IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w umowie,dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w przypadku wystąpienia conajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej; a) Ograniczenia zakresu rzeczowegoumowy, w szczególności zmniejszenia zakresu rzeczowego określonego w dokumentacjiprojektowej w związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego,brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego, działaniem siły wyższej, b)Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisówwymaga zmiany postanowień umowy, c) Sytuacji niezależnych od stron umowy, d) Wprzypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy.Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnieniezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lubcałości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć iktórym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie znależytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformowaćZamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzeniemiało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. e) Gdy potrzeba wprowadzenia zmian doumowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej, w tym zmian dokumentacjiprojektowej. f) Zamawiający dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianę postanowieńumowy w zakresie podwykonawstwa wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi, w raziewystąpienia poniższych okoliczności: a) w przypadku konieczności zmiany zakresupodwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie lub rezygnacji z wykonywaniaprzedmiotu umowy w podwykonawstwie, b) w przypadku zmiany lub rezygnacji zpodwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy. c)W sytuacji, gdy Wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy samodzielnie, jednakże zuwagi na wystąpienie po dniu składania ofert nowych okoliczności, zachodzi koniecznośćpowierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. d) W sytuacji zmiany lubrezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnianiawarunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu,iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia dany warunekudziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania oudzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku udziału wpostępowaniu na dzień złożenia wniosku o dokonanie takiej zmiany oraz udokumentowaćspełnienie tego warunku zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. VII.2 specyfikacjiistotnych warunków zamówienia. Dokonując powyższych zmian wykonawca zadba oodpowiednie stosowanie regulacji umowy w zakresie podwykonawstwa oraz o zabezpieczenieewentualnych roszczeń za dotychczas wykonane zakresy robót lub usług. 2. Zamawiającyponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy wraz z konsekwencjami ztego wynikającymi w sytuacji, gdy: a) Wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, wszczególności uniemożliwiające prowadzenie usług lub robót budowlanych, przeprowadzanieprób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracęmaszyn budowlanych, tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwaniechmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30l/m2 , gradobicie,burze, wysoki stan wód , itp. ; b) Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej. 3.Zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpi, gdy zaistnieją zdarzenia objęte regulacją§ 5 ust. 4 i § 6 umowy. 4. Na podstawie art. 144 ustawy P.z.p. zmiany umowy w stosunku dotreści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są dopuszczalne jeżelizachodzi co najmniej jedna okoliczności określonych w treści art. 144 ustawy P.z.p., to jest : 1)Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych oddotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały sięniezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie możezostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczącychzamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramachzamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lubznaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nieprzekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) Zostały spełnionełącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jestokolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógłprzewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonejpierwotnie w umowie; 3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpićnowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, b) w wyniku połączenia,podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowegowykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału wpostępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobąinnych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązańWykonawcy względem jego podwykonawców; 4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niżkwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy P.z.p. i jestmniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Zmiany umowy, októrych mowa w ust. 1, 2, 3 i 4 niniejszego paragrafu mogą być wprowadzone w następującymtrybie: a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, 2, 3 i 4Wykonawca zwróci się niezwłocznie do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmianyumowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formiepisemnej. b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniuokoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. W przypadku okolicznościleżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie o ichzaistnieniu i konieczności zmiany umowy. c) Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą byćdokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-05, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2020-11-03 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Oferty sporządzone ściśle wg wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy składać do dnia 05.10.2020 r. do godz. 11:30. 2. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 05.10.2020 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Zlewni w Stalowej Woli, ul.Jagiellońska 17, 37-464 Stalowa Wola 3) Informacje o osobach upoważnionych i procedurzeotwarcia: 3. Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W związku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19uczestnictwo w sesji otwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. Link do ww. transmisji zostanie udostępniony w dniu otwarcia ofert na stronie dotyczącejprzedmiotowego zamówienia publicznego w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowaniezamówienia.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych wofertach.7. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z postępowaniem przetargowym:Rafał Łagowski – Zarząd Zlewni w Stalowej Woli, tel. 602526158, tel. 15 8428982 adres email: zz-stalowawola@wody.gov.pl;Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z zagadnieniami technicznymi odpowiednich części zadania:Adam Paruch – Nadzór Wodny w Leżajsku tel. 666904805 tel. 17 2420246