Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie i konserwacja placów składowych na terenie Nadleśnictwa Barlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810538988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tunelowa
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 746 6526
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barlinek.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z leśnictwem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i konserwacja placów składowych na terenie Nadleśnictwa Barlinek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f8927d-a72f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
portal.smartpzp.pl/nadbarlinek3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.portal.smartpzp.pl/nadbarlinek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy: przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7 i późniejsze, zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy – załącznik nr 13 do SWZ. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Ofertę oraz oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 781 Kodeksu cywilnego do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.portal.smartpzp.pl/nadbarlinek
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Barlinek, ul. Tunelowa 56a, 74-320 Barlinek, tel. 95 746 65 26. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Kaczmarek, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 91 432 87 12.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarza danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.271.2.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów składowych w leśnictwie Kinice w oddz. 18a, 18b oraz 19. W ramach zadania należy wykonać mechaniczne korytowanie jezdni, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża, wykonać warstwę odsączającą z piasku, wykonać warstwę nawierzchni z gruzobetonu oraz warstwę górną podbudowy z kruszyw łamanych, wykonać miałowanie nawierzchni, odtworzyć rowy i doły chłonne, wykarczować pnie. Całość prac dla poszczególnych części zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 9,10 oraz 11 do SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Przedłużenie minimalnego terminu gwarancji jakości – 40 %Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC = ------------ x 100 pkt x 60 %Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,Co – cena brutto oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać przedłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji jakości wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości zawarta w formularzu Oferty (załącznik nr 1a,1b,1c do SWZ). Wykonawca może przedłużyć minimalny okres gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Oferta z zaoferowaną największą liczbą miesięcy przedłużającą minimalnym okres gwarancji (tj. maksymalnie o 24 m-ce) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). W przypadku zaoferowania liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji jakości więcej niż o 24 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostaną 24 miesiące oraz maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony przedłużony okres gwarancji jakości wynikający z Oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SWZ) liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę miesięcy przedłużającą minimalny okres gwarancji pomiędzy maksymalnie o 24 miesiące, a minimalnie o 1 miesiąc otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru: GoG = --------------------------------- x 100 pkt x 40% Gn (24mc. ) gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości”, Go – liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej Gn – najwyższa liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości przewidziana przez Zamawiającego (o 24 miesiące) Maksymalna ilość punktów za przedłużenie minimalnego terminu gwarancji – 40 pktOcena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze ofert w każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Przedłużenie minimalnego terminu gwarancji jakości – 40 %Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC = ------------ x 100 pkt x 60 %Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,Co – cena brutto oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać przedłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji jakości wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości zawarta w formularzu Oferty (załącznik nr 1a,1b,1c do SWZ). Wykonawca może przedłużyć minimalny okres gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Oferta z zaoferowaną największą liczbą miesięcy przedłużającą minimalnym okres gwarancji (tj. maksymalnie o 24 m-ce) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). W przypadku zaoferowania liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji jakości więcej niż o 24 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostaną 24 miesiące oraz maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony przedłużony okres gwarancji jakości wynikający z Oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SWZ) liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę miesięcy przedłużającą minimalny okres gwarancji pomiędzy maksymalnie o 24 miesiące, a minimalnie o 1 miesiąc otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru: GoG = --------------------------------- x 100 pkt x 40% Gn (24mc. ) gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości”, Go – liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej Gn – najwyższa liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości przewidziana przez Zamawiającego (o 24 miesiące) Maksymalna ilość punktów za przedłużenie minimalnego terminu gwarancji – 40 pktOcena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów składowych w leśnictwie Kinice w oddz. 18a, 18b oraz 19. W ramach zadania należy wykonać mechaniczne korytowanie jezdni, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża, wykonać warstwę odsączającą z piasku, wykonać warstwę nawierzchni z gruzobetonu oraz warstwę górną podbudowy z kruszyw łamanych, wykonać miałowanie nawierzchni, odtworzyć rowy i doły chłonne, wykarczować pnie. Całość prac dla poszczególnych części zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 9,10 oraz 11 do SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Przedłużenie minimalnego terminu gwarancji jakości – 40 %Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC = ------------ x 100 pkt x 60 %Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,Co – cena brutto oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać przedłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji jakości wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości zawarta w formularzu Oferty (załącznik nr 1a,1b,1c do SWZ). Wykonawca może przedłużyć minimalny okres gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Oferta z zaoferowaną największą liczbą miesięcy przedłużającą minimalnym okres gwarancji (tj. maksymalnie o 24 m-ce) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). W przypadku zaoferowania liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji jakości więcej niż o 24 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostaną 24 miesiące oraz maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony przedłużony okres gwarancji jakości wynikający z Oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SWZ) liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę miesięcy przedłużającą minimalny okres gwarancji pomiędzy maksymalnie o 24 miesiące, a minimalnie o 1 miesiąc otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru: GoG = --------------------------------- x 100 pkt x 40% Gn (24mc. ) gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości”, Go – liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej Gn – najwyższa liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości przewidziana przez Zamawiającego (o 24 miesiące) Maksymalna ilość punktów za przedłużenie minimalnego terminu gwarancji – 40 pktOcena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze ofert w każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Przedłużenie minimalnego terminu gwarancji jakości – 40 %Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC = ------------ x 100 pkt x 60 %Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,Co – cena brutto oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać przedłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji jakości wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości zawarta w formularzu Oferty (załącznik nr 1a,1b,1c do SWZ). Wykonawca może przedłużyć minimalny okres gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Oferta z zaoferowaną największą liczbą miesięcy przedłużającą minimalnym okres gwarancji (tj. maksymalnie o 24 m-ce) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). W przypadku zaoferowania liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji jakości więcej niż o 24 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostaną 24 miesiące oraz maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony przedłużony okres gwarancji jakości wynikający z Oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SWZ) liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę miesięcy przedłużającą minimalny okres gwarancji pomiędzy maksymalnie o 24 miesiące, a minimalnie o 1 miesiąc otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru: GoG = --------------------------------- x 100 pkt x 40% Gn (24mc. ) gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości”, Go – liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej Gn – najwyższa liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości przewidziana przez Zamawiającego (o 24 miesiące) Maksymalna ilość punktów za przedłużenie minimalnego terminu gwarancji – 40 pktOcena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów składowych w leśnictwie Kinice w oddz. 18a, 18b oraz 19. W ramach zadania należy wykonać mechaniczne korytowanie jezdni, profilowanie oraz zagęszczenie podłoża, wykonać warstwę odsączającą z piasku, wykonać warstwę nawierzchni z gruzobetonu oraz warstwę górną podbudowy z kruszyw łamanych, wykonać miałowanie nawierzchni, odtworzyć rowy i doły chłonne, wykarczować pnie. Całość prac dla poszczególnych części zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 9,10 oraz 11 do SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik nr 12 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Przedłużenie minimalnego terminu gwarancji jakości – 40 %Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC = ------------ x 100 pkt x 60 %Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,Co – cena brutto oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać przedłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji jakości wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości zawarta w formularzu Oferty (załącznik nr 1a,1b,1c do SWZ). Wykonawca może przedłużyć minimalny okres gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Oferta z zaoferowaną największą liczbą miesięcy przedłużającą minimalnym okres gwarancji (tj. maksymalnie o 24 m-ce) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). W przypadku zaoferowania liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji jakości więcej niż o 24 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostaną 24 miesiące oraz maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony przedłużony okres gwarancji jakości wynikający z Oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SWZ) liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę miesięcy przedłużającą minimalny okres gwarancji pomiędzy maksymalnie o 24 miesiące, a minimalnie o 1 miesiąc otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru: GoG = --------------------------------- x 100 pkt x 40% Gn (24mc. ) gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości”, Go – liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej Gn – najwyższa liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości przewidziana przez Zamawiającego (o 24 miesiące) Maksymalna ilość punktów za przedłużenie minimalnego terminu gwarancji – 40 pktOcena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze ofert w każdej Części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 60 %,2) Przedłużenie minimalnego terminu gwarancji jakości – 40 %Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: CnC = ------------ x 100 pkt x 60 %Co gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,Co – cena brutto oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ).Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) W ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości” ocenie będzie podlegać przedłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji jakości wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęta liczba pełnych miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości zawarta w formularzu Oferty (załącznik nr 1a,1b,1c do SWZ). Wykonawca może przedłużyć minimalny okres gwarancji jakości maksymalnie o 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca zaoferuje przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. Oferta z zaoferowaną największą liczbą miesięcy przedłużającą minimalnym okres gwarancji (tj. maksymalnie o 24 m-ce) otrzyma najwyższą ilość punktów w tym kryterium oceny ofert (tj. 40 pkt). W przypadku zaoferowania liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji jakości więcej niż o 24 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjęte zostaną 24 miesiące oraz maksymalna ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony przedłużony okres gwarancji jakości wynikający z Oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu Oferty (załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SWZ) liczby miesięcy przedłużających minimalny okres gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż zaoferowany został minimalny 12 miesięczny okres gwarancji i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów.Pozostali Wykonawcy, tj. Wykonawcy, którzy zaoferują liczbę miesięcy przedłużającą minimalny okres gwarancji pomiędzy maksymalnie o 24 miesiące, a minimalnie o 1 miesiąc otrzymają liczbę punktów obliczoną wg wzoru: GoG = --------------------------------- x 100 pkt x 40% Gn (24mc. ) gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości”, Go – liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej Gn – najwyższa liczba miesięcy przedłużająca minimalny okres gwarancji jakości przewidziana przez Zamawiającego (o 24 miesiące) Maksymalna ilość punktów za przedłużenie minimalnego terminu gwarancji – 40 pktOcena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej Części zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę w danej Części uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10