Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie KOWR OT Bydgoszcz,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części – 6 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-20
  • Numer ogłoszenia624912-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 624912-N-2019 z dnia 2019-11-20 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy: Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części – 6 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800027, ul. Hetmańska  38 , 85-039  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (52) 525-08-55, , e-mail zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Bydgoszczy, ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz - kancelaria pokój 114

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części – 6 zadań
Numer referencyjny: BYD.WOP.260.34.2019.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi geodezyjne, wykonywane na nieruchomościach, będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części - 6 zadań. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na usługę geodezyjną obejmującą od 1 do 2 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 2 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych). 5. Przedmiotowe zamówienie może być wykonane przez geodetę, posiadającego świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2019 r, poz. 725) 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.5) Główny kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 120
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Okres realizacji zamówienia, wskazany w pkt. II.8 jest okresem maksymalnym. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienie, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2019 r, poz. 725)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Z uwagi na fakt, iż doświadczenie geodety, który będzie wykonywał zadanie jest jednym z kryteriów oceny ofert Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska geodety, skierowanego do wykonania przedmiotowego zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 1.W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego Wykonawca zobowiązany jest złożyć również odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dotyczący tego podmiotu, 2. W przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich odrębnie składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 3. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te nie powinny być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych, na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zobowiązany jest w tej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami załączając do oferty w szczególności zobowiązanie tych podmiotów. 2. Z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 musi wynikać: • zakres udostępnianych zasobów, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazania dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium 1. Ustala się wadium w wysokości:  Zadanie nr 1 – 250,00 zł;  Zadanie nr 2 – 150,00 zł;  Zadanie nr 3 – 75,00 zł;  Zadanie nr 4 – 780,00 zł;  Zadanie nr 5 - 125,00 zł;  Zadanie nr 6 - 300,00 zł; 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium na zadanie nr … w postępowaniu nr BYD.WOP.260.34.2019.MB (zaleca się, aby wadium na każde zadanie wniesione było osobnym przelewem) 2.1.1. W przypadku, gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci złożoną ofertę. 2.1.2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W związku z powyższym wadium w pieniądzu zostanie uznane jako wniesione prawidłowo, gdy zostanie zaksięgowane przez Bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2018 r. poz. 110 z późn z mianami )

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość - doświadczenie geodety 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: a) intensywnych opadów, występujących w czasokresie powyżej 7 dni, uniemożliwiających kontynuowanie prac; b) wyjątkowo silnych wiatrów, występujących w czasokresie powyżej 7 dni; c) niskich temperatur (poniżej minus 10°C), występujących w czasokresie powyżej 7 dni, uniemożliwiających prowadzenie robót; d) siły wyższej (np. pożar, powódź, zalanie); e) z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne. 2. Przesunięcie terminu realizacji zamówienia następuje o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji. Fakt ten musi być odnotowany lub udokumentowany (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej) i potwierdzony przez Zamawiającego. 3. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 5. Pozostałe zmiany umowy, możliwe są wyłącznie gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 1. Lokalizacja - działka nr 9/12 o powierzchni 84,0500 ha, obręb Samostrzel, gmina Sadki, powiat nakielski. Księga wieczysta - brak. Podział działki nr 9/12 obręb Samostrzel gm. Sadki o pow. 84,0500 ha polegający na wydzieleniu 2 działek o pow. około 25 ha i 59,05 ha (zgodnie z projektem podziału). Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Konieczne przeprowadzenie badania stanu prawnego i założenie KW. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości- niezabudowana nieruchomość rolna. Zgodnie z zapisami Studium działka znajduje się w II strefie rolno-przyrodniczej tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej. 2. Lokalizacja- działka nr 138/1 o powierzchni 45,900 ha, obręb Samostrzel, gmina Sadki, powiat nakielski. Księga Wieczysta- BY1N/00028642/3. Podział działki nr 138/1 obręb Samostrzel gm. Sadki o pow. 45,9000 ha polegający na wydzieleniu 2 działek o pow. około 10 ha i 35,9 ha (zgodnie z projektem podziału). Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości -niezabudowana nieruchomość rolna. Zgodnie z zapisami Studium działka znajduje się w strefie rolno-przyrodniczej tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej oraz w III strefie przyrodniczej, tj. tereny użytkowane rolniczo, tereny komunikacji i infrastruktury technicznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość - doświadczenie geodety 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia, podany w pkt. 4 jest okresem maksymalnym. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienia, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 1. Lokalizacja – działka nr 11/1 o powierzchni 37,3700 ha, obręb Sitno, gmina Sośno, powiat sępoleński. Księga wieczysta nr BY2T/00009572/4. Podział działki nr 11/1 obręb Sitno gm. Sośno o pow. 37,3700 ha polegający na wydzieleniu 3 działek o pow. około 12,4567 ha, 12,4567 ha, 12,4566 ha (zgodnie z projektem podziału). Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Konieczne przeprowadzenie badania stanu prawnego, gdyż wskazana w Starostwie KW nie zawiera działki. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - niezabudowana nieruchomość rolna. Zgodnie z zapisami Studium działka znajduje się w strefie funkcjonalno-przestrzennej II, oznaczonej jako osadniczo-rolnicza
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość - doświadczenie geodety 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia, podany w pkt. 4 jest okresem maksymalnym. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienia, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 1. Lokalizacja – działka nr 122 i 218/1 o powierzchni 0,9100 ha oraz 4,2600 ha, obręb Lenie Wielkie, gmina Dobrzyń nad Wisłą, powiat lipnowski. Księga wieczysta nr Wl1L/00006461/7 i WL1L/0006465/5. Podział działek nr 122 i nr 218/1 polegać będzie na wydzieleniu odrębnej działki o pow. nie mniejszej niż 0,0300 ha wraz z drogą dojazdową (wydzielenie siedliska) i wydzieleniu działki z budynkiem gospodarczym. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wydzielone działki wraz z drogą dojazdową będą stanowiły odrębną nieruchomość, dla której założona i prowadzona będzie odrębna księga wieczysta. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości: nieruchomość nierolna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość - doświadczenie geodety 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia, podany w pkt. 4 jest okresem maksymalnym. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienia, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 1. Lokalizacja – działka nr 100/7 o powierzchni 24,3900 ha, obręb Kruszyny Szlacheckie, gmina Bobrowo, powiat brodnicki. Księga wieczysta nr TO1B/00000524/2. Podział na 3 nieruchomości zgodnie z załączonym szkicem. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wymagane jest przygotowanie dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek. Charakterystyka nieruchomości: rolna, niezabudowana tereny rolnicze, użytki zielone
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość - doświadczenie geodety 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia, podany w pkt. 4 jest okresem maksymalnym. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienia, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5 1. Lokalizacja - działka nr 314/21 o powierzchni 49,6756 ha, obręb Wójcin, gmina Jeziora Wielkie, powiat mogileński. Księga wieczysta – BY1M/00001286/3. Podział działki nr 314/21 obręb Wójcin gm. Jeziora Wielkie o pow. 49,6756 ha polegający na wydzieleniu działki o pow. około 0,45 ha zabudowanej budynkiem byłego pałacu (zgodnie z projektem podziału). Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości: Zabudowana nieruchomość rolna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość-doświadczenie geodety 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia, podany w pkt. 4 jest okresem maksymalnym. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienia, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6 1. Lokalizacja: działka nr 24/4 o powierzchni 40,3900 ha, obręb Iwno, gmina Kcynia, powiat nakielski. Księga Wieczysta - BY1U/00000180/0, BY1U/00032364/7, bez oznaczenia. Regulacja stanu prawnego działki nr 24/4 o pow. 40,3900 ha położonej w obrębie Iwno gm. Kcynia. Założenie na KOWR księgi wieczystej dla tej działki. Następnie podział działki 40/3 na 4 działki o pow. ok. 10,0000 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości: nieruchomość rolna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
jakość-doświadczenie geodety 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres realizacji zamówienia, podany w pkt. 4 jest okresem maksymalnym. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie w jakim terminie wykona zamówienia, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 120 dni.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI