IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
1. Dla części 1-20 Cena |
60,00 |
2. Dla części 1,4,5,8,14,18 Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
3. Dla części 2,3,6,7,9-13,15-17,19,20 Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej;1) Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, gdy dotyczy to zmniejszenia zakresu rzeczowego określonego w dokumentacji projektowej w związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego, działaniem siły wyższej,2) Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,3) Sytuacji niezależnych od stron umowy, 4) W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.5) Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej, w tym zmian dokumentacji projektowej.6) Zamawiający dopuszcza, w uzasadnionych przypadkach, zmianę postanowień umowy w zakresie podwykonawstwa wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi, w razie wystąpienia poniższych okoliczności:a) w przypadku konieczności zmiany zakresu podwykonawstwa w stosunku do wskazanego w ofercie lub rezygnacji z wykonywania przedmiotu umowy w podwykonawstwie,b) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy.c) W sytuacji, gdy Wykonawca zamierzał wykonać przedmiot umowy samodzielnie, jednakże z uwagi na wystąpienie po dniu składania ofert nowych okoliczności, zachodzi konieczność powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.d) W sytuacji zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu na dzień złożenia wniosku o dokonanie takiej zmiany oraz udokumentować spełnienie tego warunku zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. VII.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonując powyższych zmian wykonawca zadba o odpowiednie stosowanie regulacji umowy w zakresie podwykonawstwa oraz o zabezpieczenie ewentualnych roszczeń za dotychczas wykonane zakresy robót i usług.2. Zamawiający ponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi w sytuacji, gdy:a) Wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie usług, robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub intensywne w wielkości powyżej 30l/m2 , gradobicie, burze, wysoki stan wód , itp. ; b) Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej.3. Zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpi, gdy zaistnieją zdarzenia objęte regulacją § 4 ust. 4 oraz § 5 umowy.4. Na podstawie art. 144 ustawy P.z.p. zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są dopuszczalne jeżeli zachodzi co najmniej jedna okoliczności określonych w treści art. 144 ustawy P.z.p., to jest :1) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2) Zostały spełnione łącznie następujące warunki:• konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,• wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;4) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy P.z.p. i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, 2, 3 i 4 niniejszego paragrafu mogą być wprowadzone w następującym trybie:a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, 2, 3 i 4 Wykonawca zwróci się niezwłocznie do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej.b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. W przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie o ich zaistnieniu i konieczności zmiany umowy.c) Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-23, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Oferty sporządzone ściśle wg wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy składać do dnia 23.10.2020 r. do godz. 11:00.2) Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 23.10.2020 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Zlewni w Krośnie, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, pok. 510, V Piętro.3) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem:https://przetargi.wody.gov.pl/. 4) Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola,zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególności pliki Formularza oferty, oświadczeń, dokumentów. Zamawiający zaleca aby poszczególne pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „oferta”, itd. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresem:http://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html5) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku. W przypadku zastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.6) Celem podpisania oferty należy pobrać plik klikając przycisk „XML” i zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać klikając na Platformie przycisk „Dodaj plik”. Podpisanie oraz złożenie oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”. Szczegółowy sposób podpisania oferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresem:http://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dlawykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html7) Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należy szyfrować – załączone pliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływu terminu składania ofert są one niewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców. 8) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji „Wycofaj ofertę”. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 9) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę za pośrednictwem funkcji „Modyfikuj ofertę”. Proces modyfikacji oferty przebiega etapowo, najpierw jest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składania nowej oferty. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie.10) Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.11) W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami podanymi w formularzach oferty na Platformie a treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca będzie treść dokumentów stanowiących ofertę.12) W związku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19 uczestnictwo w sesji otwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. Link do ww. transmisji zostanie udostępniony w dniu otwarcia ofert na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówieniapublicznego w Biuletynie Informacji Publicznej. a) otwarcie jest jawneb) Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywanejest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 13) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z postępowaniem przetargowym są: - P. Michał Jaworski, P. Damian Maciejowski -Zarząd Zlewni w Krośnie, tel.: +48 13 44 88 993, +48 13 44 88 994, +48 609 170 688, e-mail: zamowienia.krosno@wody.gov.plOsobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w związku z zagadnieniami technicznymi odpowiednich części zadania:- cz. 1-3, 10 -P. Jan Kozdroń– Nadzór Wodny w Przeworsku, tel. + 48 16 648 16 04,- cz. 4-7 -P. Jacek Obel – Nadzór Wodny w Brzozowie, tel. + 48 13 420 27 80,- cz. 8, 9 -P. Aneta Kędzierska – Nadzór Wodny w Krośnie, tel. + 48 13 43 217 88,- cz. 11, 12 -P. M. Porębski – Nadzór Wodny w Rzeszowie, tel. + 48 17 854 19 18,- cz. 13-20 -P. G. Motowidło – Nadzór Wodny w Strzyżowie, tel. + 48 17 221 20 65.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Udrożnienie potoku Dopływ z Pasterników w km 0+000-0+300. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp; wygrabieniu wykoszonych porostów; mechanicznym karczowaniu krzaków, wywozie gałęzi; Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: udrożnieniu koparkami przedsiębiernymi; mechanicznym karczowaniu pni; wywożeniu dłużyc, karpiny i gałęzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zasyp wyrw i usuwanie zatorów na potoku Łęg w km 0+000-8+600 w miejscowości Hadle Szklarskie, Jawornik, Jawornik Przedmieście. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: wykonaniu opasek z faszyny luzem; wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu; wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek; wykonaniu narzutu kamiennego w płotkach; wykonaniu budowli siatkowo-kamiennych; rozbiórce zatorów z pni, powalonych kłód drzew; wywożeniu dłużyc, karpiny i gałęzi;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zasyp wyrw brzegowych oraz usunięcie zatorów na rzece Mleczka w km 28+700- 38+900. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu krzaków; zrąbkowaniu uprzednio wyciętych krzaków;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: wykonaniu narzutu kamiennego luzem; wykopach, formowaniu nasypów; wykonaniu budowli siatkowo kamiennych; mechanicznym karczowaniu pni; rozbiórce przytamowań i zatorów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Udrożnienie cieku naturalnego wg. MPHP Dopływ z Pańskiej Góry w m. Domaradz. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu i karczowaniu; wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami; ręcznym formowaniu nasypów; wykonaniu wyściółek z faszyny; wykonaniu kiszki faszynowej; wykonaniu narzutu kamiennego luzem; wykonaniu opasek z faszyny luzem; wykonaniu narzutu kamiennego w płotkach;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Utrzymanie potoku Golcówka w km 0+000-10+604. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp; wygrabieniu wykoszonych porostów; wywozie siana po wykoszeniu; ręcznym ścinaniu i karczowaniu; oczyszczeniu cieku po wycince;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: wykonaniu wyściółek z faszyny; wykonaniu kiszki faszynowej; ręcznym formowaniu nasypów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Udrożnienie koryta, remont umocnień, zasyp wyrw na pot. Rosielna w km 0+000-5+480 w miejscowości Blizne, Jasienica Rosielna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu i karczowaniu; rozbiórce zatorów z powalonych drzew, pni, kamieni i innych nieczystości; rozbiórce budowli siatkowo-kamiennych; zabudowie wyrwy - opaska siatkowo-kamienna; zabudowie wyrwy narzutem kamiennym luzem; zabudowie wyrwy wyściółką z faszyny; wykonaniu kiszki faszynowej; zasypie wyrwy ziemią; wykopach oraz przekopach koparkami;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Usuwanie szkód powodziowych potok Sietnica - zasyp wyrw, remont umocnień lokalnie w km 0+000-9+595. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórce umocnień z płyt ażurowych; rozbiórce budowli siatkowo-kamiennych; wykopach i przekopach dokonywanych koparkami; plantowaniu skarp, dna rowów oraz nasypów; ręcznym formowaniu nasypów; wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "YOMB"; wykonaniu narzutu kamiennego luzem; wykonaniu budowli siatkowo-kamiennych; wykonaniu podłóż betonowych; spoinowaniu bruków; darniowaniu; wykonaniu opasek z faszyny; wykonaniu kiszki faszynowej; wykonaniu wyściółek z faszyny; ręcznym ścinaniu krzaków;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Roboty utrzymaniowe na potoku Nowa Rudzinka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp; wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp; wykoszeniu porostów, ręcznie z dna cieków; wygrabieniu wykoszonych porostów ze dna;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: oczyszczeniu z namułu wylotów drenarskich; udrożnieniu koryta potoku; usunięciu zatorów z koryta potoku;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Remont śluzy wałowej na lewym wale przeciwpowodziowym rowu Smoleń Wielki w km 0+125. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: robotach pomiarowych; wykopach i przekopach koparkami; rozebraniu ścianek żelbetowych przepustów; rozebraniu części przelotowej przepustu; wykonaniu ław fundamentowych; wykonaniu części przelotowej przepustów; ręcznym formowaniu nasypów z ziemi; wykonaniu podbudowy z betonu; wykonaniu żelbetowych ścianek czołowych przepustów; plantowaniu; wykonaniu opasek z faszyny luzem; wykonaniu narzutu kamiennego;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zasyp wyrw, udrożnienie koryta potoku Tarnawka w km 3+000 - 3+800, 5+000 - 5+200 w m. Tarnawka gm. Markowa. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu i karczowaniu krzaków; wywożeniu dłużyc, karpiny i gałęzi;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: wykonaniu narzutu kamiennego luzem; wykopach rowów i kanałów melioracyjnych koparkami; formowaniu i zagęszczeniu nasypów spycharkami; wykonaniu budowli siatkowo-kamiennych; umocnieniu rowów elementami prefabrykowanymi; rozbiórce faszynady; mechanicznym karczowaniu pni;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Naprawa ubezpieczenia z betonowych płyt ażurowych typu YOMB potoku Przyrwa” w ramach zadania „Konserwacja bieżąca potoku Przyrwa”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórce ubezpieczenia z płyt użurowych typu „jomb”; wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „jomb”;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Konserwacja potoku Hermanówka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym wycięciu zakrzaczeń wraz z wywozem; wykopach wykonanych koparką; rozplantowaniu ziemi; plantowaniu skarp i dna wykopów; wbijaniu kołków; humusowaniu i obsianiu skarp;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Usuwanie szkód powodziowych: zasyp wyrw brzegowych oraz odcinkowe udrożnienie cieku wodnego dz. nr 1449/8 w m. Odrzykoń, gm. Wojaszówka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu i karczowaniu; wywożeniu karpiny, gałęzi, również pozostałości po wycince drzew; wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty; wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp; ścinaniu drzew piłą mechaniczną;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; wykonaniu wyściółki z faszyny; remoncie budowli siatkowo-kamiennych; rozbiórce zatorów, wyciągnięcie lokalnych przetamowań z gałęzi i konarów drzew z wywozem i zagospodarowaniem przez wykonawcę; wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi; rozplantowaniu ręcznym ziemi wydobytej z wykopów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Usuwanie szkód powodziowych: zasyp wyrw brzegowych na potoku Kopytko w m. Wysoka Strzyżowska gm. Strzyżów i m. Węglówka gm. Korczyna. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym wycięciu i karczowaniu zakrzaczeń; wywozie ściętych zakrzaczeń;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórce zatorów i przetamowań z gałęzi, przewróconych drzew, śmieci, namułu; ścinaniu drzew miękkich; wywożeniu dłużyc, gałęzi i karpiny; oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykarczowaniu, gałęzie; usunięciu z koryta cieku odpadów wraz z odwozem do miejsca właściwego składowania i utylizacji; mechanicznym karczowaniu pni; dowozie ziemi w celu uzupełnienia ubytków w skarpach (zasyp wyrw); wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami; robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; plantowaniu (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów; obsiewie skarp mieszanką traw; remoncie i uzupełnieniu koszy siatkowo-kamiennych; wykonaniu brzegosłonu płaskiego; odbudowie opaski faszynowej; odbudowie narzutu z kamienia; wykonaniu wyściółki faszynowej; ręcznym formowaniu nasypów; ręcznym rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Remont umocnień skarp i dna oraz udrożnienie cieku wodnego Dopływ z Niewodnej w km 0+000-1+600 w. Kalembina gm. Wiśniowa. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinanie i karczowanie; wywożeniu karpiny, gałęzi; wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty; wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp; ścinaniu drzew piłą mechaniczną;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórka zatorów, tam z gałęzi, błota i liści z wywozem i zagospodarowaniem przez wykonawcę; remoncie ubezpieczenia płytami; wykopach oraz przekopach wykonywane koparkami podsiębiernymi;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Remont umocnień w korycie potoku Kozłówek w km 0+000 – 1+600 w m. Kozłówek, gm. Wiśniowa. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym wycięciu i karczowaniu zakrzaczeń ze skarp potoku; wywozie ściętych zakrzaczeń;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórce zatorów i przetamowań z gałęzi, przewróconych drzew, śmieci, namułu; ścinaniu drzew miękkich; oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykarczowaniu, gałęzie, korzenie z utylizacją na miejscu; usunięciu z koryta cieku odpadów wraz z odwozem do miejsca właściwego składowania i utylizacji; mechanicznym karczowaniu pni; dowozie ziemi w celu uzupełnienia ubytków w skarpach (zasyp wyrw); wykopach oraz przekopach wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład; remoncie i uzupełnieniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu; ręcznym formowaniu nasypów z ziemi dowożonej samochodami;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Zasyp wyrw brzegowych na potoku Koryciny w km 0+490 – 0+540 wraz z lokalnym udrożnieniem w m. Bratkówka, gm. Wojaszówka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym wycięciu i karczowaniu zakrzaczeń ze skarp potoku; wywozie ściętych zakrzaczeń;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórce zatorów i przetamowań z gałęzi, przewróconych drzew, śmieci; ścinaniu drzew miękkich; wywożeniu dłużyc, gałęzi i karpiny; oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykarczowaniu, gałęzie, korzenie z utylizacją na miejscu; mechanicznym karczowanie pni; plantowaniu skarp i dna wykopów; obsiew skarp mieszanką traw w ziemi urodzajnej; wykonaniu opaski faszynowej; odbudowie narzutu z kamienia łamanego w dnie; wykonaniu wyściółki faszynowej; wbijaniu kołków;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Udrożnienie potoku Różanka lokalnie w km 0+500-7+500 w m. Strzyżów, Tropie, Grodzisko, gm. Strzyżów. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty; wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: rozbiórce zatorów, tam z gałęzi, błota i liści z wywozem i zagospodarowaniem przez wykonawcę; mechanicznym karczowanie pni; wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi; rozplantowaniu ręcznym ziemi wydobytej z wykopów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin wykonania zamówienia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Zasyp wyrw brzegowych w km 0+770-0+820 potoku Rzepniczanka w m. Łęki Strzyżowskie, gm. Wojaszówka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki gęste; wywożeniu karpiny, gałęzi, również pozostałości po wycince drzew; ścinaniu drzew piłą mechaniczną;Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: uzupełnieniu ubytków i wyrównaniu powierzchni; ręcznym formowaniu nasypów z ziemi; robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; remoncie budowli siatkowo-kamiennych, wbijaniu kołków;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Zabudowa wyrw na obu brzegach w km 7+370-7+470 oraz odcinkowe udrożnienie w km 0+150-1+800 potoku Szufnarówka w m. Wiśniowa, Szufnarowa, gm. Wiśniowa. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług obejmuje prace polegające m.in. na: ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki gęste; wywożeniu karpiny, gałęzi, również pozostałości po wycince drzew; wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy; wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp; wykoszeniu porostów, ręcznie z dna cieku; wygrabieniu wykoszonych porostów z dna; ścinaniu drzew piłą mechaniczną; Zakres robót obejmuje prace polegające m.in. na: uzupełnieniu ubytków i wyrównaniu powierzchni; ręcznym formowaniu nasypów z ziemi; robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; remoncie budowli siatkowo-kamiennych; rozbiórce zatorów;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Rozpoczęcie: z dniem przekazania terenu realizacji przedmiotu zamówienia, 2. Zakończenie: do 30.11.2020 r.