IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych albo co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowy w związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowości wykonania danego zakresu rzeczowego, 2) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,3) w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością m.in. w sytuacji, gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie prac objętych umową, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub opady intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2, gradobicie, burze, wysoki stan wód. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na klauzulę siły wyższej,4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej i prawnej,2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresemhttps://przetargi.wody.gov.pl/. 2 Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertąnależy złożyć za pośrednictwem Platformy 3 Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeńskładanych wraz z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następniewypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególnościpliki Formularza oferty, oświadczeń, dokumentów. Zamawiający zaleca aby poszczególne pliki byłyopatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „oferta” itd. Szczegółowy sposób złożeniaoferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresemhttp://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html 4 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeżejako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku. W przypadkuzastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązanyoznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 5 Celemzłożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające sięna ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformę.Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”. Szczegółowy sposóbpodpisania oferty zawiera Instrukcja oferenta dostępna na Platformie. Ofertę przesłaną z pominięciempowyższych zasad Zamawiający będzie traktował jako niezłożoną ze względu na brak jejintegralności, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt 2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych. 6Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należy szyfrować – załączonepliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływu terminu składaniaofert są one niewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców. 7 Wykonawcamoże przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji „Wycofajofertę”. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej naPlatformie. 8 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę zapośrednictwem funkcji „Modyfikuj ofertę”. Proces modyfikacji oferty przebiega etapowo, najpierwjest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składania nowej oferty. Sposóbwycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 9 Wykonawcapo upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. 10. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami podanymi w formularzach oferty na Platformiea treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca będzie treść dokumentów stanowiących ofertę.11. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 26.10.2020 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Zlewni wJaśle, ul. Modrzejewskiego 12, pok. 210, II piętro. Informacje o osobach upoważnionych i procedurzeotwarcia: a) Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Wzwiązku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19 uczestnictwo w sesjiotwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. Link do transmisji zostanieudostępniony w dniu otwarcia ofert na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia b) Otwarcieofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert zapomocą Platformy c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 12. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się zWykonawcami w związku z postępowaniem przetargowym są: a) Część nr 1, 2, 4, 5, 6 i 7 - Nadzór Wodny w Dębicy Krzysztof Kopeć tel.607580305 – sprawy merytoryczneb) Część nr 3 – Wiesław Górecki - Nadzór Wodny w Gorlicach tel. 603269261– sprawy merytorycznec) Część nr 8 i 9 - Kamil Cich - Nadzór Wodny w Jaśle tel. (13) 446 40 34d) Marcin Wolski – tel. 694436390 – sprawy formalnoprawne.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wiewiórczanka w km 7+160 - 7+180” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wydobyciu z dna zatoru z pozostałości (40%) zniszczonego ubezpieczenia siatkowo-kamiennego z odwozem części materiału na złomowisko, - wykonaniu budowli siatkowo-kamiennnych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy (2 warstwy),- zakupie oraz przewozie ziemi samochodami samowył. - zasyp ubytków na skarpie, - ręcznym formowaniu dowiezionej ziemi na skarpie, kategoria gruntu III-IV,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego na dł. 15 m,- wykonaniu na skarpie koryta z betonu B15 dla odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni przyległej drogi,- wydobyciu lokalnych zatorów biodegradowalnych z namułów i pozostałości zniszczonych ubezpieczeń faszynowych, oraz wywiezienie na składowisko odpadów, - wykonaniu ubezpieczenia stopy skarpy opaską pojedynczą z kiszki faszynowej śr. 20 cm, gr. kat. III
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych na potoku Wiewiórczanka w km 3+990 - 4+010 w miejscowości Wola Wielka” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wydobycie z dna zatoru z pozostałości (40%) zniszczonego ubezpieczenia siatkowo-kamiennego z odwozem części materiału na złomowisko,- wykonaniu budowli siatkowo-kamiennnych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy (2 warstwy),- zakupie oraz przewozie ziemi samochodami samowył. - zasyp ubytków na skarpie,- ręcznym formowaniu dowiezionej ziemi na skarpie, kategoria gruntu III-IV- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego na dł. 15 m, - wykonaniu na skarpie koryta z betonu B15 dla odprowadzenia wód opadowych z nawierzchni przyległej drogi,- wydobyciu lokalnych zatorów biodegradowalnych z namułów i pozostałości zniszczonych ubezpieczeń faszynowych, oraz wywiezienie na składowisko odpadów, - wykonaniu ubezpieczenia stopy skarpy opaską pojedynczą z kiszki faszynowej śr. 20 cm, gr. kat. III
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Usuwanie skutków powodzi - remont lewego wału przeciwpowodziowego potoku Młynówka w km 0+424,5 - 0+431,5 i odmulenie odpływów od śluz” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- ułożeniu koszy siatkowo-kamiennych na skarpach powyżej mostu kolejowego,- ułożeniu folii z bentomaty na skarpie wału od strony odwodnej, - demontażu worków z piaskiem z wysypaniem piasku na wskazane miejsce poza wałem w odl. 30mb,- odtworzeniu korpusu wału, zasyp ziemią spoistą, dowóz z odl. 5 km (ubicie ziemi warstwami o gr. 0,3 m),- zasypie terenu w międzywalu ziemią z ubiciem warstwami o grub. 0,3 m, dowóz ziemi z odl. 5 km,- odmuleniu odpływów ze śluz, - zasypie wyrwy ziemią urodzajną na działce nr ewid. 1260 (lewy brz. p. Młynówka powyżej mostu na dr. kraj. nr 28) w m. Trzcinica
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych – zasyp wyrwy na potoku Dębówka w m. Błażkowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wydobyciu z dna zatorów biodegradowalnych z karpiny, namułu, gałęzi,- wykopach wykonywanych koparkami, wyprofilowanie skarpy, gr. kat. III,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, gr. 20-50 cm na dł. 30 m, - wykonaniu na skarpie koryta z betonu B15, do odprowadzania wód opadowych z nawierzchni przyległej drogi,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych – zasyp wyrwy na potoku Kamienica w m. Gorzejowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wydobyciu z dna zatorów biodegradowalnych z karpiny, namułu, gałęzi,- wykopach wykonywanych koparkami, wyprofilowanie skarpy, gr. kat. III na dł. 30 m warstwą gr. 0,5 m, - wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, gr. 30-50 cm na dł. 25 m,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych – zasyp wyrwy na potoku Dopływ spod góry Chrząszczówki w m. Zwiernik” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wydobyciu z dna zatorów biodegradowalnych z karpiny, namułu, gałęzi,- wykopach wykonywanych koparkami, wyprofilowanie skarpy, gr. kat. III,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego, gr. 20-50 cm na dł. 35 m, - wykonaniu na skarpie koryta z betonu B15, do odprowadzania wód opadowych z nawierzchni przyległej drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych – zasyp wyrwy na potoku Słotówka w m. Słotowa” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- wydobyciu i wywiezieniu na składowisko odpadów pozostałości zniszczonych ubezpieczeń z faszyny, kamienia,- wykonaniu ubezpieczenia stopy skarpy opaską pojedynczą z kiszki faszynowej śr. 20 cm, gr. kat. III,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego (gr. 10-20cm) na długości 70m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych na potoku Bieździedza, gm. Kołaczyce - zasyp wyrw na potoku Bieździadka w km 0+750-0+810, 0+900 – 0+930, 1+000-1+010, 1+470-1+500, 1+550-1+600, 1+650 -1+680 w miejscowości Bieździadka, gmina Kołaczyce” – Etap I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- robotach ziemnych wykonywanych ładowarkami gąsienicowymi, łyżka 1,00˙m3, grunt kategorii III, roboty naodkład z transportem do 20˙m - Wyrównanie skarpy z wyprofilowaniem pod ułożenie narzutu,- transporcie lądowym materiałów na odległość do 0,5˙km, kamień, żwir, pospółka, załadunek ręczny, ciągnik z przyczepą,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - średnica kamienia 0,5 m - 1,0 m,- ręcznym formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III-IV,- mechanicznym plantowanie terenu spycharkami, 55˙kW (75˙KM), grunt kategorii I-II,- wykonaniu remontu nawierzchni drogi gminnej (uzupełnienie klińcem) - wyrównanie powierzchni,- remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowych, zagęszczenie tłucznia ręczne, głębokość wyboi do 5 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
„Usuwanie szkód powodziowych na potoku Bieździedza, gm. Kołaczyce - zasyp wyrw na potoku Bieździadka w km 0+750-0+810, 0+900 – 0+930, 1+000-1+010, 1+470-1+500, 1+550-1+600, 1+650 -1+680 w miejscowości Bieździadka, gmina Kołaczyce” – Etap II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- robotach ziemnych wykonywanych ładowarkami gąsienicowymi, łyżka 1,00·m3, grunt kategorii III, roboty na odkład z transportem do 20·m - Wyrówanie skarpy z wyprofilowaniem pod ułożenie narzutu,- transporcie lądowym materiałów na odległość do 0,5·km, kamień, żwir, pospółka, załadunek ręczny, ciągnik z przyczepą,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - średnica kamienia 0,5 m - 1,0 m,- wykonaniu brzegoskłonu, płaskiego grubości 25·cm, szerokości do 3,0·m, wykonanie z brzegu, - ręcznym formowaniu nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III-IV,- mechanicznym plantowaniu terenu spycharkami, 55·kW (75·KM), grunt kategorii I-II,- wykonaniu remontu nawierzchni drogi gminnej (uzupełnienie klińcem),- remoncie cząstkowym nawierzchni tłuczniowych, zagęszczenie tłucznia ręczne, głębokość wyboi do 5·cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji i rękojmi |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: