Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonania wielobranżowych projektów Bloków Operacyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania wielobranżowych projektów Bloków Operacyjnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63a85863-2464-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie projektu koncepcyjnego i dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy bloków operacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. Szczegóły opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1-I.2022, Postępowanie nr 63
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów koncepcyjnych oraz wielobranżowych projektów budowlanych, projektów wykonawczych, projektów technologii z zestawieniem wyposażenia medycznego i niemedycznego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy pomieszczeń, zlokalizowanych w budynku „B” dla Bloków Operacyjnych: Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej – I piętro, Kliniki Ginekologii, Ginekologii Onkologicznej i Położnictwa – II piętro, Kliniki Otolaryngologii, Otolaryngologii Dziecięcej i Onkologii Laryngologicznej – III piętro z pomieszczeniami pomocniczymi i pomieszczeniami technicznymi w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej osobno dla każdego Bloku Operacyjnego z pomieszczeniami pomocniczymi oraz pomieszczeń technicznych dla obsługi Bloków Operacyjnych, między innymi takich jak: pomieszczenie UPS-ów, wentylatornie, przebudowa istniejących, głównych rozdzielni elektrycznych, przebudowa głównych wyłączników prądu, dotyczy również zaprojektowania nowego zasilania energetycznego budynku lub / nowa stacja transformatorowa / w celu zapewnienia wymaganej mocy energii elektrycznej dla projektowanych Bloków Operacyjnych, tj.:
A. Blok Operacyjny Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej – I piętro z pomieszczeniami pomocniczymi i pomieszczeniami technicznymi:
• Projekt koncepcji , Projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe dla wykonania robót budowlanych i instalacyjnych.
• Projekt technologii pomieszczeń bloku operacyjnego wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, zestawienie wyposażenia medycznego i niemedycznego.
• Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
B. Blok Operacyjny Kliniki Ginekologii, Ginekologii Onkologicznej i Położnictwa – II piętro z pomieszczeniami pomocniczymi i pomieszczeniami technicznymi:
• Projekt koncepcji , projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe dla wykonania robót budowlanych i instalacyjnych.
• Projekt technologii pomieszczeń bloku operacyjnego wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, zestawienie wyposażenia medycznego i niemedycznego.
• Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
C. Blok Operacyjny Kliniki Otolaryngologii, Otolaryngologii Dziecięcej i Onkologii Laryngologicznej – III piętro z pomieszczeniami pomocniczymi i pomieszczeniami technicznymi:
• Projekt koncepcji , projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe dla wykonania robót budowlanych i instalacyjnych.
• Projekt technologii pomieszczeń bloku operacyjnego wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, zestawienie wyposażenia medycznego i niemedycznego.
• Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac projektowych przedstawiono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
5. Kat. CPC: 12.
6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 12.12.2022r. Termin zakończenia prac projektowych uwarunkowany jest otrzymaną przez Zamawiającego dotacją celową z budżetu Województwa Podkarpackiego na realizację przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty zł - 60%.
b) Doświadczenie zawodowe Głównego Projektanta: 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Głównego Projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w szczególny sposób.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1) Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi projektowe wielobranżowe z opracowaniem kosztorysowym, związane z przebudową pomieszczeń Bloków Operacyjnych, w których kubatura co najmniej jednego Bloku Operacyjnego wynosiła min. 1 500 m3.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
4.2) Wykażą, że skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za świadczenie usług spełniają następujące wymagania:
A. Główny projektant:
a. kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
b. doświadczenie:
• co najmniej 10-cio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
• pełnił funkcję Głównego projektanta w realizacji co najmniej 2-ch usług projektowych wielobranżowych z opracowaniem kosztorysowym, związanych z przebudową pomieszczeń Bloków Operacyjnych, w których kubatura co najmniej jednego Bloku Operacyjnego wynosiła min. 1 500 m3, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
c. wykształcenie – branżowe, wyższe.
B. Projektant branży konstrukcyjnej:
a. kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
C. Projektant branży instalacji sanitarnych:
a. kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
D. Projektant branży instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych:
a. kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
b. doświadczenie: co najmniej 8-mio letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień,
c. wykształcenie: branżowe, wyższe.
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia opisano SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zmawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego:
1) Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wg wzoru - Załącznik nr 8 do SWZ;
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, złożony przez Wykonawcę Wykaz usług, powinien dotyczyć usług w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru - Załącznik nr 9 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych opisano w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych, które podlegają uzupełnieniu opisano w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów opisano w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Do umów o zamówienie publiczne stosuje się przepisy DZIAŁU VII Pzp - UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEJ WYKONANIE.
Zamawiający przedstawia projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jako Załączniki nr 12 do SWZ, w oparciu o który zostanie zawarta umowa.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-08