Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KALISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Świętego Józefa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 625014222
1.5.8.) Numer faksu: 627572622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f9c526-a987-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003455/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Utrzymanie dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.powiat.kalisz.pl/bipkod/0133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w miniPortalu i są dostępne pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Regulaminie ePUAP Instrukcji użytkownika.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznegobędzie Powiat Kaliski - Starosta Kaliski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Kaliszu Plac ŚwiętegoJózefa 5,62-800 Kalisz, nr tel. (62) 501-43-01, email: starosta@powiat.kalisz.pl.2) Dane kontaktoweInspektora ochrony danych: tel. (62)5014233,email: iod@powiat.kalisz.pl, adres do korespondencji -Starostwo Powiatowe w Kaliszu Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz.3) Dane osobowe będąprzetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawąprawną ich przetwarzania jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraznastępujące przepisy prawa:-ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, -ustawa z dnia14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 r. poz. 164).4) Daneosobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będąprzechowywane przez czas trwania umowy, a następnie przez okres przechowywania dokumentacjipostępowania lub umowy zgodnie z właściwą kategorią archiwalną, a w przypadku zamówieńwspółfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zmawiający zobowiązany jest doprzechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UniiEuropejskiej.5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o:-przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 rokuPrawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.),-przepisy ustawy z dnia 6 września2001 r. o dostępnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 ze zm.),-przepisy właściwe dlainstytucji kontrolnych wobec Zamawiającego.6) Dane osobowe pozyskane w związku zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkimzainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówieniapublicznego jest jawne.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o którychmowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochronąprywatności zgodnie z art. 18 ustawy Pzp. 8) Podanie danych osobowych w związku z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe ale może być warunkiemniezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówieniaZmawiający może zadać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niejprzepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania określonych w tych przepisach danych wynikająz ustawy Pzp np. brak możliwości udziału w postępowaniu.9) W związku z jawnością postępowania oudzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mogą być przekazywane do państw z pozaEuropejskiego Obszaru Gospodarczego. 10) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku zprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują osobie, której danedotyczą następujące uprawnienia:-prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,-prawodo sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie-zamówienia publicznego lub jegozałączników,-prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nienastępuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramachsprawowania władzy publicznej,-prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisyodrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,-prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych,(na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).11) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której danedotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu.12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursu.13) Prawo dostępu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania iuzupełnienia podlegają ograniczeniu po przekazaniu akt zawierających dane osobowe do archiwumzakładowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 325880,49 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych w zakresie utrzymania dróg o nawierzchni bitumicznej, szczegółowo opisane w pozycjach kosztorysu ofertowego, zlecane Wykonawcy zleceniami częściowymi wg bieżących potrzeb Zamawiającego. W zleceniach częściowych Zamawiający określi zakres robót, miejsce wykonania tych robót, ceny jednostkowe robót, wartość łączną robót netto i brutto oraz termin wykonania zlecenia częściowego. Termin wykonania zlecenia częściowego będzie ustalany w porozumieniu z Wykonawcą robót. W przypadku niemożności ustalenia wspólnego stanowiska, termin ten wynosić będzie 14 dni roboczych i liczony będzie od dnia przekazania placu budowy. Za wykonanie zlecenia częściowego, Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie zgodnie z zapisami § 6 Istotnych postanowień umowy. Szacunkowe ilości robót podane w formularzu kosztorysu ofertowego oraz wartość brutto podana przez Wykonawcę za wykonanie całości zamówienia służy jedynie do porównania ofert w celu wyboru Wykonawcy na podstawie najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy obliczone będzie zgodnie z § 6 Istotnych postanowień umowy w oparciu o ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości (proporcji) poszczególnych robót określonych w kosztorysie ofertowym. Zmiana ta będzie polegać na możliwości zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości robót, zamawianych w trakcie realizacji umowy, w ramach wartości maksymalnej kwoty, określonej w umowie, jaka może być wydatkowana na realizację przedmiotowego zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). Zamawiający zastrzega sobie również prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy do 60% wartości umowy brutto. Niewykorzystanie przez Zamawiającego 40% wartości umowy brutto nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania zamówienia.2. W celu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zakresu zamówienia, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu operatorów maszyn i urządzeń.