Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170051882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Braterstwa Narodów 67
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwidzyn@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach z podziałem na dwie części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c054c7-4213-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010768/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Utrzymanie dróg lesnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w SWZ rozdział XIII. Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022807/01 z dnia 2021-03-25
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Nadleśnictwo Kwidzyn.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: kwidzyn@gdansk.lasy.gov.pl. Więcej informacji w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.19.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Profilowanie dróg leśnych gruntowych z wałowaniem walcem samojezdnym. Zadanie obejmuje wykonanie profilowania równiarką oraz zagęszczanie przy pomocy właściwego sprzętu.
Zamawiający przewiduje ilość kilometrów profilowania i zagęszczania:
Część 1 - około 20 km
Część 2 - około 20 km
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kilometrów o nie więcej niż 50% dla każdego pakietu.
Wykonawca dokona wyceny 1 km profilowania drogi o średniej szerokości 3,5 m wraz z zagęszczaniem walcem wibracyjnym samojezdnym.
Roboty należy wykonać na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane przez leśniczego na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 km zawartych w ofercie Wykonawcy.
Zadanie 2 – Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych. Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie z profilowaniem kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm i grubości warstwy 15 cm. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia:
Część 1 - 600 m2;
Część 2 - 500 m2;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości m2 o nie więcej niż 50% dla każdego pakietu. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm w ubytki o grubości 15 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia kruszywa musi posiadać deklarację zgodności. Roboty należy wykonać na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane przez leśniczego na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m2 zawartych w ofercie Wykonawcy.
Zadanie 3 – Uzupełnienie ubytków na drogach utwardzonych. Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie z profilowaniem kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm i grubości warstwy 10 cm. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia:
Część 1 - 900 m2;
Część 2 - 800 m2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości m2 o nie więcej niż 50% dla każdego pakietu. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ubytki o grubości 10 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia kruszywa musi posiadać deklarację zgodności.
Roboty należy wykonać na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane przez leśniczego na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m 2 zawartych w ofercie Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Profilowanie dróg leśnych gruntowych z wałowaniem walcem samojezdnym. Zadanie obejmuje wykonanie profilowania równiarką oraz zagęszczanie przy pomocy właściwego sprzętu.
Zamawiający przewiduje ilość kilometrów profilowania i zagęszczania:
Część 1 - około 20 km
Część 2 - około 20 km
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kilometrów o nie więcej niż 50% dla każdego pakietu.
Wykonawca dokona wyceny 1 km profilowania drogi o średniej szerokości 3,5 m wraz z zagęszczaniem walcem wibracyjnym samojezdnym.
Roboty należy wykonać na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane przez leśniczego na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 km zawartych w ofercie Wykonawcy.
Zadanie 2 – Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych. Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie z profilowaniem kruszywa łamanego o frakcji 0-63 mm i grubości warstwy 15 cm. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia:
Część 1 - 600 m2;
Część 2 - 500 m2;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości m2 o nie więcej niż 50% dla każdego pakietu. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm w ubytki o grubości 15 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia kruszywa musi posiadać deklarację zgodności. Roboty należy wykonać na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane przez leśniczego na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m2 zawartych w ofercie Wykonawcy.
Zadanie 3 – Uzupełnienie ubytków na drogach utwardzonych. Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie z profilowaniem kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5 mm i grubości warstwy 10 cm. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia:
Część 1 - 900 m2;
Część 2 - 800 m2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości m2 o nie więcej niż 50% dla każdego pakietu. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm w ubytki o grubości 10 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia kruszywa musi posiadać deklarację zgodności.
Roboty należy wykonać na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane przez leśniczego na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m 2 zawartych w ofercie Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla każdej części po: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PBS Kwidzyn nr rachunku 81 8300 0009 0000 0619 2000 0010 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Nadleśnictwo Kwidzyn;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy,
stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem
nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni