Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-01
  • Numer ogłoszenia753057-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 753057-N-2020 z dnia 01.12.2020 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Poznaniu: Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800120, ul. Fredry  12 , 61-701  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 856-06-10, , e-mail zamowienia.publiczne.poznan@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://kowr.eb2b.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://kowr.eb2b.com.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej "droga pocztowa" albo zostawić w skrzynce podawczej zamawiającego
Adres:
KOWR OT Poznań ul. Fredry 12, 61-701 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania POZ.WOP.260.67.2020
Numer referencyjny: POZ.WOP.260.67.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w powiecie grodziskim, gm. Rakoniewice, obręb Rakoniewice Wieś.Część 2: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w powiecie kępińskim, gm. Kępno, obręb Krążkowy; badanie stanu prawnego.Część 3: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Sokołowo Budzyńskie gm. Budzyń.Część 4: Podział geodezyjny nieruchomości położonej obrębie Oleśnica gm. Chodzież – dz. nr 52/8.Część 5: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Oleśnica gm. Chodzież – dz. nr 464.Część 6: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Oleśnica gm. Chodzież - dz. nr 6/12.Część 7: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obręb: Lipia Góra gm. Szamocin.Część 8: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w powiecie wrzesińskim w gminach: Pyzdry, Września, Nekla.Część 9: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w powiecie gnieźnieńskim w gminach: Czerniejewo, Witkowo, Trzemieszno, Niechanowo, Mieleszyn, Gniezno.Część 10: Ustalenie i zaznaczenie na aktualnej kopii mapy ewidencyjnej granic i powierzchni części parku wpisanego do rejestru zabytków znajdującego się na działce gruntu nr ewid. 72/19 położonej w obrębie Kwilcz gm. Kwilcz.Część 11: Badanie stanu prawnego, wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej dla działek położonych w ob. Sobota, gm. Rokietnica powiat poznański.

II.5) Główny kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za spełniających warunek udziału w postępowaniu wymieniony w Dziale VII pkt 1 ppkt 1), Zamawiający uzna wykonawców, którzy: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: - co najmniej trzy usługi geodezyjne; polegające na podziale geodezyjnym nieruchomości – dotyczy części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10.- co najmniej trzy usługi geodezyjne; polegające na wykonaniu badania stanu prawnego nieruchomości – dotyczy części: 8, 9, 11.Zamawiający nie dopuszcza legitymowania się przez Wykonawców doświadczeniem sprzed ponad trzech lat. Wykonawca jest zobowiązany załączyć dowody, że wymagane usługi zostały wykonane należycie.Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia/spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykazu usług załączonego do oferty stanowiącego załącznik nr 3A do SIWZ oraz załączonych dowodów, poświadczających, czy usługi te zostały wykonane należycie. b) dysponują co najmniej jednym geodetą posiadającym świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.2017.2101 - j.t.), skierowanym przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnym za świadczenie usług. Wskazana powyżej osoba/osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Ocena spełnienia przedmiotowego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia/spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego załączonego do oferty stanowiącego załącznik nr 3B do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- oświadczenie aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 –23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazanie dostępności dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- oświadczenie aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 –23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; - Dowody, określające czy usługi wskazane w załączniku nr 3A do SIWZ zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, którą Zamawiający zamieści niezwłocznie po otwarciu ofert, na stronie internetowej https://kowr.eb2b.com.pl/ (w zakładce „Postępowania/Lista postępowań otwartych”, na podstronie dot. niniejszego postępowania, w zakładce „Załączniki”) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymia) klęski żywiołoweb) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą.1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy.1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności:a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówieniab) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecichc) wydanie innych dokumentów mających wpływ na czas sporządzania działa o których zamawiający nie miał informacji w momencie ogłoszenia postępowania, lub na czas składania i otwarcia ofert lub zawarcia umowy.1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną usługą.1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości.1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości1.8. Udokumentowany wypadek lub choroba osoby/osób biorącej/biorących udział w wykonaniu zamówienia, uniemożliwiający wykonanie w terminie przedmiotu umowy.1.9. Zmiany spowodowane nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawnych.2. Pozostałe zmiany2.1. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia.4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.5. Zmiana osób wykonujących przedmiot zamówienia5.1. Gdy nie jest możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę wskazaną w ofercie przetargowej z powodu śmierci, choroby, wypadku lub innych niemożliwych do przewidzenia okoliczności. Zaproponowana przez Wykonawcę osoba winna posiadać kwalifikacje niegorsze niż osoba wskazana w ofercie przetargowej.5. W przypadku konieczności dokonania podziału hipotecznego termin wykonania dzieła może zostać przedłużony o 45 dni pod warunkiem przedłożenia w KOWR dokumentów potwierdzających konieczność wykonania tego podziału niepóźniej niż na 14 dni przed upływem terminu realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.12.2020, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w powiecie grodziskim, gm. Rakoniewice, obręb Rakoniewice Wieś.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział geodezyjny nieruchomości gruntowej zabudowanej położonej w powiecie grodziskim, gm. Rakoniewice, obręb Rakoniewice Wieś, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 14/23 o powierzchni 95,1793 ha, zapisana w KW nr PO1S/00019897/6. Podział na 4 (słownie: cztery) działki ma zostać przeprowadzony wg powierzchni użytkowanych przez dzierżawców, zgodnie z umowami dzierżaw oraz załączoną mapą ze szkicem użytkowanej w części działki, ze zwróceniem szczególnej uwagi na zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla dzielonych nieruchomości. Na działce znajdują się budynki i budowle: budynek agregatu prądotwórczego, silos na kiszonkę, zbiornik ppoż., garaże, obora porodówka, warsztat, obora, stodoła, portiernia, zbiorniki do gnojówki 7m3 - 4 szt., zbiornik do gnojówki 40 m3-3 szt., zbiornik, wanna dezynfekcyjna, które winny znaleźć się w granicach działki powstałej z I części działki nr 14/23 (mapa). Dokonując podziału należy wykonać pomiar całych działek, określić granice i powierzchnię z wyniesieniem na gruncie podziału wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych (nadziemnych – z kamienia betonowego, podziemnych – rurka drenarska).Przy podziale należy uwzględnić postępowanie rozgraniczeniowe. Wykonawca winien dostarczyć zamawiającemu dla wszystkich działek powstałych po podziale dokumentację do celów prawnych, tj. wypisy/opisy z rejestru gruntów i wyrysy z mapy ewidencyjnej opatrzone klauzulą Starostwa Powiatowego, że przeznaczone są do dokonywania wpisów w księdze wieczystej (ujawnienie podziału nieruchomości). Przedłożenie wyżej wymienionych dokumentów, będzie podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę. Uwaga: działki są w dzierżawie, więc prace geodezyjne i wejście na grunt należy uzgodnić z dzierżawcami. Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie dzierżawcom.Wykonawca winien uzgodnić wstępny projekt podziału z właściwymi organami oraz z KOWR OT w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 90 do 160 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w powiecie kępińskim, gm. Kępno, obręb Krążkowy; badanie stanu prawnego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Podział geodezyjny nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w powiecie kępińskim, gm. Kępno, obręb Krążkowy, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1035/289 o pow. 42,5902 ha, zapisana w KW nr KZ1E/00001896/6. Podział przewiduje wydzielenie ok. 34 nowych działek geodezyjnych, zgodnie ze szkicem podziału opartym o plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Szkic podziału stanowi załącznik do niniejszego zlecenia. Dokonując podziału należy wynieść na gruncie kamienie graniczne (nadziemne – z kamienia betonowego, podziemne – z rurek drenarskich). Kamienie należy oznaczyć jaskrawym kolorem oraz wbić przy nich paliki pomalowane jaskrawym kolorem, widoczne z daleka. Granice nowo powstałych działek należy okazać w terenie dzierżawcy. Podział należy dokonać w uzgodnieniu z właściwym starostwem powiatowym, sądem wieczystoksięgowym i zleceniodawcą. Wejście na grunt należy uzgodnić z dzierżawcą. Geodeta uprawniony winien dostarczyć do tut. Oddziału po dokonanym podziale wykaz zmian gruntowych lub inny dokument akceptowany przez Sąd Rejonowy w Kępnie niezbędny do sprostowania działu I-O KW poprzez ujawnienie działek po podziale. Dokument winien być potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Kępnie, opatrzony klauzulą „dokument przeznaczony jest do dokonywania wpisu w księdze wieczystej”.W przypadku stwierdzenia, że działka gruntu zapisana jest w różnych księgach wieczystych, należy przeprowadzić podział hipoteczny i dostarczyć dokumenty opisane powyżej również dla działek powstałych w wyniku tego podziału. W przypadku konieczności wykonania podziału hipotecznego, termin wykonania dzieła może zostać przedłużony o 45 dni. W takim przypadku należy przedłożyć w KOWR dokumenty potwierdzające konieczność dokonania podziału hipotecznego najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu realizacji umowy. Przy podziale należy uwzględnić również postępowanie rozgraniczeniowe jeśli zaistnieje taka konieczność.2) Badanie stanu prawnego działki nr 1035/289 o pow. 42,5902 ha, zapisanej w KW nr KZ1E/00001896/6. Zakres badania obejmuje:- ustalenie nazwiska ostatniego właściciela przed 01.09.1939r. i kolejnych właścicieli powojennych (z uwzględnieniem parcelacji – jeżeli ta miała miejsce).- podanie podstawy prawnej i daty przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, z podaniem litery w przypadku przejęcia nieruchomości na podstawie ust.1 art.2 Dekretu PKWN z dnia 06.09.1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej (do badania należy załączyć kserokopie dokumentów, z których powyższe wynika).- sporządzenie mapy stanu prawnego z wykreśleniem, na aktualnej mapie ewidencyjnej, zmian własnościowych nieruchomości.- wykazanie w jaki sposób działka ulegała podziałom od działki macierzystej tj. nr 1035/10 do stanu aktualnego tj. nr 1035/289 (Do Zasobu AWRSP na podstawie Decyzji Wojewody Kaliskiego nr 4/93 z dnia 28.12.1993 roku weszła działka nr 1035/10. Dokument winien być potwierdzony przez właściwe Starostwo, gdyż zostanie złożony w sądzie wieczystoksięgowym wraz z ww. decyzją Wojewody.)Do badania należy załączyć kserokopie dokumentów, z których badanie powstało.Przedłożenie Zamawiającemu pełnego kompletu dokumentów dotyczących zarówno podziału jak i badania stanu prawnego, będzie podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 200
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 150 do 200 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Sokołowo Budzyńskie gm. Budzyń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział geodezyjny nieruchomości gruntowej położonej i oznaczonej jako: obręb: Sokołowo Budzyńskie gm. Budzyń pow. chodzieski, woj. wielkopolskie - dz. nr 108/2 o pow. 39,8178 ha, KW PO1B/00056876/8 podział na 3 działki wg załączonego projektu na mapie ewidencyjnej ze zwróceniem szczególnej uwagi na zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla dzielonych nieruchomości. Wymagania: • Projekt podziału należy przed wyniesieniem w teren przedłożyć w KOWR OT w Poznaniu Sekcji Zamiejscowej w Pile, ul. Motylewska 7. • Granice działek nowopowstałych, należy okazać w terenie przedstawicielowi Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym kolorem i palikami drewnianymi pomalowanymi jaskrawym kolorem, widoczne z daleka.• Przy podziale należy uwzględnić postępowanie rozgraniczeniowe. • W uzgodnieniu z właściwym starostwem powiatowym i sądem wieczystoksięgowym przygotować dokumenty niezbędne do ujawnienia podziału w księdze wieczystej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 90 do 160 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej obrębie Oleśnica gm. Chodzież – dz. nr 52/8.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział geodezyjny nieruchomości rolnej położonej i oznaczonej jako: obręb: Oleśnica gm. Chodzież pow. chodzieski, woj. wielkopolskie - dz. nr 52/8 o pow. 67,2093 ha, KW PO1H/00029050/0 podział na 2 działki wg załączonego projektu na mapie ewidencyjnej ze zwróceniem szczególnej uwagi na zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla dzielonych nieruchomości. Wstępny projekt podziału winien być zaakceptowany przez OT KOWR- Sekcje Zamiejscową w Pile, ul. Motylewska 7. Dokument należy dostarczyć Zamawiającemu, celem akceptacji.Zakres wykonania prac dla powyższej działki obejmuje:• przeprowadzenie podziału nieruchomości wraz z pełnym przyjęciem do podziału i uzupełnieniem stabilizacji granic działki dzielonej;• stabilizacja nowych punktów granicznych znakami dwupoziomowymi i oznaczenie ich jaskrawym kolorem;• dostarczenie do tut. Oddziału po dokonanym podziale pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej (tj. wykazu zmian gruntowych, wyciągu z wykazu zmian gruntowych i projektu podziału) niezbędnych do ujawnienia nowo powstałych działek w ewidencji gruntów i w Sądzie Rejonowym - Wydziale Ksiąg Wieczystych. Dokumenty winny być opatrzone klauzulą Starostwa Powiatowego w Chodzieży, że przeznaczone są do dokonywania wpisów w księdze wieczystej.Wszelkie prace należy prowadzić w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym w Chodzieży oraz Sądem Rejonowym w Chodzieży.Dokumenty, o których mowa wyżej potwierdzone przez Starostwo Powiatowe, będą podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 90 do 160 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 5 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Oleśnica gm. Chodzież – dz. nr 464.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział geodezyjny nieruchomości rolnej położonej i oznaczonej jako: obręb: Oleśnica gm. Chodzież pow. chodzieski, woj. wielkopolskie - dz. nr 464 o pow. 20,3977 ha, KW PO1H/00029050/0 podział na 2 działki tj. cz. A o pow. 10,6252 ha i cz. B o pow. 9,7725 ha wg załączonego projektu na mapie ewidencyjnej ze zwróceniem szczególnej uwagi na zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla dzielonych nieruchomości. Wstępny projekt podziału winien być zaakceptowany przez OT KOWR- Sekcje Zamiejscową w Pile, ul. Motylewska 7. Dokument należy dostarczyć Zamawiającemu, celem akceptacji.Zakres wykonania prac dla powyższej działki obejmuje:- przeprowadzenie podziału nieruchomości wraz z pełnym przyjęciem do podziału i uzupełnieniem stabilizacji granic działki dzielonej;- stabilizacja nowych punktów granicznych znakami dwupoziomowymi i oznaczenie ich jaskrawym kolorem;- dostarczenie do tut. Oddziału po dokonanym podziale pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej (tj. wykazu zmian gruntowych, wyciągu z wykazu zmian gruntowych i projektu podziału) niezbędnych do ujawnienia nowo powstałych działek w ewidencji gruntów i w Sądzie Rejonowym - Wydziale Ksiąg Wieczystych. Dokumenty winny być opatrzone klauzulą Starostwa Powiatowego w Chodzieży, że przeznaczone są do dokonywania wpisów w księdze wieczystej.Wszelkie prace należy prowadzić w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym w Chodzieży oraz Sądem Rejonowym w Chodzieży.Dokumenty, o których mowa wyżej potwierdzone przez Starostwo Powiatowe, będą podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 90 do 160 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 6 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obrębie Oleśnica gm. Chodzież - dz. nr 6/12.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział geodezyjny nieruchomości rolnej położonej i oznaczonej jako: obręb: Oleśnica gm. Chodzież pow. chodzieski, woj. wielkopolskie - dz. nr 6/12 o pow. 30,0319 ha, KW PO1H/00029050/0 podział na 2 działki tj. cz. A o pow. 14,6535 ha i cz. B o pow. 15,3784 ha wg załączonego projektu na mapie ewidencyjnej ze zwróceniem szczególnej uwagi na zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla dzielonych nieruchomości. Wstępny projekt podziału winien być zaakceptowany przez OT KOWR- Sekcje Zamiejscową w Pile, ul. Motylewska 7. Dokument należy dostarczyć Zamawiającemu, celem akceptacji. Zakres wykonania prac dla powyższej działki obejmuje:- przeprowadzenie podziału nieruchomości wraz z pełnym przyjęciem do podziału i uzupełnieniem stabilizacji granic działki dzielonej;- stabilizacja nowych punktów granicznych znakami dwupoziomowymi i oznaczenie ich jaskrawym kolorem;- dostarczenie do tut. Oddziału po dokonanym podziale pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej (tj. wykazu zmian gruntowych, wyciągu z wykazu zmian gruntowych i projektu podziału) niezbędnych do ujawnienia nowo powstałych działek w ewidencji gruntów i w Sądzie Rejonowym - Wydziale Ksiąg Wieczystych. Dokumenty winny być opatrzone klauzulą Starostwa Powiatowego w Chodzieży, że przeznaczone są do dokonywania wpisów w księdze wieczystej.Wszelkie prace należy prowadzić w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym w Chodzieży oraz Sądem Rejonowym w Chodzieży.Dokumenty, o których mowa wyżej potwierdzone przez Starostwo Powiatowe, będą podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 90 do 160 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 7 Nazwa: Podział geodezyjny nieruchomości położonej w obręb: Lipia Góra gm. Szamocin.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Podział geodezyjny nieruchomości rolnej położonej i oznaczonej jako: obręb: Lipia Góra gm. Szamocin pow. chodzieski, woj. wielkopolskie - dz. nr 13 o pow. 88,7600 ha, KW PO1H/00030908/0 podział na 3 działki o następujących powierzchniach: cz.A-28,0000 ha, cz.B-16,7600 ha i cz.C-44,0000 ha, wg załączonego projektu na mapie ewidencyjnej ze zwróceniem szczególnej uwagi na zapewnienie dostępu do drogi publicznej dla dzielonych nieruchomości. Wstępny projekt podziału winien być zaakceptowany przez OT KOWR- Sekcje Zamiejscową w Pile, ul. Motylewska 7. Dokument należy dostarczyć Zamawiającemu, celem akceptacji.Zakres wykonania prac dla powyższej działki obejmuje:• przeprowadzenie podziału nieruchomości wraz z pełnym przyjęciem do podziału i uzupełnieniem stabilizacji granic działki dzielonej;• stabilizacja nowych punktów granicznych znakami dwupoziomowymi i oznaczenie ich jaskrawym kolorem;• dostarczenie do tut. Oddziału po dokonanym podziale pełnej dokumentacji geodezyjno-prawnej (tj. wykazu zmian gruntowych, wyciągu z wykazu zmian gruntowych i projektu podziału) niezbędnych do ujawnienia nowo powstałych działek w ewidencji gruntów i w Sądzie Rejonowym - Wydziale Ksiąg Wieczystych. Dokumenty winny być opatrzone klauzulą Starostwa Powiatowego w Chodzieży, o przeznaczeniu do dokonywania wpisów w księdze wieczystej.Wszelkie prace należy prowadzić w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym w Chodzieży oraz Sądem Rejonowym w Chodzieży.Dokumenty, o których mowa wyżej potwierdzone przez Starostwo Powiatowe, będą podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 160
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 90 do 160 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 8 Nazwa: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w powiecie wrzesińskim w gminach: Pyzdry, Września, Nekla.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Badanie stanu prawnego dla n/w działek gruntu położonych w powiecie wrzesińskim:1. obręb Ruda Komorska, gm. Pyzdry, dz. nr ewid. 298/2 (KW nr KN1S/00045674/0),2. obręb Grądy Dolne, gm. Pyzdry, dz. nr ewid. 329, 576, 574 (KW nr KN1S/00046825/1),3. obręb Obłaczkowo, gm. Września, dz. nr ewid. 69/10 (KW nr PO1F/00025885/2), 36/3, 61/2 (KW nr PO1F/00001261/8),4. obręb Sokołowo, gm. Września, dz. nr ewid. 197 (KW nr PO1F/00021520/8), 112/3, 186,171,172 (KW nr PO1F/00024999/7), 173 (KW nr PO1F/00020237/0), 175 (KW nr PO1F/00020232/5), 226 (KW nr PO1F/00020425/5), 255/2 (KW nr PO1F/00020454/7), 124/1 (KW nr PO1F/00000214/7), 31/1 (KW nr PO1F/00024999/7), 196 (PO1F/00000242/2), 246 (KW nr PO1F/00020445/1), 197 (KW nr PO1F/00021520/8), 177, 49/5 (PO1F/00024999/7),5. obręb Marzenin, gm. Września, dz. nr 326, 347/2, 347/1, 349/2, (KW nr PO1F/00008417/6), dz. nr ewid. 350 (KW nr PO1F/00023775/4), dz. nr ewid. 351 (KW nr PO1F/00023776/1),6. obręb Września, gm. Września, dz. 739/5 (KW nr 10856),7. obręb Gierłatowo gm. Nekla dz. nr 21/1 (KW nr 25025),8. obręb Przyborki, gm. Września, dz. nr ewid. 11/2 (KW nr PO1F/00008065/3),9. obręb Chwalibogowo, gm. Września, dz. nr ewid. 161/3 (KW nr PO1F/00032256/6),10. obręb Stroszki, gm. Nekla dz. nr ewid. 157, 159/1 (KW nr PO1F/00001975/6),Zakres wykonania dokumentacji dla powyższych działek gruntu obejmuje: ustalenie nazwiska ostatniego właściciela przed 01.09.1939r. i kolejnych do 1992r. (z uwzględnieniem parcelacji – jeżeli ta miała miejsce).Do badania należy załączyć kserokopie dokumentów, z których powyższe wynika; podanie podstawy prawnej i daty przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, z podaniem litery w przypadku przejęcia nieruchomości na podstawie ust.1 art.2 Dekretu PKWN z dnia 06.09.1944r. o przeprowadzeniu reformy rolnej (do badania należy załączyć kserokopie dokumentów, z których powyższe wynika); sporządzenie mapy stanu prawnego z wykreśleniem, na aktualnej mapie ewidencyjnej, zmian własnościowych nieruchomości. w przypadku stwierdzenia, że działki gruntu zapisane są w więcej niż jednej KW należy przeprowadzić podział hipoteczny.W przypadku stwierdzenia, że którakolwiek z działek gruntu zapisana jest w różnych księgach wieczystych, należy przeprowadzić podział hipoteczny i dostarczyć dokumenty opisane powyżej również dla działek powstałych w wyniku tego podziału zapisanych w innych księgach wieczystych. W przypadku konieczności dokonania podziału hipotecznego termin wykonania dzieła może zostać przedłużony o 45 dni. Wobec powyższego należy przedłożyć w KOWR dokumenty potwierdzające konieczność wykonania tego podziału najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu realizacji umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 80 do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 9 Nazwa: Badanie stanu prawnego dla działek położonych w powiecie gnieźnieńskim w gminach: Czerniejewo, Witkowo, Trzemieszno, Niechanowo, Mieleszyn, Gniezno.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Badanie stanu prawnego dla następujących działek gruntu położonych w powiecie gnieźnieńskim:1. obręb Czerniejewo Las, gmina Czerniejewo działka gruntu nr ewid. 5,2. obręb Czajki, gm. Witkowo, działka gruntu nr ewid. 46/23. obręb Żydowo, gmina Czerniejewo, działki gruntu nr ewid. 92/10, 92/12 (KW nr PO1G/00033994/9),4. obręb Ławki, gm. Trzemeszno, działka gruntu nr ewid. 117/8 (KW PO1G/00055063/4),5. obręb Cielimowo, gm. Niechanowo, działka gruntu nr ewid. 83/10 (KW PO1G/00018941/2),6. obręb Pakszynek, gm. Czerniejewo, działka gruntu nr ewid. 41,7. obręb Łopienno, gm. Mieleszyn, działka gruntu nr ewid. 575 (KW PO1G/00006506/4),8. obręb Pyszczynek, gm. Gniezno działka gruntu nr ewid. 112 (KW PO1G/00041419/4).Zakres wykonania dokumentacji dla powyższych działek gruntu obejmuje: ustalenie nazwiska ostatniego właściciela przed 01.09.1939r. i kolejnych do 1992r. (z uwzględnieniem parcelacji – jeżeli ta miała miejsce).Do badania należy załączyć kserokopie dokumentów, z których powyższe wynika; podanie podstawy prawnej i daty przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, z podaniem litery w przypadku przejęcia nieruchomości na podstawie ust.1 art.2 Dekretu PKWN z dnia 06.09.1944r. o przeprowadzeniu reformy rolnej (do badania należy załączyć kserokopie dokumentów, z których powyższe wynika); sporządzenie mapy stanu prawnego z wykreśleniem, na aktualnej mapie ewidencyjnej, zmian własnościowych nieruchomości. w przypadku stwierdzenia, że działki gruntu zapisane są w więcej niż jednej KW należy przeprowadzić podział hipoteczny.W przypadku stwierdzenia, że którakolwiek z działek gruntu zapisana jest w różnych księgach wieczystych, należy przeprowadzić podział hipoteczny i dostarczyć dokumenty opisane powyżej również dla działek powstałych w wyniku tego podziału zapisanych w innych księgach wieczystych. W przypadku konieczności dokonania podziału hipotecznego termin wykonania dzieła może zostać przedłużony o 45 dni. Wobec powyższego należy przedłożyć w KOWR dokumenty potwierdzające konieczność wykonania tego podziału najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu realizacji umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 80 do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 10 Nazwa: Ustalenie i zaznaczenie na aktualnej kopii mapy ewidencyjnej granic i powierzchni części parku wpisanego do rejestru zabytków znajdującego się na działce gruntu nr ewid. 72/19 położonej w obrębie Kwilcz gm. Kwilcz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest ustalenie i zaznaczenie na aktualnej kopii mapy ewidencyjnej granic i powierzchni części parku wpisanego do rejestru zabytków przez uprawnionego geodetę znajdującego się na działce gruntu nr ewid. 72/19 (ark. mapy 3) o pow. 0,1830ha (w tym: Br-RIIIa) położonej w obrębie Kwilcz gm. Kwilcz zapisanej w KW nr PO2A/00028467/9. Dla ww. działki gruntu brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kwilcz przyjętym Uchwałą nr XXIX/265/02 z dnia 27 czerwca 2002r. przez Radę Gminy Kwilcz, dla obszaru obejmującego powyższy teren jako kierunki obecnego i przyszłego zagospodarowania przyjęto funkcję: tereny z wiodącą funkcją przemysłowo-gospodarczą. Na działce gruntu znajduje się budynek masarni nr inwentarzowy ST 108 1/+229.Fragment dz. nr ewid. 72/19 (oznaczony na załączonej kopii wyrysu szrafowaniem) należy do parku wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji z 26.05.1965r. – kl. III-885/44/65 ws. wpisania do rejestru zabytków pałacu wraz z oficyną dworską i parkiem w Kwilczu – nr rej.: 75/A ( w załączeniu odpis decyzji oraz kopia pomniejszona planu parku z ewidencji parkowej).Celem zamówienia jest ustalenie i zaznaczenie na aktualnej kopii mapy ewidencyjnej granic i powierzchni parku wpisanego do rejestru zabytków.Wstępny projekt ustalenia i zaznaczenia na aktualnej kopii mapy ewidencyjnej granic i powierzchni części parku wpisanego do rejestru zabytków geodeta winien uzgodnić z Wielkopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. Należy wykonać pomiar całej działki, określić granice i powierzchnię części parku wpisanego do rejestru zabytków oraz ustalić i zaznaczyć uzgodnioną powierzchnie z uwzględnieniem granic na aktualnej kopii mapy ewidencyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 80 do 100 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.


Część nr: 11 Nazwa: Badanie stanu prawnego, wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej dla działek położonych w ob. Sobota, gm. Rokietnica powiat poznański.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1/ Badanie stanu prawnego dla działek gruntu wchodzących w skład Zasobu ma na celu ustalenie w jakiej księdze wieczystej powinny być ujawnione działki2/ Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla działek gruntu z klauzulą, iż dokument przeznaczony jest do dokonywania wpisu w księdze wieczystej. Przedmiotem zlecenia są działki gruntu, położone w ob. SOBOTA, gm. Rokietnica powiat poznański, oznaczone w ewidencji:1. nr 8/2 o pow. 0,9078 ha KW PO1A/00072854/52. nr 9/2 o pow. 1,4966 ha KW PO1A/00072854/53. nr 86/8 o pow. 8,1745 ha KW PO1A/00036320/94. nr 86/9 o pow. 3,6428 ha KW Sobota T II k.295. nr 86/10 o pow. 9,9974 ha KW PO1A/00036320/96. nr 86/14 o pow. 4,1285 ha KW PO1A/00036320/97. nr 86/15 o pow. 1,8286 ha KW Sobota T II k.298. nr 86/16 o pow. 6,0845 ha KW PO1A/00036320/9Zakres zlecenia obejmuje badanie jakich nieruchomości (i czy wymienionych nieruchomości) dotyczyło orzeczenie z 13 listopada 1952 r. Powiatowej Komisji Ziemskiej w Poznaniu a także badanie i wykazanie dalszych dokumentów dotyczących zmian własnościowych, w szczególności dokumentu na podstawie którego ujawniono prawo własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i ustalenie w jakiej księdze wieczystej powinny być ujawnione działki.Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla ww. działek gruntu obejmuje: ustalenie nazwiska ostatniego właściciela przed 01.09.1939r. i kolejnych właścicieli do 1992r. oraz dalszych właścicieli z przedłożeniem dokumentów, na podstawie których dokonywały się zmiany własnościowe; należy uwzględnić parcelacje – jeżeli ta miała miejsce ustalenie czy decyzja o przejęciu na Skarb Państwa bądź akt nadania ziemi zostały uchylone; do badania należy załączyć kserokopie dokumentów uchylających bądź zmieniających decyzje; sporządzenie mapy stanu prawnego z wykreśleniem, na aktualnej mapie ewidencyjnej, zmian własnościowych nieruchomości; jednoznaczne ustalenie, w jakiej księdze wieczystej powinny być ujawnione działki; w przypadku stwierdzenia, że działka gruntu zapisana jest w więcej niż jednej KW należy przeprowadzić podział hipoteczny i dostarczyć dokumenty geodezyjno-prawne tj. wypisy i wyrysy z rejestru gruntów dla działek powstałych w wyniku tego podziału zapisanych w innych księgach wieczystych. W przypadku konieczności dokonania podziału hipotecznego termin wykonania dzieła może zostać przedłużony o 45 dni; Wobec powyższego należy przedłożyć w KOWR dokumenty potwierdzające konieczność wykonania tego podziału najpóźniej na 14 dni przed upływem terminu realizacji umowy; sporządzenie pełnego wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla całej księgi wieczystej PO1A/00036320/9 (opatrzonego stosowną klauzulą właściwego Starostwa. Wyciąg posłuży do sprostowania działu I-O KW i ujawnienia działek, jeśli okazałoby się, że znajdują się aktualnie w niewłaściwej KW); wykazanie w jaki sposób działki ulegały podziałom, przenumerowaniom lub scaleniom (jeżeli miało to miejsce), tzn. od działki macierzystej do stanu aktualnego - zestawienie zmian winno być potwierdzone przez Starostwo; Wykonawca wszelkie prace zobowiązany jest prowadzić w porozumieniu z właściwym miejscowo Starostwem, Sądem i Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa oraz innymi instytucjami, występującymi prze ustaleniu stanu prawnego nieruchomości;Przedłożenie Zamawiającemu pełnego kompletu dokumentów, będzie podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę.Uwaga: Działki stanowiące przedmiot ustaleń, powstały z podziału nieruchomości, która weszła do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa decyzją nr 52/92 Wojewody Poznańskiego o likwidacji przedsiębiorstwa PGR Objezierze (protokół zd.-odb. z 30 września 1992 r.).Aktualnie działki znajdują się w posiadaniu dzierżawcy Spółki SOBROL, na podstawie wieloletniej umowy dzierżawy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający podaje w ogłoszeniu jedynie maksymalny termin realizacji zamówienia. Natomiast Wykonawcy zobowiązani są zaproponować termin realizacji zamówienia w przedziale: od 80 do 120 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI