Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Urządzenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych wraz z
infrastrukturą towarzyszącą” – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gniezno
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gnieźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lecha 6
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 426 04 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.podgorski@gniezno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gniezno.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych wraz z
infrastrukturą towarzyszącą” – etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af57d12-69bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063477/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Urządzenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą – etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1af57d12-69bf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)komunikacja odbywa się na
Platformie e-Zamówienia.Zamawiający dopuszcza też komunikację za pomocą poczty elektr. na e-mail:
andrzej.podgorski@gniezn.eu (nie dotyczy składania ofert)2)osoba do kontaktu:Andrzej Podgórski,tel.
614260471.3)link oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. 4)zamierzający
wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” 5)Przeglądanie,pobieranie publicznej treści
dok.postępowania nie wymaga posiadania konta na e-Zamówienia ani logowania.6)Sposób sporządzenia dok. elektr. lub
dok.elektr.będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporz.PrezesaRadyMinistrów w sprawie wymagań dla dok. elektr.7)Dok.elektr., o których mowa w
§2ust.1rozporz.PrezesaRadyMinistrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektr., sporządza się w postaci elektro., w formatach
danych określonych w przepisach rozporz.RadyMinistrów w sprawie KrajowychRamInteroperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.8)W przypadku formatów, o których mowa w art.66 ust.1ustawy Pzp, ww.
regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.9)Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporz.PrezesaRadyMinistrów w sprawie wymagań dla dok. elektro., przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektro.:a)w formatach danych określonych w przepisach rozporz.RadyMinistrów w sprawie KrajowychRamInteroperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub b)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków
komunikacji elektr.(np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”)10)Jeżeli dokumenty elektro.,
przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektro., zawierają inf. stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych inf.,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument
stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”11)Komunikacja z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, odbywa się drogą elektro.za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”.Za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi.12)W przypadku zał., które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. PrezesaRadyMinistrów w sprawie wymagań dla dok.
elektro. opatrzone kwalifi. podpisem elektro., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym elektro., mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem zew.lub wew.W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zew., wew.) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio
podpisane dok. wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zew.) lub dokument z wszytym podpisem (typ wew.).13)Możliwość
korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na
Platformie oraz zalogowania się na niej„Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści
dok.zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.14)Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez
wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 15)Maks.rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem„Formularzy do komunikacji”to150 MB.16)Mini. wymagania techniczne dotyczące sprzętu
używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz inf. dotyczące specyfikacji połączenia określa RegulaminPlatformye-
Zamówienia. 17)W przypadku problemów tech. i awarii związanych z funkcjo.można skorzystać ze wsparcia pod numerem tel.
(32)7788999 lub formularz „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Gniezno,
ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, e-mail: urzad@gniezno.eu, tel. 614260400.z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo
zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
w związku z przepisami ustawy Pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole
i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w
szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się
opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WD.271.1.14.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest urządzenie Rodzinnych Ogrodów Działkowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą – etap I przy ul. Powstańców Wielkopolskich w Gnieźnie (dz.nr 1/7 ark. 1).
2. Zakres rzeczowy robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje:
1) Przebudowę sieci napowietrznej SN 15kV na linię kablową elektroenergetyczną SN
15kV – zakres należy wykonać do końca roku 2023.
2) Budowę przyłącza do sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV (słupowa stacja
transformatorowa SN/nn, sieć kablowa SN 15kV wprowadzana do ww stacji
transformatorowej).
3) Wykonanie instalacji elektrycznych na terenie ogrodów działkowych (budowa
przyłączy kablowych elektroenergetycznych nn 0,4kV wraz ze złączami kablowo –
pomiarowymi dla poszczególnych działek).
4) Wykonanie oświetlenia drogowego parkingów od strony ul. Powstańców
Wielkopolskich i ul. Górnej – 8 szt. słupów wysokości 8,0m wraz z oprawami typu LED.
Uwaga: zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania oświetlenia terenu
wewnętrznego ogrodów działkowych.
5) Budowę przyłącza wodociągowego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową i
zewnętrznymi hydrantami p. poż. (4 szt.).
6) Wytyczenie poszczególnych działek pod ogrody działkowe wraz z ustabilizowaniem
ich granic przy użyciu słupków betonowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 10 do SWZ
(dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1
pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, do
10% wartości zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki
finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1.000.000,00 zł.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie 5 lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
minimum dwie roboty polegające na przebudowie lub budowie linii
średniego napięcia 15kV o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda
robota;
minimum dwie roboty w zakresie budowy linii kablowej niskiego napięcia
0,4kV o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda robota;
minimum dwie roboty polegające na budowie sieci wodociągowej lub
zewnętrznej instalacji wodociągowej o długości minimum 500,0 m każda
robota;
Uwaga: w przypadku wykazania prac budowlanych, których objętość była
większa niż ww., należy w wykazie robót (Załącznik nr 7 do SWZ) wyszczególnić
wartość wymaganego zakresu;
b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum:
kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych oraz posiadającego zaświadczenie o przynależności
do właściwej izby samorządu zawodowego;
kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i
kanalizacyjnych oraz posiadającego zaświadczenie o przynależności do
właściwej izby samorządu zawodowego;
jedną osobę, która posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne E1 w zakresie
przeprowadzania czynności obejmujących zarówno obsługę i serwis, jak i
montaż oraz czynności pomiarowo – kontrolne instalacji, sieci i urządzeń
elektrycznych powyżej 1 kV;
jedną osobę, która posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne D1 w zakresie
przeprowadzania czynności obejmujących zarówno obsługę i serwis,
jak i montaż oraz czynności pomiarowo – kontrolne instalacji, sieci i urządzeń
elektrycznych powyżej 1 kV.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji ww. osób skierowanych do realizacji zamówienia
publicznego pod warunkiem, że nie będzie to wpływało na jakość świadczonej pracy i będzie
zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku świadectw kwalifikacyjnych SEP
E1/D1, należy wykazać się obowiązkowo dwiema osobami, spełniającymi warunek w
powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2581 ze zm.),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt
1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem
Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności
należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału
regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej
złożeniem;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 7 do SWZ);
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik
nr 8 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z Formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawca jest
zobowiązany złożyć:
a) oświadczenie, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do SWZ);
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie
pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) – Załącznik
nr 6 do SWZ;
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 4 do SWZ;
e) oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej i zapoznaniu się z terenem objętym
przedmiotem zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium
przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku
następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na konto Banku Spółdzielczego z siedzibą w Gnieźnie:
07 9065 0006 0000 0000 6956 0009 z adnotacją „Rodzinne Ogrody Działkowe przy ul.
Powstańców Wielkopolskich”;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust.
2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,
w postaci elektronicznej.
4. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium
wnoszone w formie wskazanej w ust. 2 pkt 2 – 4 powinno wyraźnie wskazywać te
podmioty jako strony odpowiedzialne z tytułu tego wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany przewidziano w dokumentach zamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający
dostosował dokumentację zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o której mowa
powyżej.