"Urządzenie placów zabaw w miejscowościach Miastko, Radomyśl, Przylesie i Wijewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Urządzenie placów zabaw w miejscowościach Miastko, Radomyśl, Przylesie i Wijewo"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWijewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wijewo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-04
  • Numer ogłoszenia540120-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540120-N-2018 z dnia 2018-04-04 r.

Gmina Wijewo: "Urządzenie placów zabaw w miejscowościach Miastko, Radomyśl, Przylesie i Wijewo"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, działanie 19
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wijewo, krajowy numer identyfikacyjny 41105070600000, ul. ul. Parkowa  1 , 64150   Wijewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 549 40 85, e-mail l.jozefczak@wijewo.pl, faks 65 549 47 55.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wijewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wijewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wijewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Wijewo, ul. Parkowa 1, 64-150 Wijewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Urządzenie placów zabaw w miejscowościach Miastko, Radomyśl, Przylesie i Wijewo"
Numer referencyjny: RR 271.1.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
n/d
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
n/d


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje urządzenie placów zabaw w miejscowościach Miastko, Radomyśl, Przylesie i Wijewo. I. Urządzenie placu zabaw w miejscowości Miastko Adres: Gmina Wijewo, Miastko, działka nr ew. 3/1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a). Nawierzchnia piaskowa i trawiasta – wykonanie pomiarów geodezyjnych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek o powierzchni 92,7 m2 oraz rozścielenie podłoża z piasku w ilości 18,54 m3. b). Wyposażenie placu zabaw: - zestaw zabawowy – 1 kpl., - huśtawka wahadłowa - podwójna – 1 kpl., - zestaw sprawnościowy – 1 kpl., - karuzela tarczowa – 1 kpl., - huśtawka ważka – 1 kpl., - bujak/kiwak/huśtawka na sprężynie – 1 kpl., - ławka metalowa z oparciem – 2 szt., - regulamin placu zabaw – 1 szt., - kosz na śmieci – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8, przedmiarze robót – załącznik nr 12, wizualizacji projektu – załącznik nr 16, projekcie budowlanym – załącznik nr 20. II. Urządzenie placu zabaw w miejscowości Radomyśl Adres: Gmina Wijewo, Radomyśl, działka nr ew. 293 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a). Nawierzchnia piaskowa i trawiasta – wykonanie pomiarów geodezyjnych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek o powierzchni 92,7 m2 oraz rozścielenie podłoża z piasku w ilości 18,54 m3. b). Wyposażenie placu zabaw: - zestaw zabawowy – 1 kpl., - huśtawka wahadłowa - podwójna – 1 kpl., - zestaw sprawnościowy – 1 kpl., - karuzela tarczowa – 1 kpl., - huśtawka ważka mała– 1 kpl., - bujak/kiwak/huśtawka na sprężynie – 1 kpl., - ławka metalowa z oparciem – 2 szt., - regulamin placu zabaw – 1 szt., - kosz na śmieci – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9, przedmiarze robót – załącznik nr 13, wizualizacji projektu – załącznik nr 17, projekcie budowlanym – załącznik nr 21. III. Urządzenie placu zabaw w miejscowości Przylesie Adres: Gmina Wijewo, Przylesie, działka nr ew. 165 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a). Nawierzchnia piaskowa i trawiasta – wykonanie pomiarów geodezyjnych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek o powierzchni 92,7 m2 oraz rozścielenie podłoża z piasku w ilości 18,54 m3. b). Wyposażenie placu zabaw: - zestaw zabawowy – 1 kpl., - huśtawka wahadłowa - podwójna – 1 kpl., - zestaw sprawnościowy – 1 kpl., - karuzela tarczowa – 1 kpl., - huśtawka ważka mała– 1 kpl., - bujak/kiwak/huśtawka na sprężynie – 1 kpl., - ławka metalowa z oparciem – 2 szt., - regulamin placu zabaw – 1 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10, przedmiarze robót – załącznik nr 14, wizualizacji projektu – załącznik nr 18, projekcie budowlanym – załącznik nr 22. IV. Modernizacja placu zabaw w miejscowości Wijewo Adres: Gmina Wijewo, Wijewo, działka nr ew. 848/5 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a). Nawierzchnia trawiasta – wykonanie pomiarów geodezyjnych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm za pomocą spycharek o powierzchni 10 m2. b). Wyposażenie placu zabaw: - zestaw zabawowy – 1 kpl., - karuzela tarczowa – 1 kpl., - bujak/kiwak/huśtawka na sprężynie – 1 kpl., - ławka metalowa z oparciem – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11, przedmiarze robót – załącznik nr 15, wizualizacji projektu – załącznik nr 19, projekcie budowlanym – załącznik nr 23. W cenę przedmiotu zamówienia należy ująć transport oraz montaż urządzeń, a także dostawę piasku do wykonania bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw. Cena oferty obejmuje dostawę i montaż tabliczek znamionowych. Urządzenia zabawowe muszą być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa przewidzianych dla urządzeń oraz z zachowaniem obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45112723-9
45233000-9
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie doświadczenie, to jest, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację placów zabaw, w tym minimum jedną robotę budowlaną najważniejszą, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji placów zabaw o wartości prac nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna posiadanie wymaganego doświadczenia Wykonawcy zarówno w przypadku budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji jednego placu zabaw o wartości prac nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, jak i zarówno w przypadku budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji kilku placów zabaw (maksymalnie czterech), dla których łączna wartość prac odpowiada kwocie nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W zakresie wykazania, że wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona nie podlega wykluczeniu z postępowania, należy złożyć na żądanie Zamawiającego: 1) informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 Pzp. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy mogą - wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa powyżej przedstawić dowody wykazujące, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. 4) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a). zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w Rozdziale VI.2.b) SIWZ, składa na wezwanie Zamawiającego: informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonymw art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp., b). zamiast dokumentu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 5. 2a) SIWZ, składa na wezwanie Zamawiającego: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. c) w pozostałym zakresie Wykonawca zagraniczny składa dokumenty wymagane od Wykonawcy krajowego na tych samych zasadach.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego: wykaz robót budowlanych z zakresu budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji placów zabaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane. Wzór wykazu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu robót budowlanych z zakresu budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji placów zabaw – składanego na wezwanie Zamawiającego - należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument, z którego wynika podstawa reprezentacji Wykonawcy i pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta składana jest przez pełnomocnika, 3) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie załączonej dokumentacji technicznej, 4) oświadczenie o powołaniu się na zasoby innych podmiotów - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ – jeżeli dotyczy, 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania powinien wynikać: a). zakres dostępnych zasobów innego podmiotu, b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3 500,00 zł. 2.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wschowie Odział Wijewo Nr konta: 47 8669 0001 2008 0080 0349 0005 z dopiskiem wadium i podaniem nr sprawy: RR 271.1.1.2018. W przypadku składania wadium w formie pieniężnej, pieniądze powinny być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawcy obowiązani są do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
n/d
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 30,00
gwarancja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
n/d
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
n/d
Informacje dodatkowe
n/d

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
n/d
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
n/d
Wstępny harmonogram postępowania:
n/d
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
n/d

Informacje dodatkowe:
n/d
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
n/d
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
n/d
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
n/d
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
n/d
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
n/d
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
n/d
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
n/d
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
n/d

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
n/d

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
n/d

Informacje dodatkowe:
n/d
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian sposobu, zakresu i terminu wykonania umowy w przypadkach: a). działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego – o czas jej wystąpienia oraz o czas usuwania skutków jej działania; b). wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót – o czas ich trwania; c).wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych – jeżeli mają one wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy – o czas niezbędny do wykonania tych robót; d). działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – o czas ich trwania; e).wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – o czas wstrzymania; f). zmiany zasad lub warunków dofinansowania zadania; g).zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu robót, w takim stosunku, w jakim ograniczone roboty pozostają do całości przedmiotu umowy; h).zmiany Podwykonawców w przypadku wprowadzenia nowego Podwykonawcy, rezygnacji z Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawców; i).zmian zakresu lub sposobu wykonywania przedmiotu umowy w przypadku zmiany dokumentacji opisującej jego przedmiot – w zakresie adekwatnym do zmian tej dokumentacji; powyższe dotyczy także zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, j).błędów w dokumentacji określającej przedmiot umowy – o czas usuwania tych błędów, jeżeli wykonywanie przedmiotu umowy jest z tego powodu niemożliwe i w zakresie wynikającym z poprawienia dokumentacji; k). zmiany Podwykonawcy, będącego jednocześnie podmiotem, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – pod warunkiem wykazania, że proponowany inny Podwykonawca nie podlega wykluczeniom i spełnia warunki udziału w postępowaniu w sposób nie mniejszy niż ten podmiot, l). rezygnacji z Podwykonawcy, o którym mowa pod lit. h) – pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę samodzielnego spełniania warunków w sposób nie mniejszy niż ten podmiot, m). zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – w zakresie niezbędnym do wykonania tych przepisów i dostosowania treści umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Aneks musi zostać podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Stron umowy i opatrzony kontrasygnatą Skarbnika Gminy Wijewo.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
n/d
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
n/d
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy składać w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI