Usługi określenia wartości nieruchomości w KOWR O.T. Białystok 2020-2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi określenia wartości nieruchomości w KOWR O.T. Białystok 2020-2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-29
  • Numer ogłoszenia541891-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541891-N-2020 z dnia 2020-05-29 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Białymstoku: Usługi określenia wartości nieruchomości w KOWR O.T. Białystok 2020-2022 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800010, ul. Kombatantów  4 , 15-102  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (85) 664-31-62, , e-mail zamowienia.publiczne.bialystok@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Białymstoku, ul. Kombatantów 4, 15-102 Białystok pok. 208 (II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi określenia wartości nieruchomości w KOWR O.T. Białystok 2020-2022 r.
Numer referencyjny: BIA.WOP.260.1.2020.MSL
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości położonych na terenie powiatów: suwalskiego i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, grajewskiego, kolneńskiego, monieckiego, sokólskiego, białostockiego i miasta Białystok, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego, wysokomazowieckiego, bielskiego, hajnowskiego, siemiatyckiego. Przewiduje się wykonanie około 852 operatów, których ilość i zakres zostały wymienione szczegółowo w formularzach cenowych dla poszczególnych części zamówienia. Formularze cenowe określą ceny jednostkowe wykonywania operatów i będą stanowić załączniki do umów. Określanie wartości nieruchomości dokonywane będzie sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiał tzw. cząstkowe zlecenie wykonania operatów. Termin wykonania operatu będzie zgodny z ofertą wykonawcy.Sporządzanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości, należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi, w czasie wykonywania usługi, przepisami prawa w zakresie wycen nieruchomości i sporządzania operatów szacunkowych, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (tekst ujednolicony: Dz. U. z 2020 r. poz. 65, 284 z późn. zm.), Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109), Standardami Zawodowymi uzgodnionymi z właściwym ministrem zgodnie z art. 175 ust. 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami, a także z zaleceniami zamawiającego oraz innymi unormowaniami dotyczącymi wykonywania usług określenia wartości nieruchomości.Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 218554,95
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca obowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego (Dz.U. 2019 poz. 805) w związku z art. 175, ust. 4 i 5 ustawy o gospodarce nieruchomościami, Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, w odniesieniu do jednego zdarzenia lub do wszystkich zdarzeń w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, wynosi równowartość w złotych 25000 euro. W przypadku ubezpieczenia w PLN stosowany będzie średni kurs euro na zasadach §4 ust. 2 wyżej powołanego rozporządzenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości z co najmniej trzyletnim doświadczeniem, liczonym od dnia uzyskania świadectwa uprawnień rzeczoznawcy majątkowego do dnia składania ofert,b) osoba o której mowa w punkcie "a", w okresie: od 1 stycznia 2017 r. do dnia składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonała z należytą starannością 25 operatów wyceny nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej jedna osoba wymieniona w WNWO, posiadająca uprawnienia zawodowe z zakresu szacowania nieruchomości, z co najmniej trzyletnim doświadczeniem), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami-jeżeli nie będzie to wynikało bezpośrednio z treści oferty. Wzór wykazu w załączniku nr 7 do SIWZ 2) Dowody potwierdzające, że usługi wskazane w Wykazie Należycie Wykonanych Operatów (WNWO) na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.1.2.3. SIWZ. zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonawca winien oznaczyć, które usługi wymienione w WNWO wykazuje na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu. Jeżeli ich nie wskaże , zamawiający dokona wyboru usług w stosunku do których zażąda dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. 3) Wykonawca składa polisę wraz z dowodem opłacenia składek na to ubezpieczenie, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy prowadzącego działalność w zakresie czynności rzeczoznawstwa majątkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2019 r. (Dz.U. 2019 poz. 805). Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, w odniesieniu do jednego zdarzenia lub do wszystkich zdarzeń w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, których skutki są objęte umową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, wynosi równowartość w złotych 25000 euro. W przypadku ubezpieczenia w PLN stosowany będzie średni kurs euro na zasadach §4 ust. 2 wyżej powołanego rozporządzenia. - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.1.2.2 SIWZ; W przypadku, gdy rzeczoznawcy, o których mowa w ust. 7.3 pkt.1 nie są objęci ubezpieczeniem Wykonawcy (z dokumentu ubezpieczenia Wykonawcy musi jednoznacznie wynikać ubezpieczenie osób wskazanych do wykonania usług szacowania) – wykonawca składa dowód ich ubezpieczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 300,00 zł część 1 zamówienia – powiaty: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, augustowski, grajewski, kolneński, moniecki, sokólski,3 300,00 zł część 2 zamówienia – powiaty: białostocki i miasto Białystok, łomżyński i miasto Łomża, zambrowski, wysokomazowiecki, bielski,1 800,00 zł część 3 zamówienia – powiaty: hajnowski, siemiatycki,Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty z zastrzeżeniem postanowień szczegółowych tego rozdziału. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) Pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Białystok 46 1130 1059 0017 3390 1620 0001,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst ujednolicony: Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr BIA.WOP.260.1.2020.MSL – dot. części Nr …… zamówienia” – w wykropkowanym miejscu należy wstawić numer(-y) części, na które Wykonawca wpłaca wadium.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pobieżnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 11.2. pkt 1, przed upływem terminu składania ofert.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 11.2 pkt 2-5 – należy złożyć w oryginale w biurze KOWR w Białymstoku w pokoju 208 (Sekretariat) przed upływem terminu składania ofert. Wymaga się złożenia w odrębnej kopercie z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr BIA.WOP.260.1.2020.MSL.– dot. części Nr …… zamówienia” – w wykropkowanym miejscu należy wstawić numer(-y) części, na które Wykonawca wpłaca wadium. W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do biura zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena Brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Jakość-doświadczenie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, jeżeli będzie ona dotyczyła zdarzeń wymienionych w § 10 projektu umowy, która stanowi załącznik do SIWZ dotyczących w szczególności:a) zmiany stawki podatku od towarów i usług;b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; c) zmiany wysokości minimalnej stawki godzinowej dla zleceniobiorców. Dopuszcza się zmianę terminu wykonania zlecenia cząstkowego, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:1) w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego kompletu dokumentów dla Wykonawcy; wydłużenie terminu nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie przedmiotu umowy będzie niemożliwe bądź utrudnione, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; wydłużenie terminu nastąpi jedynie o czas spowodowany opóźnieniem;Dopuszcza się zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z zastrzeżeniem, że wprowadzona zmiana nie może skutkować zmianą Wykonawcy zamówienia:1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem, o których mowa w SIWZ,2) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy (to jest osób wykonujących operaty szacunkowe na których uprawnienia i doświadczenie powołał się wykonawca i których doświadczenie wskazał w kryterium oceny ofert) na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska. Zmiana kluczowego personelu Wykonawcy może nastąpić wyłącznie pod warunkiem wykazania uprawnień i doświadczenia co najmniej równoważnych,3) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy, jeżeli będzie ona dotyczyła następujących zdarzeń:1) zmiany Zamawiającego w przypadku zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego;2) zmiany Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy;Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego pisemnie.Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych.Zmiany wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Określenie wartości nieruchomości na terenie powiatów: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, augustowski, grajewski, kolneński, moniecki, sokólski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości położonych na terenie powiatów: suwalskiego i miasta Suwałki, sejneńskiego, augustowskiego, grajewskiego, kolneńskiego, monieckiego, sokólskiego. Formularz cenowy określi ceny jednostkowe wykonywania operatów i będzie stanowić załącznik do umowy. Określanie wartości nieruchomości dokonywane będzie sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zamawiał tzw. cząstkowe zlecenie wykonania operatów. Termin wykonania operatu będzie zgodny z ofertą wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 44476,96
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Jakość-doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Określenie wartości nieruchomości na terenie powiatów: białostocki i miasto Białystok, łomżyński i miasto Łomża, zambrowski, wysokomazowiecki, bielski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości położonych na terenie powiatów: białostockiego i miasta Białystok, łomżyńskiego i miasta Łomża, zambrowskiego, wysokomazowieckiego, bielskiego. Formularz cenowy określi ceny jednostkowe wykonywania operatów i będzie stanowić załącznik do umowy. Określanie wartości nieruchomości dokonywane będzie sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zamawiał tzw. cząstkowe zlecenie wykonania operatów. Termin wykonania operatu będzie zgodny z ofertą wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 111991,77
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Jakość-doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Określenie wartości nieruchomości na terenie powiatów: hajnowski, siemiatycki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie operatów szacunkowych z określenia wartości prawa własności i innych praw do nieruchomości położonych na terenie powiatów: hajnowskiego i siemiatyckiego. Formularz cenowy określi ceny jednostkowe wykonywania operatów i będzie stanowić załącznik do umowy. Określanie wartości nieruchomości dokonywane będzie sukcesywnie przez 24 miesiące od dnia podpisania umowy. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zamawiał tzw. cząstkowe zlecenie wykonania operatów. Termin wykonania operatu będzie zgodny z ofertą wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62086,22
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Jakość-doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI