Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim nad realizacją Inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim nad realizacją Inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowym Sączu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8524286b-6239-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003356/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa oraz modernizacja (wraz ze zmianą sposobu użytkowania) ....
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez: - miniPortal, dostępny pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ - ePUAP, dostępny pod adresem
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/aplikacja/skrzynka - poczta elektroniczna, pod adresem
przetargi@wup-krakow.pl . Szczegółowe informacje znajdują się w pkt. VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się
w załączniku nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.1.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim nad realizacją inwestycji pn.: „Rozbudowa, przebudowa budynku wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kazimierza Wielkiego 9 w Nowym Sączu”, w ramach której Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
a) Współudziału w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań w charakterze biegłego: na Wykonawcę dokumentacji projektowo-kosztorysowej i Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
b) Nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji projektowo – kosztorysowej, odbioru i weryfikacji dokumentacji projektowo – kosztorysowej, odbioru prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę
c) Prowadzenia nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, w tym inspektora nadzoru branży archeologicznej.
d) Uzyskania i przekazania Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenie na użytkowanie budynku
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71351914-3 - Usługi archeologiczne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71600000-4 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia 60pkt
Doświadczenie personelu wykonawcy (osoba mająca pełnić funkcję Koordynatora zespołu) 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu wykonawcy (osoba mająca pełnić funkcję Koordynatora zespołu)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w Postępowaniu w zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) Wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi polegającą na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu nad realizacją remontu lub przebudowy, lub rozbudowy i przebudowy budynku/budynków, modernizacji budynku/ów wpisanych do rejestru zabytków, ewidencji zabytków bądź obszaru ochrony archeologicznej, z przeznaczeniem na potrzeby biurowe, biurowo – usługowe lub biurowo - mieszkalno – usługowe, o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 (kubatura ta dotyczy kubatury budynku który został wykonany w ramach jednej usługi) o łącznej wartości inwestycji wynoszącej nie mniej niż 1 500 000,00 (słownie: milion pięćset tysięcy złotych).
2) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą
brały udział w realizacji zamówień, to jest:
a) Osoba (Koordynator zespołu) – posiada wykształcenie wyższe, posiada doświadczenie zawodowe (m in. koordynator zespołu/kierownik zespołu/inżynier kontraktu/kierownik projektu/inwestor zastępczy), polegające na zarządzeniu realizacją minimum jednej inwestycji budowlanej przez okres minimum 12 miesięcy dotyczącej robót na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, ewidencji zabytków bądź obszaru ochrony archeologicznej o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3 każda.
b) Osoba uprawniona do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno – budowlanych) – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiada doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego z zastrzeżeniem że pełnił wyżej wymienione funkcje przy realizacji minimum jednej inwestycji budowalnej przez okres co najmniej 12 miesięcy dotyczącej robót na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, ewidencji zabytków bądź obszaru ochrony archeologicznej o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3.
c) Osoba uprawniona do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Inspektora nadzoru robót sanitarnych) – posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiada doświadczenie na inspektora nadzoru inwestorskiego z zastrzeżeniem że pełnił wyżej wymienione funkcje przy realizacji minimum 1 inwestycji budowalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy dotyczącej robót na obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3.
d) Osoba uprawniona do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Inspektor nadzoru robót elektrycznych) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiada doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego z zastrzeżeniem że wyżej wymienione funkcje przy realizacji minimum 1 inwestycji budowalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy dotyczącej robót na obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3.
e) Osoba uprawniona do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych) - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiada doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego z zastrzeżeniem że pełnił wyżej wymienione funkcje przy realizacji minimum 1 inwestycji budowalnych przez okres co najmniej 12 miesięcy dotyczącej robót na obiektach, o kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
2.2.1 Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy który stanowi załącznik numer 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, funkcję podczas wykonywanej usługi oraz podstawę do dysponowania osobą który stanowi załącznik nr 6 do SWZ
2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania – sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SWZ
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10 000,00
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Powyższe dotyczy również spółki cywilnej, chyba że z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego, niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z SWZ pkt XIII
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-10