Ulepszanie nawierzchni na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: Budowa i przebudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ulepszanie nawierzchni na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: Budowa i przebudowa ścieżki rowerowej i chodnika na ul. Obwodowej, na odcinku od ronda ul. Młyńska i Morska do ul. Gdańskiej – Etap III. Część 2: Przebudowa układu drogowego ul. Kasztanowej wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Wiśniowej Hm 0+08,70 do ul. Akacjowej Hm 2+84,30
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoReda
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Reda
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-05
  • Numer ogłoszenia526336-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 526336-N-2018 z dnia 2018-03-05 r.

Gmina Miasto Reda: Ulepszanie nawierzchni na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: Budowa i przebudowa ścieżki rowerowej i chodnika na ul. Obwodowej, na odcinku od ronda ul. Młyńska i Morska do ul. Gdańskiej – Etap III. Część 2: Przebudowa układu drogowego ul. Kasztanowej wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Wiśniowej Hm 0+08,70 do ul. Akacjowej Hm 2+84,30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, krajowy numer identyfikacyjny 19167516100000, ul. ul. Gdańska  33 , 84240   Reda, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6788023, e-mail sekretariat@reda.pl; przetargi@reda.pl, faks 58 6783124.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, kurier, operator pocztowy
Adres:
ul. Gdańska 33, 84-240 Reda, sekretariat pokój nr 104

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulepszanie nawierzchni na terenie Gminy Miasto Reda. Część 1: Budowa i przebudowa ścieżki rowerowej i chodnika na ul. Obwodowej, na odcinku od ronda ul. Młyńska i Morska do ul. Gdańskiej – Etap III. Część 2: Przebudowa układu drogowego ul. Kasztanowej wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Wiśniowej Hm 0+08,70 do ul. Akacjowej Hm 2+84,30
Numer referencyjny: 2.ZF.PN.RB.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa i przebudowa ścieżki rowerowej i chodnika na ul. Obwodowej, na odcinku od ronda ul. Młyńska i Morska do ul. Gdańskiej – Etap III. W zakres Etapu III wchodzi: a. Budowa chodnika ok. 420 m i ścieżki rowerowej na długości ok. 217 mb, na odcinku od działki nr 701/1 w kierunku ul. Gdańskiej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – branża drogowa rysunek nr 1.1 – załącznik nr 1 Zaprojektowano chodnik i ścieżkę rowerową po zachodniej stronie o szerokości 2,0 m, a pomiędzy nimi zaprojektowano skrajnię - bezpiecznik rowerowy o szerokości 0,35 m. Skrajnię należy wyłożyć płytką betonową 35*35 cm z wypustkami żółtą, antypoślizgową. Różnica wysokości między chodnikiem, a ścieżką rowerową na szerokości skrajni ma wynosić 5 cm. W miejscach przechodzenia chodnika i ścieżki rowerowej przez zjazdy nadaje się nadrzędność przebiegu chodnika i ścieżki rowerowej nad zjazdami, tzn. że nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej nie będzie przerywana w miejscach zjazdów oraz zaniżana na szerokości zjazdów (chodnik i ścieżka rowerowa zachowa swą ciągłość materiałową i wysokościową). Na szerokości zjazdów tylko konstrukcja/podbudowa chodnika i ścieżki rowerowej będzie odpowiadać konstrukcji zjazdu. Projektowany chodnik zaprojektowano z kostki bet. szarej 10*20*6 cm, a ścieżkę rowerową należy wykonać z cienkowarstwowej mieszanki asfaltowo-betonowej czarnej. Wymienione elementy układu drogowego wykonane zostaną na podbudowie z kruszywa łamanego. Chodnik i ścieżkę rowerową należy ograniczyć od zieleni obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm. Jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2% zaprojektowany na ścieżce rowerowej w kierunku zieleni od strony jezdni, natomiast spadek poprzeczny na chodniku zaprojektowano też jako jednostronny o wartości 2%, ale skierowany w przeciwną stronę, też w kierunku zieleni. W miejscach przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych na ul. Obwodowej i ul. Garncarskiej krawężnik należy zaniżyć i wbudować na poziomie jezdni, na tzw. „0”. Konstrukcja nawierzchni: 1. Konstrukcja chodnika: • kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 6 cm • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 10 cm • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm 2. Konstrukcja chodnika na szerokości wjazdu ul.Fenikowskiego: • kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 8 cm • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 25 cm • geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm 3. Konstrukcja ścieżki rowerowej: • nawierzchnia z mieszanki SMA czarna – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 16 cm • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm 4. Konstrukcja ścieżki rowerowej na szerokości wjazdu ul. Fenikowskiego : • nawierzchnia z mieszanki SMA czarna – grubość warstwy 4 cm • warstwa wiążąca z mieszanki BA - grubość warstwy 8 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 30 cm • geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm • proj. nasyp z pospółki lub żwiru - o grubości do 1,5 m Wszystkie rozwiązania techniczne wykonać zgodnie z załączona dokumentacją projektową – załącznik nr 3,4,5,6. Projektowaną ścieżkę rowerową i chodnik w trakcje realizacji inwestycji należy dowiązać do istniejącej ścieżki rowerowej i chodnika opisanego w punkcie b Etapu III. O rozpoczęciu robót budowlanych drogowych należy z wyprzedzeniem powiadomić gestorów sieci. Dodatkowo po wykonaniu robót drogowych należy przedstawić projekt organizacji ruchu. Po zatwierdzeniu projektu przez właściwy organ należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome dla ścieżki rowerowej i chodnika. b. Wymiana istniejącej kostki czerwonej na ścieżce rowerowej na mieszankę asfaltowo-betonową czarną oraz kostki czarnej oddzielającej chodnik od ścieżki rowerowej na bezpiecznik rowerowy o szerokości 0,35 m, przed i za rondem ul. Młyńskiej i ul. Obwodowej, na odcinku od działki nr 694/9 do działki nr 700/1, na odcinku ok 175m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – branża drogowa rysunek nr 1.1.1 – załącznik nr 2. Bezpiecznik rowerowy należy wyłożyć płytką betonową 35*35 cm z wypustkami żółtą, antypoślizgową. Rozebraną kostkę należy zmagazynować na paletach, na działce 694/9 w Redzie. Konstrukcja ścieżki rowerowej: • nawierzchnia z mieszanki SMA czarna – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 16 cm • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm Realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nr AB.6743.II.137.2016.19 z dnia 16.12.2016 Załącznik nr 8 - Projekt drogowy projekt zagospodarowania terenu rysunek 1.1 Załącznik nr 8 - Projekt drogowy projekt zagospodarowania terenu rysunek 1.1.1 Załącznik nr 8 - Przekroje konstrukcyjne Załącznik nr 8 - Szczegóły konstrukcyjne - Krawężniki i obrzeże Załącznik nr 8 - Przekroje poprzeczne odc. E-F Załącznik nr 8 - Specyfikacje techniczne Przebudowa ul. Kasztanowej polegająca na przebudowie drogi, przebudowie sieci wodociągowej i budowie kanalizacji deszczowej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa ul. Kasztanowej – od ul. Wiśniowej do ul. Akacjowej na odcinku ok. 276 mb, polegające, na: • rozbiórce istniejących nawierzchni: jezdni z płyt drogowych 1,5 x 3 m oraz chodnika z płyt chodnikowych 50x50x7 o szerokości 1,5m. • budowie kanalizacji deszczowej (kolektora śr. 400 mm z przykanalikami śr.200 mm) • budowie jezdni o naw. asfaltowej, • budowie chodników, zjazdów oraz wjazdów z kostki betonowej, W trakcie realizacji przedmiotowego zadania należy dowiązać się do istniejącego skrzyżowania z ulicą Wiśniową. Stan istniejący ulicy Kasztanowej: nawierzchnia z płyt drogowych o przekroju drogowym szerokości ca 6m oraz jednostronnym chodniku o szer. 2m. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo do gruntu oraz poza teren drogi. W pasie drogi zlokalizowana jest infrastruktura techniczna: • sieć wodociągowa oraz przyłącza – w100, w32, w25, wA, • sieć energetyczna – eNA, eS, eN, • sieć kanalizacji sanitarnej – ks200, ks160, ks300, • sieć kanalizacji deszczowej – kd500, kd300, • sieć gazowa – gA, g150, g100, g50, • sieć telekomunikacyjna – t, vA, tA, • sieć teletechniczna firmy Chopin, Podstawowy zakres robót: Roboty rozbiórkowe: • Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych • Rozebranie krawężników, betonowych 15x30·cm • Rozebranie obrzeży trawnikowych, obrzeża 6x20·cm • Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7·cm • Rozebranie nawierzchni z kostki bet. 14x12 cm lub żużlowej • Demontaż studzienek ściekowych, średnicy 500·mm Kanalizacja deszczowa: • Rury kanalizacyjne z PVC kielichowe, Dn·400·mm 285,00 m • Rury kanalizacyjne z PVC kielichowe, Dn·200·mm 45,00 m • Studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500·mm 12 szt. • Studnie rewizyjne śr. 1500·mm 6 szt. Rury osłonowe, przepusty • Rury AROTA Φ 110 mm Dla przewodów energetycznych 133,00 mb Dla przewodów telekomunikacyjnych 460,50 mb • Rury AROTA Φ 200 mm Dla przewodów gazowych 351,00 mb Roboty drogowe: • Krawężniki bet. wystające o wym. 15 x 22 cm – NAJAZDOWE 253,87 m • Ława pod krawężniki, betonowa z oporem 16,502 m3 • Nawierzchnia jezdni asfaltowa 1 705,80 m2 • Krawężnik bet. wystające o wym. 15 x 30 cm 16,20 m • Ława pod krawężniki, betonowa z oporem 1,053 m3 • Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 3 szt. • Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 4 szt. Zjazdy • Nawierzchnia z kostki brukowej bet. CZERWONEJ gr. 8 cm 1055,70 m2 • Krawężniki bet. wystające o wym. 15x30 NA PŁASK 219,00 m • Ława pod krawężniki betonowe z oporem NA PŁASK 14,22 m3 • Krawężnik bet. wtopione o wym. 12x25 284,80 m • Ława pod krawężniki betonowe z oporem 11,39 m3 Miejsca postojowe • Nawierzchnia z kostki bet. GRAFITOWEJ gr. 8 cm 375,15 m2 • Ława pod krawężniki betonowe z oporem 8,925 m3 • Krawężniki betonowe wystające o wym.15x30 cm 137,30 m Chodniki • Nawierzchnia z kostki betonowej GRAFITOWEJ gr. 8 cm 219,11 m2 • Obrzeże 8 x 25 (30?)cm 145,34 m • Ława pod obrzeża, betonowa z oporem 5,814 m3 Zieleń • Wykonanie trawników parkowych siewem, bez nawożenia 0,012 ha Dodatkowo należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z załączoną organizacją ruchu dla ul. Kasztanowej – załącznik nr 4. Wszystkie rozwiązania techniczne wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, która stanowi szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 i 3. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w oparciu o pozwolenie na budowę nr AB.6740.II.44.2015.19 z dnia 23.07.2015 r. - załącznik nr 1. Załącznik nr 9 - Pozwolenie na budowę nr AB.6740.II.44.2015.19 z dnia 23.07.2015 Załącznik nr 9 - Projekt budowlany - branża drogowa kanalizacja deszczowa Załącznik nr 9 - Projekt wykonawczy - branża drogowa kanalizacja deszczowa Załącznik nr 9 - Projekt organizacji ruchu Załącznik nr 9 - Specyfikacje techniczne Informacja w związku z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp Wspólne dla części 1 i 2: Projektowane obiekty (chodniki, zjazdy, połącznia ścieżki rowerowej i chodnika, przejścia dla pieszych) spełniają niezbędne warunki techniczne umożliwiające korzystanie z nich przez osoby z niepełnosprawnościami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 1) Pracownicy budowlani wykonujący następujące czynności drogowe w tym: a. przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych b. zdjęcie darni i humusu c. rozbiórka elementów drogi 2) ziemne w tym: a. roboty ziemne ogólne b. wykonanie wykopów c. wykonanie nasypów 3) podbudowy w tym: a. korytowanie wraz z wyprofilowaniem i zagęszczaniem podłoża b. oczyszczanie i skrapianie warstw konstrukcyjnych c. podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie d. podbudowy i ulepszona podłoża z gruntu stabilizowanego cementem e. podbudowy z betonu cementowego 4) nawierzchnie w tym: a. nawierzchnie betonowe b. nawierzchnie z betonu asfaltowego – warstwa wiążąca i wyrównawcza c. nawierzchnie z kostki betonowej 5) urządzenia bezpieczeństwa ruchu w tym: a. oznakowanie poziome b. oznakowanie pionowe c. bariery ochronne stalowe 6) elementy ulic w tym: a. krawężniki betonowe b. betonowe obrzeża chodnikowe 7) fundamentowanie w tym: a. roboty ziemne pod fundamenty b. wykopy c. zasypywanie wykopów wraz z zagęszczaniem 8) roboty tymczasowe w tym: a. dostawa, instalacja i obsługa urządzeń zabezpieczenia placu budowy b. ogrodzenie, oświetlenie, znaki ostrzegawcze, barierki ochronne itp. c. wykonanie zaplecza budowy d. drogi tymczasowe, przejścia i przejazdy 9) prace towarzyszące w tym: a. wytyczanie geodezyjne b. wykonanie fundamentów betonowych pod słupki barierek 10) operatorów sprzętu: pomiarowego (teodolitu, tachimetru, niwelatora, dalmierza, i inne geodezyjne przybory), do prac ziemnych – frezarki, koparek, zgarniarki, równiarki, urządzeń do hydromechanizacji, spycharek, ładowarek, walców – gładkie, okołkowane, ogumione, wibracyjne, ubijaków szybko uderzających, ubijaków o masie od 1 do 10Mg, podnośników drobnego sprzętu budowlanego, szczotek mechanicznych, sprzętu do skropienia emulsją asfaltową, mieszarek do wytwarzania mieszanki, młotów pneumatycznych, małych elektrycznych młotów do kucia betonu, malowarek, wiertnic do wykonywania dołów pod słupki w gruncie spoistym, urządzeń wbijających lub wibromłotów do pogrążania słupków w grunt, pił spalinowych do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych, zespołów prądotwórczych przewoźnych, ubijaków spalinowych 50 kg, wibromłotów elektrycznych 3 kW, zgrzewarek, spawarek, pił mechanicznych, sekatorów, nożyc, i innego sprzętu niezbędnego do wykonania czynności związanych z zakresem zamówienia. 11) kierowców samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych w tym specjalistycznych W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Rozliczenie Część 1 i 2: ryczałtowe

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-1
45232460-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1: Zakończenie realizacji 3 miesiące od podpisania umowy Część 2: Zakończenie realizacji 4 miesiące od podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: Część 1: co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej o długości minimum 300 mb oraz ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej i długości minimum 300 mb - z podaniem jej wartości i podmiotu, dla którego robota budowlana była wykonana. Część 2: Co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej długości min. 200 mb, z podaniem jej wartości i podmiotu dla którego robota budowlana była wykonana. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował po 1 osobie, w każdej z n/w branż, które posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń i będą pełniły funkcje kierowników robót, w specjalnościach: Część 1 • Drogowej Część 2 • Drogowej • Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów dla Części 1 i Części 2 : • Wykazu robót budowlanych (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. • Wykazu osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca bez wezwania zamawiającego zobowiązany jest przekazać zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,60
gwarancja 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn:  jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy;  Termin zakończenia robót oraz terminy pośrednie zostaną przedłużone przez strony w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, o czas trwania przeszkody. Przesuniecie może nastąpić maksymalnie o tyle dni, ile było dni, w których wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne i dotyczy wyłącznie robót, co do których wystąpiła konieczność wstrzymania spowodowana danymi warunkami. Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają warunki, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem Bhp, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Wymogi odpowiedniej temperatury: - dla kanalizacji deszczowej: rury należy układać w temperaturze powyżej 0o C, a wszelkiego rodzaju betonowania wykonywać w temperaturze nie mniejszej niż +8o C. - dla podbudowy z betonu asfaltowego: gdy temperatura otoczenia jest nie niższa od +5o C dla wykonywanej warstwy grubości > 8 cm i +10o C dla wykonywanej warstwy grubości ≤ 8 cm. - dla kostki brukowej: ułożenie nawierzchni z kostki na podsypce cementowo-piaskowej zaleca się wykonywać przy temperaturze otoczenia nie niższej niż +5o C. Dopuszcza się wykonanie nawierzchni jeśli w ciągu dnia temperatura utrzymuje się w granicach od 0o C do +5o C, przy czym jeśli w nocy spodziewane są przymrozki kostkę należy zabezpieczyć materiałami o złym przewodnictwie ciepła (np. matami ze słomy, papą itp.). Nawierzchnię na podsypce piaskowej zaleca się wykonywać w dodatnich temperaturach otoczenia. - dla warstwy nawierzchni z mieszanki SMA: może być układana, gdy temperatura otoczenia jest nie niższa od +10o C. - dla znaków poziomych: w czasie wykonywania oznakowania temperatura nawierzchni i powietrza powinna wynosić co najmniej 5o C, a wilgotność względna powietrza powinna być zgodna z zaleceniami producenta lub wynosić co najwyżej 85%. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się także nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry (v > 16 m/s) – uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów. O wystąpieniu zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego i dokona wpisu w dzienniku budowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej (właściwych dla miejsca budowy), w szczególności średniej temperatury dziennej,  gdy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,  wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,  gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,  jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,  przedłużenie się czynności odbiorowych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,  w przypadku okoliczności będących następstwem siły wyższej uznanych przez Zamawiającego, poprzez wpis do dziennika budowy. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności Stron, uznanych przez Zamawiającego. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia przedmiotu umowy w sposób należyty, k) Zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:  konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,  wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy;  wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych przez Zamawiającego, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;  konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;  wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;  wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Stron, zmiany Przedstawicieli Stron itp.), 3. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4. Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5. Zmiany podwykonawcy, w tym będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa i przebudowa ścieżki rowerowej i chodnika na ul. Obwodowej, na odcinku od ronda ul. Młyńska i Morska do ul. Gdańskiej – Etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres Etapu III wchodzi: a. Budowa chodnika ok. 420 m i ścieżki rowerowej na długości ok. 217 mb, na odcinku od działki nr 701/1 w kierunku ul. Gdańskiej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – branża drogowa rysunek nr 1.1 – załącznik nr 1 Zaprojektowano chodnik i ścieżkę rowerową po zachodniej stronie o szerokości 2,0 m, a pomiędzy nimi zaprojektowano skrajnię - bezpiecznik rowerowy o szerokości 0,35 m. Skrajnię należy wyłożyć płytką betonową 35*35 cm z wypustkami żółtą, antypoślizgową. Różnica wysokości między chodnikiem, a ścieżką rowerową na szerokości skrajni ma wynosić 5 cm. W miejscach przechodzenia chodnika i ścieżki rowerowej przez zjazdy nadaje się nadrzędność przebiegu chodnika i ścieżki rowerowej nad zjazdami, tzn. że nawierzchnia chodnika i ścieżki rowerowej nie będzie przerywana w miejscach zjazdów oraz zaniżana na szerokości zjazdów (chodnik i ścieżka rowerowa zachowa swą ciągłość materiałową i wysokościową). Na szerokości zjazdów tylko konstrukcja/podbudowa chodnika i ścieżki rowerowej będzie odpowiadać konstrukcji zjazdu. Projektowany chodnik zaprojektowano z kostki bet. szarej 10*20*6 cm, a ścieżkę rowerową należy wykonać z cienkowarstwowej mieszanki asfaltowo-betonowej czarnej. Wymienione elementy układu drogowego wykonane zostaną na podbudowie z kruszywa łamanego. Chodnik i ścieżkę rowerową należy ograniczyć od zieleni obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100cm. Jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2% zaprojektowany na ścieżce rowerowej w kierunku zieleni od strony jezdni, natomiast spadek poprzeczny na chodniku zaprojektowano też jako jednostronny o wartości 2%, ale skierowany w przeciwną stronę, też w kierunku zieleni. W miejscach przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych na ul. Obwodowej i ul. Garncarskiej krawężnik należy zaniżyć i wbudować na poziomie jezdni, na tzw. „0”. Konstrukcja nawierzchni: 1. Konstrukcja chodnika: • kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 6 cm • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 10 cm • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm 2. Konstrukcja chodnika na szerokości wjazdu ul.Fenikowskiego: • kostka betonowa 10*20 szara z fazą – grubość kostki 8 cm • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 25 cm • geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm 3. Konstrukcja ścieżki rowerowej: • nawierzchnia z mieszanki SMA czarna – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 16 cm • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm 4. Konstrukcja ścieżki rowerowej na szerokości wjazdu ul. Fenikowskiego : • nawierzchnia z mieszanki SMA czarna – grubość warstwy 4 cm • warstwa wiążąca z mieszanki BA - grubość warstwy 8 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 30 cm • geotkanina separacyjno- wzmacniająca Q-95[g/m2] • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm • proj. nasyp z pospółki lub żwiru - o grubości do 1,5 m Wszystkie rozwiązania techniczne wykonać zgodnie z załączona dokumentacją projektową – załącznik nr 3,4,5,6. Projektowaną ścieżkę rowerową i chodnik w trakcje realizacji inwestycji należy dowiązać do istniejącej ścieżki rowerowej i chodnika opisanego w punkcie b Etapu III. O rozpoczęciu robót budowlanych drogowych należy z wyprzedzeniem powiadomić gestorów sieci. Dodatkowo po wykonaniu robót drogowych należy przedstawić projekt organizacji ruchu. Po zatwierdzeniu projektu przez właściwy organ należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome dla ścieżki rowerowej i chodnika. b. Wymiana istniejącej kostki czerwonej na ścieżce rowerowej na mieszankę asfaltowo-betonową czarną oraz kostki czarnej oddzielającej chodnik od ścieżki rowerowej na bezpiecznik rowerowy o szerokości 0,35 m, przed i za rondem ul. Młyńskiej i ul. Obwodowej, na odcinku od działki nr 694/9 do działki nr 700/1, na odcinku ok 175m zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – branża drogowa rysunek nr 1.1.1 – załącznik nr 2. Bezpiecznik rowerowy należy wyłożyć płytką betonową 35*35 cm z wypustkami żółtą, antypoślizgową. Rozebraną kostkę należy zmagazynować na paletach, na działce 694/9 w Redzie. Konstrukcja ścieżki rowerowej: • nawierzchnia z mieszanki SMA czarna – grubość warstwy 4 cm • podbudowa z kruszywa łamane stabiliz. mech. 0-31,5 – grubość warstwy 16 cm • podsypka żwirowo-piaskowa k≥8 m/dobę – grubość warstwy 10 cm Realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nr AB.6743.II.137.2016.19 z dnia 16.12.2016 Załącznik nr 8 - Projekt drogowy projekt zagospodarowania terenu rysunek 1.1 Załącznik nr 8 - Projekt drogowy projekt zagospodarowania terenu rysunek 1.1.1 Załącznik nr 8 - Przekroje konstrukcyjne Załącznik nr 8 - Szczegóły konstrukcyjne - Krawężniki i obrzeże Załącznik nr 8 - Przekroje poprzeczne odc. E-F Załącznik nr 8 - Specyfikacje techniczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233200-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa układu drogowego ul. Kasztanowej wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Wiśniowej Hm 0+08,70 do ul. Akacjowej Hm 2+84,30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa ul. Kasztanowej – od ul. Wiśniowej do ul. Akacjowej na odcinku ok. 276 mb, polegające, na: • rozbiórce istniejących nawierzchni: jezdni z płyt drogowych 1,5 x 3 m oraz chodnika z płyt chodnikowych 50x50x7 o szerokości 1,5m. • budowie kanalizacji deszczowej (kolektora śr. 400 mm z przykanalikami śr.200 mm) • budowie jezdni o naw. asfaltowej, • budowie chodników, zjazdów oraz wjazdów z kostki betonowej, W trakcie realizacji przedmiotowego zadania należy dowiązać się do istniejącego skrzyżowania z ulicą Wiśniową. Stan istniejący ulicy Kasztanowej: nawierzchnia z płyt drogowych o przekroju drogowym szerokości ca 6m oraz jednostronnym chodniku o szer. 2m. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo do gruntu oraz poza teren drogi. W pasie drogi zlokalizowana jest infrastruktura techniczna: • sieć wodociągowa oraz przyłącza – w100, w32, w25, wA, • sieć energetyczna – eNA, eS, eN, • sieć kanalizacji sanitarnej – ks200, ks160, ks300, • sieć kanalizacji deszczowej – kd500, kd300, • sieć gazowa – gA, g150, g100, g50, • sieć telekomunikacyjna – t, vA, tA, • sieć teletechniczna firmy Chopin, Podstawowy zakres robót: Roboty rozbiórkowe: • Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych • Rozebranie krawężników, betonowych 15x30·cm • Rozebranie obrzeży trawnikowych, obrzeża 6x20·cm • Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7·cm • Rozebranie nawierzchni z kostki bet. 14x12 cm lub żużlowej • Demontaż studzienek ściekowych, średnicy 500·mm Kanalizacja deszczowa: • Rury kanalizacyjne z PVC kielichowe, Dn·400·mm 285,00 m • Rury kanalizacyjne z PVC kielichowe, Dn·200·mm 45,00 m • Studzienki ściekowe uliczne betonowe śr. 500·mm 12 szt. • Studnie rewizyjne śr. 1500·mm 6 szt. Rury osłonowe, przepusty • Rury AROTA Φ 110 mm Dla przewodów energetycznych 133,00 mb Dla przewodów telekomunikacyjnych 460,50 mb • Rury AROTA Φ 200 mm Dla przewodów gazowych 351,00 mb Roboty drogowe: • Krawężniki bet. wystające o wym. 15 x 22 cm – NAJAZDOWE 253,87 m • Ława pod krawężniki, betonowa z oporem 16,502 m3 • Nawierzchnia jezdni asfaltowa 1 705,80 m2 • Krawężnik bet. wystające o wym. 15 x 30 cm 16,20 m • Ława pod krawężniki, betonowa z oporem 1,053 m3 • Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 3 szt. • Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 4 szt. Zjazdy • Nawierzchnia z kostki brukowej bet. CZERWONEJ gr. 8 cm 1055,70 m2 • Krawężniki bet. wystające o wym. 15x30 NA PŁASK 219,00 m • Ława pod krawężniki betonowe z oporem NA PŁASK 14,22 m3 • Krawężnik bet. wtopione o wym. 12x25 284,80 m • Ława pod krawężniki betonowe z oporem 11,39 m3 Miejsca postojowe • Nawierzchnia z kostki bet. GRAFITOWEJ gr. 8 cm 375,15 m2 • Ława pod krawężniki betonowe z oporem 8,925 m3 • Krawężniki betonowe wystające o wym.15x30 cm 137,30 m Chodniki • Nawierzchnia z kostki betonowej GRAFITOWEJ gr. 8 cm 219,11 m2 • Obrzeże 8 x 25 (30?)cm 145,34 m • Ława pod obrzeża, betonowa z oporem 5,814 m3 Zieleń • Wykonanie trawników parkowych siewem, bez nawożenia 0,012 ha Dodatkowo należy wykonać oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z załączoną organizacją ruchu dla ul. Kasztanowej – załącznik nr 4. Wszystkie rozwiązania techniczne wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, która stanowi szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 i 3. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w oparciu o pozwolenie na budowę nr AB.6740.II.44.2015.19 z dnia 23.07.2015 r. - załącznik nr 1. Załącznik nr 9 - Pozwolenie na budowę nr AB.6740.II.44.2015.19 z dnia 23.07.2015 Załącznik nr 9 - Projekt budowlany - branża drogowa kanalizacja deszczowa Załącznik nr 9 - Projekt wykonawczy - branża drogowa kanalizacja deszczowa Załącznik nr 9 - Projekt organizacji ruchu Załącznik nr 9 - Specyfikacje techniczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2, 45232460-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI