Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 10 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 10 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95392ca7-4d6d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/408578
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/408578
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/408578
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.19.2023.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
1. Lokalizacja- działka nr 121/13 o pow. 3,9300 ha, obręb 0032 Warząchewka Polska, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00092717/5. Nieruchomość rolna niezabudowana. STUDIUM: 10 UTL – teren turystyczno-rekreacyjny, w części teren dolesień, węzły i obszary ekologiczne.
Zakres prac: Podział działki nr 121/13 obręb 0032 Warząchewka Polska o pow. 3,9300 ha polegać będzie na wydzieleniu dziewięciu (9) nowych działek zgodnie z projektem podziału (7x0,3000 ha, droga dojazdowa i resztówka) wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi ( dla dz. nr 121/13 ustanowiona jest służebność dojazdu). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
1. Lokalizacja- działka nr 123/3 o pow. 0,9400 ha, obręb 0003 Dąb Polski, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00083734/4. Nieruchomość rolna niezabudowana.
MPZP: UTL – funkcje turystyczne jako usługowe wielofunkcyjne, z dopuszczeniem zabudowy mieszkaniowej.
Zakres prac: Podział działki nr 123/3 obręb 0003 Dąb Polski o pow. 0,9400 ha polegać będzie na wydzieleniu pięciu (5) nowych działek zgodnie z projektem podziału (3x0,17000 ha, droga dojazdowa i resztówka) oraz zgodnie z obowiązującym MPZP, wraz z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
1. Lokalizacja- działka nr 404/2 o pow. 0,5393 ha, obręb 0018 Modzerewo, gmina Włocławek, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00077212/4. Nieruchomość nieRolna niezabudowana.
MPZP: zabudowa mieszkaniowa, zabudowa usługowa.
Zakres prac: Podział działki nr 404/2 obręb 0018 Modzerowo o pow. 0,5393 ha polegać będzie
na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem podziału oraz aktualnym MPZP wraz
z wyniesieniem znaków granicznych. Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp
do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
1. Lokalizacja działka nr 73/1 o pow. 0,2200 ha, obręb Bartłomiejowice, gmina Osięciny, powiat radziejowski. Księga Wieczysta – WL1R/00010209/9. Nieruchomość rolna, niezabudowana.
Studium: tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 73/1 obręb 0001 Bartłomiejowice o pow. 0,2200 ha polegać będzie
na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem podziału na polepszenie warunków zagospodarowania działek bezpośrednio przyległych wraz z wyniesieniem znaków granicznych.
Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
2. Lokalizacja- działka nr 73/3 o pow. 0,1100 ha, obręb Bartłomiejowice, gmina Osięciny, powiat radziejowski. Księga Wieczysta – WL1R/00010209/9. Nieruchomość rolna, niezabudowana.
Studium: tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 73/3 obręb 0001 Bartłomiejowice o pow. 0,1100 ha polegać będzie
na wydzieleniu dwóch (2) nowych działek zgodnie z projektem podziału na polepszenie warunków zagospodarowania działek bezpośrednio przyległych wraz z wyniesieniem znaków granicznych.
Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5
1. Lokalizacja- działka nr 450/37 o pow. 0,2690 ha, obręb Nasiegniewo, gmina Fabianki, powiat włocławski. Księga Wieczysta – WL1W/00045632/1. Nieruchomość nierolna, niezabudowana.
MPZP: teren zabudowy mieszkaniowo - usługowej
Zakres prac: Podział działki nr 450/37 obręb 0007 Nasiegniewo o pow. 0,2690 ha polegać będzie
na wydzieleniu czterech (4) nowych działek zgodnie z projektem podziału na polepszenie warunków zagospodarowania działek bezpośrednio przyległych wraz z wyniesieniem znaków granicznych.
Przy podziale należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi). Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6
1. Lokalizacja- działka nr 31/14 o pow. 14,4208 ha, obręb Mała Nieszawka, gmina Wielka Nieszawka powiat toruński. Księga Wieczysta – TO1T/00127444/0. Nieruchomość gruntowa zabudowana.
MPZP: nie obowiązuje. Studium: Strefa G – tereny dla potencjalnej lokalizacji portu rzecznego
Zakres prac: Podział działki nr 31/14 obręb Mała Nieszawka o pow. 14,4208 ha polegać będzie
na wydzieleniu dwóch (2) działek tj. wydzieleniu jednej działki zabudowanej i jednej działki niezabudowanej zgodnie z projektem podziału. Przy podziale należy uwzględnić ukształtowanie
i deniwelacje terenu oraz ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi. Po podziale geodeta zobowiązany
jest dostarczyć zlecającemu wypis i wyrys do celów prawnych dla nowo powstałych działek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7
1. Lokalizacja- działka nr 272/3 o pow. 4,0800 ha, obręb Małe Rudy, gmina Szubin powiat nakielski. Księga Wieczysta – BY1U/00000516/5. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny mieszkaniowe.
Zakres prac: Podział działki nr 272/3 o pow. 4,0800 na 10 działek zgodnie ze szkicem. Działki o po około 0,3000 ha. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8
1. Lokalizacja- działka nr 270 o pow. 31,3032 ha, obręb Sławsko Dolne, gmina Strzelno powiat mogileński. Księga Wieczysta – BY1M/00003980/2. Działka niezabudowana. Plan: brak. Studium: R-strefa rolniczej przestrzeni produkcyjnej, obszar potencjalnych terenów rozwojowych.
Zakres prac: Podział działki nr 270 o pow. 31,3032 na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki po podziale zbliżone powierzchnią do 10,000 ha. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
2. Lokalizacja- działka nr 277 o pow. 28,3002 ha, obręb Sławsko Dolne, gmina Strzelno powiat mogileński. Księga Wieczysta – BY1M/00003980/2. Działka niezabudowana. Plan: brak. Studium: R-strefa rolniczej przestrzeni produkcyjnej.
Zakres prac: Podział działki nr 277 o pow. 28,3002 na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki po podziale zbliżone powierzchnią do 10,000 ha. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9
1. Lokalizacja- działka nr 11/12 o pow. 69,0497 ha, obręb Strzemkowo, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00043419/7. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 11/12 o pow. 69,0497 ha, na 6 działek zgodnie ze szkicem. Działki
po około 11,5000 ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
2. Lokalizacja- działka nr 4 o pow. 37,57 ha, obręb Strzemkowo, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00043419/7. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 4 o pow. 27,5700 ha, na 2 działki zgodnie ze szkicem. Działki o po około 13,0000ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
3. Lokalizacja- działka nr 21/6 o pow. 34,9224 ha, obręb Gnojno, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00041627/4. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 21/6 o pow. 34,9224 ha, na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki o po około 11,6000 ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
4. Lokalizacja- działka nr 23/2 o pow. 35,0267 ha, obręb Gnojno, gmina Inowrocław powiat inowrocławski. Księga Wieczysta – BY1I/00041627/4. Działka niezabudowana. Plan brak. Studium; Tereny rolne.
Zakres prac: Podział działki nr 23/2 o pow. 35,0267 ha, na 3 działki zgodnie ze szkicem. Działki o po około 11,6000 ha. Każda działka musi mieć zapewniony dojazd do drogi publicznej. Przed złożeniem wstępnego projektu podziału Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do zaopiniowania Zamawiającemu do akceptacji wstępny projekt podziału. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych dla każdej działki oddzielnie).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10
1. Lokalizacja- działka nr 3/20 o pow. 63,0078 ha, obręb Kobyły, gmina Stolno, powiat chełmiński. Księga Wieczysta – TO1C/00016793/4. Nieruchomość niezabudowana. MPZP obowiązuje – „Park Wiatrowy Stolno I” – funkcja przeznaczenia podstawowego to 42. R – tereny rolnicze. W obowiązującym SUiKZPG działka leży w terenie położonym w granicy strefy III – Strefa Rolnicza. Przedmiotowa działka nie została objęta decyzją Wójta o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
Zakres prac: Podział działki nr 3/20 na 5 działek – (działki o przybliżonej powierzchni ~5,0000ha,~8,0000ha,~9,0000ha,~13,0000ha,~28,0000ha) zgodnie z projektem podziału. Podział na podstawie decyzji zatwierdzającej projekt podziału. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych) oraz dokonanie stabilizacji znaków granicznych podziemnie i powierzchniowo, forma stabilizacji – kamienie graniczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2023.1752 t.j).
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie, wg formuły spełnia/ nie spełnia, na podstawie:
a) załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz na podstawie:
b) podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,
3. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie geodety, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska geodety, skierowanego do wykonania zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wymagana forma:
- przedmiotowy wykaz musi być złożony w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
- w przypadku, gdy wykaz zostanie sporządzony jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
2. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników)
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
2.2. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ
3.2. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA GEODETY
4.1. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ - DOŚWIADCZENIE GEODETY WYKONUJĄCEGO ZADANIE - Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Geodetę, skierowanego do realizacji zamówienia, podziałów geodezyjnych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.2. Wymagana forma - oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
4.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić tylko i wyłącznie z zastrzeżeniem zapisów art. 455 ustawy Pzp.
4. Zamawiający, działając zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą
starannością, Strony nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
5. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny i udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska
pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
6. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na fakt, iż termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedłużenia terminu realizacji zamówienia w okolicznościach innych, niż opisane w pkt. 4).
7. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/408578 przy użyciu zakładki „Załączniki”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się również:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 7 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
III. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, dlatego też Wykonawca zobowiązany jest
zadeklarować w formularzu ofertowym termin, w jakim wykona zamówienie, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż
120 dni.