Usługi Inżyniera Kontraktu przy dokończeniu realizacji obiektu basenowego w lokalizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi Inżyniera Kontraktu przy dokończeniu realizacji obiektu basenowego w lokalizacji III – Katowice Ligota - Zadole – ul. Wczasowa, w ramach inwestycji pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Katowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-27
  • Numer ogłoszenia534603-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534603-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.

Miasto Katowice: Usługi Inżyniera Kontraktu przy dokończeniu realizacji obiektu basenowego w lokalizacji III – Katowice Ligota - Zadole – ul. Wczasowa, w ramach inwestycji pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska  4 , 40-098  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, , e-mail bzp@katowice.eu, , faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Inżyniera Kontraktu przy dokończeniu realizacji obiektu basenowego w lokalizacji III – Katowice Ligota - Zadole – ul. Wczasowa, w ramach inwestycji pn.: „Budowa trzech basenów w dzielnicach”
Numer referencyjny: BZP.271.1.49.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.) Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu polegającej na wykonaniu usług mających na celu zrealizowanie i rozliczenie inwestycji, zgodnie z przepisami prawa polskiego, w tym rozdziałem 3 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) dla „inspektora nadzoru inwestorskiego", „koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego" w zakresie sprawowania usług dotyczących pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad obiektem, o którym mowa w ppkt. 2). 1.2) Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje budowę jednego obiektu basenu wraz z zagospodarowaniem terenu, drogami, parkingami oraz sieci, przyłącza i przełożenie infrastruktury podziemnej. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:a) rozbiórkę istniejących elementów/ obiektów kolidujących z inwestycją,b) budowę budynku basenu o następujących parametrach:- powierzchnia użytkowa – 4 675,73 m2- powierzchnia zabudowy – 2 989,55 m2- powierzchnia lustra wody – 657,30 m2- kubatura hali basenu – 14 884,00 m3- kubatura sali gimnastycznej – 4 564,00 m3- kubatura całego budynku – 31 379,00 m3wykonanie podłączenie basenu do miejskiej sieci teleinformatycznej (w tym m. in. ułożenie rurociągów, światłowodów) do najbliższego puntu (zlokalizowanego w Parku Zadole przy amfiteatrze) wraz z uzyskaniem i pozwoleń, a także opracowanie wymaganej dokumentacji jeśli zajdzie taka potrzeba.Budynek basenu przy ul. Wczasowej jest budynkiem parterowym, podpiwniczonym, wolnostojącym.Układ głównych funkcji obiektu: Foyer – traktowi wejścia głównego nadano większą wysokość i doświetlono go światłem górnym. Zakończony on jest przeszkleniem umożliwiającym wgląd w halę basenu. Z foyer dostępny jest sklepik z punktem kawowym, wejścia do części szatniowej zarówno basenowej jak i przychodni rehabilitacyjnej a także przejście na trybunę basenu pływackiego. Ponadto dostępne są też szatnia okryć wierzchnich i sanitariaty ogólne w tym również dla osób niepełnosprawnych, kasy biletowe z elektronicznym systemem obsługi klienta oraz zaplecze administracyjne obiektu. Pomiędzy częścią sportową i basenową umożliwiony jest dostęp do trybuny dla 115 osób, z której przewidziano wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz obiektu. Część basenowa - w zachodniej części pawilonu wejściowego, bezpośrednio za boksem kas (punktu kontroli czasu przebywania) znajduje się strefa zespołu szatniowo – sanitarnego pływalni. Projekt przewiduje szatnię koedukacyjną - 240 szafek z zespołem 20 przebieralni. Za przebieralniami i szatnią znajdują się męskie i damskie zespoły sanitarne przeznaczone również dla osób niepełnosprawnych. W hali basenu zaprojektowano nieckę sportową, o wym. 25x16m oraz nieckę pomocniczą, rekreacyjno-pływacką dla potrzeb nauki pływania z wydzielonym miejscem na rekreację (masaż karku, masaż ścienny, masaż wodno – powietrzny, gejzer powietrzny, grzybek wodny, ławeczki powietrzne, jacuzzi, brodzik dla najmłodszych, wannę hamowną dla zjeżdżalni). Zastosowanie dźwigarów z drewna klejonego o nieregularnej geometrii łuku pozwoliło zarówno na zlokalizowanie trybuny, jak również na zaprojektowanie wewnętrznej wieży umożliwiającej wejście na wysokość ponad 8m. Zaprojektowano zjeżdżalnię o długości 80m, przebiegającą częściowo na zewnątrz i częściowo wewnątrz obiektu. W części startowej od podestu schodów do ściany zewnętrznej, w środku hali basenowej, podwieszona jest ona do konstrukcji dachu. Zewnętrzna część zjeżdżalni konstrukcyjnie wsparta jest na dwóch słupach a następnie kończy swój bieg wewnątrz hali w zbiorniku hamowni ustawionym na stropie obejścia basenu. Hamownię zlokalizowano wewnątrz jako odrębny systemowy (stanowiący komplet razem ze zjeżdżalnią) zbiornik z tworzywa sztucznego. W rejonie lokalizacji atrakcji umieszczono również zespół saunarium. We wschodniej część hali głównej zlokalizowano halę sportową z boiskami do siatkówki i koszykówki. Przychodnia rehabilitacyjna - we wschodniej części pawilonu wejściowego zlokalizowano przychodnię rehabilitacyjną. Składają się na nią gabinety: elektroterapii, hydroterapii, kinezyterapii, ciepło- i światłolecznictwa, gabinet lekarski i masażu. Przychodnia rehabilitacyjna posiada własną poczekalnię z punktem rejestracyjnym oraz własne zaplecze szatniowo - sanitarne przeznaczone również dla osób niepełnosprawnych. Zaplecze techniczne - projekt przewiduje częściowe podpiwniczenie obiektu umożliwiające dostęp do wszystkich niecek basenowych i plaż, co jest konieczne ze względów technologicznych, a także dodatkowo pomieszczenia wentylatorowni zlokalizowanej pod salą gimnastyczną. Ponadto przewiduje się lokalizację w poziomie podbasenia takich pomieszczeń jak: magazyny chemii basenowej, węzeł CO, pomieszczenia ruchu elektrycznego a także w obejściu niecek basenowych zlokalizowane zostały stacje uzdatniania wody z filtrami, pompami i zbiornikami wyrównawczymi. Do poziomu podbasenia przewiduje się dostęp zarówno bezpośrednio z zewnątrz obiektu jak również z klatki schodowej wieży zjeżdżalni - zamknięte dla klienta basenowego. Zagospodarowanie terenu, w tym: - przebudowę urządzeń i przekładki sieci kolidujących, - nową infrastrukturę podziemną, - drogi i ciągi piesze w terenach zielonych, - parkingi, - ciągi komunikacji pieszej, - zieleń (wycinka i nasadzenie nowych drzew i krzewów – o ile zajdzie taka potrzeba), - dostępność dla osób niepełnosprawnych, - ochrona przeciwpożarowa (przeciwpożarowe zaopatrzenie w wodę, drogi pożarowe), - elementy małej architektury, - stojaki rowerowe, - ogrodzenie, - oświetlenie, - neon oświetleniowy 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadań i czynności mających na celu prawidłową realizację inwestycji, w szczególności do: a) zapoznaniu się z warunkami umownymi w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego przez Jednostkę Projektową, b) zapoznania się z zasadami finansowania Inwestycji oraz planem wydatków, jakie Zamawiający planuje ponieść w danym roku budżetowym, c) weryfikowania, sprawdzania każdej dokumentacji projektowej obiektu basenowego (na etapie realizacji robót budowlanych) wykonanej na podstawie zamówienia opisanego w pkt. a) powyżej, w zakresie wynikającym z umowy o prace projektowe, d) weryfikowania, sprawdzania wszelkich kosztorysów, przedmiarów i wycen na etapie realizacji robót budowlanych, w tym także zatwierdzania ich „za zgodność zakresu rzeczowego i ilości", e) weryfikowania, sprawdzania projektów zamiennych lub dodatkowych opracowywanych w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ostatecznych wersji Wykonawcy robót budowlanych, f) szczegółowa weryfikacja kosztów przekazania wszelkich odpadów, w tym ilości wytworzonych przez wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości, na których będą składane odpady, g) opracowania w uzgodnieniu z Zamawiającym Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji Technicznej, Programów Funkcjonalno – Użytkowych, zapytań ofertowych, projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych – w świetle Prawa zamówień publicznych i procedur wewnętrznych obowiązujących u Zamawiającego – do udzielenia zamówienia publicznego i wyboru Wykonawcy robót, którym Zamawiający powierzy wykonanie robót, usług lub dostaw niezbędnych do prawidłowego wykonania Inwestycji, h) udziału w pracach komisji przetargowych powołanych w celu przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadach eksperta ds. technicznych i ekonomicznych, w tym: weryfikowania, sprawdzania ofert, dokumentów, kosztorysów ofertowych itp. przygotowywanie odpowiedzi na pytania zadawane przez oferentów w trakcie trwania postępowania, które dotyczyć mogą przyjętych rozwiązań projektowych, technologii rozwiązań konstrukcyjno – materiałowych, ilości robót ujętych w przedmiarach robót oraz innych wynikających z dokumentacji projektowo – kosztorysowej lub specyfikacji technicznej (STWIORB), udział w postępowaniach odwoławczych, i) przekazania wykonawcom robót budowlanych (za potwierdzeniem) papierowej formy dokumentacji projektowej, j) pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, k) sprawdzania zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę z zachowaniem Polskich Norm przenoszących umowy europejskie lub innych państw członkowskich, obowiązującego prawa i zasad wiedzy technicznej, l) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, m) dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku budowy, książce obmiarów, n) pełnienia nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy prawa, o) weryfikowania oraz akceptacji harmonogramu rzeczowo – finansowego robót złożonego przez Wykonawcę (dalej HRF) i przedłożenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zapis stosuje się również do sporządzanych w trakcie realizacji Inwestycji wszelkich korekt HRF, a także do ewentualnych Planów Naprawczych sporządzanych przez Wykonawcę, w przypadku, gdy powstaną znaczące opóźnienia w realizacji robót w stosunku do zatwierdzonego HRF, p) nadzorowania prawidłowości realizacji inwestycji, w tym osiągania zakładanych kamieni milowych, q) współdziałanie z Projektantem pełniącym nadzór autorski, w tym: wzywanie do nadzoru autorskiego, potwierdzanie kart nadzoru, dokonywanie weryfikacji wycen projektów dodatkowych lub zamiennych wykonywanych w ramach nadzoru autorskiego, przyjmowanie projektów lub dokumentów dla nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub zamiennych, które zostały wykonane w ramach nadzoru autorskiego oraz przekazywanie ich wykonawcom robót do realizacji, po uprzednim ustaleniu warunków wykonania prac zamiennych lub dodatkowych, r) analizowania kosztów inwestycji w oparciu o HRF oraz sporządzanie stosownych raportów określonych we wzorze umowy, s) sprawdzania dokumentów rozliczeniowych budowy pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności, w szczególności faktur t) weryfikowania zakresu robót wykonywanych przy pomocy Podwykonawców oraz określania nazw podwykonawców biorących udział w wykonywaniu robót w okresie rozliczeniowym, poprzez potwierdzanie stosownych zapisów w protokołach odbioru robót wykonawcy, sporządzonych wg narzuconych przez Zamawiającego wzorów, u) inicjowania wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji przez przygotowanie stosownych dokumentów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ograniczeń narzuconych przez Zamawiającego, v) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych na etapie wykonawstwa, w) weryfikowania materiałów przygotowanych przez wykonawcę do odbioru końcowego robót lub usług oraz – po sprawdzeniu ich kompletności – przeprowadzenie odbioru końcowego obiektu basenowego, x) uzyskiwania, po zakończeniu procesu inwestycyjnego, wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień itp., y) rozliczenia końcowego każdej budowy zrealizowanej w ramach inwestycji, w tym przygotowanie niezbędnych materiałów i danych (zakres rzeczowy i finansowy) do rozliczenia majątku trwałego wytworzonego w ramach tej budowy, z) przekazania wraz z Zamawiającym, gotowego obiektu do użytkowania wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym, zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, aa) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, bb) zawiadamiania Zamawiającego o konieczności naliczenia wykonawcom kar umownych, cc) archiwizowania wszelkiej korespondencji i dokumentacji wynikającej z realizacji inwestycji oraz przekazanie całości dokumentacji Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu i rozliczeniu końcowym robót lub gdy dojdzie do rozwiązania bądź odstąpienia od umowy. Archiwizowaniu podlegają w szczególności: protokoły odbiorów robót ulegających zakryciu, protokoły odbioru robót częściowych i końcowych, wyniki badań kontrolnych, decyzje, uzgodnienia i inne pisma w sprawie, dd) zawiadamiania Zamawiającego o wszystkich istotnych nie przewidzianych robotach, usługach dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, potrzebnych do wykonania inwestycji oraz przygotowanie – na żądanie Zamawiającego – procedur i dokumentów niezbędnych do zlecenia tych robót lub usług, ee) w przypadku gdy jedna ze Stron odstąpi od umowy lub Zamawiający rozwiąże umowę, wówczas Inżynier Kontraktu w zależności od charakteru zaprzestania realizacji: dokona stosownych wpisów w dzienniku budowy, przeprowadzi nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem placu budowy, sporządzi szczegółową inwentaryzację wykonanych usług i robót w postaci raportu z przebiegu zakończenia prac zawierającego co najmniej stan zaawansowania rzeczowego i finansowego wykonanych prac, usług lub robót, ff) podejmowania decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie, zgodnie z zapisem umowy, gg) koordynowania, prowadzenia bieżących uzgodnień z projektantami oraz wykonawcami robót, hh) nadzorowania terminowości realizacji inwestycji w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego HRF, ii) zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich istotnych przerwach w realizacji zadania inwestycyjnego wraz z uzasadnieniem faktycznym oraz określeniem ewentualnych opóźnień, jj) udział w przekazaniu zakończonej inwestycji Podmiotowi, któremu Zamawiający powierzył monitoring i eksploatację zrealizowanych w ramach inwestycji obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, kk) wykonanie czynności niewymienionych w niniejszym ustępie, które winny być wykonane gdyż mają wpływ na realizację inwestycji, a ich brak spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie inwestycji i które mieszczą się w ogólnym charakterze usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, ll) pełnienie nadzoru w zakresie ornitologicznym, mm) powiadomienia organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia (ew. wznowienia) robót z załączeniem oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru inwestorskiego, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie, nn) protokolarnego przekazania lub udostępniania całości lub części terenu budowy wykonawcom robót w terminie ustalonym przez Zamawiającego w umowie o roboty budowlane wraz z określeniem zasad prowadzenia prac przez wykonawców na terenie budowy, oo) wykonywania wszelkich kontrolnych badań laboratoryjnych, polowych i obiektowych, ekspertyz, ocen oraz operatów geodezyjnych potwierdzających należyte wykonanie robót przez wykonawcę, przy czym ilość badań kontrolnych do wykonania przez IK nie może być mniejsza niż 10% badań wymaganych przez specyfikację przetargową na wykonanie robót budowlanych, pp) sporządzania opinii z zakresu zamówień publicznych oraz opinii prawnych niezbędnych do podejmowania decyzji dotyczących realizacji inwestycji, rr) bieżąca weryfikacja terminów wydanych decyzji i innych dokumentów, w których został określony termin wykonania. Informowanie Zamawiającego o konieczności zmiany terminu w/w dokumentów, w przypadku zbliżającego się terminu wygaśnięcia ważności w/w dokumentów. Informację należy przekazać z wyprzedzeniem, aby umożliwić Zamawiającemu wystąpienie o przesunięcie terminu ważności dokumentu. ss) Przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych w okresie rękojmi. UWAGI:Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu odbywać się będzie w sposób kompleksowy, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad robotami budowlanymi. Inżynier Kontraktu zorganizuje i wyposaży biuro główne Inżyniera na terenie Katowic oraz będzie je utrzymywał, a także zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie, w niezbędne materiały i urządzenia. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do: a)opłacić personel zatrudniony dla świadczenia usług w ramach umowy,b) zabezpieczyć personelowi zakwaterowanie i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz koszty podróży lokalnych,c) zapewnić obsługę biurową i administracyjną,d) zapewnić udział w inwestycji uprawnionym osobom w zakresie, na który posiada umiejętności bądź uprawnienia. Za wykonane prace w/w osoby rozliczą się bezpośrednio z Inżynierem Kontraktu, a on winien to uwzględnić w swoim wynagrodzeniu. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych kosztów,e) przekazywania wszystkich dokumentów w języku polskim,f) rozliczenia inwestycji.3) W celu należytego wykonania czynności związanych z prowadzeniem i realizacją inwestycji Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do:a) zorganizowania, wyposażenia i utrzymania Biura Inżyniera Kontraktu na terenie Katowic oraz zaopatrzenia go w niezbędne sprzęty, materiały i urządzenia,b) zatrudnienia i opłacenia personelu Inżyniera Kontraktu, a także zapewnienia personelowi zakwaterowania i zwrotu kosztów podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz kosztów podróży lokalnych i delegacji,c) zapewnienia obsługi biurowo – administracyjnej, obsługi laboratoryjnej i geodezyjnej, obsługi prawnej, obsługi kosztorysowej oraz obsługi językowej (tłumacza),d) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo – finansowego (HRF), który zostanie sporządzony przez Wykonawcę według wytycznych zawartych w umowie o roboty budowlane, w szczególności będzie zawierał punkty kontrolne (kamienie milowe),Zatwierdzony przez Zamawiającego HRF będzie integralną częścią niniejszej umowy.e) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia aktualizacji HRF w sytuacji, gdy stanie się on niespójny z faktycznym postępem robót, a opóźnienie wystąpiło z przyczyn, za które wykonawca nie odpowiada,f) zweryfikowania i wstępnego zatwierdzenia Planu Naprawczego sporządzonego przez wykonawcę wg ustalonych wytycznych, w sytuacji, gdy wystąpi znaczne zawinione opóźnienie wykonawcy w realizacji robót w stosunku do HRF,g) składania Zamawiającemu (Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Katowice ul. Warszawska 4 ,40-006 Katowice – sekretariat, pok. 364) pisemnych Raportów, w terminach określonych w umowie: RAPORT MIESIĘCZNY z postępu prac, który będzie zawierał informacje na temat rzeczowego i finansowego zaawansowania robót, ilości zatrudnionych pracowników, określenia podwykonawców i dalszych podwykonawców i ilości ich pracowników (jeśli dotyczy), a także rozliczenie finansowe usług Inżyniera Kontraktu. Wzór raportu stanowi załącznik nr 1 do umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli w trakcie wykonania umowy treść raportu okaże się niewystarczająca, Zamawiający zaktualizuje raport, który stanie się wiążący z chwilą powiadomienia. Zmiana raportu nie stanowi zmiany umowy. RAPORT NA DZIEŃ ROZWIĄZANIA LUB ODSTĄPIENIA OD UMOWY lub niniejszej umowy zawierający rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy oraz informacje dotyczące robót i usług wykonanych i nierozliczonych, a także określenie kwot na dzień odstąpienia (rozwiązania) umowy. Brak raportów wstrzymuje wypłatę należnej części wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu do czasu ich przedstawienia. Wstrzymanie wypłaty wynagrodzenia nie jest naruszeniem warunków umowy przez Zamawiającego,h) oznakowania wszelkich faktur Wykonawców w terminie określonym w umowie z naniesieniem stosownej adnotacji na dokumencie oraz sprawdzanie ich pod względem merytorycznym, rachunkowym, legalności i gospodarności oraz przekazanie zaakceptowanych faktur do Wykonawcy w celu ich złożenia Zamawiającemu. Wszystkie faktury dotyczące wydatkowania środków pieniężnych winny być oznaczone pieczątką o treści:„ Realizacja wydatku jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznychZastosowano tryb ……………………………………………………art............... PZPNr ZP………………………………………………………..Sprawdzono pod względem merytorycznym, legalności i gospodarności,dnia………………podpis Kierownika Zespołu IK…………………………………………………………………."i) sprawdzania i potwierdzania przez branżowego inspektora nadzoru inwestorskiego różnic między ilością robót określoną przedmiarem robót planowanych do wykonania a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z obmiaru (zatwierdzanie za zgodność zakresu rzeczowego i ilości) wraz z zatwierdzeniem kosztorysów różnicowych, powykonawczych oraz przekazanie wszystkich dokumentów do Zamawiającego,j) powiadamiania Zamawiającego na piśmie o planowanych odbiorach,k) bieżącego weryfikowania każdej dokumentacji projektowej wchodzącej w skład inwestycji pod względem formalno - technicznym,l) weryfikowania, sprawdzania lub sporządzania kosztorysów inwestorskich, kosztorysów ofertowych, kosztorysów powykonawczych robót, kosztorysów robót zamiennych lub dodatkowych,m) sprawdzania, czy akceptowani przez Zamawiającego podwykonawcy robót wykonali prace w okresie rozliczeniowym, odnotowanie w protokole odbioru robót sporządzanym przez Wykonawcę, tych podwykonawców, którzy uczestniczyli w wykonywaniu robót w tym okresie,n) organizowania i prowadzenia roboczych narad koordynacyjnych,o) akceptowania kart nadzoru autorskiego lub weryfikowania i akceptowania wyceny prac projektorowych związanych z wykonaniem w ramach nadzoru autorskiego projektów zamiennych,p) w ramach wynagrodzenia umownego realizowanie w okresie zgłaszania wad uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji poprzez wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności faktycznych o roboty budowlane oraz przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych (raz w roku przez cały okres gwarancji na roboty budowlane), a także sporządzania stosownych dokumentów z przeprowadzonych czynności,q) jeżeli będzie to wymagane - przekazywania niezbędnych informacji do przygotowania wniosków o dofinansowanie lub płatność oraz sprawozdań zgodnie z wytycznymi Instytucji udzielającej dofinansowanie,r) sprawdzania, czy Wykonawca prawidłowo prowadzi gospodarkę odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji Inwestycji, w szczególności weryfikowania procesu przekazania odpadów, w tym ilości wytworzonych przez wykonawcę odpadów i stanu prawnego dla nieruchomości, na których będą składowane odpady.4) Ograniczenie zakresu uprawnień i obowiązków Inżyniera Kontraktu:Pomimo uprawnień i obowiązków Inżynier Kontraktu nie będzie miał m.in. prawa do:a) wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanych przez Zamawiającego umów,b) zwolnienia Wykonawców robót budowlanych z jakichkolwiek ich obowiązków czy odpowiedzialności wynikających z umów na roboty bez uzgodnienia z Zamawiającym,c) ograniczenia bądź rozszerzenia zakresów robót Wykonawców lub przekazania robót innym Wykonawcom nie tym, którzy zostali wskazani w podpisanych umowach,d) polecenia Wykonawcom wykonania robót wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia bez zgody Zamawiającego,e) podejmowania w imieniu własnym lub Zamawiającego czynności niezgodnych z prawem, w tym w szczególności z Prawem Zamówień Publicznych, Prawem Budowlanym oraz kodeksem Cywilnym.5) Szczegółowy zakres prac określa:a) projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ)b) formularz cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ)d) dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SIWZ)6) Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp:Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę co najmniej jednej osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem tj. osoby wykonującej pracę kancelaryjno-administracyjną. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp .

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71530000-2
71540000-5
71541000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 352691,06
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  21   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej- 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował środkami finansowych lub zdolnością kredytową w wys. 40.000,00 PLN. Uwaga! Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A), z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił minimalne warunki jn.:a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi w zakresie:pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji co najmniej jednego zadania, polegającego na budowie budynku (min. 4 branż tj. branża sanitarna, konstrukcyjno-budowlana, elektryczna, telekomunikacyjna) o kubaturze minimum 22.000,00 m3 i wartości inwestycji co najmniej 21.000.000,00 zł brutto.Uwaga dot. konsorcjum:- W przypadku gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiadała zakresowi określonemu przez zamawiającego.- W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, warunek winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum. b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów:(A) Kierownik Zespołu – musi posiadać wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mieć co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w nadzorowaniu prac budowlanych, w tym w okresie ostatnich 3 lat musi wykazać się pełnieniem jednej z niżej wymienionych funkcji: nadzorowanie, kierowanie, koordynowanie, zarządzenie, robotami budowlanymi podczas realizacji dwóch inwestycji o wartości każdej min. 21.000.000,00 zł brutto (Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania wymaganej kwoty tj. 21.000.000,00 zł brutto).(B) Inspektor nadzoru branży sanitarnej – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2019.1186 j.t. ze zm). W przypadku, gdy wskazane osoby będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci sanitarnych. Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami sanitarnymi.(C) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2019.1186 j.t. ze zm). W przypadku, gdy wskazane osoby będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej w/w specjalności. Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami konstrukcyjno-budowlanymi.(D) Inspektor nadzoru branży elektrycznej - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2019.1186 j.t. ze zm). W przypadku, gdy wskazane osoby będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie instalacji elektrycznych. Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami elektrycznymi.(E) Inspektor branży drogowej – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2019.1186 j.t. ze zm). W przypadku, gdy wskazane osoby będą posiadały uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winny wykazać, że posiadają uprawnienia budowlane w w/w specjalności. Dodatkowo osoby wskazane do pełnienia tej funkcji winny posiadać min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami drogowymi.(F) Inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej, bez ograniczeń, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa tj. zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U.2019.1186 j.t. ze zm). W przypadku, gdy wskazana osoba będzie posiadała uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów to winna wykazać, że posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w telekomunikacji przewodowej. Dodatkowo osoba wskazana do pełnienia tej funkcji winna posiadać min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu i/lub nadzorowaniu robotami telekomunikacyjnymi.(G) Specjalista ds. kosztorysowania – min. 5-cio letnie doświadczenie w kosztorysowaniu. Uwaga 1: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji i doświadczenia. Uwaga 2: Wymóg posiadania 5-letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie, weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą. W ofercie Wykonawca oświadcza, że osoby, którymi dysponuje posiadają 5-letnie doświadczenie. Poprzez „5-letnie doświadczenie" Zamawiający rozumie okres faktycznie pełnionej funkcji w specjalności, w której posiada uprawnienia. „Na wykazie osób" Wykonawca, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, będzie zobowiązany podać okres w miesiącach wraz z informacją o nazwach projektów i terminach ich realizacji. Uwaga 3: Zamawiający wymaga, aby kluczowy personel Inżyniera Kontraktu [wskazany w pkt. 16 ppkt. 2) lit. b siwz podpunkty od (a) do (g)] porozumiewał się na budowie w języku polskim. W przypadku, gdy kluczowy personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy. Uwaga 4: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a, oraz innych przepisów Ustawy - Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 j.t. ze zm) oraz Ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2018.2272 j.t.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–23 i ust. 5 pkt 1), 2), 3), 4) ustawy.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający wymaga od wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.6. Jeśli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, a podmiot udostępniający te zdolności nabył je przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiada udostępnianym zdolnościom.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona winien przedłożyć:1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. ustawy;II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wsekcji III.4. I. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winne być wystawione odpowiednio w terminach jak określono wsekcji III.4.II.IV. Zamawiający wymaga od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia b) niezbędnych dokumentów w celu udowodnienia, że w/w Wykonawca będzie dysponował zasobami mu udostępnionymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, że stosunek łączący firmę którą reprezentuję z wykonawcą gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów mu udostępnionych.Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. V. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.VI. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700).a. jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, Wykonawca winien wskazać miejsce dostępności tych dokumentów (np. podać nazwę postępowania i wydział prowadzący postępowanie),b. jeśli ww. dokumenty można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w formie elektronicznej to wykonawca na druku oferty wskaże, pod jakimi określonymi adresami są one dostępne. W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j.Dz.U.2019 poz. 1500 ze zm.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej art. 44 ust.4 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1291 ze zm.).VII. 1. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu ( w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz.U.2016 poz. 1126 ze zmianami ), składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa w ust. 2 następuje przy użyciu podpisu elektronicznego. VIII. W przypadku, gdy dokumenty w języku obcym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych wówczas zamawiający wymaga przedstawienia tłumaczenia tych dokumentów na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;Uwaga. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa wyżej zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy. II. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: Na wykazie należy podać doświadczenie osób wynikające z pkt. III.1.3) b) oraz z pkt. 41 ppkt. 2) SIWZ/Zasady oceny ofert wg kryteriów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacjia) Oferta musi być napisana w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności - opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną.b) Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamawiający - https://umkatowice.ezamawiajacy.pl Na formularz oferty składa się formularz oferty generowany przez platformę e-Zamawiający oraz załącznik nr 1 a do SIWZ.W przypadku rozbieżności w treści obu oświadczeń, za wiążącą Zamawiający uzna treść załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca:- nie podlega wykluczeniu z postępowania- spełnia warunki udziału w postępowaniuw formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego podmiotu;4.Dowód wniesienia wadium;5.Kalkulację ceny ofertowej (formularz cenowy – załącznik nr 1a) opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym.6. Pełnomocnictwa: a) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.b) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty dołącza się pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa;7. W przypadku polegania na zdolnościach innego podmiotu, do oferty należy dołączyć zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego zobowiązania. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
​Wymagane wadium przetargowe 7.000zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-12, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie (odszyfrowanie) złożonych ofert nastąpi poprzez upublicznienie wczytanych na Platformie Ofert w terminie wskazanym w pkt. VI.6.2) o godzinie 9:00.Zamawiający przewiduje również jawne otwarcie ofert, które będzie transmitowane pod adresem https://zp.katowice.eu
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady murarzy i pracowników ogólnobudowlanych - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady murarzy i pracowników ogólnobudowlanych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI