Usługi geodezyjne.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi geodezyjne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrwinów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-03
  • ZamawiającyGmina Brwinów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00065529
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi geodezyjne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 12

1.5.2.) Miejscowość: Brwinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi geodezyjne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4b3dea-93d3-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi geodezyjne.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugb.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia /art. 117 ust. 4 Pzp/, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych.2. Komunikacja elektroniczna w zakresie przekazywania sobie przez strony
postępowania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień - za pośrednictwem Platformy
zakupowej znajdującej się pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.3.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za
dokumenty złożone w wyznaczonym terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed
upływem tego terminu. Za datę wpływu informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie zakupowej.4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". 4.1. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.2. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 4.1, przedłuża termin składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 6.1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.4.4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 6.1, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ.5. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania, informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający udostępnia na Platformie Zakupowej.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej tj.:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;6.4. Włączona obsługa JavaScript;6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brwinów, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Brwinów z siedzibą w Brwinowie, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, adres e-mail: brwinow@brwinow.pl,
• inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Brwinów: tel. 22 738 25 69 lub adres e-mail: iod@brwinow.pl,
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w związku z realizacją i rozliczeniem umowy dotacyjnej. Przekazanie danych osobowych do instytucji dotujących dotyczyć może wyłącznie danych niezbędnych do prawidłowego wykonania i rozliczenia umowy dotacyjnej;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.,
• odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Brwinów oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Brwinów prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ugb.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 1 :
Zadanie 1. Analiza geodezyjna dokumentacji zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem możliwości regulacji na rzecz Gminy Brwinów na podstawie: dekretu Napoleona, dotycząca działek nr ew. 19, 35/2, 80/12, 81/2, 82/2, 83/2, 88, 91/2, 92/3, 94/2, 97/2, 100/2 obr. 7 miasta Brwinów.
Zadanie 2. Analiza geodezyjna dokumentacji zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach dotycząca działek nr ew. 111, 273, 280 obr. 21 miasta Brwinów, pod kątem możliwości regulacji na rzecz Gminy Brwinów na podstawie: dekretu Napoleona, komunalizacji lub zasiedzenia.
Zadanie 3. Analiza geodezyjna dokumentacji zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach dotycząca działek nr ew. 45, 64/3, 72/1, 264 obr. 16 miasta Brwinów, pod kątem możliwości regulacji na rzecz Gminy Brwinów na podstawie: dekretu Napoleona, komunalizacji lub zasiedzenia.
Zadanie 4. Analiza geodezyjna dokumentacji zgromadzonej w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, pod kątem zasadności wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego nieruchomości położonej w miejscowości Owczarnia, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 196/2 z nieruchomościami sąsiednimi.
W ramach każdego z zadań 1 - 4 należy wykonać sprawozdanie z badań w Państwowym Zasobie Geodezyjno-Kartograficznym, księgach wieczystych i archiwach, obejmujące dokumenty badanych nieruchomości.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 2
Zadanie 1. Wyznaczenie punktów granicznych działki nr ew. 267/14 w miejscowości Owczarnia oraz oznaczenie pasa drogowego granicznikami płaskimi z tworzywa sztucznego.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych granicznikami płaskimi z tworzywa sztucznego.
Zadanie 2. Wyznaczenie punktów granicznych działek o nr ew. 417/9, 419/6, 420/4 w miejscowości Owczarnia oraz oznaczenie pasa drogowego granicznikami płaskimi z tworzywa sztucznego.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych granicznikami płaskimi z tworzywa sztucznego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 3
Zadanie 1. Wykonanie wykazu zmian gruntowych w celu zmiany użytków gruntowych wykazanych w operacie ewidencji gruntów i budynków dla 20 działek.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania: w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 2. Wykonanie 5 wykazów zmian gruntowych w celu połączenia działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania: w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 3. Wyznaczenie punktów granicznych działki nr ew. 241/3 w miejscowości Owczarnia – Ogrody Działkowe wraz z analizą geodezyjną dokumentacji pod kątem zasadności wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego.
W ramach zadania należy wykonać:
- wyznaczenie punktów granicznych,
- analizę geodezyjną dokumentów pod katem zasadności wszczęcia postępowania rozgraniczeniowego.
Zadanie 4. Wyznaczenie punktów granicznych działek położonych na terenie Gminy Brwinów.
W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb. Termin wykonania opracowania: w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 5. Wykonanie inwentaryzacji ogrodzeń znajdujących się na działce drogowej – ulica Pochyła w miejscowości Żółwin oraz ogrodzeń znajdujących się wzdłuż tej drogi.
W ramach zadania należy dokonać pomiaru istniejących ogrodzeń wraz ze sporządzeniem szkiców z podanymi odległościami przesunięcia ogrodzeń w stosunku do granicy działki drogowej.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 4
Zadanie 1. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 235 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Konspiracji, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 236.
Zadanie 2. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 235 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Konspiracji, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 240.
Zadanie 3. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 235 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Konspiracji, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 265.
Zadanie 4. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 235 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Konspiracji, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 269/1.
Zadanie 5. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 235 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Konspiracji, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 269/2.
Zadanie 6. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 285/27 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Sienkiewicza, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 269/2.
Zadanie 7. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 285/27 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Sienkiewicza, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 270.
Zadanie 8. Wykonanie opracowania polegającego na pomiarze stanu użytkowania wraz
z wyliczeniem powierzchni i wykazem zmian gruntowych (zmiana użytku z dr na B) części działki
nr ew. 285/27 obręb 3 miasta Brwinów, stanowiącej część ul. Sienkiewicza, który jest zagrodzony
i użytkowany wspólnie z działką nr ew. 271.
W ramach zadania 1 – 8 należy dokonać pomiaru i określenia powierzchni gruntu opisanego w obecnie prowadzonej ewidencji gruntów jako użytek – dr, a faktycznie zajętego
i użytkowanego przez osoby fizyczne oraz sporządzić odrębne szkice z podanymi wymiarami
i powierzchnią obszarów znajdujących się w ogrodzeniach dla wymienionych działek, sporządzić wykazy zmian gruntowych z użytku dr na B.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 5
Zadanie 1. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 56 obr. 6 m. Brwinów, położonej w miejscowości Brwinów, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 213/11 obr. 16 m. Brwinów, położonej w miejscowości Brwinów, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 213/12 obr. 16 m. Brwinów, położonej w miejscowości Brwinów, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 4. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr ew. 120/14, położonej w miejscowości Owczarnia gm. Brwinów na dwie działki, mający na celu wydzielenia gruntu faktycznie zajętego pod drogę powiatową tj. stanowiącego część skrzyżowania drogi powiatowej ul. Kazimierzowskiej i drogi gminnej ul. Żółwińskiej.
W ramach zadania 1 – 4 należy wykonać:
- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału dla każdego zadania,
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
Zadanie 5. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1048, położonej w miejscowości Kanie, zgodnie ze wstępnym projektem podziału.
Zadanie 6. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1168/2, położonej w miejscowości Kanie, zgodnie ze wstępnym projektem podziału.
Zadanie 7. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1168/3, położonej w miejscowości Kanie, zgodnie ze wstępnym projektem podziału.
W ramach zadania 5 – 7 należy wykonać:
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 6
Zadanie 1. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 44/7 obr. 5 m. Brwinów, położonej w miejscowości Brwinów, zgodnie z załącznikiem mapowym.
Zadanie 2. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 2/1, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 3. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki
nr 3 i 40, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 4. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 4, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 5. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 5/4, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 6. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 39/5, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 7. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 41/1, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 8. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 41/4, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 9. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 42, położonej w miejscowości Terenia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 10. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 447, położonej w miejscowości Żółwin, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 11. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 448, położonej w miejscowości Żółwin, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 12.Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki
nr 66, 76/2, 80, położonej w miejscowości Czubin. Wydzielenie dróg publicznych zgodnie
z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 13. Wstępny projekt podziału nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 182, położonej w miejscowości Owczarnia, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz decyzją Wojewody Mazowieckiego znak: WŚR.VIII.6112/32/02 dotyczącą zgód na wyłączenie z produkcji leśnej. W decyzji ustalone zostały warunki:
- zakaz podziału na działki o pow. mniejszej niż 2000 m2 ,
- maksymalna powierzchnia do wyłączenia z produkcji leśnej - do 20% powierzchni działki, jednak nie więcej niż 300 m2 na działkach do 2000 m2 i 400 m2 na działkach większych.
Należy uwzględnić ewentualną korektę wstępnego projektu podziału.
W ramach zadań 1 - 13 należy wykonać 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część 7
Zadanie 1. Wykonanie mapy prawnej wydzielenia z nieruchomości położonej w miejscowości Milęcin gm. Brwinów, oznaczonej jako działka nr ew. 53/2 gruntu podlegającego regulacji stanu prawnego w oparciu o zapisy ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. zagospodarowaniu wspólnot gruntowych oraz gruntu stanowiącego przedłużenie działek drogowych oznaczonych nr ew. 64
i nr ew. 52/1, zgodnie z załącznikiem mapowym.
W ramach zadania należy wykonać:
- 5 egzemplarzy mapy zawierającej odpowiedni wykaz zmian gruntowych. Każdy z egzemplarzy mapy powinien być opatrzony pieczęcią przyjęcia do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
Zadanie 2. Wykonanie opracowania geodezyjno-prawnego stanowiącego rozliczenie nieruchomości uregulowanej w księdze wieczystej nr WA1P/00066700/4 ze szczególnym uwzględnieniem decyzji komunalizacyjnej nr 2702/2017 z dnia 13.06.2017 r. obejmującej działkę oznaczoną nr ew. 345/21 położoną w miejscowości Otrębusy gm. Brwinów wykazaną na mapie do celów prawnych nr P.1421.2014.5584, w celu ujawnienia przedmiotowej działki w rejestrze gruntów wraz z tytułem własności Gminy Brwinów.
W ramach zadania należy wykonać:
- szkic nieruchomości,
- wykaz zmian gruntowych,
- wykaz synchronizacyjny;
Dokumentację należy wykonać w 2 egzemplarzach. Każdy z egzemplarzy mapy powinien być opatrzony pieczęcią przyjęcia do ewidencji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Zadanie 3. Wykonanie opracowań geodezyjno-prawnych sporządzonych dla dawnych majątków ziemskich znajdujących się na terenie obecnych miejscowości Otrębusy i Kanie, uregulowanych w odrębnych księgach hipotecznych - w ilości 6 szt.
W ramach zadania należy wykonać dla każdego opracowania:
- pozyskanie dokumentu stanowiącego odbitkę archiwalnej mapy, na której został wykazany zasięg terytorialny dawnego majątku, zawierającego pieczęć właściwego zasobu archiwalnego;
- pozyskanie dokumentu stanowiącego tytuł własności Skarbu Państwa tj. decyzji Komisji Ziemskiej, mocą której, na podstawie art. 2 Dekretu Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego z dnia 06.09.1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, własność majątku została przeniesiona na Skarb Państwa lub właściwych aktów notarialnych przenoszących prawo własności części majątku na Skarb Państwa, zawierających pieczęci właściwego zasobu archiwalnego;
- sporządzenie mapy prawnej wraz z wykazem zmian gruntowych, stanowiącej rozliczenie gruntu objętego pozyskanymi tytułami własności Skarbu Państwa, a do których Gminie Brwinów przysługuje tytuł własności, w celu wprowadzenia zmian w rejestrze ewidencji gruntów, założenia ksiąg wieczystych, a następnie regulacji stanu prawnego nieruchomości w trybie art. 5.1 ustawy z dnia 10.05.1990 r. – Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; dokumentacja w 3 egzemplarzach z pieczęciami przyjęcia do zasobu geodezyjnego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zadań określonych w poszczególnych częściach z jednoczesnym zmniejszeniem wartości przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie danego zadania nie leży w interesie publicznym lub z innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykupienie przez Zamawiającego zmniejszonej ilości zadań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy.
4. Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
• Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899 z późn. zm.)
• Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990)
• Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 393)
• Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tekst jedn. Dz. U.
z 2018 r. poz. 1916 ze zm.)
• Innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady na dokonanie poprawek w przedmiocie każdego zadania, liczonej od daty sporządzenia i podpisania przez obie strony protokołu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty brutto - 60%
2) doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia - 40%

2. Sposób obliczenia wartości punktowej oferty.
1) Wartość punktowa kryterium nr 1) – „cena” obliczona według wzoru:
Cena najniższa / cena oferty badanej x 100 x 60 %

2) Wartość punktowa kryterium nr 2) – „doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”:
Zamawiający uzna za spełniające wymogi kryterium tylko usługi geodezyjne, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniodawców nie wcześniej niż 5 lat od dnia składania ofert.
Podkryteria:
a) jeżeli Wykonawca nie wykaże dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia ponad wymagane przez Zamawiającego minimalne doświadczenie tej osoby, określone w warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt.4a) – Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za wykazanie każdej dodatkowej usługi geodezyjnej (ponad 10 usług geodezyjnych), wykonanej przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat – Wykonawca otrzyma po 2 pkt,

Informacje dotyczące dodatkowego doświadczenia zawodowego osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia wykonawca poda w "Wykazie doświadczenia zawodowego", który stanowi załącznik
nr 1A do oferty.

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dodatkowych zadań do oceny punktowej oferty dla każdej części oddzielnie w zakresie kryterium doświadczenia zawodowego.

Zamawiający, na potrzeby oceny punktowej ofert, dopuszcza wykazanie usług geodezyjnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (warunek udziału dotyczy ostatnich 3 lat)

Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 40.

2. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów kryteriów nr 1) i 2). Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria oceny ofert. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regułą matematyczną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 posiadają wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2) dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.

3) dotyczące sytuacji finansowej lub ekonomicznej: posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową Zamawiający nie stawia warunku.

4) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wyznaczona do realizacji zamówienia powinien/a wykazać, że okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 10 usług geodezyjnych o podobnym charakterze, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

UWAGA:
Wykonawca może wykazać te same usługi geodezyjne (minimum 10) na potwierdzenie spełniania warunku dla każdej części, na którą składa ofertę.

b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą – posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1990 ze zm.).

UWAGA: Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę tej samej osoby posiadającej uprawnienia j.w. na potwierdzenie spełniania warunku dla każdej części, na którą składa ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej warz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, w zakresie art. 108 ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Z-du Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnej lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami, lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 dokument, o którym mowa w ust. 2.1 pkt 4

2) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wzory ww. wykazów zamawiający prześle wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej wraz z wezwaniem , o którym mowa w ust. 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X ust. 1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 117 Pzp warunek udziału o którym mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 4) jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienia wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia, dla której te zdolności są wymagane.
5. W przypadkach, o których mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących okolicznościach:
a) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji warunków zamówienia. Zmiana jest możliwa na osobę spełniającą wymogi SWZ, a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę,
d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego,
5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiający.
6) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.

2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://ugb.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
dla części 1 i 5 - w ciągu czterech miesięcy od dnia podpisania umowy,
dla części 4 - w ciągu trzech miesięcy od dnia podpisania umowy,
dla części 2 - w ciągu jednego miesiąca od dnia podpisania umowy,
dla części 3 zadania 1, 2 i 4 - w ciągu jednego miesiąca od dnia odebrania zlecenia,
dla części 3 zadania 3 i 5 - w ciągu pięciu miesięcy od dnia podpisania umowy,
dla części 6 i 7 - w ciągu pięciu miesięcy od dnia podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI