Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu lub wskazanych przez Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-12
  • Numer ogłoszenia550033-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 550033-N-2020 z dnia 2020-06-12 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu lub wskazanych przez Oddział Terenowy we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul.Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie województwa dolnośląskiego będących we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu lub wskazanych przez Oddział Terenowy we Wrocławiu
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.30.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen określających wartość rynkową nieruchomości wymienionych we wzorze załącznika nr 1 Formularza ofertowego do SIWZ i oferty. Nieruchomości objęte wyceną położone są na terenie województwa dolnośląskiego i stanowią przedmiot władania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu. Operaty szacunkowe będą podstawą do ustalenia wartości nieruchomości przeznaczonych do rozdysponowania oraz ustalenia wartości produkcji w toku2. Zamówienie zostało podzielone na 7 odrębnych przedmiotów:3 Usługi wyceny nieruchomości należy zrealizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie wyceny nieruchomości, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu oraz Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny opracowanymi przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.4 Zawartość operatów szacunkowych oraz sposób ponoszenia kosztów określono we wzorach umów. 5 W operatach szacunkowych, poza podaniem wartości ogółem, wyszczególnić osobno w przypadku wystąpienia: wartość gruntów rolnych/nierolnych; wartość gruntów zabudowanych; wartość gruntów pod zabudowę; wartość gruntów pod drogę; wartość budynków i budowli; wartość maszyn i urządzeń; wartość drzewostanu; wartość budynków i budowli wraz z gruntem wpisanych do rejestru zabytków; wartość nakładów inwestycyjnych (z wyszczególnieniem wartości poszczególnych nakładów), wartość złoża w granicach działki; wartość służebności dla każdej działki odrębnie; wartość gruntu, na którym zlokalizowane jest złoże; wartość zasiewów; wartość nasadzeń; Wartość rynkową działki gruntu jako prawa własności; wartość produkcji w toku. 6 Operaty należy sporządzić w dwóch, a dla nieruchomości zorganizowanych oraz o powierzchni przekraczającej 50 ha, a także dla nieruchomości o wartości powyżej 2000 ton żyta - w trzech oprawionych i umożliwiających wpięcie (przedziurkowanie) egzemplarzach. Na stronie tytułowej należy wyraźnie opisać: numer umowy i pozycji w umowie lub zlecenia w prawym górnym rogu; nazwę Wykonawcy; przedmiot wyceny /wymienić/; wartość nieruchomości; datę sporządzenia operatu; podpis rzeczoznawcy (rzeczoznawców) sporządzającego operat. Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonywania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SIWZ: nr 7 – dla przedmiotu 1-5, nr 8 – dla przedmiotu 6 i nr 9 – dla przedmiotu 7.7 Poszczególne przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu każdego z przedmiotów zamówienia zostaną odrzucone.8 Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia.9 W Przedmiocie 7 usługi wyceny produkcji w toku, po zawarciu umowy będą realizowane na zlecenie jednostkowe w którym Zamawiający wskaże: położenie nieruchomości na której znajduje się produkcja w toku podlegająca wycenie, rodzaj uprawy, pracownika prowadzącego sprawę.

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów zdnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnejprzedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U.rok 2019 r. poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że: 1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie osoba wyznaczona przez Wykonawcę do realizacjizamówienia należycie wykonała usługi wyceny nieruchomościa) dla przedmiotu 1-5 zamówienia - wykonała minimum 20 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych, zlokalizowanych na terenie Dolnego Śląska;b) dla przedmiotu 4 i 5 zamówienia – wykonała minimum 2 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne oraz minimum 1 operatu szacunkowego, określającego wartość rynkową nieruchomości wpisanej do rejestru zabytkówc) dla przedmiotu 6, 7 zamówienia – wykonała minimum 2 operaty szacunkowe określające wartość produkcji w toku.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóchlub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden zwykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku zaspełniony, jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nichindywidualnie nie wykaże całego wymaganego zakresu. 2 dysponuje osobą skierowaną do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości tj.dysponuje co najmniej 1 osobą, która posiada wymagane prawem (przepisami Działu V Działalnośćzawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarcenieruchomościami Dz.U.2020 poz. 65) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomościpotwierdzone świadectwem nadania uprawnień oraz doświadczeniem zawodowym wskazanym w pkt.7.2.3.1. SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawcówwarunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lubłącznie spełnią warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy PZP, tj. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzieleniezamówienia: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. oświadczenia wykonawcy oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnego co do treści zzałącznikiem nr 4 do SIWZ; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawcamoże złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzieńzłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1pkt. 1 ustawy PZP, tj. w zakresie: 1. spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczącychsytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1. dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcyprowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz. U. rok 2019 r.poz. 805) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000 euro; 2. spełniania warunków udziału wpostępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1). wykazu wykonanych usług wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie potwierdzającego należyte wykonanie przez osobę wyznaczoną przezWykonawcę do realizacji zamówienia usług wyceny nieruchomości tj. a) dla przedmiotu 1-5 zamówienia - wykonała minimum 20 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych, zlokalizowanych na terenie Dolnego Śląska;b) dla przedmiotu 4 i 5 zamówienia – wykonała minimum 2 operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości funkcjonalnie zorganizowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne oraz minimum 1 operatu szacunkowego, określającego wartość rynkową nieruchomości wpisanej do rejestru zabytkówc) dla przedmiotu 6, 7 zamówienia – wykonała minimum 2 operaty szacunkowe określające wartość produkcji w toku.Wykaz wykonanych usług należy sporządzić z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane orazzałączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregousługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz winien być zgodny codo treści z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 2) wykazu osób potwierdzającego, iż wykonawca dysponujeosobami skierowanymi do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenieusług, posiadającymi uprawnienia wymagane prawem (przepisami Działu V Działalność zawodowa wdziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarcenieruchomościami Dz.U.2020 poz. 65) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomościpotwierdzone świadectwem nadania uprawnień oraz doświadczeniem zawodowym wskazanym w pkt.7.2.3.1. SIWZ (III.1.3 ogłoszenia) Wykaz winien być zgodny co do treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W ofercie Wykonawca winien złożyć przykładowy ważny i aktualny na dzień składania ofert operatszacunkowy wyceny nieruchomości rolnej niezabudowanej wykonany w celu sprzedaży prawawłasności, za którego jakość zostaną przyznane punkty w kryterium – „Jakość przykładowego operatuszacunkowego nieruchomości rolnej niezabudowanej”. Złożony operat winien być wykonany zgodniez § 56 i 57 rozporządzenia oraz art. 175 pkt 4a ustawy w podejściu porównawczym. Operat winien byćwykonany przez osobę wskazaną w ofercie do bezpośredniego świadczenia usług wycenynieruchomości.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
z par. 2 IPU: 3. Jeśli realizacja przedmiotu zamówienia w powyższym terminie okaże się niemożliwa lubnadmiernie utrudniona z przyczyn niezależnych od Stron umowy, Zamawiający dopuszcza możliwośćzmiany umowy w tym zakresie na pisemny wniosek Wykonawcy, który opisze okoliczności mającewpływ na zmianę terminu i udokumentuje zaistnienie tych przyczyn. Wykonawca zobowiązuje się dodostarczenia wniosku o zmianę terminu Zamawiającemu, nie później niż przed upływem daty realizacjiprzedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1. W takiej sytuacji Zamawiający będzie miał prawo dowyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Termin realizacji zleceń może uleczmianie w wyjątkowych, pojedynczych przypadkach, na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy,złożony przed upływem terminu wykonania usługi - w następujących przypadkach: 1) zmian w zleceniu,nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) zmian będących następstwem działaniaorganów administracji, a w szczególności: a) wstrzymania realizacji wykonania usługi będącejnastępstwem działania osób trzecich, b) przystąpienia do opracowania przez gminę planuzagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowaniaprzestrzennego gminy. par. 5 IPU 10. Zamawiający zastrzega, że przewidywana ilość poszczególnychzleceń może ulec zmianie, a łączne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy możebyć równe lub niższe od określonego w ust. 1. par. 6 4. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia odwykonania przedmiotu zamówienia lub zmiany terminu wykonania zamówienia zgodnie z § 10 umowy wterminie 21 dni od otrzymania informacji od Wykonawcy o przystąpieniu przez Gminę do opracowanianowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego par.10 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnychpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboruWykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 2. Zmianaterminu realizacji umowy, którego podstawą są: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi wszczególności: a) klęski żywiołowe, b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiająceprzeprowadzenie rzetelnej lustracji wycenianej nieruchomości; 2) zmiany będące następstwemkonieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 3)zmiany będące następstwem wstrzymania realizacji przedmiotu umowy na skutek działania osób trzecichi sił wyższych; 4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności: a)przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów,opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia, b) przystąpienie doopracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego gminy; 5) zmiany będące następstwem przyczyn niezależnych odZamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane. 3. W przypadkach wymienionych w ust.2 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności,potwierdzony na piśmie. 4. Zmiana wynagrodzenia w wysokości odpowiadającej cenie za wycenęnieruchomości wycofanej z przedmiotu zamówienia, niezależne od Wykonawcy służące celowemuwydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszeniewynagrodzenia. 5. Zmiana zakresu wyceny niepowodująca zmiany wynagrodzenia, a wynikająca zokoliczności ustalonych w procesie wyceny. 6. Pozostałe zmiany, wynikające z uwzględnienia sytuacjizwiązanych z: 1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lubtreścią umowy; 2) odstąpieniem od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez gminę doopracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego gminy lub inne okoliczności niezależne od woli Stron umowy, wszczególności będące skutkiem działań lub zaniechań podmiotów trzecich; 3) brakiem możliwościdokonania lustracji nieruchomości niezawinionej przez Wykonawcę. 7. Powyższe postanowieniastanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześniezobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 8. Wniosek Wykonawcy o dokonaniezmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą zostaćudokumentowane. 9. Zmiany treści niniejszej umowy, z wyłączeniem zmian określonych w ust. 10wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 10. Zmianyumowy dotyczące Zamawiającego lub Wykonawcy tj. nazwy podmiotu, adresu, NIP, REGON lub osóbwyznaczonych do kontaktów lub numerów telefonów kontaktowych, nie wymagają aneksu do umowylecz Strony są zobowiązane do natychmiastowego wzajemnego powiadomienia o tym fakcie drugiejstrony w formie pisemnej. Wobec braku zawiadomienia drugiej strony o zmianie danych adresowych, októrych mowa wyżej doręczenie uznaje się za skuteczne na adres podany w niniejszej umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-07-21 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot 1 –Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu średzkiego i wrocławskiego grodzkiego Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot 1 –Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu średzkiego i wrocławskiego grodzkiego Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość przykładowego operatu szacunkowego nieruchomości rolnej niezabudowanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu jaworskiego, kłodzkiego, wałbrzyskiego, dzierżoniowskiego oraz ząbkowickiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu jaworskiego, kłodzkiego, wałbrzyskiego, dzierżoniowskiego oraz ząbkowickiego. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Świdnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość przykładowego operatu szacunkowego nieruchomości rolnej niezabudowanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu złotoryjskiego, lwóweckiego, lubańskiego, zgorzeleckiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego ziemskiego i jeleniogórskiego grodzkiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu złotoryjskiego, lwóweckiego, lubańskiego, zgorzeleckiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego ziemskiego i jeleniogórskiego grodzkiego. Wycena zamawiana przez Sekcję Zamiejscową Gospodarowania Zasobem w Rakowicach Wielkich
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość przykładowego operatu szacunkowego nieruchomości rolnej niezabudowanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu oławskiego, legnickiego, średzkiego, wrocławskiego grodzkiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie powiatu oławskiego, legnickiego, średzkiego, wrocławskiego grodzkiego. Wycena nieruchomości w celu sprzedaży w drodze przetargu. Wycena zamawiana przez OT Wrocław
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość przykładowego operatu szacunkowego nieruchomości rolnej niezabudowanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Usługi wyceny nieruchomości zorganizowanych na terenie powiatu strzelińskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi wyceny nieruchomości zorganizowanych na terenie powiatu strzelińskiego, Wycena zamawiana przez OT Wrocław
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Jakość przykładowego operatu szacunkowego nieruchomości rolnej niezabudowanej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Usługi wyceny produkcji w toku na terenie powiatu lubińskiego i wrocławskiego..
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi wyceny produkcji w toku na terenie powiatu lubińskiego i wrocławskiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 11
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie osoby, która będzie bezpośrednio wykonywała usługi wyceny produkcji w toku 30,00
Termin wykonania operatu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Usługi wyceny produkcji w toku (do 10 operatów szacunkowych) – pole z zasiewem jednorodnej rośliny uprawnej lub zasiewem różnych (max 5) roślin uprawnych o powierzchni ogólnej uprawy do 50 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługi wyceny produkcji w toku (do 10 operatów szacunkowych) – pole z zasiewem jednorodnej rośliny uprawnej lub zasiewem różnych (max 5) roślin uprawnych o powierzchni ogólnej uprawy do 50 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Doświadczenie osoby, która będzie bezpośrednio wykonywała usługi wyceny produkcji w toku 30,00
Termin wykonania operatu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI