Usługi specjalistyczne z zakresu akustyki.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi specjalistyczne z zakresu akustyki.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyINSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043097
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi specjalistyczne z zakresu akustyki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT FIZJOLOGII I PATOLOGII SŁUCHU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011692096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MOCHNACKIEGO 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-042

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ifps.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.whs.ifps.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

INSTYTUT BADAWCZY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi specjalistyczne z zakresu akustyki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c567209-a8bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„ Adaptacyjny system przesiewowo-diagnostyczny Hear Box” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa nr POIR.01.01.01-00-1110/20-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFPS/10/PZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Usługi specjalisty inżyniera akustyka z zakresu analiz sygnałów akustycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Usługi specjalisty inżyniera akustyka z zakresu tworzenia urządzeń do pomiarów akustycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Usługi specjalisty inżyniera konstruktora z zakresu tworzenia urządzeń do pomiarów akustycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wprowadza następujący wymóg dotyczący wyżej opisanego warunku:Dla zadania 1:Dysponowanie min. jedną osobą o następującej wiedzy i doświadczeniu:- wykształcenie – min. wyższe o specjalności radiokomunikacja i techniki multimedialne lub pokrewne- znajomość teorii i metod cyfrowego przetwarzania sygnałów,- znajomość środowiska do rozwijania algorytmów, wizualizacji i analizy danych (np. Matlab),- znajomość wymagań prawnych dotyczących konstrukcji urządzeń medycznych,- udział w przynajmniej 2 projektach zakończonych wdrożeniem w ciągu ostatnich 10 lat związanych z algorytmami detekcji dźwięku, np. detekcji zrozumiałości mowyDla zadania 2: Dysponowanie min. jedną osobą o następującej wiedzy i doświadczeniu:- wykształcenie – min. wyższe o specjalności elektronik lub pokrewne- znajomość metod cyfrowego przetwarzania sygnałów,- znajomość środowiska CAD np. Protel i Altium Designer,- znajomość środowisk programistycznych: LabWindows, Atmel i Microchip,- znajomość wymagań prawnych dotyczących konstrukcji urządzeń medycznych.Dla zadania 3: Dysponowanie min. jedną osobą o następującej wiedzy i doświadczeniu:- wykształcenie – min. wyższe o specjalności elektronik lub pokrewne- znajomość metod cyfrowego przetwarzania sygnałów,- znajomość środowiska CAD np. Protel i Altium Designer,- znajomość środowisk programistycznych: LabWindows, Atmel i Microchip,- znajomość wymagań prawnych dotyczących konstrukcji urządzeń medycznych.Uwagi ogólne dla wszystkich zadań:- Wykonawca może posłużyć się jedną osobą do wykazania spełnienia warunku w zakresie jednego, dwu lub trzech zadań;- Wykonawca może posłużyć się więcej niż jedną osobą do wykazania spełnienia warunku w zakresie danego zadania, przy czym by być branym pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku, każda z osób musi legitymować się wymaganym poziomem wykształcenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ (Załącznik nr 4 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale II podrozdziale 9 pkt 9.2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ (Załącznik nr 4 do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale II podrozdziale 9 pkt 9.2 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu wykazania przez oferowane dostawy i usługi spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:6.1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środkiDowodowe – nie dotyczy6.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, żeoferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.6.3. Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dopuszcza jednokrotne uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w sytuacji gdy nie zostaną złożone lub zostaną złożone niekompletne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W celu wykazania przez oferowane dostawy i usługi spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:6.1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środkiDowodowe – nie dotyczy6.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, żeoferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.6.3. Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dopuszcza jednokrotne uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych w sytuacji gdy nie zostaną złożone lub zostaną złożone niekompletne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ifps.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI