja użytkowania platformy dla Wykonawców dostępna jest pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk ,,dołącz do nas’’. Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. 4. Za datę przekazania (wpływu) oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej przyjmuje się datę wpływu na serwer platformy zakupowej SIDAS PZP (https://sidaspzp.pl/). Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej ( tj. w przypadku awarii, błędów lub niedostępności platformy zakupowej SIDAS PZP uniemożliwiających komunikację) nie dotyczy to jednak składania ofert, oświadczeń oraz podmiotowych środków dowodowych. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w instrukcji użytkowania platformy dla Wykonawców (https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07/Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf). Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 PZP.6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym mowa powyżej (art. 284 Pzp).7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce Zamówienia/ Widok szczegółowy/ Komunikacja, a następnie użycie narzędzia Utwórz wiadomość). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.8. Korzystanie z Serwisu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca następujących minimalnych wymagań technicznych: aktualnej popularnej przeglądarki internetowej, co najmniej Chrome lub Firefox.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobowo.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: bobowo@bobowo.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji)4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OB.271.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Utwardzenie drogi gminnej nr 214011 w Grabowie w kierunku Wielbrandowa – działka nr 229 w Grabowie, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm. 2) Utwardzenie drogi w Grabowie dz. 234 – działka nr 234 w Grabowie, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 118 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm. 3) Utwardzenie drogi gminnej nr 214016 w Wysokiej w kierunku Lipinek Królewskich – działki nr 18/2, 28, 31 w Wysokiej, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 195 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.Zakres robót dotyczących przedmiotu zamówienia:Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ należy wykonać w zakresie: zebrania wierzchniej warstwy jezdni (korytowanie) na całej jej szerokości, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej, wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych ze żwirowaniem, plantowanie poboczy z zagęszczeniem. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy w/w dróg gminnych. Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Prace związane z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą należy zaplanować w taki sposób, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac został opisany za pomocą: Niniejszej SWZ wraz z załącznikiem nr 1 do SWZ, Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty częściowej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert częściowych:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40 %.Zamawiający dokona oceny ofert częściowych przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów. Suma punktów będzie liczona w następujący sposób:SUMA punktów (S) – maks. 100 pktS = C + GS – suma punktów łącznieC – ilość punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt.)G – ilość punktów uzyskana w kryterium gwarancji (max. 40 pkt.)3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla każdej z części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty częściowej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert częściowych:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40 %.Zamawiający dokona oceny ofert częściowych przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów. Suma punktów będzie liczona w następujący sposób:SUMA punktów (S) – maks. 100 pktS = C + GS – suma punktów łącznieC – ilość punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt.)G – ilość punktów uzyskana w kryterium gwarancji (max. 40 pkt.)3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla każdej z części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Utwardzenie drogi gminnej nr 214009G w Grabowie w kierunku Pączewa – działka nr 131 w Grabowie, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm. 2) Utwardzenie drogi w Grabowie dz. 31 – działka nr 31 w Grabowie, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,0 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm. 3) Utwardzenie drogi w Smolągu – działka nr 25 w Smolągu, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.4) Utwardzenie drogi gminnej nr 214003G w Grabowcu w kierunku Mysinka – działka nr 50 w Grabowcu, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.5) Utwardzenie drogi gminnej nr 214006G w Jabłówku – działka nr 40 w Jabłówku, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.6) Utwardzenie drogi gminnej w Wysokiej – działka nr 73 w Wysokiej, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.7) Utwardzenie drogi gminnej nr 214019G w Wysokiej w kierunku Pączewa – działki nr 159, 245 w Wysokiej, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.8) Utwardzenie drogi gminnej nr 214007G w Bobowie (Urbanowo) – działka nr 15 w Bobowie, wykonanie nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ o długości 200 mb i szerokości 3,5 m. Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża. Warstwa odsączająca 15 cm. Warstwa odcinająca 6 cm.Zakres robót dotyczących przedmiotu zamówienia:Wykonanie przebudowy nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z płyt betonowych wielootworowych typu ,,YOMB’’ należy wykonać w zakresie: zebrania wierzchniej warstwy jezdni (korytowanie) na całej jej szerokości, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej i odcinającej, wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych ze żwirowaniem, plantowanie poboczy z zagęszczeniem. Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy wyznaczyć geodezyjnie przebieg granic przedmiotowych działek ewidencyjnych celem prowadzenia ich wyłącznie w obrębie przedmiotowych działek stanowiących pas drogowy w/w dróg gminnych. Po wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową przedmiotowej drogi należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Prace związane z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą należy zaplanować w taki sposób, aby ich wykonanie nie opóźniło odbioru przedmiotowych robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac został opisany za pomocą: Niniejszej SWZ wraz z załącznikiem nr 1 do SWZ, Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty częściowej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert częściowych:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40 %.Zamawiający dokona oceny ofert częściowych przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów. Suma punktów będzie liczona w następujący sposób:SUMA punktów (S) – maks. 100 pktS = C + GS – suma punktów łącznieC – ilość punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt.)G – ilość punktów uzyskana w kryterium gwarancji (max. 40 pkt.)3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla każdej z części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty częściowej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert częściowych:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Gwarancja jakości i rękojmi (G) – waga kryterium 40 %.Zamawiający dokona oceny ofert częściowych przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów. Suma punktów będzie liczona w następujący sposób:SUMA punktów (S) – maks. 100 pktS = C + GS – suma punktów łącznieC – ilość punktów uzyskana w kryterium ceny (maks. 60 pkt.)G – ilość punktów uzyskana w kryterium gwarancji (max. 40 pkt.)3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla każdej z części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2.2 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2.3 Sytuacja finansowa i ekonomiczna Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),2.4 Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, minimum trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji drogi o podobnej złożoności i charakterze o wartości robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji drogi (lub dróg) o podobnej złożoności i charakterze o wartości minimum 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.  Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:1) co najmniej jedną osobą, której powierzy funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – 2 lata – podstawa dysponowania. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. 5. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby). 5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3 Sytuacja finansowa i ekonomiczna Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),1.4 Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, minimum trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji drogi o podobnej złożoności i charakterze o wartości robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji drogi (lub dróg) o podobnej złożoności i charakterze o wartości minimum 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.  Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:1) co najmniej jedną osobą, której powierzy funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – 2 lata – podstawa dysponowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Załącznik nr 2 Formularz Ofertowy. 2. Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.(oświadczenie wstępne)3. Załącznik nr 4 Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy.(jeśli dotyczy)4. Załącznik nr 5 Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)5. Załącznik nr 6 Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.6. Załącznik nr 7 Wykaz robót budowlanych/ Wykaz osób.7.Wypełnione kosztorysy ofertowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:   Część I: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Część II: 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się oddzielnie dla każdej z części przedmiotu zamówienia.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Bobowo 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp lub w zakresie i na warunkach określonych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz wzorze Umowy2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy(załącznik nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-bobowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Utwardzenie dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bobowo: Utwardzenie dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utwardzenie dróg gminnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont odcinków dróg powiatowych nr 1635B oraz 1638B metodą nakładki asfaltowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI