IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 70 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne części, wadium w kwotach: Część 1 Obiekt Szczecinek 5000,00 zł Część 2 Obiekt Szczecinek I 5000,00 zł Część 3 Obiekt Szczecinek II 4000,00 zł Część 4 Obiekt Drawsko Pomorskie 5000,00 zł Część 5 Obiekt Drawsko Pomorskie I 4000,00 zł Część 6 Obiekt Drawsko Pomorskie II 1000,00 zł Część 7 Obiekt Wieleń 1000,00 zł Część 8 Obiekt Tuczno 3000,00 zł Część 9 Obiekt Trzcianka 8000,00 zł Część 10 Obiekt Trzcianka I 10000,00 zł Część 11 Obiekt Piła 6000,00 zł Część 12 Obiekt Złotów 11000,00 zł Część 13 Obiekt Wałcz 3000,00 zł Część 14 Obiekt Wałcz I 4000,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 310 ze zm). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia w jej treści należy podać pełną nazwę Zamawiającego(Beneficjenta) - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ul. Adama Mickiewicza15, 85-071 Bydgoszcz. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 3 pkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego PGW WP, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ul. Adama Mickiewicza15, 85-071 Bydgoszcz, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ul. Adama Mickiewicza15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem „WADIUM Nr sprawy: BD.ROZ.281.6.2019 na cześć nr …..”. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 59 1130 1017 0020 1510 6790 0010 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego; b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA |
40,00 |
CENA |
60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany stawki podatku VAT, w zakresie przedmiotu zamówienia, w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie, c) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, d) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, e) zmiany zakresu podwykonawstwa, f) wystąpienie okoliczności, o których stanowi art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. g) wystąpienia robót zamiennych, nie powodujących wzrostu ceny umownej h) konieczności rezygnacji z wykonania części umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, w których niemożliwe lub zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia. W powyższym przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą zakres, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-18, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: a)„Formularz ofertowy” według wzoru określonego załącznikiem nr 1,b)Kosztorys ofertowy c)oryginał oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp – załącznik Nr 2 do SIWZ,d) oryginał oświadczenia dotyczącego braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp – załącznik Nr 3 do SIWZ, e)pełnomocnictwo do działania innej osoby w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia – jeżeli dotyczy f)zobowiązanie innych podmiotów – jeżeli dotyczy g)kserokopia dowodu wniesienia wadium II. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ZARZĄD ZLEWNI W PILE ul. Motylewska 7, 64-920 PIŁA w sekretariacie-pok.129 w terminie do dnia 18 lipca 2019 r., do godziny 09.30. Przed tym terminem oferty można składać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ZARZĄD ZLEWNI W PILE ul. Motylewska 7, 64-920 PIŁA, pok. 105 w dniu 18 lipca 2019 r. o godzinie 10.00. III. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: •administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie 00-844, ul. Grzybowska 80/82, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16 •kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w PGW WP iod@wody.gov.pl •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Utrzymanie wód i urządzeń wodnych w roku 2019 na terenie działania Zarządu Zlewni w Pile – RZGW Bydgoszcz - roboty” nr sprawy BD.ROZ.281.1.2019 •odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; •Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; •obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; •w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; •posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Administratorem danych osobowych w zamówieniach publicznych (oprócz Zamawiającego) zobowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: • osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, • pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), • członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci będzie musiał podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. Mając na względzie treść art. 12 RODO, informacje, o których mowa w art. 13 RODO, muszą być zamieszczone w łatwo dostępnej formie i opisane zwięzłym, przejrzystym, zrozumiałym, jasnym i prostym językiem. Należy zauważyć, że obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Obiekt Szczecinek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 Obiekt Szczecinek razem 30,003 km: Biała – 10,160 km Biała – 1,774 km Czernica – 14,289 km Dopływ z Kolonii Grabowo – 3,780 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 30.09.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 07.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 14.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Obiekt Szczecinek I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 Obiekt Szczecinek I razem 32,903 km: Chechło – 5,857 km Chrząstowa – 6,705 km Dopływ z Borkowa (kanał Jaromierski ) – 9,653 km Gnilec – 10,688 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-07
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 23.09.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 30.09.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 07.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Obiekt Szczecinek II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 3 Obiekt Szczecinek II razem 25,946: Nizica – 1,448 km Nizica –- 7,215 km Nizica – 5,520 km Wilczy Kanał – 4,681 km Kanał Mosinski I oraz kanał Mosinski II – 7,082 km Rzeka Dołga w km 2+695 - przepust
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 17.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 24.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 31.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Obiekt Drawsko Pomorskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 4 Obiekt Drawsko Pomorskie razem 50,618 km: Drawa – 44,500 km Rów Suliszewski –- 6,118 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 15.11.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 22.11.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 29.11.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Obiekt Drawsko Pomorskie I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 Obiekt Drawsko Pomorskie I razem 30,624 km: rz. Miedznik – 8 szt. zastawek Kokna – 24,539 km Rakoń – 6,085 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 31.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 07.11.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 14.11.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Obiekt Drawsko Pomorskie II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 Obiekt Drawsko Pomorskie II razem 30,624 km: Bagnica I – 10,190 km Bagnica I – 0,529 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 24.09.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 01.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 08.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Obiekt Wieleń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 Obiekt Wieleń razem 1,300 km: rz. Ogardna – 1,300 km K. Huta Szklana – przepust
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 28.09.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 04.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 11.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Obiekt Tuczno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 8 Obiekt Tuczno razem 19,370 km: rz. Korytnica Lewa – 2,320 km K. Rzeczyca – 12,250 km rz. Setnica – 4,800 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-07
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 24.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 31.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 07.11.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Obiekt Trzcianka |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 9 Obiekt Trzcianka: rz. Noteć – awanporty
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 15.11.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 22.11.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 29.11.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Obiekt Trzcianka I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 10 Obiekt Trzcianka I: rz. Noteć – awanporty
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 31.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 08.11.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 15.11.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Obiekt Piła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 11 Obiekt Piła razem 13,695 km: rz. Młynówka Jastrowiecka – 5,000 km K. Krągi – 6,595 km rz. Gwda – 2,100 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 04.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 11.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 18.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Obiekt Złotów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 12 Obiekt Złotów razem 45,530 km: rz. Kocunia – 13,980 km rz. Głomia – 18,910 km K. Augustowski – 12,640 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 10.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 17.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 24.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Obiekt Wałcz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 13 Obiekt Wałcz razem 20,507 km: rz. Pilca – naprawa skarpy K. Morzyce – 5,382 km rz. Pilca (Żydówka) – 6,565 km rz. Kłębowianka – 8,560 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 01.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 08.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 15.10.2019 r). uzyska 0 pkt.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Obiekt Wałcz I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 14 Obiekt Wałcz I razem 35,815 km: rz. Świniec (Świniarka) – 11,600 km rz. Dobrzyca – 24,215 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:a) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 14 dni (do dnia 17.10.2019 r.) uzyska 40 pkt. b) Wykonawca, który zaoferuje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni (do dnia 24.10.2019 r.) uzyska 20 pkt. c) Wykonawca, który nie skróci terminu wykonania zamówienia (do dnia 31.10.2019 r). uzyska 0 pkt.