Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJabłoń
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-02-26
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. AUGUSTA ZAMOYSKIEGO W JABŁONIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00207230
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. AUGUSTA ZAMOYSKIEGO W JABŁONIU

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Jabłoniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augusta Zamoyskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Jabłoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrjablon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsckrjablon.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Jednostka Budżetowa III stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9a1519-ccb9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206515/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego dot. Utworzenia BCU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b9a1519-ccb9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// ezamowienia.gov.pl,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Aleksandra Belniak., e-mail: a.belniak@ zsckrjablon.pl
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
c.d w Swz rozdz. 11

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR-34-340-01-24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług nadzoru inwestorskiego w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przedsięwzięcia, wskazanego w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych, przerwach w prowadzeniu robót budowlanych, nienależytym wykonywaniu obowiązków lub wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych w sposób naruszających umowę łączącą wykonawcę robót budowlanych z Zamawiającym, a w szczególności o zdarzeniach, uprawniających Zamawiającego do nałożenia kar umownych na wykonawcę robót budowlanych.
10) Sprawdzenie projektu wykonawczego zgodnie z zapisami PFU
3. Wykonawca ma obowiązek w zakresie poszczególnych części zamówienia od I-IV:
1) zapewnić obecność inspektorów nadzoru w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi w taki sposób, by Wykonawca miał możliwość wykonania wszystkich nałożonych na niego obowiązków;( wizyta na budowie inspektorów nadzoru min. 1 x w tygodniu, potwierdzona wpisem przez dyrektora szkoły lub uprawnionego pracownika )
2) zapewnić niezwłoczne stawienie się personelu skierowanego do wykonywania nadzoru inwestorskiego w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi, na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających niezwłocznego działania ze strony Wykonawcy;
3) nadzorować proces wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz używanych materiałów w sposób zapewniający skuteczny nadzór nad prowadzonym robotami budowlanymi;
4) prowadzić bieżącą dokumentację fotograficzną nadzorowanych robót budowlanych; fotografie należy wykonywać w formie cyfrowej, w rozdzielczości nie mniejszej niż 4000 x 3000 pikseli, w formatach (łącznie) .jpeg lub .jpg oraz .tiff; dokumentacja fotograficzna powinna być przekazywana Zamawiającemu co najmniej jeden raz w miesiącu;
5) kontrolować wypełnianie przez wykonawcę robót budowlanych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków wynikających z przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;
6) weryfikować niezwłocznie wszelkie dokumenty związane z realizacją nadzorowanych robót budowlanych przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych;
7) zatwierdzać przedstawiane przez wykonawcę nadzorowanych robót metody wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające;
8) sprawdzać wykonane roboty i powiadamiać wykonawcę robót budowlanych, nadzór autorski oraz Zamawiającego o wykrytych wadach, określając zakres koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
9) egzekwować terminowe usunięcie wad oraz sporządzać protokół z usunięcia wad przez wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych;cd. w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprawowanie nadzoru w branzy sanitarnej przedsięwzięcia, wskazanego w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych, przerwach w prowadzeniu robót budowlanych, nienależytym wykonywaniu obowiązków lub wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych w sposób naruszających umowę łączącą wykonawcę robót budowlanych z Zamawiającym, a w szczególności o zdarzeniach, uprawniających Zamawiającego do nałożenia kar umownych na wykonawcę robót budowlanych.
10) Sprawdzenie projektu wykonawczego zgodnie z zapisami PFU
3. Wykonawca ma obowiązek w zakresie poszczególnych części zamówienia od I-IV:
1) zapewnić obecność inspektorów nadzoru w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi w taki sposób, by Wykonawca miał możliwość wykonania wszystkich nałożonych na niego obowiązków;( wizyta na budowie inspektorów nadzoru min. 1 x w tygodniu, potwierdzona wpisem przez dyrektora szkoły lub uprawnionego pracownika )
2) zapewnić niezwłoczne stawienie się personelu skierowanego do wykonywania nadzoru inwestorskiego w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi, na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających niezwłocznego działania ze strony Wykonawcy;
3) nadzorować proces wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz używanych materiałów w sposób zapewniający skuteczny nadzór nad prowadzonym robotami budowlanymi;
4) prowadzić bieżącą dokumentację fotograficzną nadzorowanych robót budowlanych; fotografie należy wykonywać w formie cyfrowej, w rozdzielczości nie mniejszej niż 4000 x 3000 pikseli, w formatach (łącznie) .jpeg lub .jpg oraz .tiff; dokumentacja fotograficzna powinna być przekazywana Zamawiającemu co najmniej jeden raz w miesiącu;
5) kontrolować wypełnianie przez wykonawcę robót budowlanych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków wynikających z przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;
6) weryfikować niezwłocznie wszelkie dokumenty związane z realizacją nadzorowanych robót budowlanych przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych;
7) zatwierdzać przedstawiane przez wykonawcę nadzorowanych robót metody wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające;
8) sprawdzać wykonane roboty i powiadamiać wykonawcę robót budowlanych, nadzór autorski oraz Zamawiającego o wykrytych wadach, określając zakres koniecznych do wykonania robót poprawkowych;cd. w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Branża elektryczna- sprawowanie nadzoru nad przedsięwzięciem, wskazanym w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa; c.d w swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Branża drogowa- sprawowanie nadzoru nad przedsięwzięciem, wskazanym w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. cd. w swz
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:


1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
W zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego:
Część I zamówienia:
a) min. jedną osobę (pełniącą funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, których zakres uprawnia go do nadzoru robót wskazanych w SWZ. Osoba skierowana do realizacji usług powinna posiadać min. 3 lata ww. uprawnienia
b) Część II zamówienia:
min. jedną osobę (pełniącą funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, których zakres uprawnia go do nadzorowania robót wskazanych w SWZ. Osoba skierowana do realizacji usług powinna posiadać min. 3 lata ww. uprawnienia

Część III zamówienia:
c) min. jedną osobę (pełniącą funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, których zakres uprawnia go do nadzorowania robót wskazanych w SWZ. Osoba skierowana do realizacji usług powinna posiadać min. 3 lata ww. uprawnienia
d) Część IV zamówienia:
min. jedną osobę( pełniącą funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń , których zakres uprawnia go do nadzorowania robót wskazanych w SWZ. Osoba skierowana do realizacji usług powinna posiadać min. 3 lata ww. uprawnienia


DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić zakres usług, wskazać daty aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 1) lit a-d SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
4) Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji inspektora nadzoru przez jedną osobę pod warunkiem spełniania przez tę osobę wszystkich warunków wymaganych dla danej funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ.lit.a-d

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Część I zamówienia; : 1200,00 PLN słownie: tysiąc dwieście złotych).
Część II zamówienia; : 320,00 PLN słownie: trzysta dwadzieścia złotych).
Część III zamówienia: 290 ,00 PLN słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych).
Część IV zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank: Narodowy Bank Polski -Oddział Okręgowy w Lublinie
Nr 771010 1339 0007 4913 9800 0000
z adnotacją: „Wadium – Numer referencyjny: ZSCKR-34-340-01-24 ze wskazaniem na która część zamówienia jest wnoszone.
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.02.2024 r. do godz. 9.00
12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe
i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie
z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie(zał.nr3). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. ( zał. nr 4)
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy w okresie obowiązywania niniejszej Umowy nastąpi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
‒ oraz gdy zmiana lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę
2.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 wymaga złożenia przez Wykonawcę umotywowanego, pisemnego wniosku, uwzględniającego następujące zasady:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust.1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub stawkę podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której
zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego;
2) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust.1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a stawka i kwota podatku od towarów i usług oraz wartość wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do nowych przepisów.
3) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust.1 pkt 2, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę;
c.d w zal. nr 2 proj.postanowienia umowne

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI