Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-21
  • ZamawiającyMIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00092390
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0714b8b-c3f6-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Pozostałe informacje w pkt. 3 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA w pkt. 29 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8/WZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i modernizacja infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy, znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów.
I. Zakres prac objętych Zamówieniem
1. Infrastruktura drogowa – obiekty, urządzenia i wszelkie elementy sieci transportowej, zarówno liniowe jak i punktowe.
2. Utrzymanie – roboty związane z wykonywaniem robót konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych, usuwaniem awarii i innych zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu.
3. Modernizacja – roboty związane z remontem, przebudową lub rozbudową Obiektów lub Infrastruktury drogowej.
4. Remonty – roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.
5. Przebudowy – roboty związane z wykonywaniem prac, w których wyniku następuje podwyższenie parametrów technicznych i eksploatacyjnych.
6. Rozbudowa – roboty związane z wykonywaniem prac, w których wyniku następuje zwiększenie powierzchni użytkowej.
7. Awaria – ubytek nawierzchni lub uszkodzony element infrastruktury drogowej stanowiący zagrożenie dla zdrowia lub życia uczestników ruchu pieszego lub kołowego.

II. Zakres rzeczowy robót objętych Przedmiotem Zamówienia.
Utrzymanie i modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego i poza nim, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1 Roboty ziemne:
- roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku.
- korytowanie,
- profilowanie
2. Warstwy odsączające, podsypkowe i podbudowy:
- warstwy podsypkowe cementowo – piaskowe,
- podbudowy betonowe,
- podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego,
- warstwy stabilizacji cementem
3. Nawierzchnie:
- nawierzchnie gruntowe,
- nawierzchnie żwirowe i z tłucznia kamiennego,
- nawierzchnie z kamienia polnego,
- nawierzchnie z asfaltu w postaci destruktu,
- nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15cm,
- nawierzchnie z płyt wielootworowych (płyty o powierzchni do 1 m2),
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- nawierzchnie z kostki betonowej typu „Domino EKO”,
- nawierzchnie z kostki brukowej i płyt chodnikowych.
- nawierzchnie z płyt z wypustkami,
- nawierzchnie z płyt kierunkowych
- nawierzchnie z płyt betonowych ażurowych
- nawierzchnie wzmacniane geosiatką.
4. Krawężniki i obrzeża:
- krawężniki kamienne na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem,
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem,
- obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem.
5. Chodniki
- chodnik z płyt 50x50x7cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej.
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6cm na podsypce piaskowej
i cementowo-piaskowej oraz płytek w kolorze żółtym z wypustkami i pasami prowadzącymi.
6. Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej
z odwiezieniem gruzu,
- rozebranie krawężników betonowych oraz ław betonowych,
- rozebranie obrzeży,
- rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych,
- rozebranie schodów z bloczków betonowych,
- rozebranie poręczy,
- rozebranie murków oporowych.
7. Roboty utrzymaniowe:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno – asfaltową,
- naprawy dróg gruntowych – profilowanie z zagęszczeniem.
- naprawy dróg z tłucznia kamiennego,
- naprawy nawierzchni chodników,
- renowacja trawników.
8. Urządzenia odwodnieniowe:
- oczyszczanie studni chłonnych z wywozem namułu,
- ułożenie rur drenarskich Ø 100mm i Ø 300mm,
- regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek
ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych.
9. Roboty geodezyjne:
- wykonywanie kontrolnych pomiarów geodezyjnych, niezbędnych do prawidłowego wykonania robót.
III. Sposób realizacji Przedmiotu Zamówienia
1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po otrzymaniu przez Zamawiającego zlecenia.
2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru i zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicami sytuacyjnymi.
4. Destrukt, z wybranych przez Zamawiającego zleceń, uzyskany z frezowanych nawierzchni bitumicznych będzie wykorzystywany we wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu lokalizacjach i we wskazany w zleceniu sposób. Transport, załadunek i rozładunek jest w gestii Wykonawcy.
Definicje
1. Teren robót – wyznaczony każdorazowo przez Zamawiającego teren, na którym będą wykonywane roboty, czyli grunty będące we władaniu m.st. Warszawy, znajdujące się na terenie Dzielnicy Ursynów.
2. Obiekt liniowy – obiekt budowlany w rozumieniu Prawa, którego charakterystycznym parametrem jest długość, w szczególności droga wraz ze zjazdami oraz wszelkie urządzenia i instalacje jej towarzyszące, do wykonania których Wykonawca jest zobowiązany na mocy Umowy.
3. Infrastruktura drogowa – obiekty, urządzenia i wszelkie elementy sieci transportowej, zarówno liniowe jak i punktowe.
4. Roboty – roboty budowlane w rozumieniu Prawa budowlanego i związane z tymi robotami dostawy urządzeń, towarów, materiałów i innych rzeczy niezbędne do należytego wykonania Umowy, wyłączając wdrażanie projektów stałej organizacji ruchu.
5. Roboty tymczasowe – prace przygotowawcze lub przejściowe niezbędne do rozpoczęcia robót, jak również prace przejściowe wykonywane podczas robót.
6. Roboty ulegające zakryciu – prace, których efekt pozostaje w obiekcie, lecz zakrywany jest przez kolejne prace, w wyniku czego przestają być widoczne.
7. Utrzymanie – roboty związane z wykonywaniem robót konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych, usuwaniem awarii i innych zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu.
8. Awaria – ubytek nawierzchni lub uszkodzony element infrastruktury drogowej stanowiący zagrożenie dla zdrowia lub życia uczestników ruchu pieszego lub kołowego.
9. Modernizacja – roboty związane z remontem, przebudową lub rozbudową Obiektów lub Infrastruktury drogowej.
10. Remonty – roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym.
11. Przebudowa – roboty związane z wykonywaniem prac, w których wyniku następuje podwyższenie parametrów technicznych i eksploatacyjnych.
12. Rozbudowa – roboty związane z wykonywaniem prac, w których wyniku następuje zwiększenie powierzchni użytkowej.
13. Dokumentacja – pozwolenie na budowę, dziennik budowy, projekt budowlany oraz inne projekty i dokumentacja budowlano-wykonawcza przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem robót. Jeżeli umowa dotyczy robót, do wykonywania których nie jest wymagane sporządzenie projektu budowlanego oraz innych dokumentów, o których mowa w przepisach Prawa budowlanego, Dokumentacja obejmuje wszelkie rysunki i projekty określające otoczenie, miejsce i sposób wykonania robót.
IV. Klauzule społeczne:
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane (tj.: roboty ziemne, układanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych, roboty rozbiórkowe, roboty utrzymaniowe drogowe i odwodnieniowe), w okresie ich wykonywania, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2, zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących czynności wskazane w ust. 2, w trakcie realizacji Zamówienia.
4) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w/w treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
- Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5a do SWZ;
- Przedmiar robót – załącznik nr 5b do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 3 001 969,50 zł netto. Zakres robót podobnych obejmuje utrzymanie i modernizację infrastruktury drogowej będącej we władaniu m.st. Warszawy znajdującej się na terenie Dzielnicy Ursynów. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2. Kryteria oceny ofert
3. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
1) I kryterium: „cena brutto” – waga 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli): w ramach robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi zarówno:
a) co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował wykonanie nawierzchni chodników z płyt lub kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m²
oraz
b) co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował wykonanie jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o powierzchni nie mniejszej niż 300 m².
Za spełniających warunek udziału w postępowaniu określony powyżej Zamawiający uzna również tych Wykonawców, którzy wykażą się wykonaniem jednej roboty budowlanej obejmującej zakres ppkt. a) i b).
¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończony.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 3 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy wypełniony i wygenerowany za pośrednictwem Platformy;
b) Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 17.3. SWZ;
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
d) Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w pkt 13 SWZ;
e) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej);
f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
g) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt c), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
h) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 12 ppkt 4) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).
6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit c) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-21 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-21 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023. Poz. 1497 t.j. ze zm.).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
3. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Ada Sobczyk – główny specjalista w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 443-72-24
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Anna Bacińska – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, tel. 22 443-71-47, e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI