Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-06
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-17
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00288635
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jagoda.brussy@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Gorzowa Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e909271f-fbd9-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmie:
1) wykonanie nowego oraz odnowienie (odtworzenie) cienkowarstwowego oznakowania
poziomego (barwy białej, czerwonej, niebieskiej, zielonej i pomarańczowej) farbą przeznaczoną do wykonania poziomych oznakowań dróg miejskich, przystosowaną do posypywania kulkami szklanymi, o grubość powłoki znaku poziomego (mierzonej na mokro) 0,4-0,8 mm.
2) wykonanie nowego oraz odnowienie (odtworzenie) grubowarstwowego oznakowania poziomego z masy chemoutwardzalnej nakładanej warstwą grubości 0,9-3,5 mm, przystosowanej do posypywania kulkami szklanymi,
3) usuwanie znaków drogowych poziomych wykonanych w technologii cienkowarstwowej i grubowarstwowej.

Przewidywany zakres robót:
− oznakowanie poziome cienkowarstwowe farbą przeznaczoną do wykonania poziomych
oznakowania dróg miejskich z zastosowaniem kulek szklanych w tym:
• linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe ,
• linie segregacyjne i krawędziowe przerywane,
• przejścia dla pieszych,
• znaki poprzeczne i uzupełniające,
• strzałki,
• oznakowanie powierzchni przejazdu dla rowerzystów ( barwa czerwona),
• oznakowanie stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych (barwa niebieska),
− wykonanie symboli znaków pionowych w oznakowaniu poziomym- TREMOZNAKI,
− wykonanie symboli znaków pionowych w oznakowania poziomym cienkowarstwowym- PIKTOGRAMY (barwa biała i kolorowa),
− oznakowanie poziome grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych (barwa biała i kolorowa),
− oznakowanie poziome grubowarstwowe z mas chemoutwardzalnych – pasy wibracyjne grub. 4 mm (barwa kolorowa),
− symbole znaków pionowych w oznakowaniu poziomym grubowarstwowe termoplastyczne grub. 4 mm - PIKTOGRAMY (barwy kolorowej),
− likwidacja istniejącego oznakowania:
• cienkowarstwowego,
• grubowarstwowego,
− tymczasowe oznakowanie taśmą samoprzylepną najazdową żółtą o szer. 12 cm.
Całe oznakowanie poziome ma być na gładkie. Jedynie wybrane wypełnienia czerwone przejść dla pieszych wykonywane są w formie strukturalnej – struktura regularna (poprawienie szorstkości). Jako termoplasty wykonywane są piktogramy znaków pionowych:
- elipsa kolorowa 1400x2500 mm – znak B33,
- kwadrat kolorowy 1400x1400 mm – znak B-43,
- znak STOP kolorowy 1500x1500 mm,
- kolorowy trójkąt 1400x2500 mm – znaki A-16, A-17, A-24,
- linie akustyczne czerwone, ewentualnie napisy „STOP”, „BUS”

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
1) Przedmiot zamówienia: powtórzenie usług podobnych do wyszczególnionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2) Wielkość lub zakres zamówienia: do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
3) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Zamówienia będą udzielane na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji, przy czym założenia wyjściowe do ustalenia ceny będą wynikały wprost ze złożonej oferty, a ich realizacja na warunkach określonych w umowie i załącznikach do niej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał w sposób należyty, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje :
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu oznakowania poziomego dróg publicznych w technologii cienkowarstwowej o powierzchni minimum 10 tys.m2 lub dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu oznakowania poziomego dróg publicznych w technologii cienkowarstwowej o powierzchni minimum 5 tys. m2 każda

- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu oznakowania poziomego dróg publicznych w technologii grubowarstwowej przy użyciu mas chemoutwardzalnych i/lub mas termoplastycznych o powierzchni minimum 100 m2

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub
w przypadku Wykonawcy, który polega na potencjale podmiotu trzeciego, co najmniej jeden podmiot musi wykazać się wymaganym doświadczeniem.

b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj. :

Kierownik robót ( 1 osoba koordynująca prace) – posiadający uprawnienia budowlane
w specjalności inżynieryjno-drogowej oraz minimum dwuletnie doświadczenie przy realizacji robót budowlanych polegających na wykonywaniu oznakowania poziomego.

Brygadzista/majster (1 osoba) – posiadający minimum roczne doświadczenie
w wykonywaniu robót w zakresie wykonywania oznakowania poziomego.

c) dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia następującym sprzętem:

− malowarki drogowe samojezdne, hydrodynamiczne, wyposażone
w komputerowy system dozowania farby – 2 szt.
− malowarka miejska hydrodynamiczna do malowania znaków i linii przejść – 1 szt.
− urządzenie do usuwania oznakowania poziomego bez ingerencji w strukturę nawierzchni jezdni – 1 szt.
− zamiatarka drogowa lub dmuchawa do usuwania zanieczyszczeń z nawierzchni jezdni (zaleca się stosowanie zamiatarek wyposażonych w urządzenia odpylające) – 1 szt.
− palnik – 1 szt.
− suszarka – 1 szt.
− sprężarka – 1 szt.

(Zamawiający powyżej określił niezbędne minimum sprzętu).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o analizę oświadczenia wykonawcy. Z treści tego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-06 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: OPATRUNKI
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: Uporządkowanie terenu z odpadów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Emulsjonownie drogi w miejscowości Bługowo.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI