I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim, krajowy numer identyfikacyjny
36784953800138, ul.
Powstańców Warszawy
28
,
83-000
Pruszcz Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(58) 302-34-51 wew. 223, , e-mail
zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL):
http://bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu składa za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji konieczności przedłużenia terminu wykonania usług w przypadku wykazania się przez Wykonawcę dokumentami urzędowymi lub dokumentami złożonymi w urzędzie, w następujących okolicznościach: a) konieczność pozyskania przez wykonawcę dodatkowych uzgodnień lub decyzji właściwych organów nie przewidzianych w zamówieniu. Przedłużenie terminu następuje na pisemny wniosek Wykonawcy złożony wraz ze sprawozdaniem i harmonogramem wykonanych czynności faktycznych i prawnych w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wykonania pracy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-16, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ZADANIE 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat słupski i lęborski: 1) Podział, wydzielenie cieku wodnego o nazwie „Dopływ z Borzysławia” z działek nr 41/2, 42, 43 o pow. 0,6339 ha, obręb Osowo, gmina Kępice, powiat słupski - ilość działek po podziale – 6; 2) Sporządzenie mapy użytkowania części nieruchomości (częściowo sprzedanej w udziałach) z ustaleniem udziałów w działce nr 139/24 o pow. 0,2370 ha, obręb Słonowice, gmina Kobylnica, powiat słupski. 3) Wznowienie granic działki nr 42/2 o pow. 0,7200 ha, obręb Równo, gmina Główczyce, powiat słupski - ilość punktów do wznowienia – 7. 4) Wznowienie granic działki (paliki) i aktualizacja użytków (poprzez usuniecie z zapisu Br/R IIIb użytku Br) na działce nr 7/14 o pow. 0,3714 ha, obręb Wiszno, gmina Damnica, powiat słupski - ilość punktów do wznowienia – 8. 5) Wznowienie granic działki nr 222/5 o pow.0,3700 ha, obręb Kębłowo Nowowiejskie, gmina Nowa wieś Lęborska, powiat lęborski – ilość punktów do wznowienia – 10. 6) Wznowienie granic działki nr 31/3 o pow.0,0100 ha, obręb Wysoka, gmina Smołdzino, powiat słupski –ilość punktów do wznowienia – 6. 7) Wznowienie granic działki nr 77/10 o pow.1,5404 ha, obręb Cewice, gmina Cewice, powiat lęborski –ilość punktów do wznowienia – 13. 8) Aktualizacja użytków działki nr 50/31 (poprzez usuniecie z zapisu Br/Ps IVb użytku Br) o pow.0,0372 ha, obręb Bydlino, gmina Słupsk, powiat słupski. 9) Aktualizacja użytków działki nr 101/6 (poprzez usuniecie z zapisu Br/R IIIa użytku Br) o pow.0,0624 ha, obręb Dobrzęcino, gmina Kobylnica, powiat słupski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
ZADANIE 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat bytowski i człuchowski: 1) Podział (przez potrącenie) działki nr 351/6 o pow. 1,0338 ha, obręb 83/5-Miastko, gmina Miastko, powiat bytowski – ilość działek po podziale – 2. 2) Podział (przez potrącenie) działki nr 132 o pow. 1,7356 ha, obręb Turowo, gmina Miastko, powiat bytowski - ilość działek po podziale – 2. 3) Podział działki nr 645/2 o pow. 0,0906 ha, obręb Dretyń, gmina Miastko, powiat bytowski – ilość działek po podziale - 2. 4) Podział działki nr 352/4 o pow. 1,0168 ha, obręb Łobzowo, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski – ilość działek po podziale - 2. 5) Podział (przez potrącenie) działki nr 52/23 o pow. 0,8300 ha, obręb Kiełpin, gmina Człuchów, powiat człuchowski – ilość działek po podziale - 2. 6) Wznowienie granic działki nr 6/8 o pow. 0,4863 ha z działką sąsiednią nr 6/4, obręb Węgorzynko, gmina Miastko, powiat bytowski – szacunkowa ilość punktów do wznowienia - 3. 7) Podział działki nr 38/2 o pow. 0,6159 ha (wydzielenie rowu melioracyjnego) obręb Uniechów , gmina Debrzno, powiat człuchowski – ilość działek po podziale 2. 8) Podział (przez potrącenie) działki nr 132 o pow. 1,7356 ha, obręb 220106_5.0026, Turowo, gmina Miastko – obszar wiejski, powiat bytowski. Ilość działek po podziale - 2. 9) Pomiar i ujawnienie w ewidencji gruntów użytku Lz na ok.2/3 działki nr 391/1 o pow. 5,6078 ha, obręb Gwieździn, gm. Rzeczenica, powiat człuchowski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat kwidzyński i tczewski: 1) Podział (przez potrącenie) działki nr 306/7 o pow. 18,6519 ha, obręb Żuławki, gmina Stegna, powiat nowodworski – ilość działek po podziale – 2. 2) Wznowienie granic działki nr 10/8 o pow. 0,1216 ha, obręb Klasztorek, gmina Gardeja, powiat kwidzyński – szacunkowa ilość punktów - 4. 3) Wznowienie granic działki nr 22/6 o pow. 0,7961 ha, obręb Klasztorek, gmina Gardeja, powiat kwidzyński – szacunkowa ilość punktów - 14. 4) Wznowienie granic działki nr 269/5 o pow. 2,0833 ha, obręb Ząbrowo, gmina Stare Pole, powiat malborski – szacunkowa ilość punktów - 12. 5) Podział działki nr 215/23 o pow. 14,1312 ha, obręb Rajkowy, gmina Pelplin-G, powiat tczewski – ilość działek po podziale – 2. 6) Połączenie i podział działek nr 129/1, 129/2, 129/3 o łącznej powierzchni 14,1312 ha, obręb Tymawa, gmina Gniew, powiat tczewski – ilość działek po podziale - 4. 7) Podział działki nr 328/5 o pow. 2,5111 ha, obręb Barłożno, gmina Skórcz, powiat starogardzki – ilość działek po podziale – 2. 8) Podział działki nr 328/18 o pow. 71,4079 ha, obręb Barłożno, gmina Skurcz, powiat starogardzki – ilość działek po podziale – 2. 9) Wydzielenie wody płynącej z działki nr 4/8 o pow. 1,6116 ha, obręb 14, gmina Tczew, powiat tczewski – ilość działek po podziale – 2. 10) Wydzielenie pasa technicznego (przez potrącenie) z działki nr 5/6 o pow. 24,6955 ha, obręb 14, gmina Tczew, powiat Tczewski – ilość działek po podziale – 2. 11) Podział działki nr 20/3 o pow. 0,3979 ha, obręb Przejazdowo, gmina Pruszcz Gdański, powiat gdański – ilość działek po podziale - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ZADANIE 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Obejmujące powiat wejherowski: 1) Podział działki nr 8/11 o pow. 0,2291 ha, obręb Chynowie, gmina Gniewino, powiat wejherowski – ilość działek po podziale – 2. 2) Aktualizacja użytków gruntowych ( likwidacja użytku – K ) na działce nr 183 o pow. 0,5000 ha, obręb Wyszecino, gmina Luzino, powiat wejherowski. 3) Aktualizacja użytków gruntowych na działce nr 85/15 o pow. 8,3500 ha, obręb Łączyno, gmina Stężyca, powiat kartuski.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 71354300-7, 71250000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: