Ułożenie płyt drogowych na drodze Koteże-Sumin oraz ułożenie płyt drogowych z demontażem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ułożenie płyt drogowych na drodze Koteże-Sumin oraz ułożenie płyt drogowych z demontażem istniejących płyt na drodze Obozin-Trzcińsk.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStarogard Gdański
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STAROGARDZIE GDAŃSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035189
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ułożenie płyt drogowych na drodze Koteże-Sumin oraz ułożenie płyt drogowych z demontażem istniejących płyt na drodze Obozin-Trzcińsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STAROGARDZIE GDAŃSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 9

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdstg@pzdstg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdstg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ułożenie płyt drogowych na drodze Koteże-Sumin oraz ułożenie płyt drogowych z demontażem istniejących płyt na drodze Obozin-Trzcińsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13326ef4-a0e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000875/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Ułożenie płyt drogowych Koteże Sumin 900 mb

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW zdnia30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszczawymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje ,c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript ,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standarduprzyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h) akceptuje warunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresememail:iod@pzdstg.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP5) Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; więcej informacji w SWZ SEKCJA IV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.404.07.2021.MP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi powiatowej nr 2712G odc. Sumin-Koteże polegający na wbudowaniu płyt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 stanowiących własność Zamawiającego w łącznej ilości 660 szt. Przed ułożeniem płyt drogowych betonowych należy wyprofilować istniejącą nawierzchnię gruntową drogi. Płyty należy ułożyć na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Ponadto należy wykonać na całej długości wzdłuż płyt, po obu stronach jezdni warstwę z tłucznia kamiennego łamanego o frakcji 0-31,5 mm grubości 15 cm i szerokości po 1,0 m z każdej strony. Urobek z korytowania należy wbudować po lewej stronie na całej długości wraz z zagęszczeniem. Płyty zlokalizowane są w odległości do 0,5 km od miejsca wbudowania. Więcej w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu robót budowlanych w wysokości do 50 % wartości zamówienia w okresie 3 lat.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.Ocena całkowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.Ocena całkowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi powiatowej nr 2708G Obozin-Trzcińsk, polegający na demontażu istniejących, zniszczonych płyt i wbudowaniu w ich miejsce nowych płyt drogowych betonowych o wymiarach 300x150x15 stanowiących własność Zamawiającego w łącznej ilości 210 szt. Lokalizacja miejsca wbudowania przedstawiona jest na załączonej mapie („mapa do OPZ dla części drugiej”)Należy zdemontować istniejące płyty drogowe. Wywóz oraz utylizacja zdemontowanych płyt leży po stronie Wykonawcy. Następnie należy ułożyć nowe płyty drogowe. Na zakręcie drogi, na obrzeżach należy dodatkowo wbudować płyty z demontażu, w celu poszerzenia.Przed ułożeniem płyt drogowych betonowych należy wyprofilować istniejącą nawierzchnię gruntową drogi. Płyty należy ułożyć na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Ponadto należy wykonać na całej długości wzdłuż płyt, po obu stronach jezdni warstwę z tłucznia kamiennego łamanego o frakcji 0-31,5 mm grubości 15 cm i szerokości po 0,5 m z każdej strony. Płyty zlokalizowane są w odległości ok. 1 km od miejsca wbudowania.Więcej w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu robót budowlanych w wysokości do 50 % wartości zamówienia w okresie 3 lat.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.Ocena całkowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.Ocena całkowita poszczególnych ofert zastanie wyliczona w oparciu o wzór:Ko = C + OR+ T gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium CenaOR – liczba punktów przyznawana ofercie ocenianej w kryterium Okres gwarancjiT – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej):a) dla części 1: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i zakończył co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn : wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 zamówienie polegające na utwardzeniu dróg gruntowych płytami drogowymi betonowymi o łącznej długości min. 800 mb w ramach jednej umowy.dla części 2 : Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał i zakończył co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn : wykonał (tj. zakończył) co najmniej 1 zamówienie polegające na utwardzeniu dróg gruntowych płytami drogowymi betonowymi o łącznej długości min. 300 mb w ramach jednej umowy.b) Zdolność zawodowa personelu Wykonawcy (dla każdej z części) : Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami określonymi w poniższej tabeli. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia spełniających poniższe wymagania stanowi zał. nr 5 do SWZ.Kierownik Robót :kwalifikacje : Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne, doświadczenie : Min. 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik robót branży drogowej lub kierownik budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do SWZ;2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego- załącznik nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘOUDZIELENIEZAMÓWIENIA, SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4USTAWY,DOTYCZĄCEROBÓT BUDOWLANYCH, DOSTAW LUB USŁUG, KTÓREWYKONAJĄPOSZCZEGÓLNIWYKONAWCY ,2.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU, O KTÓRYMMOWA WART.118 UST.3USTAWY PZP DO ODDANIA DO DYSPOZYCJIWYKONAWCYNIEZBĘDNYCH ZASOBÓWNA POTRZEBY WYKONANIA ZAMÓWIENIA

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

XVI. Wymagania dotyczące wadium1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: dla części 1 :1800 zł (słownie: tysiąc osiemset 00/100 złotych);dla części 2 : 700 zł (słownie: siedemset 00/100 złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku : BANK SPÓŁDZIELCZY O/STAROGARD GDAŃSKI nr rachunku  94 8340 0001 0005 5420 2000 0004; z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Starogardzki reprezentowany przez Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % zaoferowanej ceny w jednej lub kilku następujących formach (do wyboru) :a) pieniądzu, przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości2. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy: a) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), b) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego): Powiat Starogardzki reprezentowany przez Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, c) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, d) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) Sformułowanie zobowiązujące Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy wykonawca w szczególności: 1) nie wykonał robót budowlanych w terminie wynikającym z umowy, 2) wykonał roboty budowlane objęte umową z nienależytą starannością. 3. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych wyżej przypadków, Zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Żądanie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takich zmian i będą one dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_stg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-02

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie projektu, dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie projektu, dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI