Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-27
  • Numer ogłoszenia578621-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578621-N-2020 z dnia 2020-08-27 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.38.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Przedmiot zamówienia4.1 Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV71332000–9 usługi geotechniczne usługi inżynieryjne 71311000-1 usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.4.2 Przedmiotem zamówienia obejmuje 4.2.1 świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych, obejmujących w szczególności, jednak nie wyłącznie, wykonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, ustalanie linii brzegu wody płynącej i stojącej oraz okazywanie granic, • które to prace nie zostały wykonane w ramach umów, zawartych przez Zamawiającego z wykonawcami wyłonionymi w organizowanych przez Zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, bądź to z uwagi na stopień ich skomplikowania bądź to wskutek przeszkód, których pojawienia się nie można było przewidzieć w dniu powierzenia usług do wykonania, natomiast Zamawiający rozwiązał umowę z dotychczasowym wykonawcą lub odstąpił od takiej umowy,• do wykonywania usług geodezyjnych, wobec których nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie terminu realizacji usługi i/lub zakresu niezbędnych do wykonania w jej ramach prac, z uwagi na nieuregulowany stan formalnoprawny nieruchomości lub/i na konieczność uprzedniego rozwiązania kwestii, dotyczących sposobu wykonywania tych prac, 4.2.2 wykonywanie usług geodezyjnych polegających w szczególności na:• czynnościach okazywania granic, wznawiania punktów granicznych, ustalania granic nieruchomości oraz tym podobnych pracach, prowadzonych w celu ustalenia przebiegu granicy i określenia powierzchni ewidencyjnej nieruchomości, • dokonywaniu geodezyjnych zmian sposobu użytkowania działki, • aktualizacji operatów ewidencji gruntów, • aktualizacji mapy zasadniczej, • pomiarach w terenie, w tym między innymi pomiarach zasiewów, zabudowy, granic, elementów zagospodarowania terenu, lokalizacji drzew, występowanie barszczu Sosnowskiego, miejsc posadowienia reklam, powierzchni znajdującej się w bezumownym użytkowaniu, itp., wykonywaniu odpowiednich obliczeń i analiz oraz na przedstawianiu Zamawiającemu opinii z wykonywanych pomiarów i obliczeń, • analizie i wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych do wydzielenia działek i innych tego typu obliczeń, w tym graficznych, • inwentaryzacji nakładów poniesionych przez dzierżawcę na nieruchomość i sporządzaniu map obiektów niezbędnych do prawidłowej wyceny nieruchomości,• pomiarach kubaturowych mas ziemnych, odpadów, gruzu i innych mas tego typu oraz wykonaniu obliczeń i przedstawieniu Zamawiającemu opinii z wykonanych pomiarów i obliczeń,• graficzne pomiary odległości i powierzchni,• Wykonywanie tzw. podziałów umownych nieruchomości Zasobu przeznaczonych do dzierżawy (mapy sposobu korzystania z nieruchomości) oaz okazywania tych podziałów w terenie.4.2.3 świadczenie usług w zakresie doradztwa geodezyjnego i kartograficznego na warunkach określonych w projekcie umowy, w tym w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w sprawach prowadzonych u Zamawiającego, w ramach dyżurów pełnionych w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu (54-610), ul. Mińska 60, w godzinach pracy Zamawiającego, w wymiarze 160 godzin miesięcznie, przez co najmniej jedną osobę, przy czym w ramach tych dyżurów Wykonawca prowadzić będzie również prace terenowe. Usługi doradcze, o których mowa w pkt 4.2.3. obejmują między innymi:• opracowywanie koncepcji podziałów nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (w tym wstępnych projektów podziałów), • opracowywanie koncepcji przebiegu służebności przez grunty, wchodzące w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,• uczestnictwo w okazywaniu granic nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w imieniu Zamawiającego, wykonywanych przez podmioty zewnętrzne• opiniowanie przedstawionych przez geodetów wstępnych projektów podziałów gruntów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, • współdziałanie w imieniu Zamawiającego z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie związanym z tematyką geodezyjną, • przygotowywanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i właściwymi organami administracji publicznej i instytucjami w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,• wywiad terenowy w celu stwierdzenia zasadności prowadzenia prac geodezyjnych, ustalenia rodzaju niezbędnej do wykonania pracy geodezyjnej,• weryfikacja stabilizacji granic po wykonanych podziałach nieruchomości,• weryfikacja wniosków dzierżawców i innych podmiotów o zmianę klasyfikacji gruntów,• weryfikacja opinii biegłych sądowych, wydawanych w sprawach toczących się z udziałem Zamawiającego,• weryfikacja granic nieruchomości, użytków i powierzchni działek na terenach objętych modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w trakcie jej trwania oraz po jej zakończeniu, • współpraca z pracownikami Zamawiającego w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,• współpraca z wykonawcami prac geodezyjnych na gruntach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, prowadzonych na zamówienie podmiotów trzecich,• współudział po stronie Zamawiającego w odbiorach prac geodezyjnych, wykonywanych przez wykonawców wyłonionych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych.4.3 Wykonywane na podstawie niniejszej umowy usługi dotyczyć będą nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na obszarze właściwości Zamawiającego – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego we Wrocławiu, w tym nieruchomości rozdysponowanych, jak i nieruchomości z obszaru województwa dolnośląskiego, które mają zostać przyjęte do tego Zasobu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 4.4 Wykonawca będzie używał do świadczenia usługi własnego środka transportu. W okresie ostatnich 24 miesięcy wykonawcy świadczący podobne usługi wykonali ok. 38 tysięcy km co średnio miesięcznie wynosi 1583 kmW okresie ostatnich 24 miesięcy zostało wykonanych m.in.:• Podziałów geodezyjnych w ilości 2 działek • wznowień punktów granicznych (zgłoszonych w PODGIK) w ilości 8 działek • Wskazanie granic działek na gruncie na podst. współrzędnych pkt. granicznych- 40 działek • Zmiany sposobu użytkowania w ilości 3 działek • Pomiar sposobu zagospodarowania terenu w ilości 27 działek• Opracowanie map do ustanowienia służebności gruntowych w ilości 12 sztuk • Wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych działek i innych tego typu obliczeń graficznych w ilości 5 działek• Opiniowanie wstępnych projektów podziałów i innych dokumentów przedstawionych przez geodetów w ilości 21 szt.• Przygotowanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i instytucjami w zakresie tematyki geodezyjnej w ilości około 112 szt.• Weryfikacja opinii biegłych sądowych 8 szt.• Opracowanie wniosków o zmianę klasyfikacji gruntów oraz analiza protokołów klasyfikacji gruntów – 32 działki• Opracowanie mapy sposobu korzystania z nieruchomości – 98 szt. 4.5 Usługa świadczona będzie przez co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe określone w ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2020 r poz. 276)w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych - rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych legitymującą się świadectwem ukończenia kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania jednej osoby, które będą pełnić dyżur w siedzibie Oddziału Zamawiającego, przy czym przedmiot zamówienia ma być każdorazowo świadczony przynajmniej przez jedną z osób posiadającą uprawnienia zawodowe.Każdorazowa zmiana osoby pełniącej dyżur wymaga akceptacji Zamawiającego..4.6 Kluczowe części zamówienia a) W oparciu o art. 36a ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla zamawiającego są usługi wymienione w pkt 4.2.34.7 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę:Ze względu na charakter usługi Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż są to czynności zastrzeżone dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne i posiadające stosowne uprawnienia.

II.5) Główny kod CPV: 71332000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71311000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tysięcy złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej:A) 5 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),B) wznowienie / okazanie punktów granicznych – 3 sztuki (przez odrębne wznowieni / okazanie rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych zgłoszeniemC) pomiary sposobu zagospodarowania terenu 3 sztuki D) mapy do ustanowienia służebności drogowych 3 sztukiE) mapy sposobu korzystania z nieruchomości 3 sztuki2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, (w tym wyznaczonych do świadczenia dyżur doradczego u Zamawiającego) posiadającymi następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności świadcząca dyżury posiadającą uprawnienia zawodowych określone w Ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2020r poz. 276 ) w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych- rozgraniczanie i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - ukończonego kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.b) wyznaczona osoba musi wykazać się znajomością aktualnych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego. znajomością programu C-geo. c) wyznaczona osoba musi wykazać się przynajmniej 3- letnim doświadczeniem w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczania nieruchomości oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym winna w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonać:o co najmniej 5 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),o co najmniej 3 wznowień / okazań punktów granicznych (przez odrębne okazanie rozumie się okazanie granic jednej działki) o co najmniej 3 pomiary sposobu zagospodarowania terenuo co najmniej 3 mapy do ustanowienia służebności drogowych o co najmniej 3 mapy sposobu korzystania z nieruchomości W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj.2.1 brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:2.1.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2.1.2 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, tj.2.2 spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej2.2.1 dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł;2.3 spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:2.3.1 wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej:A) 5 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),B) wznowienie / okazanie punktów granicznych – 3 sztuki (przez odrębne wznowieni / okazanie rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych zgłoszeniemC) pomiary sposobu zagospodarowania terenu 3 sztuki D) mapy do ustanowienia służebności drogowych 3 sztukiE) mapy sposobu korzystania z nieruchomości 3 sztukiwraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;2.3.2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych realizacje usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. b) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności świadcząca dyżury posiadającą uprawnienia zawodowe określone w Ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2020r poz. 276.) w zakresie: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych- rozgraniczanie i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych - ukończonego kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.b) wskazana osoba musi wykazać się znajomością aktualnych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego. znajomością programu C-geo. c) wskazana osoba musi wykazać się przynajmniej 3- letnim doświadczeniem w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczania nieruchomości oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym winna w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonać:o co najmniej 5 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),o co najmniej 3 wznowień / okazań punktów granicznych (przez odrębne okazanie rozumie się okazanie granic jednej działki) o co najmniej 3 pomiary sposobu zagospodarowania terenuo co najmniej 3 mapy do ustanowienia służebności drogowych o co najmniej 3 mapy sposobu korzystania z nieruchomości c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.Zamawiający będzie weryfikował doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na podstawie wypełnionego wykazu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej a) Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium "CENA", „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA”.b) Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę Wykonawcy, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ wyliczonych zgodnie ze wzorem:S (suma ilości punktów przyznanych badanej ofercie) = C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) + Kzd (uzyskana ilość punktów w kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA”)kryterium „CENA” – waga 60%kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA” – waga 40%c) W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 80 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pktd) W kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO BEZPOŚREDNIEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:Wykonawca otrzyma punkty w niniejszym kryterium w przypadku wykazania doświadczenia zawodowego osób wyznaczonych do bezpośredniej realizacji zamówienia wykraczającego ponad minimalne wymagane doświadczenie, określone w części II SIWZ w pkt 1.2.3, pkt. 2), tj. w przypadku wskazania wykonania:o powyżej 5 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),o powyżej 3 wznowień / okazań punktów granicznych (przez odrębne okazanie rozumie się okazanie granic jednej działki) o powyżej 3 pomiarów sposobu zagospodarowania terenuo powyżej 3 map do ustanowienia służebności drogowych o powyżej 3 map sposobu korzystania z nieruchomości o powyżej 3 pomiarów sposobu zagospodarowania terenu Wykonawca otrzyma dwa punkty za każdą usługę wykonaną ponad minimalne wymagania określone powyżej do maksymalnie 40 punktów za wykazanie 20 i więcej usług ponad minimalne wymagania. W przypadku wykazania więcej niż jednej osoby zamawiający przy ocenie weźmie pod uwagę doświadczenie osoby bezpośrednio wyznaczonej do świadczenia usług w siedzibie oddziału zamawiającego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę sieci wykonanych z rur azbestowo-cementowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI