Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w roku 2020 na terenie działania Zarządu Zlewni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w roku 2020 na terenie działania Zarządu Zlewni w Pile – RZGW Bydgoszcz - roboty
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-21
  • Numer ogłoszenia599903-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599903-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy: Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w roku 2020 na terenie działania Zarządu Zlewni w Pile – RZGW Bydgoszcz - roboty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl2. Korespondencja przekazywana po terminie otwarcia ofert przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia-bydgoszcz@wody.gov.pl3. Oferta musi być złożona w formie pisemnej. Wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, składaną w formie pisemnej, należy kierować na adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy Zarząd Zlewni w Pile ul. Motylewska 7, 64-920 Piła od poniedziałku do piątku: 8.00-16.00.4.Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych: Izolda Maciejewicz tel. 67/2123244 w. 17
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Adama Mickiewicza   15 , 85-071  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48 (52) 33 91 100, e-mail waldemar.baczynski@wody.gov.pl, faks +48 (52) 33 91 200.
Adres strony internetowej (URL): https://przetargi.wody.gov.pl/; https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/;https://bydgoszcz.wody.gov.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ZARZĄD ZLEWNI W PILE ul. Motylewska 7, 64-920 PIŁA

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w roku 2020 na terenie działania Zarządu Zlewni w Pile – RZGW Bydgoszcz - roboty
Numer referencyjny: BD.ROZ.2810.56.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zwanych dalej robotami utrzymaniowymi, związanych z utrzymaniem w należytym stanie technicznym koryt rzek i kanałów oraz zlokalizowanych na nich budowli regulacyjnych i urządzeń wodnych w celu zapewnienia ochrony przed powodzią. Zamówienie składa się z następujących części:Część nr 1 Obiekt Szczecinek I razem 10,088 km: rzeka Bielec – 2,831 km rzeka Bielska Struga – 7,257 kmCzęść 2 Obiekt Szczecinek II razem 4,830 km: Woknica (Dopływ spod Brodźców) – 4,132 km  Dopływ z jeziora Wierzchówko – 0,698 kmCzęść nr 3 Obiekt Szczecinek III razem 14,751 km: Dopływ z Kiełpińskiego Lasu – 7,381 km rzeka Nizica – 2,440 km Wilczy Kanał – 4,930 kmCzęść nr 4 Obiekt Szczecinek IV razem 13,893 km: Dopływ z Nadziejewa (Odpływ z m. Nadziejewo) – 7,768 km Dopływ z Wągrodna – 6,125 kmCzęść 5 Obiekt Szczecinek V razem 6,006 km: Struga Płociczna (Dopływ z jez. Płociczno) – 1,200 km Szara Struga – 0,600 km rzeka Dołga – 4,206 kmCzęść 6 Obiekt Szczecinek VI: rzeka Brzęczek, rzeka Chechło - remont budowli – 9 szt.Część 7 Obiekt Złotów I razem 20,186 km: rzeka Głomia remont jazu – 1 szt. rzeka Głomia – 9,957 km rzeka Łużanka – 10,229 kmCzęść 8 Obiekt Złotów II razem 31,620 km: Kanał Śmiardowski – 8,720 km rzeka Kocunia – 10,160 km Kanał Augustowski – 12,740 kmCzęść 9 Obiekt Trzcianka I razem 0,730 km: Kanał Żeglowny – 0,730 km Kanał Łomnicki, Kanał Białka - remont budowli – 1 szt.Część 10 Obiekt Trzcianka II razem 1,390 km: Rzeka Noteć – awanporty rów odsiąkowy rzeki Noteć – 1,390 km

II.5) Główny kod CPV: 45246000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-18

II.9) Informacje dodatkowe: Terminem rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy jest dzień przekazania terenu robót. Przekazania terenu robót nastąpi w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy.Termin zakończenia wykonywania przedmiotu umowy jest 18.12.2020 r. (ostateczny termin wykonania zamówienia – zgodnie z oświadczeniem wykonawcy zawartym w „Formularzu ofertowym” stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty wodno-melioracyjne i/lub utrzymania konserwacji cieków naturalnych lub urządzeń wodnych, których suma odpowiada co najmniej wartościom podanym poniżej:Część 1 Obiekt Szczecinek I 9 000,00 złCzęść 2 Obiekt Szczecinek II 6 000,00 złCzęść 3 Obiekt Szczecinek III 12 000,00 złCzęść 4 Obiekt Szczecinek IV 10 000,00 złCzęść 5 Obiekt Szczecinek V 5 000,00 złCzęść 6 Obiekt Szczecinek VI 8 000,00 złCzęść 7 Obiekt Złotów I 26 000,00 złCzęść 8 Obiekt Złotów II 26 000,00 złCzęść 9 Obiekt Trzcianka I 3 000,00 złCzęść 10 Obiekt Trzcianka II 17 000,00 złoraz wykonał te roboty w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których suma odpowiada co najmniej wartościom podanym poniżej:Część 1 Obiekt Szczecinek I 9 000,00 zł; Część 2 Obiekt Szczecinek II 6 000,00 zł; Część 3 Obiekt Szczecinek III 12 000,00 zł; Część 4 Obiekt Szczecinek IV 10 000,00 zł; Część 5 Obiekt Szczecinek V 5 000,00 zł; Część 6 Obiekt Szczecinek VI 8 000,00 zł; Część 7 Obiekt Złotów I 26 000,00 zł; Część 8 Obiekt Złotów II 26 000,00 zł; Część 9 Obiekt Trzcianka I 3 000,00 zł;Część 10 Obiekt Trzcianka II 17 000,00 zł z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie2.wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia2) OFERTA WSPÓLNA Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.3.8 SIWZ.4.W odniesieniu do warunków określonych w SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w SIWZ.5.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.6.Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.3) WYKONAWCA ZAGRANICZNY1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.2.1 SIWZ zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.2.Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.3.Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 14 Wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Obiekt Szczecinek I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 Obiekt Szczecinek I razem 10,088 km: rzeka Bielec – 2,831 km rzeka Bielska Struga – 7,257 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 2 Nazwa: Obiekt Szczecinek II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 Obiekt Szczecinek II razem 4,830 km: Woknica (Dopływ spod Brodźców) – 4,132 km  Dopływ z jeziora Wierzchówko – 0,698 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 3 Nazwa: Obiekt Szczecinek III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 Obiekt Szczecinek III razem 14,751 km: Dopływ z Kiełpińskiego Lasu – 7,381 km rzeka Nizica – 2,440 km Wilczy Kanał – 4,930 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 4 Nazwa: Szczecinek IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 Obiekt Szczecinek IV razem 13,893 km: Dopływ z Nadziejewa (Odpływ z m. Nadziejewo) – 7,768 km Dopływ z Wągrodna – 6,125 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 5 Nazwa: Obiekt Szczecinek V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 Obiekt Szczecinek V razem 6,006 km: Struga Płociczna (Dopływ z jez. Płociczno) – 1,200 km Szara Struga – 0,600 km rzeka Dołga – 4,206 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 6 Nazwa: Obiekt Szczecinek VI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 Obiekt Szczecinek VI: rzeka Brzęczek, rzeka Chechło - remont budowli – 9 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 7 Nazwa: Obiekt Złotów I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 Obiekt Złotów I razem 20,186 km: rzeka Głomia remont jazu – 1 szt. rzeka Głomia – 9,957 km rzeka Łużanka – 10,229 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 8 Nazwa: Obiekt Złotów II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 Obiekt Złotów II razem 31,620 km: Kanał Śmiardowski – 8,720 km rzeka Kocunia – 10,160 km Kanał Augustowski – 12,740 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 9 Nazwa: Obiekt Trzcianka I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 Obiekt Trzcianka I razem 0,730 km: Kanał Żeglowny – 0,730 km Kanał Łomnicki, Kanał Białka - remont budowli – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.


Część nr: 10 Nazwa: Obiekt Trzcianka II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 Obiekt Trzcianka II razem 1,390 km: Rzeka Noteć – awanporty rów odsiąkowy rzeki Noteć – 1,390 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium "termin wykonania zamówienia" poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin wykonania zamówienia: a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 4 dni (14.12.2020 r.) uzyska 40 pkt.b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 2 dni (16.12.2020 r. ) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (18.12.2020 r.) uzyska 0 pkt.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup urządzenia sieciowego typu UTM
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Promocja projektów dla zadań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, w tym: CZĘŚĆ I: wykonanie 2 tablic informacyjno-pamiątkowych dla : „Ograniczenie emisji spalin poprzez rozbudowę sieci dróg rowerowych, znajdujących się w Koncepcji rozwoju systemu transportu Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego, dla: Część nr 1 – Nawra- Kończewice- Chełmża- Zalesie- Kiełbasin- Mlewo- Mlewiec- Srebrniki- Sierakowo w ciągu dróg wojewódzkich nr: 551, 649, 554” CZĘŚĆ II: wykonanie 2 tablic informacyjno-pamiątkowych dla : „Ograniczenie emisji spalin poprzez rozbudowę sieci dróg rowerowych, znajdujących się w Koncepcji rozwoju systemu transportu Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego, dla: Część nr 2 – Złotoria – Nowa Wieś – Lubicz Górny – w ciągu drogi wojewódzkiej nr 657” CZĘŚĆ III: wykonanie 2 tablic informacyjno-pamiątkowych dla : „Ograniczenie emisji spalin poprzez rozbudowę sieci dróg rowerowych, znajdujących się w Koncepcji rozwoju systemu transportu Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Funkcjonalnego, dla: Część nr 3 – Toruń – Mała Nieszawka – Wielka Nieszawka - Cierpice w ciągu dróg wojewódzkiej nr 273”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: dostawy testów, sprzętu jedno i wielorazowego do diagnostyki mikrobiologicznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg gminnych w gminie Żelechów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI