,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlińsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jedlińsk
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-30
  • Numer ogłoszenia568239-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568239-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Gmina Jedlińsk: ,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 67022376400000, ul. ul. Warecka  19 , 26-660  Jedlińsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 213 087, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl, faks 483 213 021.
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.jedlinsk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.jedlinsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.jedlinsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej za posrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście
Adres:
Urząd Gminy Jedlińsk, ul Warecka 19, 26-660 Jedlińsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.”
Numer referencyjny: ZP.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.”polegającego na:- wykonaniu robót budowlanych w oparciu o przedmiar robót i SSTW zakres realizacji zadania wchodzą drogi dojazdowe, wewnętrzne, powszechnego użytkowania nie zaliczone do kategorii dróg publicznych, gminnych, w myśl ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2018r, poz. 2068 z późn. zm.) w niżej wymienionych miejscowościach :1. Bierwiecka Wola2. Lisów3. Jedlanka (strona zachodnia)4. Wsola, ul. Pałacowa 5. Wielogóra, ul. Topolowa.6. Wierzchowiny – Huta7. Jedlanka (strona wschodnia)8. Wsola, ul. Bursztynowa9. Wielogóra, ul. Działkowa10. Klwaty11. PiastówZADANIE PODZIELONO NA 2 CZĘŚCI :CZĘŚĆ I – OBEJMUJE MIEJSCOWOŚCI :a) Bierwiecka Wolab) Lisówc) Jedlanka (strona zachodnia) d) Jedlanka ( strona wschodnia)e) Wierzchowiny – HutaCZĘŚĆ II – OBEJMUJE MIEJSCOWOŚCI :a) Wsola, ul. Pałacowab) Wsola, ul. Bursztynowa c) Wielogóra, ul. Działkowad) Wielogóra, ul. Topolowae) Klwatyf) Piastów.W ramach realizacji zadania CZĘŚĆ I jest wykonanie:1. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 360 w miejscowości Bierwiecka Wola– cała działka na odcinku od dz. nr 390/3 do działki drogowej, drogi powiatowej nr 361.Długość odcinka do realizacji 250mb szer. 3,50m.-Roboty ziemne -Podbudowa z kruszywa recykling gr 20 cm-Doprofilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy gr. 5 cm-Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.2. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 324 w miejscowości Lisów– część działki na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej dz. nr 719 do działki nr 323/2. Długość odcinka do realizacji 265mb szer. 4,0m.-Roboty ziemne -Podbudowa z kruszywa recykling gr 20 cm -Pielęgnacja drzewostanu (zakres wykona inwestor)-Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.3. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 374 w miejscowości Jedlanka – część działki na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej dz. nr 373/2 do działki nr 323/2. Długość odcinka do realizacji 335mb szer. 3,50m.-Doprofilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy gr. 5 cm-Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m24. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 216 w miejscowości Wierzchowiny – Huta – część działki na odcinku od drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr ewid. 212/2 do działki nr 118.Długość odcinka 420mb szer. 4,0m - Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków - Podbudowa z kruszywa recykling gr 10cm krotność = 0,5 -Podbudowa z kruszywa recykling gr 15cm krotność = 0,75 - Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m25. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 426/52 w miejscowości Jedlanka – część działki na odcinku od drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr ewid. 429 do działki nr 426/39.Długość odcinka 200m szer. 4,50m Na odcinku 100mb od drogi asfaltowej gr. kruszywa 10cm a na pozostałym dalszym odcinku 100mb gr. 25cm. -Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków -Podbudowa z kruszywa recykling gr. 10cm krotność = 0,5 - Podbudowa z kruszywa recykling gr. 25cm krotność = 1,25 - Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) -Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m2W ramach realizacji zadania CZĘŚĆ II jest wykonanie:6. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 346 w miejscowości Wsola, ul. Pałacowa – część działki na odcinku od Szkoły do dz. nr 476 ul. Słoneczna we Wsoli o nawierzchni bitumicznej. Długość odcinka do realizacji 233mb szer. 3,50m.-Roboty ziemne -Wzmocnienie istniejącej podbudowy o gr. 20 cm na powierzchni ( kruszywo inwestora) -Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.7. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 155/2 w miejscowości Wielogóra, ul. Topolowa – część działki na odcinku od działki nr 80/3 ul. Kwiatowa –droga gminna Nr 350406W do ul. Stawnej dz. nr 166/1. Długość odcinka do realizacji 338mb szer. 4,0m.-Karczowanie krzewów i zadrzewień ( wykona inwestor) -Doprofilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy gr. 5 cm na całym odcinku -Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.8. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 419/1 w miejscowości Wsola ul. Bursztynowa – część działki nr 419/1 na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej - ul. Wrzosowej nr ewid. 387 do działki nr 420/1. Długość odcinka 610mb szer.3,50ma) Wycinka drobnej roślinności i zakrzaczeńb) Doprofilowanie na odcinku 500mb kruszywem gr. 5cm a na pozostałym odcinku 110mb gr. kruszywa 10cm -Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków - Podbudowa z kruszywa 0/31,5mm gr. 5cm krotność = 0,25 -Podbudowa z kruszywa recykling gr. 10cm krotność = 0,5 -Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) -Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m29. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 784/3 w miejscowości Wielogóra, ul. Działkowa – część działki nr 784/3 na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej ul. Długiej nr ewid. 604/2 do działki nr 777/4. Długość odcinka 415mb, szer. 4,50m a) Doprofilowanie kruszywem z recyklingu gr. 10cm na odcinku od drogi asfaltowej długości 300mb a na pozostałym odcinku 115mb gr. 25cm - Roboty ziemne - Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków - Podbudowa z kruszywa recykling gr. 10cm krotność = 0,5 - Podbudowa z kruszywa recykling gr. 25cm krotność = 1,25 - Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m210. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 161 w miejscowości Klwaty – część działki na odcinku od drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr ewid. 162/1 do działki nr 129. Długość odcinka 240mb, szer. 4,0ma) Doprofilowanie kruszywem gr. 5cm na całym odcinku.- Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków- Profilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy kruszywem 0/31,5mm gr. 5cm z zagęszczeniem krotność = 0,5- Obmiar dodatkowy- Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora)-Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m2.11. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 202 w miejscowości Piastów – od drogi powiatowej nr ewid. 279/1 do działki nr 198/5.Długość odcinka 120mb, szer. 3,50ma) Doprofilowanie kruszywem gr. 5cm na całym odcinku.- Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków- Profilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy kruszywem 0/31,5mm gr. 5cm z zagęszczeniem krotność = 0,5- Obmiar dodatkowy- Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora)-Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SIWZ STWIOB, przedmiarze robót stanowiącym zał. 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233142-6
44113800-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył:co najmniej 1 robotę budowlaną, każda polegała na wykonaniu (budowa, przebudowa, remont) robót drogowych w zakresie utwardzenia destruktem o długości min - 1000 mb. DOPUSZCZA SIĘ W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA DWIE CZĘŚCI PRZEDSTAWIENIA DOŚWIADCZENIA NA JEDNEJ ROBOCIE BUDOWLANEJ ODPOWIADAJACEJ ZAKRESEM PRZEDMIOTOWI ZAMÓWIENIA O DŁUGOSCI min. 2000 mb.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. a) Kierownikiem budowy/robót, który posiada kwalifikacje zawodowe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, wykształcenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (Zamawiający pobierze samodzielne z właściwego rejestru)b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w pkt. 5.3.2 a) –jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.2 a ) powyżej składa: a) w przypadku dokumentów, o których mowa w 5.3.2 a ). – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofertJeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy, o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.3.1 musi złożyć co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie; oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt 5.3.2 (i odpowiednio pkt 5.4 ) należy złożyć odrębnie dla każdego wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są:- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu -jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy , jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia:a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy,b) Urząd Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 JedlińskOFERTA – : ,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.” Nie otwierać przed dniem 14.08.2020r. do godz. 10.15 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty/ opakowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości:dla części I: 2000,00 PLN dla części II: 2000,00 PLN 6.2 wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzub) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnymc) gwarancjach bankowychd) gwarancjach ubezpieczeniowyche) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z póżn. Zm.). 6.3 wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającegoPołudniowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku nr konta:06 9132 0001 0000 0433 2000 0030z adnotacją : „wadium : ,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.” Część I i/lub Część IIZaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.6.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę gwarancji,c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) na podstawie, którego będzie możliwe wymaganie zapłaty kwoty wadium.6.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.6.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy.6.9 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 6.13.6.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.6.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.6.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.6.14 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.15 Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji i rękojmii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p., w sposób i na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/;2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, ul. Warecka19, 26-660 Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: pod nazwą: ,,Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r.”Część I i/lub część II prowadzonym w trybie: przetargu nieograniczonego;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1896.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,;4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;7) posiada Pani/Pan prawo do:• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;8) nie przysługuje Pani/Panu• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I – OBEJMUJE MIEJSCOWOŚCI :a) Bierwiecka Wolab) Lisówc) Jedlanka (strona zachodnia) d) Jedlanka ( strona wschodnia)e) Wierzchowiny – HutaW ramach realizacji zadania CZĘŚĆ I jest wykonanie:1. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 360 w miejscowości Bierwiecka Wola– cała działka na odcinku od dz. nr 390/3 do działki drogowej, drogi powiatowej nr 361.Długość odcinka do realizacji 250mb szer. 3,50m.-Roboty ziemne -Podbudowa z kruszywa recykling gr 20 cm-Doprofilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy gr. 5 cm-Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.2. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 324 w miejscowości Lisów– część działki na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej dz. nr 719 do działki nr 323/2. Długość odcinka do realizacji 265mb szer. 4,0m.-Roboty ziemne -Podbudowa z kruszywa recykling gr 20 cm -Pielęgnacja drzewostanu (zakres wykona inwestor)-Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.3. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 374 w miejscowości Jedlanka – część działki na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej dz. nr 373/2 do działki nr 323/2. Długość odcinka do realizacji 335mb szer. 3,50m.-Doprofilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy gr. 5 cm-Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m24. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 216 w miejscowości Wierzchowiny – Huta – część działki na odcinku od drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr ewid. 212/2 do działki nr 118.Długość odcinka 420mb szer. 4,0m - Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków - Podbudowa z kruszywa recykling gr 10cm krotność = 0,5 -Podbudowa z kruszywa recykling gr 15cm krotność = 0,75 - Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m25. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 426/52 w miejscowości Jedlanka – część działki na odcinku od drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr ewid. 429 do działki nr 426/39.Długość odcinka 200m szer. 4,50m Na odcinku 100mb od drogi asfaltowej gr. kruszywa 10cm a na pozostałym dalszym odcinku 100mb gr. 25cm. -Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków -Podbudowa z kruszywa recykling gr. 10cm krotność = 0,5 - Podbudowa z kruszywa recykling gr. 25cm krotność = 1,25 - Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) -Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45233142-6, 44113800-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Utwardzenie destruktem i zamknięciem podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami dróg gminnych w 2020r część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II – OBEJMUJE MIEJSCOWOŚCI :a) Wsola, ul. Pałacowab) Wsola, ul. Bursztynowa c) Wielogóra, ul. Działkowad) Wielogóra, ul. Topolowae) Klwatyf) Piastów.W ramach realizacji zadania CZĘŚĆ II jest wykonanie:6. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 346 w miejscowości Wsola, ul. Pałacowa – część działki na odcinku od Szkoły do dz. nr 476 ul. Słoneczna we Wsoli o nawierzchni bitumicznej. Długość odcinka do realizacji 233mb szer. 3,50m.-Roboty ziemne -Wzmocnienie istniejącej podbudowy o gr. 20 cm na powierzchni ( kruszywo inwestora) -Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.7. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 155/2 w miejscowości Wielogóra, ul. Topolowa – część działki na odcinku od działki nr 80/3 ul. Kwiatowa –droga gminna Nr 350406W do ul. Stawnej dz. nr 166/1. Długość odcinka do realizacji 338mb szer. 4,0m.-Karczowanie krzewów i zadrzewień ( wykona inwestor) -Doprofilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy gr. 5 cm na całym odcinku -Rozłożenie destruktu asfaltowego gr. 8 cm (materiał inwestora)-Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2.8. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 419/1 w miejscowości Wsola ul. Bursztynowa – część działki nr 419/1 na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej - ul. Wrzosowej nr ewid. 387 do działki nr 420/1. Długość odcinka 610mb szer.3,50ma) Wycinka drobnej roślinności i zakrzaczeńb) Doprofilowanie na odcinku 500mb kruszywem gr. 5cm a na pozostałym odcinku 110mb gr. kruszywa 10cm -Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków - Podbudowa z kruszywa 0/31,5mm gr. 5cm krotność = 0,25 -Podbudowa z kruszywa recykling gr. 10cm krotność = 0,5 -Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) -Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2 - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m29. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 784/3 w miejscowości Wielogóra, ul. Działkowa – część działki nr 784/3 na odcinku od drogi o nawierzchni bitumicznej ul. Długiej nr ewid. 604/2 do działki nr 777/4. Długość odcinka 415mb, szer. 4,50m a) Doprofilowanie kruszywem z recyklingu gr. 10cm na odcinku od drogi asfaltowej długości 300mb a na pozostałym odcinku 115mb gr. 25cm - Roboty ziemne - Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków - Podbudowa z kruszywa recykling gr. 10cm krotność = 0,5 - Podbudowa z kruszywa recykling gr. 25cm krotność = 1,25 - Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora) - Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m210. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 161 w miejscowości Klwaty – część działki na odcinku od drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr ewid. 162/1 do działki nr 129. Długość odcinka 240mb, szer. 4,0ma) Doprofilowanie kruszywem gr. 5cm na całym odcinku.- Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków- Profilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy kruszywem 0/31,5mm gr. 5cm z zagęszczeniem krotność = 0,5- Obmiar dodatkowy- Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora)-Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m2.11. Droga dojazdowa, wewnętrzna, powszechnego użytkowania nr ewid. 202 w miejscowości Piastów – od drogi powiatowej nr ewid. 279/1 do działki nr 198/5.Długość odcinka 120mb, szer. 3,50ma) Doprofilowanie kruszywem gr. 5cm na całym odcinku.- Profilowanie istniejącej nawierzchni do wymaganych spadków- Profilowanie i doziarnienie istniejącej podbudowy kruszywem 0/31,5mm gr. 5cm z zagęszczeniem krotność = 0,5- Obmiar dodatkowy- Wbudowanie destruktu asfaltowego rozkładarką gr. 8cm (materiał inwestora)-Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8mm w ilości 10 dm3/m2- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5mm w ilości 10 dm3/m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45233220-7, 45233142-6, 44113800-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI