Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Piątnica’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piątnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawiskowska 53
1.5.2.) Miejscowość: Piątnica Poduchowna
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-421
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugpiatnica@gminapiatnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminapiatnica.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Piątnica’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9456ff1-8463-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039848/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Piątnica’’
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.14.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie azbestu oraz wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na
terenie Gminy Piątnica objętych wnioskami złożonymi przez osoby fizyczne w szacowanej ilości: około 743,13 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: godnie z działem XX. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy Pzp),
Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) legitymuje się numerem rejestrowym z Bazy Danych o Odpadach (BDO) nadanym przez Marszalka Województwa (rejestr
podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonymi przez Marszałka
Województwa) potwierdzającym wpis w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest i wytwarzaniu odpadów
zawierających azbest, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13
września 2018 r. w sprawie sposobu nadawania numeru rejestrowego podmiotom wpisanym do rejestru prowadzonego w ramach
BDO;
b) posiada zezwolenie na transport odpadów zawierających azbest;
c) posiada ważną umowę ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest lub, w przypadku
przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko, posiada decyzję wydaną dla właściciela składowiska zezwalającą na
prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. potencjału technicznego Wykonawcy (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp)
Zamawiający wymaga następujących dokumentów w odniesieniu do tego warunku:
a) Wykaz sprzętu, tj.
Dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia minimum
1 pojazdem, przystosowanymi do załadunku i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (środek transportu
wyposażony w wagę przewoźną posiadającą ważną legalizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o
miarach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2068). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu złożonego przez
Wykonawcę (załącznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis
lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w dziale XII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminapiatnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni