Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGościeradów Ukazowy
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-10-27
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00441150
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca90c52-68c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021773/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych 2023 r. - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca90c52-68c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pomocą
poczty elektronicznej - email: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl lub za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w
zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1, z późn.zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych
osobowych jest: Nadleśnictwo Gościeradów
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w
oparciu o przepisy PZP, a także ustawy
o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane
osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.31.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 892786 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Kotówka i Dąbrowa,
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 2759,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15 cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości
848,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie drogi leśnej równiarką o szerokości nawierzchni
około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 1,5 km;
- zostaną wyremontowane istniejące przepusty poprzez wymianę części przelotowej o
średnicy Ø600mm – 2 szt. i długości 6mb
- zastaną oczyszczone rowy przy przepustach z namułów koparka podsiębierną o łącznej objętości gruntu 100,5 m3.

4.2.5.) Wartość części: 321442 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wagą 60,0 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia –
z wagą 40.0 %,
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena (C)” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia (T)
W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części)
zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego
do wykonania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych poniżej przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez
udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady
odpowiedzialności za jego wykonanie zostały opisane we wzorze umowy
(stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). We wzorze umowy zobowiązanie do
wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę tj. bez
-25-
udziału podwykonawców jest określone jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych pakietów - obejmują
następujące czynności:
Pakiet 1 – prace utrzymaniowe
Pakiet 2 – prace utrzymaniowe
Pakiet 3 – prace utrzymaniowe
Pakiet 4 – prace utrzymaniowe
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.
3) Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej obliczonej wg wzoru:
Ocena = C + T , gdzie:
C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”
T - liczba punktów w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia”
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości punktów zostanie ustalona kolejność ofert, w tym oferta najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Antoniów, Nowiny;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 2610,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości 428,0 [t]

4.2.5.) Wartość części: 273402 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wagą 60,0 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia –
z wagą 40.0 %,
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena (C)” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia (T)
W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części)
zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego
do wykonania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych poniżej przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez
udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady
odpowiedzialności za jego wykonanie zostały opisane we wzorze umowy
(stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). We wzorze umowy zobowiązanie do
wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę tj. bez
-25-
udziału podwykonawców jest określone jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych pakietów - obejmują
następujące czynności:
Pakiet 1 – prace utrzymaniowe
Pakiet 2 – prace utrzymaniowe
Pakiet 3 – prace utrzymaniowe
Pakiet 4 – prace utrzymaniowe
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.
3) Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej obliczonej wg wzoru:
Ocena = C + T , gdzie:
C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”
T - liczba punktów w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia”
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości punktów zostanie ustalona kolejność ofert, w tym oferta najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – Utrzymanie drogi gminnej na działce 185 w Leśnictwie Dąbrowa oraz drogi
gminnej i drogi leśnej w oddziale 190, 169 w LS Marynopole
- zostaną ustalone granice pasa drogowego drogi gminnej na działce nr 185 obręb
Gościeradów Folwark
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
kruszywo łamane frakcji 0-63mm na szlaki zrywkowe o szerokości nawierzchni
około 3,0m; grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 801,25 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość warstwy po
zagęszczeniu około 15cm lub wyrównane doły i zagłębienia – w ilości 339,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie dróg równiarką o szerokości pasa jezdnego około
3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,492 km;
- zostanie wykonana za pomocą spycharki korekta dojazdu do bramy na szkółkę w ilości 36,0 m3 gruntu,

4.2.5.) Wartość części: 99084 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wagą 60,0 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia –
z wagą 40.0 %,
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena (C)” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia (T)
W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części)
zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego
do wykonania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych poniżej przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez
udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady
odpowiedzialności za jego wykonanie zostały opisane we wzorze umowy
(stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). We wzorze umowy zobowiązanie do
wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę tj. bez
-25-
udziału podwykonawców jest określone jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych pakietów - obejmują
następujące czynności:
Pakiet 1 – prace utrzymaniowe
Pakiet 2 – prace utrzymaniowe
Pakiet 3 – prace utrzymaniowe
Pakiet 4 – prace utrzymaniowe
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.
3) Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej obliczonej wg wzoru:
Ocena = C + T , gdzie:
C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”
T - liczba punktów w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia”
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości punktów zostanie ustalona kolejność ofert, w tym oferta najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 – Utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Kotówka, Marynopole, Irena,
Stawki ,Budy, Chwałowice, Antoniów;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego kruszywo łamane frakcji 0-63mm na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 1230,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub zostaną zarównane doły i zagłębienia – w ilości
1576,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie szlaków zrywkowych równiarką o szerokości pasa
jezdnego około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 3,845 km.

4.2.5.) Wartość części: 198858 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wagą 60,0 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia –
z wagą 40.0 %,
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena (C)” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia (T)
W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części)
zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego
do wykonania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych poniżej przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez
udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady
odpowiedzialności za jego wykonanie zostały opisane we wzorze umowy
(stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ). We wzorze umowy zobowiązanie do
wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez
Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę tj. bez
-25-
udziału podwykonawców jest określone jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych pakietów - obejmują
następujące czynności:
Pakiet 1 – prace utrzymaniowe
Pakiet 2 – prace utrzymaniowe
Pakiet 3 – prace utrzymaniowe
Pakiet 4 – prace utrzymaniowe
Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.
3) Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej obliczonej wg wzoru:
Ocena = C + T , gdzie:
C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”
T - liczba punktów w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia”
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości punktów zostanie ustalona kolejność ofert, w tym oferta najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Odnośnie doświadczenia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w
zakresie opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
b) Odnośnie potencjału technicznego – warunek zostanie uznany za spełniony
jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas
realizacji zamówienia co najmniej narzędziami, wyposażeniem firmy lub
urządzeniami technicznymi (maszynami budowlanymi) - załącznik nr 4 do
SWZ
c) Odnośnie zdolności zawodowej warunek ten, w zakresie osób skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: na czas
realizacji zamówienia, co najmniej:
 jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.), uzna obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww. stanowisko, jeżeli kwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom opisanym powyżej umożliwiając pełnienie funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
3) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
4) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Ośw. Wyk. o którym mowa w art.125 ust.1 PZP potwierdz. brak podstaw wykluczenia i spełn. warunków udziału w postęp., na dzień składania ofert, które stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zam. podmiotowe środki dowodowe- zał nr 3 do SWZ
b) wyk. narzędzi, wyposażenie lub urządzeń techn. - zał nr 4 do SWZ
c) wykaz osób, skier. przez Wyk. do realizacji zam. publ., w szczególności odp. za kierowanie robotami bud- zał nr 5 do SWZ
d) inf. z Kraj. Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporz. nie wcześniej niż 6 mies. przed jej złożeniem,
e) ośw. Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP- zał nr 6 do SWZ
f) zaśw. Właśc. naczelnika urzędu skarbowego potwierdz.,że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.
pkt 1) PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem
dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
g) zaśw. właśc.j terenowej jedn. org. Zakładu Ubezp. Społ. lub Kasy Roln. Ubezp. Społ. albo inny dok. potwierdz., że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
h) odpis lub informacje z Kraj. Rej. Sąd. lub z Centr. Ewid.
i Inf. o Działaln. Gosp. , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz. nie wcześn. niż 3 mies. przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymag. wpisu do rej. lub ewid.,
i) ośw. Wyk. o akt. inf. zawart. w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykl. z postęp. - zał nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Ośw. Wyk. o którym mowa w art.125 ust.1 PZP potwierdz. brak podstaw wykluczenia i spełn. warunków udziału w postęp., na dzień składania ofert, które stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zam. podmiotowe środki dowodowe- zał nr 3 do SWZ
b) wyk. narzędzi, wyposażenie lub urządzeń techn. - zał nr 4 do SWZ
c) wykaz osób, skier. przez Wyk. do realizacji zam. publ., w szczególności odp. za kierowanie robotami bud- zał nr 5 do SWZ
d) inf. z Kraj. Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporz. nie wcześniej niż 6 mies. przed jej złożeniem,
e) ośw. Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP- zał nr 6 do SWZ
f) zaśw. Właśc. naczelnika urzędu skarbowego potwierdz.,że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.
pkt 1) PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem
dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
g) zaśw. właśc.j terenowej jedn. org. Zakładu Ubezp. Społ. lub Kasy Roln. Ubezp. Społ. albo inny dok. potwierdz., że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
h) odpis lub informacje z Kraj. Rej. Sąd. lub z Centr. Ewid.
i Inf. o Działaln. Gosp. , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz. nie wcześn. niż 3 mies. przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymag. wpisu do rej. lub ewid.,
i) ośw. Wyk. o akt. inf. zawart. w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykl. z postęp. - zał nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości;
– Pakiet 1 – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł),
– Pakiet 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł),
– Pakiet 3 – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł),
– Pakiet 4 - 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset 00/100 zł).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,
o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BOŚ SA Centrum Biznesowe Lublin nr: 89 1540 1144 2114 0662 6591 0001 z dopiskiem: „Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II” – Pakiet ………
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo
i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy paragraf 17 , który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont 33,5 m2 - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont 33,5 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI