IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb |
0,10 |
Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 mb odcinka kanalizacji |
0,05 |
Cena netto za naprawę 1 mb odcinka kanalizacji |
0,10 |
Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 |
0,10 |
Cena netto za monitoring TV do 20 mb |
0,10 |
Cena netto za naprawę 1 mb odcinka wodociągu |
0,10 |
Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu |
0,10 |
Doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia |
0,20 |
Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia |
0,20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie: 1. Zmiany w umowie mogą nastąpić, jeżeli: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, b) zostały spełnione łącznie następujące warunki: konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, c) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2, e) łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, f) zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku, gdy: zmiana osoby Kierownika budowy nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nowa osoba będzie miała nie mniejsze doświadczenie niż osoba wskazana w ofercie, g) zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy: proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. h) realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli: w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt c.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
2019-08-14 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad: 1. KRYTERIUM – Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb - waga 10% odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb (minimalna)/Cena netto za udrażnianie odcinka kanalizacji do 10 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % 2. KRYTERIUM – Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 mb odcinka kanalizacji- waga 5% odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji (minimalna)/Cena netto za udrażnianie kolejnego 1 m odcinka kanalizacji (badanej oferty) x 100 pkt x 5 % 3. KRYTERIUM – cena netto za naprawę 1 mb odcinka kanalizacji - waga 10% odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena netto za naprawę 1 mb odcinka kanalizacji (minimalna)/Cena netto za naprawę odcinka kanalizacji 1mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % 4. KRYTERIUM – Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200- waga 10% odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 (minimalna)/ Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % Wzór na obliczenie średniej ceny za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200: Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 = (cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 na terenie utwardzonym + cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 na terenie zielonym)/2 UWAGA! Cena netto za wymianę 1 mb odcinka kanalizacji o średnicy nominalnej DN200 na terenie utwardzonym i na terenie zielonym zgodnie z ofertą. 5. KRYTERIUM – Cena netto za monitoring TV do 20 mb- waga 10% odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena netto za monitoring TV do 20 mb (minimalna)/Cena netto za monitoring TV do 20 mb (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % 6. KRYTERIUM – Cena netto za naprawę 1 mb odcinka wodociągu- waga 5% odpowiada maksymalnej wartości 5pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Cena netto za naprawę 1 mb odcinka wodociągu (minimalna)/Cena netto za naprawę 1 mb odcinka wodociągu (badanej oferty) x 100 pkt x 5 % 7. KRYTERIUM – Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu- waga 10% odpowiada maksymalnej wartości 10 pkt. Kryterium zostanie obliczone na podstawie poniższego wzoru: Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu (minimalna)/ Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu (badanej oferty) x 100 pkt x 10 % Wzór na obliczenie średniej ceny za wymianę 1 mb odcinka wodociągu: Średnia cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu = (cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu o średnicy nominalnej DN32 + cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu o średnicy nominalnej DN40 + cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu o średnicy nominalnej DN50)/3 UWAGA! Cena netto za wymianę 1 mb odcinka wodociągu o średnicach nominalnych odpowiednio DN32, DN40 i DN50 zgodnie z ofertą. 8. KRYTERIUM – doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia- waga 20% odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. Wykonawca określi: w druku „zdolność zawodowa – wykaz osób” dla wykazanej osoby ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierownika budowy, skierowanego do realizacji zamówienia (w pełnych miesiącach). 0 do 36 m-cy - 0 pkt powyżej 36 m-cy do 48 m-cy - 1 pkt. powyżej 48 m-cy do 60 m-cy - 2 pkt. powyżej 60 m-cy do 72 m-cy - 4 pkt. powyżej 72 m-cy do 84 m-cy - 7 pkt. powyżej 84 m-cy do 96 m-cy - 10 pkt. powyżej 96 m-cy do 108 m-cy - 15 pkt. powyżej 108 m-cy - 20 pkt. Doświadczenie osoby na stanowisku kierownika budowy dotyczy tylko i wyłącznie czasu związanego z udziałem w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba na stanowisku kierownika budowy to osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w druku „Zdolność zawodowa – wykaz osób” doświadczenia kierownika budowy (czas wyrażony w miesiącach związany z kierowaniem robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), Zamawiający uzna, że Wykonawca wskazał minimalne doświadczenie kierownika budowy i przyzna Wykonawcy 0 pkt. 9. KRYTERIUM - czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia - waga 20% odpowiada maksymalnej wartości 20 pkt. do 6 godzin - 20 pkt powyżej 6 godzin do 12 godzin - 12 pkt powyżej 12 godzin do 18 godzin - 6 pkt powyżej 18 godzin do 23 godzin - 2 pkt 24 godziny - 0 pkt Powyżej 24 godzin – Wykonawca nie spełni warunku udziału w postępowaniu i jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku określenia wartości w niepełnych godzinach Zamawiający zaokrągli wartość do pełnej godziny z zgodnie z zasadami matematycznymi i punktacja zostanie przyznana zgodnie z zaokrąglonym czasem przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia. Tak określony termin zostanie wpisany do umowy, jako czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w treści oferty czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce awarii od zgłoszenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyzna Wykonawcy 0 pkt. Punkty z w/w kryteriów zostaną zsumowane. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 16.07.2019 r. godzina 11:00, Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, w pokoju nr 204 – sala konferencyjna OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Daria Paprocka- Fabisiak stanowisko służbowe starszy inspektor ds. zamówień publicznych, 80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 320 12 95 Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl.