IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ustala się wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 300,00 zł; Zadanie nr 2 – 300,00 zł; Zadanie nr 3 – 70,00 zł; Zadanie nr 4 – 560,00 zł; Zadanie nr 5 - 270,00 zł; Zadanie nr 6 - 360,00 zł; 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium na zadanie nr … w postępowaniu nr BYD.WOP.260.26.2019.MB (zaleca się, aby wadium na każde zadanie wniesione było osobnym przelewem) 2.1.1. W przypadku, gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci złożoną ofertę. 2.1.2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W związku z powyższym wadium w pieniądzu zostanie uznane jako wniesione prawidłowo, gdy zostanie zaksięgowane przez Bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2018 r. poz. 110 z późn z mianami ) Wadium wniesione w formach o których mowa w pkt 2.2-2.5 tj. w formie poręczeń i gwarancji winno zawierać w swej treści stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: • intensywnych opadów występujących w czasokresie powyżej 7 dni uniemożliwiających kontynuowanie prac • wyjątkowo silnych wiatrów występujących w czasokresie powyżej 7 dni • niskich temperatur (poniżej minus 10°C) występujących w czasokresie powyżej 7 dni uniemożliwiających prowadzenie robót • siły wyższej (np. pożar, powódź, zalanie) • z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne 1. Przesunięcie terminu realizacji zamówienia następuje o czas adekwatny do zaistniałej sytuacji. Fakt ten musi być odnotowany lub udokumentowany (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej) i potwierdzony przez Zamawiającego. 2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 4. Pozostałe zmiany umowy, możliwe są wyłącznie gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-30, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja - działka nr 1075/1 o powierzchni 71,1075 ha, obręb Wysoka, gmina Tuchola, powiat tucholski. Księga wieczysta nr BY1T/00016339/2. Podział działki nr 1075/1 na 4 mniejsze działki zgodnie z projektem podziału. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - niezabudowana nieruchomość rolna. Zgodnie z zapisami studium, działka oznaczona jest jako tereny rolniczo-osadnicza. Na ww. działkę nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin 120 dni, wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca, celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - może podać w ofercie krótszy termin realizacji zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja - działka nr 173/1 o powierzchni 74,49 ha, obręb Wiewiórki, gmina Płużnica, powiat wąbrzeski. Księga wieczysta nr TO1W/00035011/6. Niezbędne rozgraniczenia, podział na 7 działek o pow. ok. 8-12 ha. Dostarczenie wykazu zmian gruntowych, wypisów z rejestru gruntów dla nowopowstałych działek. Charakterystyka nieruchomości - Nieruchomość rolna, niezabudowana
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin 120 dni, wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca, celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - może podać w ofercie krótszy termin realizacji zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Lokalizacja – działka nr 79/3 o powierzchni 3,1500 ha, obręb Czyste, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00010291/3. Podział działki nr 79/3 polegać będzie na wydzieleniu działki pod pałacem z parkiem o pow. około 1,1500 ha. Pałac z parkiem wpisany do rejestru zabytków. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Podział uzgodnić z Konserwatorem Zabytków. Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna. Częściowo strefa ochrony konserwatorskiej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin 120 dni, wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca, celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - może podać w ofercie krótszy termin realizacji zamówienia
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lokalizacja – działka nr 140/3 o powierzchni 42,1600 ha, obręb Będzitowo, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00040485/1. Podział działki nr 140/3 obręb Będzitowo gm. Złotniki Kujawskie o pow. 42,1600 ha polegać będzie na wydzieleniu 3 działek o pow. 11,0000 ha, 14,6600 ha i 16,6000, ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna. 2. Lokalizacja – działka nr 145 o powierzchni 31,1400 ha, obręb Będzitowo, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00040485/1. Podział działki nr 145 obręb Będzitowo gm. Złotniki Kujawskie o pow. 31,1400 ha polegać będzie na wydzieleniu 2 działek o pow. 15,0000 ha i 16,1400 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna. 3. Lokalizacja – działka nr 143 o powierzchni 23,2200 ha, obręb Będzitowo, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00040485/1. Podział działki nr 143 obręb Będzitowo gm. Złotniki Kujawskie o pow. 23,2200 ha polegać będzie na wydzieleniu 2 działek o pow. 11,6000 ha i 11,6200 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna. 4. Lokalizacja – działka nr 160 o powierzchni 31,0900 ha, obręb Będzitowo, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00040485/1. Podział działki nr 160 obręb Będzitowo gm. Złotniki Kujawskie o pow. 31,0900 ha polegać będzie na wydzieleniu 2 działek o pow. około 13 i 18 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna. 5. Lokalizacja – działka nr 150/5 o powierzchni 36,7006 ha, obręb Będzitowo, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00040485/1. Podział działki nr 150/5 obręb Będzitowo gm. Złotniki Kujawskie o pow. 36,7006 ha polegać będzie na wydzieleniu 3 działek o pow. 12,0000 ha, 11,5000 ha i 13,2006 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna. 6. Lokalizacja – działka nr 145 o powierzchni 31,1400 ha, obręb Będzitowo, gmina Złotniki Kujawskie, powiat inowrocławski. Księga wieczysta nr BY1I/00040485/1. Podział działki nr 155 obręb Będzitowo gm. Złotniki Kujawskie o pow. 19,2900 ha polegać będzie na wydzieleniu 2 działek o pow. 9,6450 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - nieruchomość rolna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin 120 dni, wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca, celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - może podać w ofercie krótszy termin realizacji zamówienia
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lokalizacja – działka nr 20/57 o powierzchni 0,8688 ha, obręb Sulnowo, gmina Świecie, powiat świecki. Księga wieczysta nr BY1S/00003811/2. Podział działki nr 20/57 na 8 działek zgodnie z projektem podziału. Zgodnie z MPZP minimalna wielkość działki – 600m kwadratowych, minimalna szerokość frontu działki – 20 metrów. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - działka niezabudowana nierolna przeznaczona zgodnie z MPZP – strefa E 10 MN-U - pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z uzupełnieniem usług. 2. Lokalizacja – działka nr 20/59 o powierzchni 0,7133 ha, obręb Sulnowo, gmina Świecie, powiat świecki. Księga wieczysta nr BY1S/00003811/2. Podział działki nr 20/59 na 7 działek zgodnie z projektem podziału. Zgodnie z MPZP minimalna wielkość działki – 600m kwadratowych, minimalna szerokość frontu działki – 20 metrów. Ograniczenia wielkości i szerokości frontu nie dotyczą działki najmniejszej która będzie przeznaczona pod infrastrukturę techniczną. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - działka niezabudowana nierolna przeznaczona zgodnie z MPZP – strefa E 13 MN-U - pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z uzupełnieniem usług oraz strefa E12 IT/KP – teren infrastruktury technicznej, komunikacji – parkingi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin 120 dni, wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca, celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - może podać w ofercie krótszy termin realizacji zamówienia
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lokalizacja - działka nr 20/1 o powierzchni 15,0400 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Podział działki nr 20/1 o pow. 15,04 ha, obręb Dobrylewo, gm. Żnin, polegać będzie na wydzieleniu 2 nowych działek o podobnej powierzchni około 7,5 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - niezabudowana nieruchomość rolna. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium, działka znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności oraz częściowo na ternach rolniczych niskiej i średniej przydatności. Na ww. działkę nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. 2. Lokalizacja - działka nr 23 o powierzchni 18,6700 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Podział działki nr 23 o pow. 18,67 ha, obręb Dobrylewo, gm. Żnin, polegać będzie na wydzieleniu 2 nowych działek o podobnej powierzchni około 9 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - niezabudowana nieruchomość rolna. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium, działka znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności oraz częściowo na ternach rolniczych niskiej i średniej przydatności. Na ww. działkę nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. 3. Lokalizacja - działka nr 32/1 o powierzchni 26,2200 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Podział działki nr 32/1 obręb Dobrylewo gm. Żnin o pow. 26,22 ha polegać będzie na wydzieleniu 3 nowych działek o powierzchni około 10, 10 i 6 ha. W rezultacie wydzielania działki o powierzchni ok. 6 ha od strony dz. 31 wraz z tą działką (nr 31) stanowić powinna nieruchomość o powierzchni około 10 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości oraz należy wznowić granice działki nr 31. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - niezabudowana nieruchomość rolna. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium, działka znajduje się w strefie wiejskiej, częściowo na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności oraz częściowo na ternach rolniczych niskiej i średniej przydatności. Na ww. działkę nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy. 4. Lokalizacja - działka nr 138 o powierzchni 14,0800 ha, obręb Dobrylewo, gmina Żnin, powiat żniński. Księga wieczysta nr BY1Z/00029459/9. Podział działki nr 138 obręb Dobrylewo gm. Żnin o pow. 14,08 ha polegać będzie na wydzieleniu 2 nowych działek o podobnej powierzchni około 7,5 i 6,5 ha. W rezultacie wydzielania działki o powierzchni ok. 6,5 ha od strony dz. 50 wraz z tą działką (nr 50) stanowić powinna nieruchomość o powierzchni około 7-7,5 ha. Należy uwzględnić ewentualną konieczność przeprowadzenia rozgraniczenia nieruchomości oraz należy wznowić granice działki nr 50. Wszystkie wydzielone działki powinny mieć dostęp do drogi publicznej. Po podziale geodeta zobowiązany jest dostarczyć zlecającemu dokumentację przewłaszczeniową dla nowo powstałych działek (wypisy, wyrysy do celów prawnych). Charakterystyka nieruchomości - niezabudowana nieruchomość rolna. Brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisami studium, działka znajduje się w strefie wiejskiej, na terenach rolniczych wysokiej i bardzo wysokiej przydatności . Na ww. działkę nie zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji zamówienia |
20,00 |
jakość - doświadczenie geodety |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin 120 dni, wskazany w pkt. 4 jest terminem maksymalnym. Wykonawca, celem uzyskania punktów w kryterium oceny ofert: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - może podać w ofercie krótszy termin realizacji zamówienia