Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGościeradów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Gościeradów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761859-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761859-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Nadleśnictwo Gościeradów: Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gościeradów, krajowy numer identyfikacyjny 83001773600000, ul. Gościeradów Folwark  , 23-275  Gościeradów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 158 381 174, e-mail goscieradow@lublin.lasy.gov.pl, faks 158 381 102.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_goscieradow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem
Adres:
Nadleśnictwo Gościeradów, Gościeradów Folwark 1D, 23-275 Gościeradów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów
Numer referencyjny: SA.270.2.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży drogowej polegające na remontach cząstkowym dróg leśnych oraz obiektów melioracyjnych na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Gościeradów. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: Pakiety):Pakiet 1- zakres prac: - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 335t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa rakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Kotówka (90t), Świeciechów (25t), Dąbrowa (40t), Marynopole (100t); uzupełnienie ubytków warstwy jezdnej drogi p-poż. nr4 (80t) - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 555t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Kotówka (190t), Świeciechów (50t), Dąbrowa (90t), Marynopole (225t); - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 760t, w leśnictwie Kotówka (110t), Świeciechów (500t), Marynopole (150t), - odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 795mb – w leśnictwie Kotówka (595mb) i Świeciechów (200mb); - równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w leśnictwie Dąbrowa w ilości 2400 m2; Pakiet 2 - zakres prac: - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łłamanego frakcji 0-32mm w ilości 235t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie LS Marynopole (25t), Borów (60t), Irena (50t); Stawki (70t), Budy (160t); - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 525t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie LS Marynopole (50t), Borów (60t), Irena (100t); Stawki (165t), Budy (50); - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 640t, w leśnictwie Borów (230t), Irena (200t), Budy (210t); - odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 1120mb – w leśnictwie Stawki (975mb) i Budy (145mb); - remont przepustów o średnicy 600mm na długości 15mb i średnicy 800mm na długości 8mb w leśnictwie Budy Pakiet 3 - zakres prac: - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 200t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Brzoza (25t), Chwałowice (50t), Antoniów (50t), Nowiny (75t); - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa amanego frakcji 32-63 mm w ilości 425t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Brzoza (50t), Chwałowice (100t), Antoniów (150t), Nowiny (125t), - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 920t, w leśnictwie Chwałowice (120t), Antoniów (300t), Nowiny (500t); - równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w ilości 32400m2 - w leśnictwie Brzoza (2400m2) i Chwałowice (30000m2). Pakiet 4 - zakres prac: - mechaniczne ścinanie poboczy dróg przy pomocy ścinarki z odrzutem urobku poza rów lub na pojazd samobieżny z wywiezieniem w miejsce wskazane przez leśniczego na długości 29 200mb – w l leśnictwie Kotówka (7400mb), Dąbrowa (10000mb), Marynopole (4300mb), Stawki (2900mb), Chwałowice (4600mb) Pakiet 5 - zakres prac: -- ręczne lub mechaniczne czyszczenie dna rowy melioracyjnego z wbudowaniem urobku poza koroną rowu na odcinku o łącznej długości 4890m – w leśnictwie Antoniów (1850mb) i Nowiny (3040mb); - ręczne lub mechaniczne ścinanie i karczowanie krzewów po stronach rowu w ilości 1,55 ha – w leśnictwie Antoniów (0,55 ha) i Nowiny (1,0 ha); - ręczne czyszczenie przepustów w ilości 9 szt. – w Leśnictwie Antoniów (4 szt.) i Nowiny (5 szt.).

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233141-9
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 622200,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że w/w zamówienia będą udzielane w częściach (kilkakrotnie) – do 50% kwoty zamówienia podstawowego. 6.2 Zamówienia o których mowa powyżej , będą polegały na powtórzeniu robót, usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówienia o których mowa w pkt 6.1 objęte będą prace z zakresu remontu dróg o nawierzchni gruntowej, tłuczniowej i remont poboczy, odmulanie rowów. Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 nie przekroczy wartości 50% wartości niniejszego zamówienia 6.3 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 6.4 Zamówienia, o których mowa w pkt 6.1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych. 6.5 Miejscem realizacji zamówień, o których mowa w pkt 6.1 będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Gościeradów.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 29.12.2020

II.9) Informacje dodatkowe: Podstawowa szacunkowa wartość zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 366 000,00 PLN bez VAT
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Pakiet 1,2,3,5 Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Pakiet 5 - warunek w zakresie zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zrywarką/ ścinarką do poboczy z odrzutem materiału poza rów lub samochód samowyładowczy Pakiet 1 - 5 - W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.W zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (ukończył), co najmniej jedną (1) robotę budowlaną o podobnym charakterze (roboty budowlane polegającą na konserwacji, remoncie, przebudowie, budowie dróg, czyszczeniu rowów, urządzeń melioracyjnych) o wartości nie mniejszej niż: Pakiet 1 - 70 000,00 zł, Pakiet 2 – 60 000,00 zł brutto, Pakiet 3 – 55 000,00 zł brutto, Pakiet 4 – 50 000,00 zł brutto, Pakiet 5 - 25 000,00 zł każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty2) wykaz narzędzi, wyposażenia firmy lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej Pakiet 1: 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł), Pakiet 2: 100 000,00 zł (sto tysięcy 00/100 zł), Pakiet 3: 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), Pakiet 4: 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł), Pakiet 5: 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy 00/100 zł).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1 Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Pakiet 1 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł), Pakiet 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł) Pakiet 3 – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł), Pakiet 4 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 zł), Pakiet 5 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 zł) 13.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 18.12.2020r. godz. 12.00 13.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 229 ze zm.).13.4 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank: BOŚ SA Centrum Biznesowe Lublin Nr rachunku: 89 1540 1144 2114 0662 6591 0001Tytuł przelewu: „Utrzymanie dróg leśnych i melioracji w roku 2020 w Nadleśnictwie Gościeradów” – Pakiet nr ………13.5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.13.6 Wadium wnoszone w formie dokumentów , o których mowa w pkt 13.3 ppkt2)-5), należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego – pokój 10 w terminie przewidzianym na składanie ofert. Kasa czynna jest w godzinach od 07:00 do 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oryginałów ww. dokumentów wadialnych wraz z ofertą w sposób umożliwiający ich późniejsze odłączenie od oferty i złożenie przez Zamawiającego w kasie oraz zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp.13.7 Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.13.8 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie odrzucona.13.9 W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.13.10 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp13.11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.13.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.13.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.13.14 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.16 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.13.17 W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
samodzielna realizacjakluczowych elementówc zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony umowy są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych, tj. innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (udokumentowane w „dzienniku budowy” i trwające powyżej 3 dni) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy [co nie oznacza obowiązku Zamawiającego uznania takiego uprawnienia] w zakresie odnoszącym się do: materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji technicznej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji technicznej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, d) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) i dołączone do oferty, zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie do charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w przywołanym powyżej przepisie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 - Remonty cząstkowe dróg leśnych w lesnictwie Świeciechów, dąbrowa, Kotówka, Marynopole
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 335t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa rakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Kotówka (90t), Świeciechów (25t), Dąbrowa (40t), Marynopole (100t); uzupełnienie ubytków warstwy jezdnej drogi p-poż. nr4 (80t)- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 555t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Kotówka (190t), Świeciechów (50t), Dąbrowa (90t), Marynopole (225t);- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 760t, w leśnictwie Kotówka (110t), Świeciechów (500t), Marynopole (150t), - odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 795mb – w leśnictwie Kotówka (595mb) i Świeciechów (200mb);- równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w leśnictwie Dąbrowa w ilości 2400 m2;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15980,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 94000,00 PLN bez VAT


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 Remonty cząstkowe dróg lesnych w lesnictwie LS Marynopole, Borów, Irena, Stawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 235t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie LS Marynopole (25t), Borów (60t), Irena (50t); Stawki (70t), Budy (160t);- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 525t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie LS Marynopole (50t), Borów (60t), Irena (100t); Stawki (165t), Budy (50);- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 640t, w leśnictwie Borów (230t), Irena (200t), Budy (210t);- odwodnienie korony drogi rowami odwadniającymi o głębokości minimum 0,7m w ilości 1120mb – w leśnictwie Stawki (975mb) i Budy (145mb); - remont przepustów o średnicy 600mm na długości 15mb i średnicy 800mm na długości 8mb w leśnictwie Budy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 149600,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementówzamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 88000,00 PLN bez podatku VAT


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 Remonty cząstkowe dróg leśnych w lesnictwie Brzoza, Chwałowice, Antoniów, Nowiny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 0-32mm w ilości 200t – wykonanie warstwy klinującej na warstwie wykonanej z kruszywa frakcji 32-63 mm użytej do wyrównania zagłębień, w leśnictwie Brzoza (25t), Chwałowice (50t), Antoniów (50t), Nowiny (75t);- dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi kruszywa łamanego frakcji 32-63 mm w ilości 425t – uzupełnienie ubytków w drogach gruntowych w leśnictwie Brzoza (50t), Chwałowice (100t), Antoniów (150t), Nowiny (125t), - dostawa, wbudowanie i mechaniczne zagęszczenie zgodnie z niweletą drogi gruntowej piasku naturalnego kopanego w ilości 920t, w leśnictwie Chwałowice (120t), Antoniów (300t), Nowiny (500t);- równanie korony drogi równiarką (dwukrotny przejazd z nadaniem spadku daszkowego minimum 4% w ilości 32400m2 - w leśnictwie Brzoza (2400m2) i Chwałowice (30000m2).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 129200,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniajacych) wynosi76000,00 PLN bez podatku VAT


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 remonty czastkowe dróg leśnych - ścinanie poboczy dróg leśnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: - mechaniczne ścinanie poboczy dróg przy pomocy ścinarki z odrzutem urobku poza rów lub na pojazd samobieżny z wywiezieniem w miejsce wskazane przez leśniczego na długości 29 200mb – w leśnictwie Kotówka (7400mb), Dąbrowa (10000mb), Marynopole (4300mb), Stawki (2900mb), Chwałowice (4600mb)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7, 45233141-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 124100,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 73000,00PLN bez podatku VAT


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 Remonty czastkowe dróg lesnych - roboty melioracyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: -- ręczne lub mechaniczne czyszczenie dna rowy melioracyjnego z wbudowaniem urobku poza koroną rowu na odcinku o łącznej długości 4890m – w leśnictwie Antoniów (1850mb) i Nowiny (3040mb); - ręczne lub mechaniczne ścinanie i karczowanie krzewów po stronach rowu w ilości 1,55 ha – w leśnictwie Antoniów (0,55 ha) i Nowiny (1,0 ha); - ręczne czyszczenie przepustów w ilości 9 szt. – w Leśnictwie Antoniów (4 szt.) i Nowiny (5 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232452-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 59500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.12.2020
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Podstawowa wartość szacunkowa zamówienia (bez zamówień dodatkowych i uzupełniających) wynosi 35000,00 PLN bez podatku VAT






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI