Usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu, położonego przy ul. Obodrzyców 18-20 w Sopocie” - w trzech częściach: 1) część 1 – nadzór w branży budowlanej; 2) część 2 – nadzór w branży sanitarnej; 3) część 3 - nadzór w branży elektrycznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSopot
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Sopotu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-14
  • Numer ogłoszenia561547-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561547-N-2020 z dnia 2020-07-14 r.

Gmina Miasta Sopotu: Usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu, położonego przy ul. Obodrzyców 18-20 w Sopocie” - w trzech częściach: 1) część 1 – nadzór w branży budowlanej; 2) część 2 – nadzór w branży sanitarnej; 3) część 3 - nadzór w branży elektrycznej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, krajowy numer identyfikacyjny 59849200000000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  , 81-704  Sopot, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 213 750, e-mail przetargi@sopot.pl, faks 585 510 133.
Adres strony internetowej (URL): www.sopot.pl
Adres profilu nabywcy: www.sopot.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.sopot.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.sopot.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie przy użyciu miniPortalu i pisemnie na adres Urzędu Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27 81-704 Sopot
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu, położonego przy ul. Obodrzyców 18-20 w Sopocie” - w trzech częściach: 1) część 1 – nadzór w branży budowlanej; 2) część 2 – nadzór w branży sanitarnej; 3) część 3 - nadzór w branży elektrycznej.
Numer referencyjny: ZP.271.27.IN.2020.BC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu, położonego przy ul. Obodrzyców 18-20 w Sopocie” - w podziale na trzy części:1) Część 1 nadzór inwestorski w branży budowlanej;2) Część 2 nadzór inwestorski w branży sanitarnej;3) Część 2 nadzór inwestorski w branży elektrycznej.2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu czynności, terminu realizacji, obowiązków zamawiającego i wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia oraz inne postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy – Rozdział 13 niniejszej siwz w zakresie każdej części odpowiednio.3. Roboty budowlane podlegające nadzorowi wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty, zapoznał się z w/w dokumentacją projektową. Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu: https://bip.sopot.pl/a,19796,wykonanie-robot-budowlanych-polegajacych-na-budowie-zlobka-miejskiego-polozonego-przy-ul-obodrzycow-.html

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9
71247000-1
71500000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 6. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp na usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie każdej z części. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki:a) Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością; b) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; c) Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy; d) strony uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 365
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
365

II.9) Informacje dodatkowe: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego świadczona będzie przez cały okres realizacji budowy tj. okres od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie żłobka miejskiego wraz z zagospodarowaniem terenu, położonego przy ul. Obodrzyców 18-20 w Sopocie. Realizacja budowy planowana jest w okresie zgodnym z umową zawartą pomiędzy Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym i wynosi 365 dni.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1 W zakresie części nr 1- nadzór w branży budowlanej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, (której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży budowlanej), posiadającą:a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;b) doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót w realizacji co najmniej 2 umów, obejmujących zakresem nadzorowanie robót budowlanych polegających na wykonaniu obiektu użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 600 m 2 każdy, w okresie ostatnich 5 lat od daty złożenia oferty. 3.2 W zakresie części nr 2- nadzór branży sanitarnej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, (której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej) posiadającą:a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;b) doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót w realizacji co najmniej 2 umów, obejmujących zakresem roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektu użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 600 m 2 każdy, w okresie ostatnich 5 lat od daty złożenia oferty. 3.3 W zakresie części nr 3- nadzór w branży elektrycznej:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, (której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej), posiadającą:a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej;b) doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót w realizacji co najmniej 2 umów, obejmujących zakresem roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektu użyteczności publicznej o powierzchni co najmniej 600 m 2 każdy, w okresie ostatnich 5 lat od daty złożenia oferty. Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Użyte powyżej określenie „bez ograniczeń” należy odnosić do zakresu wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie odpowiadającego zakresowi zawartemu w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 roku poz. 1278).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;W tym zakresie zastosowanie znajduje art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informacja o osobie skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z opisem kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, informacji o podstawie do dysponowania tą osobą zgodnie z wzorem zawartym w Rozdziale 15 siwz – załącznik nr 2, wraz z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby skierowanej do realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiana postanowień zawartej umowy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:a) powstała konieczność wprowadzenia zmian, wynikających z zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego,c) zmiany dotyczącą poprawy jakości świadczonej usługi pod warunkiem zachowania dotychczasowego wynagrodzenia,d) jeżeli wystąpi uzasadniona obiektywna okoliczność zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy e) jeżeli nastąpi zmiana przepisów powszechnie obowiązujących mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: nadzór inwestorski w branży budowlanej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu czynności, terminu realizacji, obowiązków zamawiającego i wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia oraz inne postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy – Rozdział 13 niniejszej siwz w zakresie każdej części odpowiednio.3. Roboty budowlane podlegające nadzorowi wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty, zapoznał się z w/w dokumentacją projektową. Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu: https://bip.sopot.pl/a,19796,wykonanie-robot-budowlanych-polegajacych-na-budowie-zlobka-miejskiego-polozonego-przy-ul-obodrzycow-.html
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: nadzór inwestorski w branży sanitarnej;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu czynności, terminu realizacji, obowiązków zamawiającego i wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia oraz inne postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy – Rozdział 13 niniejszej siwz w zakresie każdej części odpowiednio.3. Roboty budowlane podlegające nadzorowi wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty, zapoznał się z w/w dokumentacją projektową. Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu: https://bip.sopot.pl/a,19796,wykonanie-robot-budowlanych-polegajacych-na-budowie-zlobka-miejskiego-polozonego-przy-ul-obodrzycow-.html
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: nadzór inwestorski w branży elektrycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, zakresu czynności, terminu realizacji, obowiązków zamawiającego i wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia oraz inne postanowienia zostały zawarte we wzorze umowy – Rozdział 13 niniejszej siwz w zakresie każdej części odpowiednio.3. Roboty budowlane podlegające nadzorowi wynikają z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych na zlecenie ZAMAWIAJĄCEGO. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty, zapoznał się z w/w dokumentacją projektową. Dokumenty są udostępnione na stronie Urzędu Miasta Sopotu: https://bip.sopot.pl/a,19796,wykonanie-robot-budowlanych-polegajacych-na-budowie-zlobka-miejskiego-polozonego-przy-ul-obodrzycow-.html
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71247000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 365
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI