Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych i płyt wielootworowych (typu jomb)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych i płyt wielootworowych (typu jomb) na drogach gminnych, w miejscowościach: Czarnocin, Demlin, Junkrowy, Koźmin, Nowy Wiec, Pogódki, Wolny Dwór oraz Skarszewy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkarszewy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Skarszewy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-02
  • Numer ogłoszenia592067-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592067-N-2020 z dnia 2020-10-02 r.

Gmina Skarszewy: Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych i płyt wielootworowych (typu jomb) na drogach gminnych, w miejscowościach: Czarnocin, Demlin, Junkrowy, Koźmin, Nowy Wiec, Pogódki, Wolny Dwór oraz Skarszewy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarszewy, krajowy numer identyfikacyjny 00052895900000, ul. Pl. Gen. J. Hallera  18 , 83-250  Skarszewy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5882201, e-mail skarszewy@skarszewy.pl, faks 58 5882651.
Adres strony internetowej (URL): www.skarszewy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.skarszewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.skarszewy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.skarszewy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Skarszewach, Pl. Gen. J. Hallera 18, 83-250 Skarszewy

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych i płyt wielootworowych (typu jomb) na drogach gminnych, w miejscowościach: Czarnocin, Demlin, Junkrowy, Koźmin, Nowy Wiec, Pogódki, Wolny Dwór oraz Skarszewy
Numer referencyjny: WI.ZP.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 11) Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x 150 x 15 cm na drogach gminnych Gminy Skarszewy w miejscowościach: Czarnocin, Demlin i Nowy Wiec o łącznej powierzchni około 981 m²:a) Czarnocin, dz.nr 193 – długość odcinka ok. 150 m, szer. 4,5 m., obustronne pobocze szer.0,5 m.b) Demlin, dz. nr 177/2 – długość odcinka ok. 12 m, szer. 3 m, obustronne pobocze szer.0,5 m.c) Nowy Wiec, dz. nr 212/4 – długość odcinka ok. 90 m, szer. 3 m, obustronne pobocze szer.0,5 m.Zakres robót:1) korytowanie do głębokości 20 cm,2) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III - IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm,4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych.2) Ułożenie nawierzchnia z płyt drogowych wielootworowych 100 x 75 x 12,5 na drogach gminnych:a) Skarszewy, ul Spokojna i Drogowców – całkowita długość odcinków ok. 975 m, szer. 4,5 m, płyty układane dłuższą krawędzią równolegle do osi drogi, konieczna regulacja wysokościowa 15 szt. włazów studni kanalizacyjnych, zakres robót obejmuje również rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt drogowych pełnych na powierzchni ok. 990 m², obustronne pobocze szer. 0,5,b) Koźmin, dz. nr 35– długość odcinka ok. 250 m, szer. 4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, obustronne pobocze szer. 0,5,c) Pogódki, ul. Ks. Kellera – długość odcinka ok. 210 m, szer. 4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, obustronne pobocze szer. 0,5,d) Wolny Dwór, dz.nr 370/78, 370/81, 370/79, 370/82 – całkowita długość odcinków ok.560 m, szer. 4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, konieczna regulacja wysokościowa 5 szt. włazów studni kanalizacyjnych, obustronne pobocze szer. 0,5m,e) Demlin, dz.nr 343,350/7, 330, 350/9 – całkowita długość odcinków ok.256 m, szer.4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, obustronne pobocze szer. 0,5,f) Junkrowy, dz.nr 54/1, 65/1 droga gminna nr 197157 G – długość odcinka ok.30 m.szer.1,0 m, płyty układane wzdłuż krawędzi jezdni. Zakres robót:1) korytowanie do głębokości 20 cm,2) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III - IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm,4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych.Część 21) Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x150 x15 cm na ul. Długiej w miejscowości Skarszewy:Odcinek ul. Długiej o długości ok.735 m i szer.4,5 m z obustronnym poboczem szer.0,5 m.Zakres robót:1) geodezyjne wytyczenie osi drogi,2) zdjęcie warstwy humusu gr.10,cm,3) korytowanie do głębokości 20 cm,4) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III-IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm gr.20 cm,6) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm, 7) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych,8) wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego. 2) Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x150 x15 cm na ul. Nad Stawem o w miejscowości Skarszewy,Odcinek ul. Nad Stawem o długości ok.400 m i szer.4,5 m z obustronnym poboczem szer.0,5 m.Zakres robót:1) korytowanie do głębokości 20 cm,2) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III - IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm,4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych.3. Podstawowe parametry techniczne płyt wielootworowych (jomb): płyty muszą być gatunku 1; wymiary 100 x 75 x 12,5 cm; wygląd zewnętrzny: zwarta struktura, jednakowa tekstura powierzchni licowej, powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, krawędzie płyt powinny być równe i proste; okres tzw. "leżakowania" (okres od wyprodukowania do realizacji dostawy) min 3 tyg. a max 12 miesięcy; beton, z którego wykonane będą płyty powinien spełniać wymagania dla klasy wytrzymałościowej minimum C25/30 wg PN-EN 206-1; dopuszczalne obciążenie: 50 kN; płyty powinny posiadać Aktualną Aprobatę Techniczną oraz Krajową Deklarację Zgodności lub Krajową Oceną Techniczną oraz Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych.4. Podstawowe parametry techniczne płyt drogowych pełnych: płyty muszą być gatunku 1; wymiary 300 x 150 x 15 cm; wygląd zewnętrzny: zwarta struktura, jednakowa tekstura powierzchni licowej, powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, krawędzie płyt powinny być równe i proste; okres tzw. "leżakowania" (okres od wyprodukowania do realizacji dostawy) min 3 tyg. a max 12 miesięcy; beton, z którego wykonane będą płyty powinien spełniać wymagania dla klasy wytrzymałościowej minimum C25/30 wg PN-EN 206-1; dopuszczalne obciążenie: 100 kN; płyty powinny posiadać Aktualną Aprobatę Techniczną oraz Krajową Deklarację Zgodności lub Krajową Oceną Techniczną oraz Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych.5. Płyty powinny być dostarczone w słupkach, ułożone jedna na drugiej warstwą jezdną do góry, aby umożliwić wstępną ocenę jakości płyt.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości i jakości dostarczanych płyt drogowych (wielootworowych oraz pełnych) w całym okresie realizacji umowy. Na żądanie zamawiającego, wykonawca winien w każdym czasie przedstawić deklarację zgodności dostarczonego materiału.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczanych płyt drogowych (wielootworowych oraz pełnych), zamawiający może przy udziale wykonawcy pobrać próbkę i przekazać ją do przebadania w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań, wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię płyt i pokryje koszty zleconych badań.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:Załącznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja techniczna (ślepy kosztorys, Specyfikacja techniczna, lokalizacja)

II.5) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na wykonaniu robót budowlanych podobnych do tych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (nawierzchnia z płyt drogowych pełnych, nawierzchnia z płyt drogowych wielootworowych).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w następującym terminie: 60 dni (od dnia podpisania umowy) – Część 1/Część 2. Uwaga! Termin zakończenia zamówienia oznacza zakończenie wszystkich robót budowlano-montażowych wg SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące budowę* i/lub przebudowę dróg o nawierzchni z płyt drogowych pełnych/ płyt wielootworowych (jomb) o powierzchni nie mniejszej niż 4500 m2 każda.Część 2Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące budowę* i/lub przebudowę dróg o nawierzchni z płyt drogowych pełnych/ płyt wielootworowych (jomb) o powierzchni nie mniejszej niż 2500 m2 każda.UWAGA! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami. Przez jedną robotę budowlaną/zadanie rozumie się robotę wykonaną w ramach jednej umowy. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami i nie tylko, tzn. wydany został co najmniej protokół odbioru końcowego lub dokument równoważny, potwierdzający zakończenie robót, np. Świadectwo Przejęcia (w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC).Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, a w szczególności:Część 1Dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniąca funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w w/w branży. Część 2Dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniąca funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, posiadającą minimum roczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w w/w branży.Zamawiający określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).*Pod pojęciem budowy rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego – zgodnie z Art. 3 ust 6 Prawa budowlanego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; (załącznik nr 4 do siwz);2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (załącznik nr 5 do siwz);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca bez osobnego wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wydłużony okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Z zastrzeżeniem ust. 1 zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:1) poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach zaistnienia, po zawarciu umowy, w przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:a) charakterze niezależnym od Stron,b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,d) której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności:powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;W takim przypadku zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, sposób wykonania , parametry techniczne robót lub technologia wykonania zamówienia. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; W takim przypadku zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, sposób wykonania, parametry techniczne robót lub technologia wykonania zamówienia;3) zmiany w ilości elementu prac objętych rozliczeniem zgodnie z umową na warunkach jak w niniejszej Umowie, w takim przypadku zmianie może ulec cena;4) wystąpienie istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji – zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia;5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, sposobu wykonania, parametrów technicznych robót lub technologii wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x 150 x 15 cm na drogach gminnych Gminy Skarszewy w miejscowościach: Czarnocin, Demlin i Nowy Wiec o łącznej powierzchni około 981 m²; Ułożenie nawierzchnia z płyt drogowych wielootworowych 100 x 75 x 12,5 na drogach gminnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Czarnocin, dz.nr 193 – długość odcinka ok. 150 m, szer. 4,5 m., obustronne pobocze szer.0,5 m.b) Demlin, dz. nr 177/2 – długość odcinka ok. 12 m, szer. 3 m, obustronne pobocze szer.0,5 m.c) Nowy Wiec, dz. nr 212/4 – długość odcinka ok. 90 m, szer. 3 m, obustronne pobocze szer.0,5 m.Zakres robót:1) korytowanie do głębokości 20 cm,2) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III - IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm,4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych.2) Ułożenie nawierzchnia z płyt drogowych wielootworowych 100 x 75 x 12,5 na drogach gminnych:a) Skarszewy, ul Spokojna i Drogowców – całkowita długość odcinków ok. 975 m, szer. 4,5 m, płyty układane dłuższą krawędzią równolegle do osi drogi, konieczna regulacja wysokościowa 15 szt. włazów studni kanalizacyjnych, zakres robót obejmuje również rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt drogowych pełnych na powierzchni ok. 990 m², obustronne pobocze szer. 0,5,b) Koźmin, dz. nr 35– długość odcinka ok. 250 m, szer. 4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, obustronne pobocze szer. 0,5,c) Pogódki, ul. Ks. Kellera – długość odcinka ok. 210 m, szer. 4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, obustronne pobocze szer. 0,5,d) Wolny Dwór, dz.nr 370/78, 370/81, 370/79, 370/82 – całkowita długość odcinków ok.560 m, szer. 4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, konieczna regulacja wysokościowa 5 szt. włazów studni kanalizacyjnych, obustronne pobocze szer. 0,5m,e) Demlin, dz.nr 343,350/7, 330, 350/9 – całkowita długość odcinków ok.256 m, szer.4,0 m, płyty układane krótszą krawędzią równolegle do osi drogi, obustronne pobocze szer. 0,5,f) Junkrowy, dz.nr 54/1, 65/1 droga gminna nr 197157 G – długość odcinka ok.30 m.szer.1,0 m, płyty układane wzdłuż krawędzi jezdni. Zakres robót:1) korytowanie do głębokości 20 cm,2) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III - IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm,4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wydłużony okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x150 x15 cm na ul. Długiej w miejscowości Skarszewy; Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x150 x15 cm na ul. Nad Stawem o w miejscowości Skarszewy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x150 x15 cm na ul. Długiej w miejscowości Skarszewy:Odcinek ul. Długiej o długości ok.735 m i szer.4,5 m z obustronnym poboczem szer.0,5 m.Zakres robót:1) geodezyjne wytyczenie osi drogi,2) zdjęcie warstwy humusu gr.10,cm,3) korytowanie do głębokości 20 cm,4) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III-IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm gr.20 cm,6) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm, 7) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych,8) wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego. 2) Ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych 300 x150 x15 cm na ul. Nad Stawem o w miejscowości Skarszewy,Odcinek ul. Nad Stawem o długości ok.400 m i szer.4,5 m z obustronnym poboczem szer.0,5 m.Zakres robót:1) korytowanie do głębokości 20 cm,2) profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat. III - IV wraz z wbudowaniem gruntu w pobocza z rozplantowaniem i zagęszczeniem,3) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm,4) ułożenie nawierzchni z płyt drogowych pełnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Wydłużony okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI