Usługi okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-8/WZŻ/2017
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków01/02/2017
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWrocławski Zespół Żłobków
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-24
  • Numer ogłoszenia2017/2016/13219
TREŚĆ PRZETARGU

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.bip.wzz.wroc.pl

Ogłoszenie nr 13219 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Wrocław: Usługi okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-8/WZŻ/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna  15, 53-609  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.wzz.wroc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposĂłb:
w zamknitj kopercie opakoaniu
Adres:
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania ZP-8/WZŻ/2017
Numer referencyjny: Znak postępowania ZP-8/WZŻ/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków usługi kontroli okresowych polegających na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2014.1200 z dnia 2014.09.08). Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie z wykonanych czynności protokołów oraz załączenie ich do właściwej Książki obiektu budowlanego wraz z dokonaniem wpisu w dniu przekazania protokołu Zamawiającemu. Zamawiający przy zawarciu umowy udzieli upoważnienia do dokonania wpisów osobie wskazanej przez wykonawcę, posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia kontroli. 1. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI: 1. Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, a w szczególności : 1) ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2014.1200 z dnia 2014.09.08). 2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290 j.t. z dnia 2016.03.08 ze zm.) 3) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828 ze zm.); 4) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz.U.2015.247 z dnia 2015.02.24) 5) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz.U. 2013.492); 6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 w sprawie książki obiektu budowlanego (DZ.U.2003.120.1134); 2. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy: a) W obiekcie żłobka nr 15 przy ul. Łukowej 37 dwóch kotłów De Dietrich c 230-170 eco b) W budynku administracyjnym WZŻ przy ul. Fabrycznej 15 jednego kotła Broetje TrioBloc TE 46. 3. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 15.11.2017r z wyłączeniem okresu od 01.05.2017 do 30.09.2017r (zamawiający wymaga przeprowadzenia kontroli w okresie grzewczym). 4. Zamiar wykonania kontroli należy uprzednio zgłosić telefonicznie lub w formie elektronicznej Kierownikowi danego obiektu lub osobie upoważnionej w terminie minimum 3 dni roboczych przed podjęciem działań. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Wszelkie czynności należy wykonywać między godzinami 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Realizacja w innym terminie jest możliwa po uzgodnieniu z kierownictwem danego obiektu. 5. Po przeprowadzonej kontroli należy przekazać Kierownikowi danego żłobka lub osobie upoważnionej Informację o przeprowadzonej kontroli (zał. Nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia). 6. Szczegółowe informacje techniczne o systemach ogrzewania podlegających kontroli można uzyskać w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym i Obsługi Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15. Osoba do kontaktu: Pani Joanna Świta tel. 71 365 03 51. 2. DOKUMENTACJA – PROTOKOŁY 1. Protokoły z wykonanych czynności muszą być sporządzone na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz.U.2015.247 z dnia 2015.02.24) i wypełniać wymagania określone art.28 i 29 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U.2014.1200 z dnia 2014.09.08). W szczególności protokoły winny być sporządzone się z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, w którym prowadzony jest centralny rejestr charakterystyki energetycznej budynków i opatrzone numerem nadanym w systemie teleinformatycznym. 2. Do protokołów w formie papierowej Wykonawca załączy ich kopie elektroniczne na płycie CD lub DVD (format .pdf) pogrupowane w katalogach obiektami lub na odrębnych płytach dla każdego obiektu. Przez pojęcie kopia elektroniczna rozumie się skan prawidłowo sporządzonego i podpisanego dokumentu w rozdzielczości min. 300dpi w formacie pdf. 3. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli należy dołączyć do protokołu dokumentację fotograficzną wraz z opisem zaleceń konserwacyjnych i remontowych, oraz określić zakres ilościowo-rzeczowy wymaganych robót naprawczych i miejsce uszkodzenia/uszkodzeń w sposób umożliwiający jednoznaczną lokalizację. 4. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie dokonanie, w dniu przekazania protokołu Zamawiającemu, wpisów do właściwej Książki obiektu budowlanego zgodnego z §5 ust.4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 w sprawie książki obiektu budowlanego (DZ.U.2003.120.1134). Zamawiający przy zawarciu umowy udzieli upoważnienia do dokonania wpisów osobie wskazanej przez wykonawcę, posiadającej uprawnienia do przeprowadzenia kontroli. 5. Książki obiektów budowlanych znajdują się w budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 6. Protokoły z czynności kontrolnych należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w ciągu 14 dni od zakończenia kontroli. 3. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE 1. Wykonawca winien dysponować lub przedstawić imienne oświadczenie, iż będzie dysponować minimum 1 osobą wskazaną z imienia i nazwiska, która będzie przeprowadzać kontrole tj. wykonywać przedmiot zamówienia z ważnymi uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub b) kwalifikacjami wymaganymi przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych o których mowa w art.24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków . 2. Wykonawca najpóźniej do dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu poświadczone kopie aktualnych uprawnień osób przeprowadzających kontrole i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku upływu terminu ważności uprawnień do przeprowadzania czynności bądź zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego przed dniem przeprowadzenia kontroli Wykonawca załączy aktualne na dzień kontroli, poświadczone dokumenty do protokołu kontroli. 4. POZOSTAŁE USTALENIA 1. Wykonawca jeśli uzna, iż jest to niezbędne, może dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 2. W cenę usługi Wykonawca winien ująć koszty dojazdu oraz zabezpieczenie na własny koszt niezbędnych narzędzi i urządzeń pomiarowych. 3. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cen jednostkowych określonych w wykazie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. 4. Po zakończeniu każdej kontroli Wykonawca wystawi dla każdego obiektu odrębną fakturę za usługę zgodną z ceną zawartą w złożonej ofercie wraz z protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego. 5. Zamawiający zobowiązuje się do dokonania zapłaty za wykonane usługi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z załącznikami. 6. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 7. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem. 5. INFORMACJE DODATKOWE 1. Zamawiający zawrze odrębną umowę na obsługę i konserwację urządzeń i instalacji kotłowni. 6. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę , osób – minimum 1 osobę wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: z ważnymi uprawnieniami: a) budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub b) kwalifikacjami wymaganymi przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych o których mowa w art.24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków .

II.5) Główny kod CPV: 71356100-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien dysponować lub przedstawić imienne oświadczenie, iż będzie dysponować minimum 1 osobą wskazaną z imienia i nazwiska, która będzie przeprowadzać kontrole tj. wykonywać przedmiot zamówienia z ważnymi uprawnieniami: - budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub - kwalifikacjami wymaganymi przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych o których mowa w art.24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: 1) oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 3) Formularza Cenowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 5) Wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) 4. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 4 000,00 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- budowlanymi w specjalności instalacyjnej lub - kwalifikacjami wymaganymi przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych o których mowa w art.24 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014r o charakterystyce energetycznej budynków .
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
przekazanie protokołu40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgoda stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający ma prawo zmienić wartość kwoty umownej o kwotę mniejszą niż 10% wartości kwoty umownej określonej pierwotnie w umowie w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy zmieni się zasób obiektów zamawiającego lub obiekty zostaną wyłączone z eksploatacji (nastąpi zmiana ilości wymaganych kontroli). W tym przypadku strony umowy sporządzą i podpiszą aneks zmieniający wartość zamówienia przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w ofercie (formularz cenowy) - podstawa Pzp Art.144 ust.6. 3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §11 i załączniku nr 3 do umowy nie wymaga aneksu lecz pisemnego zawiadomienia. 4. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany terminów kontroli określonych w załączniku nr 3 w przypadku przewidywanego wyłączenia obiektu z eksploatacji na czas remontu bądź przebudowy. W tym przypadku strony umowy sporządzą i podpiszą aneks zmieniający załącznik nr 3 w niezbędnym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI