Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Jasielski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-07
  • Numer ogłoszenia582042-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582042-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.

Powiat Jasielski: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, krajowy numer identyfikacyjny 37044025800000, ul. ul. Rynek  18 , 38-200  Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 4483410 w. 108, e-mail inwestycje@powiat.jaslo.pl, faks 134 463 189.
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiat.jaslo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://www.powiat.jaslo.pl/ogloszenia/328-zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.powiat.jaslo.pl/ogloszenia/328-zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.powiat.jaslo.pl/ogloszenia/328-zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jaśle; ul. Rynek 18; 38-200 Jasło,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno – kartograficznych
Numer referencyjny: IN-II.272.24.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I. Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych w ramach działania „Zalesienia gruntów rolnych oraz zalesienia gruntów innych niż rolne PROW 2007-2013” na wymienionych poniżej działkach (dane uzyskane od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny w Rzeszowie) wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków;Lp Obręb Nr działki Powierzchnia działki [ha] Powierzchnia działki do klasyfikacji [ha]1 Wola Cieklińska 2 0,4854 0,472 Lublica 258 0,5499 0,553 Święcany 1849 0,4433 0,284 Błażkowa 1283/1 1,1191 0,605 Błażkowa 1286 0,3623 0,346 Lublica 379 0,6297 0,467 Święcany 825 1,1191 0,938 Harklowa 1339 0,6865 0,489 Umieszcz 620 0,14 0,12Część II Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na działce nr 761/1 położonej w Trzcinicy wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.Część IIIWykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego.Zakres zamówienia:Tab. nr 1 Jednostka Szacunkowa ilość Opracowanie geodezyjno-kartograficzne działki - (pomiar w terenie z ustaleniem granic):- pomiar pierwszej działki w kompleksie 1 dz. 10 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne działki - (pomiar w terenie z ustaleniem granic):- każda następna działka w kompleksie 1 dz. 6 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej):- podział działki na 2 części 1 dz. 2 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej):- każda następna dzielona działka 1 dz. 2 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne (kameralne):- pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 5 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne (kameralne):- każda następna działka 1 dz. 3 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - pierwsza działka ewid. do której odnosi się dokument własności 1 dz. 2 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - każda następna działka ewid. 1 dz. 2 Aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.:- pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 3 Aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.:- następna działka w kompleksie 1 dz. 1 Razem (wartość zamówienia) Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu cenowym przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania prac określonych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.Inny termin wykonania prac dłuższy niż 30 dni oraz szczegółowy zakres poszczególnych zadań określony zostanie każdorazowo w odrębnym zleceniu Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Jaśle.Wykonawcy przysługuje zapłata za prace faktycznie wykonane.Część IVWykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie:a) pomiaru z ustaleniem przebiegu granicy działki nr 186 z działkami nr 188/2,188/4 obręb Skołyszyn gm. Skołyszyn;b) w związku ze zmianą przebiegu granicy pomiędzy obrębami Dębowiec i Łazy Dębowieckie należy wykonać pomiar z ustaleniem przebiegu granic oraz sporządzić dokumentację geodezyjną (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) w celu wykazanie zgodnie ze stanem prawnym przeniesienia części działki nr 1805 z Łazów Dębowieckich na obręb Dębowiec gm. Dębowiec.c) pomiaru z ustaleniem przebiegu granic działki nr 278 z działkami sąsiednimi nr 277/2,272/10,300/41,271 obręb Wolica gm. Jasło;d) pomiaru z ustaleniem przebiegu granic działek nr 1767/1,1767/2 z działkami sąsiednimi nr 1768/1,1769,1770,1771,1766,1765/1,1764,1763/2,1421/9,1763/1 obręb Osobnica gm. Jasło;e) sporządzenia dokumentację geodezyjną (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) w celu wykazanie zgodnie ze stanem prawnym przebiegu granicy pomiędzy działkami nr 590 i 591 obręb Święcany gm. Skołyszyn (opracowanie kameralne).Część VWykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji oznaczeń użytków gruntowych w zakresie:a) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drogach powiatowych na działce nr 815/6 obręb Bieździadka gm. Kołaczyce, działce nr 265/12 obręb Chrząstówka gm. Jasło, działkach nr 329/4,329/6,86/6 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród, działce nr 25/2 obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec, działkach nr 1664/1,1665/3,1666/1,848/3,848/5,861/1,862/3 obręb Harklowa gm. Skołyszyn, działce nr 425/4 obręb Jareniówka gm. Jasło, działkach nr 62/4,63/3 obręb Kąty gm. Nowy Żmigród, działce nr 393/14 obręb Krempna gm. Krempna, działkach nr 154/1,195/12,195/14 obręb Łaski gm. Jasło, działach nr 339/1,340/4 obręb Opacie gm. Jasło, działce nr 188 obręb Sławęcin gm. Skołyszyn, działce nr 1577/5 obręb Szebnie gm. Jasło oraz działce nr 1157/7 obręb Tarnowiec gm. Tarnowiec (prace kameralne);b) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1828R Siepietnica- Święcany- Lisów na działkach nr 153/4,195/10,195/7,195/8,196/2,198/2,219/2,220/2, 221/2,222/2,226/2,227/2,228/2,229/10,229/5,229/7,229/8,230/2,231/4,231/5,231/7,232/2,233/2, 234/2,243/2,244/2,245/2,246/2,27/2,28/2,30/10,30/8,31/2,32/4,50/2,51/2,5/2,53/4,53/5,53/7,53/8, 54/2,55/2,56/2,57/2,58/4,58/6,59/2,60/2,607/2,608/2,61/2,6/2 obręb Lisów gm. Skołyszyn, działkach nr 1309/6,1313/2,1313/3,1314/2,1315/2,1316/2,1317/9,1318/2,1319/4,2594/2,773/2,774/2,775/2, 776/2,777/2,778/2,779/2,780/2,781/2,782/4,782/6 obręb Święcany gm. Skołyszyn oraz działkach nr 485/49,485/51 obręb Bączal Górny gm. Skołyszyn (prace kameralne);c) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1860R Trzcinica-Jareniówka na działkach nr 1034/2,1035/2,1054/7,1076/1,1077/1,1079/1,1080/1,1085/3,1085/5, 1086/1,1087/1,1190/4,1211/1,1518/3,1520/1,1522/5,1535/1,1535/2,1536/1,1551/1,1552/1,1553/1, 2087/1,367/2,368/1,369/3,376/8,378/2,394/1,397/5,397/7,398/1,399/4,400/1,416/1,417/1,418/3, 438/1,439/1,453/1,453/2,764/1,795/1,802/12,803/3,804/1,805/1,828/3,836/10,836/8,908/1,914/13 obręb Trzcinica gm. Jasło gmina (prace kameralne);d) pomiaru i sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1908R Krempna -Polany na działkach nr 139,140,141 obręb Krempna gm. Krempna.Część VIWykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie:a) pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1909R Krempna – Żydowskie – Grab a mianowicie działki nr 392/7 z działkami sąsiednimi nr 505/2,507,41/12,505/1 oraz działki nr 393/6 z działkami nr 458/1,510/1,511,455/1,512,309/8,309/7,309/6,313,314,315,449,333,461/1,334,453/1, 513,452/1,339, 340,514,341/2,515,341/1,343 obręb Krempna gm. Krempna;b) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału działki nr 491/9 obręb Krempna gm. Krempna zgodnie z przebiegiem drogi powiatowej Nr 1909R Krempna – Żydowskie – Grab. Opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu regulacji stanu prawnego drogi powiatowej oraz doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków z rzeczywistym stanem na gruncie. (prace kameralne);

II.5) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część I – do 9 tygodni od dnia podpisania umowy;Część II – do 5 tygodni od dnia podpisania umowy;Część III – sukcesywnie do 15.12.2020r.;Część IV – do 9 tygodni od dnia podpisania umowy;Część V – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy;Część VI – do 9 tygodni od dnia podpisania umowy;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Inne:1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik –pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:a) o charakterze niezależnym od stron,b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,d) którego nie można przypisać drugiej stronie.Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.).Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych w ramach działania „Zalesienia gruntów rolnych oraz zalesienia gruntów innych niż rolne PROW 2007-2013”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych w ramach działania „Zalesienia gruntów rolnych oraz zalesienia gruntów innych niż rolne PROW 2007-2013” na wymienionych poniżej działkach (dane uzyskane od Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny w Rzeszowie) wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków;Lp Obręb Nr działki Powierzchnia działki [ha] Powierzchnia działki do klasyfikacji [ha]1 Wola Cieklińska 2 0,4854 0,472 Lublica 258 0,5499 0,553 Święcany 1849 0,4433 0,284 Błażkowa 1283/1 1,1191 0,605 Błażkowa 1286 0,3623 0,346 Lublica 379 0,6297 0,467 Święcany 825 1,1191 0,938 Harklowa 1339 0,6865 0,489 Umieszcz 620 0,14 0,12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 63
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na działce nr 761/1 położonej w Trzcinicy wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych na działce nr 761/1 położonej w Trzcinicy wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej do ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego.Zakres zamówienia:Tab. nr 1 Jednostka Szacunkowa ilość Opracowanie geodezyjno-kartograficzne działki - (pomiar w terenie z ustaleniem granic):- pomiar pierwszej działki w kompleksie 1 dz. 10 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne działki - (pomiar w terenie z ustaleniem granic):- każda następna działka w kompleksie 1 dz. 6 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej):- podział działki na 2 części 1 dz. 2 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej):- każda następna dzielona działka 1 dz. 2 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne (kameralne):- pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 5 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne (kameralne):- każda następna działka 1 dz. 3 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - pierwsza działka ewid. do której odnosi się dokument własności 1 dz. 2 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - każda następna działka ewid. 1 dz. 2 Aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.:- pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 3 Aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.:- następna działka w kompleksie 1 dz. 1 Razem (wartość zamówienia) Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu cenowym przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach.Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania prac określonych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.Inny termin wykonania prac dłuższy niż 30 dni oraz szczegółowy zakres poszczególnych zadań określony zostanie każdorazowo w odrębnym zleceniu Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Jaśle.Wykonawcy przysługuje zapłata za prace faktycznie wykonane.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie:a) pomiaru z ustaleniem przebiegu granicy działki nr 186 z działkami nr 188/2,188/4 obręb Skołyszyn gm. Skołyszyn;b) w związku ze zmianą przebiegu granicy pomiędzy obrębami Dębowiec i Łazy Dębowieckie należy wykonać pomiar z ustaleniem przebiegu granic oraz sporządzić dokumentację geodezyjną (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) w celu wykazanie zgodnie ze stanem prawnym przeniesienia części działki nr 1805 z Łazów Dębowieckich na obręb Dębowiec gm. Dębowiec.c) pomiaru z ustaleniem przebiegu granic działki nr 278 z działkami sąsiednimi nr 277/2,272/10,300/41,271 obręb Wolica gm. Jasło;d) pomiaru z ustaleniem przebiegu granic działek nr 1767/1,1767/2 z działkami sąsiednimi nr 1768/1,1769,1770,1771,1766,1765/1,1764,1763/2,1421/9,1763/1 obręb Osobnica gm. Jasło;e) sporządzenia dokumentację geodezyjną (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) w celu wykazanie zgodnie ze stanem prawnym przebiegu granicy pomiędzy działkami nr 590 i 591 obręb Święcany gm. Skołyszyn (opracowanie kameralne).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 63
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji oznaczeń użytków gruntowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji na potrzeby aktualizacji oznaczeń użytków gruntowych w zakresie:a) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drogach powiatowych na działce nr 815/6 obręb Bieździadka gm. Kołaczyce, działce nr 265/12 obręb Chrząstówka gm. Jasło, działkach nr 329/4,329/6,86/6 obręb Desznica gm. Nowy Żmigród, działce nr 25/2 obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec, działkach nr 1664/1,1665/3,1666/1,848/3,848/5,861/1,862/3 obręb Harklowa gm. Skołyszyn, działce nr 425/4 obręb Jareniówka gm. Jasło, działkach nr 62/4,63/3 obręb Kąty gm. Nowy Żmigród, działce nr 393/14 obręb Krempna gm. Krempna, działkach nr 154/1,195/12,195/14 obręb Łaski gm. Jasło, działach nr 339/1,340/4 obręb Opacie gm. Jasło, działce nr 188 obręb Sławęcin gm. Skołyszyn, działce nr 1577/5 obręb Szebnie gm. Jasło oraz działce nr 1157/7 obręb Tarnowiec gm. Tarnowiec (prace kameralne);b) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1828R Siepietnica- Święcany- Lisów na działkach nr 153/4,195/10,195/7,195/8,196/2,198/2,219/2,220/2, 221/2,222/2,226/2,227/2,228/2,229/10,229/5,229/7,229/8,230/2,231/4,231/5,231/7,232/2,233/2, 234/2,243/2,244/2,245/2,246/2,27/2,28/2,30/10,30/8,31/2,32/4,50/2,51/2,5/2,53/4,53/5,53/7,53/8, 54/2,55/2,56/2,57/2,58/4,58/6,59/2,60/2,607/2,608/2,61/2,6/2 obręb Lisów gm. Skołyszyn, działkach nr 1309/6,1313/2,1313/3,1314/2,1315/2,1316/2,1317/9,1318/2,1319/4,2594/2,773/2,774/2,775/2, 776/2,777/2,778/2,779/2,780/2,781/2,782/4,782/6 obręb Święcany gm. Skołyszyn oraz działkach nr 485/49,485/51 obręb Bączal Górny gm. Skołyszyn (prace kameralne);c) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1860R Trzcinica-Jareniówka na działkach nr 1034/2,1035/2,1054/7,1076/1,1077/1,1079/1,1080/1,1085/3,1085/5, 1086/1,1087/1,1190/4,1211/1,1518/3,1520/1,1522/5,1535/1,1535/2,1536/1,1551/1,1552/1,1553/1, 2087/1,367/2,368/1,369/3,376/8,378/2,394/1,397/5,397/7,398/1,399/4,400/1,416/1,417/1,418/3, 438/1,439/1,453/1,453/2,764/1,795/1,802/12,803/3,804/1,805/1,828/3,836/10,836/8,908/1,914/13 obręb Trzcinica gm. Jasło gmina (prace kameralne);d) pomiaru i sporządzenia dokumentacji geodezyjnej (mapa uzupełniająca z wykazem zmian) dotyczącej aktualizacji użytków gruntowych po wykonaniu inwestycji na drodze powiatowej nr 1908R Krempna -Polany na działkach nr 139,140,141 obręb Krempna gm. Krempna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie:a) pomiaru z ustaleniem przebiegu granic drogi powiatowej Nr 1909R Krempna – Żydowskie – Grab a mianowicie działki nr 392/7 z działkami sąsiednimi nr 505/2,507,41/12,505/1 oraz działki nr 393/6 z działkami nr 458/1,510/1,511,455/1,512,309/8,309/7,309/6,313,314,315,449,333,461/1,334,453/1, 513,452/1,339, 340,514,341/2,515,341/1,343 obręb Krempna gm. Krempna;b) sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziału działki nr 491/9 obręb Krempna gm. Krempna zgodnie z przebiegiem drogi powiatowej Nr 1909R Krempna – Żydowskie – Grab. Opracowanie dokumentacji jest niezbędne w celu regulacji stanu prawnego drogi powiatowej oraz doprowadzenia do zgodności stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków z rzeczywistym stanem na gruncie. (prace kameralne);
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 63
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie domu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI