Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Sieradzu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Sieradzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00250226
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni
w Sieradzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne-poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zamawiający publiczny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni
w Sieradzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed899e82-01b9-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.205 Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni Sieradz

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r13349,Usuwanie-tam-bobrowych-na-terenie-dzialania-Zarzadu-Zlewni-w-Sieradzu.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: art. 61 ust. 1 ustawy Pzp komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej
„Platformą” – pod
adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod
adresem www.przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem
z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca
korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta
służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych
razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf,.xls.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę
za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami
określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U z2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy. (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1.3 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl lub
riod.poznan@wody.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania PO.ROZ.2810.46.2022 prowadzonym na podstawie
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Dane osobowe zawarte w ofercie będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych, a w przypadku zawarcia umowy przez okres obowiązywania umowy, z uwzględnieniem pozostałych
wymagań prawnych, w tym okresów przechowywania wskazanych przez instytucje biorące udział w dofinansowaniu oraz w
przepisach dotyczących przechowywania dokumentacji do celów rozliczeniowych i archiwalnych;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.54.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 192246,08 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej- Część 1 - Nadzór Wodny Sieradz, Nadzór Wodny Zduńska Wola .
- rzeka Myja (km 0+300-0+900, 6+800-7+300, 7+700-8+500, 10+600-11+600, 16+100-18+300, 21+100-21+850, 21+900-22+600, 23+000-27+400) gm. Sieradz, Wróblew, Brzeźnio, pow. sieradzki;
- rzeka Struga z Bartochowa ( Dopływ z Kawęczynka) (km 0+000-0+250, 1+000-1+400) gm. Warta, pow. sieradzki;
- rzeka Struga z Augustynowa ( Dopływ z Cielc) (km 0+100-1+100) gm. Warta, pow. sieradzki;
- Kanał Mazur (km 0+100-4+300, 5+200-7+200) gm. Warta, pow. sieradzki ;
- Kanał Mazurek (km 0+200-2+700) ; gm. Sieradz, pow. sieradzki
- rzeka Żeglina (km 0+020-2+550, 2+560-6+500, 6+500-9+100-16+000, 17+800-23+600) gm. m. Sieradz, Sieradz, Brzeźnio, pow. sieradzki;
- rzeka Niniwka (km 3+100-5+900, 8+700-9+400, 12+250-14+980) gm. Sieradz, Warta, pow. sieradzki;
- rzeka Niniwka-stare koryto gm. Warta, pow. sieradzki;
- rzeka Widełka (km 0+000-1+200, 2+200-4+500, 5+800-9+500) gm. Zapolice, pow. zduńskowowlski;
- Kanał Tyczyński ( rz. Kobylanka) (km 1+000-2+800, 4+900-7+100 gm. Sieradz, Burzenin, pow. sieradzki);
- rzeka Pichna na odcinku od km 9+310 do km 35+755 i Szadkówka (Pichna Szadkowicka) na odcinku od km 0+000 do km 19+130(gm. Zadzim (powiat poddębicki), gm. Warta (powiat sieradzki), gm. Szadek, Zduńska Wola, Miasto Zduńska Wola (powiat zduńskowolski.


Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.

4.2.5.) Wartość części: 38560,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Cześć 2 – Nadzór Wodny Bełchatów.
- rzeka Stawka (km 1+000 – 7+900), gm. Bełchatów, gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Rakówka (km 0+000 -8+300, 18+625-23+500), gm. Bełchatów, gm. Drużbice, pow. Bełchatowski;
- rzeka Pilia (km 1+200-3+000, 8+900-10+650), gm. Szczerców, gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Pilsia (km 2+478-34+245), gm. Drużbice, gm. Kluki, gm. Szczerców, gm. Zelów, pow. Bełchatowski;
- rzeka Ścichawka (0+000-12+000), gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Chrząstawka (km 9+001-22+945), gm. Zelów, pow. bełchatowski i gm. Widawa, pow. Łaski;
- rzeka Kiełbaska (km 1+200-9+028), gm. Zelów, pow. Bełchatowski;
- rzeka Zabłocia (km 0+000-3+800), gm. Kluki, gm. Szczerców, pow. Bełchatowski;
- rzeka Widawka (km 84+000-101+400), gm. Dobryszyce, gm. Gomunice, gm. Kodrąb, pow. Radomszczański;
- rzeka Kręcica (km 0+000-11+188), gm. Dobryszyce, gm. Lgota Wielka, pow. Radomszczański;
- rzeka Jeziorka (km 0+000-14+300), gm. Rozprza, gm. Kamieńsk, pow. Radomszczański;
- rzeka Świętojanka (km 0+000-7+000), gm. Gomunice, gm. Kodrąb, pow. Radomszczański;
- rzeka Kamionka (km 0+000-12+387), gm. Kamieńsk, pow. radomszczański i gm. Gomunice, pow. Piotrkowski.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.

4.2.5.) Wartość części: 19650,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Część 3 - Nadzór Wodny w Kłobucku.
- rzeka Biała Oksza, km 0+000 – 30+900 gminy: Miedźno, Kłobuck, Wręczyca Wielka, pow. kłobucki;
- rzeka Bieszcza (Kukówka), km 0+000 – 12+370 gminy: Krzepice, Panki, pow. kłobucki;
- rzeka Bród (Brody Malina), km 0+000 – 8+770 gminy: Kłobuck, Opatów, pow. kłobucki;
- Dopływ w Lipiu (Ciek w Lipiu), km 0+000 – 6+400 gm. Lipie, pow. kłobucki
- rzeka Dopływ z Iwanowic Małych (Iwanówka) km 0+000 – 8+590 gminy: Lipie, Opatów, Krzepice, pow. kłobucki;
- rzeka Dziunia, km 0+000 – 8+750 gminy: Popów, Opatów, Miedźno, pow. kłobucki;
- rzeka Górnianka (Opatówka), km 0+000 – 17+880 gminy: Popów, Opatów, pow. kłobucki
- rzeka Kalinka, km 0+000 – 6+380 gm. Herby, pow. lubliniecki;
- Kanał rzeki Pankówki, km 0+000 – 4+000 gminy: Panki, Przystajń, pow. kłobucki;
- rzeka Kopka, km 0+000 – 4+650 gm. Wręczyca Wielka, pow. kłobucki;
- rzeka Liswarta, km 0+000 – 98+660, gminy: Popów, Miedźno, Lipie, Krzepice, Przystajń, pow. kłobucki, gminy: Ciasna, Herby, Boronów, pow. lubliniecki;
- rzeka Olszynka, km 0+000 – 10+720 gm. Herby, pow. lubliniecki;
- rzeka Pankówka, km 0+000 – 24+300 gminy: Krzepice, Przystajń, Panki, Wręczyca Wielka, pow. kłobucki
- rzeka Piskara, km 0+000 – 10+600 gm. Krzepice, pow. kłobucki;
- rzeka Potok Jeżowski, km 0+000 – 15+750 gm. Ciasna, pow. lubliniecki;
- rzeka Potok Kochanowicki, km 0+000 – 14+760 gminy: Ciasna, Kochanowice, pow. lubliniecki;
- rzeka Potok Kochcicki, km 0+000 – 7+980 gminy: Ciasna, Kochanowice, pow. lubliniecki;
- rzeka Turza, km 0+000 – 10+200 gm. Herby, pow. lubliniecki;
- rzeka Węglowiczanka, km 0+000 – 6+000 gm. Wręczyca Wielka, pow. kłobucki;
- rzeka Żerdzina, km 0+000 – 7+100 gminy: Panki, Przystajń, pow. kłobucki;
- rzeka Łomnica w km 1+000 – 9+500 i w km 11+000 – 19+980 gm. Olesno, pow. oleski;
- rzeka Prąd w km 0+000 – 12+397 gminy: Olesno, Radłów, pow. oleski;
- rzeka Młynówka Kucobska w km 0+000 – 5+600 gm. Olesno, pow. oleski;
- rzeka Potok Borecki w km 0+000 – 6+830 gm. Olesno, pow. oleski;
- rzeka Potok Łomnicki w km 0+000 – 9+600 gminy: Olesno, Dobrodzień, pow. oleski;
- rzeka Potok Sowczycki w km 0+000 – 10+000 gm. Olesno, pow. oleski.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.

4.2.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Część 4 - Nadzór Wodny Łask, Nadzór Wodny Łódź
- rzeka Tymianka km 0+000 ÷ 9+638, gm. Sędziejowice, pow. łaski, gm. Zduńska Wola, pow. Zduńskowolski;
- rzeka Mała Widawka km 0+000 ÷ 19+654, gm. Grabica, pow. piotrkowski, gm. Drużbice, pow. bełchatowski, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni;
- rzeka Końska Struga km 0+000 ÷ 19+800, gm. Buczek, gm. Łask, gm. Sędziejowice, pow. łaski,
- rzeka Czajka km 7+000 ÷ 19+437, gm. Zelów, pow. bełchatowski, gm. Buczek, pow. Łaski;
- rzeka Dłutówka (Jesionka) km 0+000 ÷ 18+000, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni;
- rzeka Pałusznica km 0+000 ÷ 13+629, gm. Dobroń, pow. Pabianicki;
- rzeka Grabia 0+000 ÷ 89+591, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni, gm. Grabica, gm. Wola Krzysztoporska, pow. piotrkowski, gm. Drużbice, gm. Zelów, pow. bełchatowski, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Dobroń, pow. pabianicki, gm. Sędziejowice, gm. Łask, pow. Łaski;
- Ciek Pisia 0+000 – 1+400, gm. Łask, pow. Łaski;
- rzeka Brzezia km 0+000 ÷ 10+706, gm. Drużbice, pow. bełchatowski, gm. Grabica, pow. Piotrkowski.
- rzeka Pisia k. Małynia w km 0+000-27+584 gm. Zadzim, Wodzierady, Łask, pow. Poddębicki, łaski,
- rzeka Lubczyna w km 0+000-16+722 gm. gm. m. Łódź ,Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Lutomiersk, pow. m. Łódź, zgierski, pabianicki;
- rzeka Wrząca w km 0+000-11+925 gm. Lutomiersk, Pabianice, pow. Pabianicki;
- rzeka Ner w km 84+500-124+846 gm. Brójce, Rzgów, m. Łódź, Pabianice, Konstantynów Łódzki, Lutomiersk, pow. łódzki wschodni, ,m. Łódź, pabianicki;
- rzeka Łódka w km 0+000-4+658 , gm. Konstantynów Łódzki, pow. pabianicki
- rzeka Jasieniec w km 0+000- 8+590. gm. Konstantynów Łódzki, pow. pabianicki, gm.
m. Łódź, pow. Łódź.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.

4.2.5.) Wartość części: 58286,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie bieżącej eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych w celu utrzymania i poprawy ich sprawności technicznej - Część 5 - Nadzór Wodny w Poddębicach.
- rzeka Pisia k. Bronówka km 0+600-17+373, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki, gm. Uniejów, Wartkowice, pow. Poddębicki;
- Kanał Zbylczycki km 4+573-13+875, gm. Świnice Warckie, pow. Łęczycki;
- rzeka Zian km 0+000-23+092, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, Dalików, pow. Poddębicki;
- rzeka Zian-Gnida w km 0+000-16+430, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, Dalików, pow. poddębicki, gm. Parzęczew, pow. Zgierski;
- rzeka Brodnia w km 000- 10+960, gm. Poddębice, pow. Poddębicki;
- rzeka Gnida w km 0+000- 17+071, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, Parzęczew, pow. Zgierski;
- rzeka Pisia k. Pudłówka w km 0+000- 25+591, gm. Poddębice, Zadzim, pow. poddębicki, gm. Szadek, pow. Zduńskowolski;
- rzeka Siódmera w km 0+000 - 0+8+420 gm. Poddębice, Zadzim pow. Poddębicki;
- rzeka Ciek Nr 9 w km 0+000- 4+030 gm. Poddębice, pow. Poddębicki;
- rzeka Kanał Drozdów A w km 0+000- 15+710, gm. Świnice Warckie pow. łęczycki, gm. Wartkowice. pow. Poddębicki.
Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji określają: Opis przedmiotu zamówienia i Mapki poglądowe do wglądu w poszczególnych Nadzorach Wodnych.

4.2.5.) Wartość części: 48249,98 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.2.4 zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował urządzeniami specjalistycznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.:
 min. 1 ciągnikiem z przyczepą rolniczą,
 min. 1 rębakiem do gałęzi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacja z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108
ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.2, jeżeli zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
4. oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami - sporządzony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1Formularz oferty – zgodny w treści i wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik do niniejszej SWZ, sporządzony pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2 Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie wypełniony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik do niniejszej SWZ zgodnie z zasadami pkt 6 SWZ, sporządzone pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodne z treścią Załącznika do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
4 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6Pełnomocnictwa - winne być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, zgodne z aktem rejestracyjnym lub kopii poświadczonej notarialnie przy użyciu podpisu elektronicznego.
7Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego musi wynikać, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy.
9Dokument związany z samooczyszczeniem (jeżeli dotyczy) – tzw. „Self cleaning” — w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przestanki określone w art. 110 ust. 2 Pzp:
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie przestanki określone w art. 110
ust. 2 Pzp.
10. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów cd. w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w
rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy
wpisać w Formularzu oferty.
Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. W odniesieniu do warunków udziału określonych w pkt 7.2.4 SWZ, wymagania te muszą być spełnione przez jednego z
Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.3 SWZ.
5.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie treści Załącznika do SWZ, aktualny na dzień składania ofert,
celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega
wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z
nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt
10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez jednego z Wykonawców kluczowych części
8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane / usługi / dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani
dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej
umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI