Termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Pierwszego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4 oraz budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2017-11-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-14
  • Numer ogłoszenia614232-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614232-N-2017 z dnia 2017-11-14 r.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: Termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4 oraz budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Termomodernizacja pięciu budynków użyteczności publicznej – I US w Gdyni, US w Kwidzynie, US w Pruszczu Gd., US w Starogardzie Gd., US w Tczewie” POIS.01.03.01-00-0136/16 w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 001021197, ul. ul. Długa  75/76 , 80-831   Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3002300, e-mail is.przetargi@pm.mofnet.gov.pl, isdn@pm.mofnet.gov.pl, faks 58 3014318.
Adres strony internetowej (URL): www.pomorskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pomorskie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pomorskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4 oraz budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest podzielony na dwie części: Część pierwsza: ,,termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4 W ramach części pierwszej należy wykonać m.in: termomodernizację wraz z kolorystyką i wymianą zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej: a) docieplenia ścian zewnętrznych także ścian znajdujących się w gruncie. b) docieplenie stropodachu nad budynkiem oraz założenie styropapy na dachu nad maszynownią c) kolorystykę całego budynku – malowanie farbą sylikatową oraz nałożenie tynku mozaikowego na cokole. Dodatkowe prace związane z termomodernizacją budynku w tym prace remontowe: a) rozebranie i ułożenie ponownie płyt chodnikowych w pasie po dociepleniu ścian poniżej gruntu. Pod nawisem parteru - wysypanie grysu w opasce z krawężnika . b) wyburzenie studzienek okiennych, zasypanie otworów po studzienkach okiennych wraz z zamurowaniem otworów, rozebraniem stopni wejściowych od strony dziedzińca. c) likwidacja wełny mineralnej docieplającej stropodach d) demontaż istniejących krat e) skucie gzymsów nad ostatnią kondygnacją oraz gzymsu maszynowni f) demontaż oraz wymiana rur spustowych i rynien ze względu na warstwę termoizolacyjną g) demontaż oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich h) demontaż i ponowny montaż klimatyzatorów i) demontaż i montaż instalacji odgromowej j) demontaż i montaż tablic państwowych k) demontaż i montaż kamer, oświetlenia zewnętrznego l) demontaż istniejącego zadaszenia wraz ze słupkami oraz montaż nowego m) naprawa ścian oporowych pochylni, wszystkich ścian kominów znajdujących się również na ścianach szczytowych oraz na dachu maszynowni + malowanie n) rozebranie schodów wejściowych wraz z podestami i wykonanie nowych o) demontaż pochylni przy wejściu głównym oraz ponowny montaż po zakończeniu prac związanych z termomodernizacją budynku. p) wykonanie hydroizolacji q) montaż folii kubełkowej r) naprawa i malowanie balustrad pochylni i zadaszenia pochylni s) skrócenie podejść kanalizacji deszczowej t) badanie termowizyjne przed dociepleniem i po dociepleniu u) instalację oświetlenia podstawowego -wymiana istniejących opraw na nowe ze źródłem LED Część druga: ,,termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6 W ramach części drugiej należy wykonać m.in: a) docieplenie ścian zewnętrznych (bez ściany szczytowej południowo-wschodniej), b) docieplenie ścian fundamentowych, ścian piwnic oraz cokołu w części niepodpiwniczonej oraz podpiwniczonej, c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych i piwnic, d) docieplenie stropodachu wentylowanego wraz z wymianą pokrycia dachu, e) wymiana parapetów, obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, f) remont balustrad schodowych, krat okiennych, g) remont schodów, murków betonowych, h) zadaszenie szklane nad drzwiami elewacji północno-zachodniej, i) remont kominów, j) docieplenie stropu zewnętrznego nad piwnicą od wewnątrz, k) docieplenie oraz wymiana pokrycia dachu nad wejściem do piwnicy, l) docieplenie ścian zewnętrznych zejścia do piwnicy, m) docieplenie przegród wewnętrznych (wiata stalowa) pomiędzy znajdującym się w nim archiwum i wiatą (ściany i strop) n) częściowa wymiana stolarki drzwiowej,

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedno zadanie inwestycyjne w czynnym obiekcie, polegające na termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości robót minimum 700 000,00 złotych brutto i kubaturze obiektu 8.000 m3 . Uwaga: Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. 2) Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje: a) Kierownikiem budowy (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynacje zespołu Wykonawcy, kontakty z Zamawiającym przygotowanie raportów – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania, - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, - minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy, b) Kierownikiem robót elektrycznych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, w zakresie robót elektrycznych – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, - minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót, c) Kierownikiem robót sanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, w zakresie robót sanitarnych – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, - minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót , Uprawnienia sanitarne dotyczą tylko części drugiej zamówienia: ,,termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał minimum jedno zadanie inwestycyjne w czynnym obiekcie, polegające na termomodernizacji obiektu użyteczności publicznej o wartości robót minimum 700 000,00 złotych brutto i kubaturze obiektu 8.000 m3 . Uwaga: Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. 2) Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje: a) Kierownikiem budowy (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynacje zespołu Wykonawcy, kontakty z Zamawiającym przygotowanie raportów – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równorzędne według przepisów kraju ich uzyskania, - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, - minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik budowy, b) Kierownikiem robót elektrycznych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, w zakresie robót elektrycznych – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, - minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót, c) Kierownikiem robót sanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane), który będzie odpowiedzialny za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, w zakresie robót sanitarnych – osoba ta musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz uprawnienia: - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, - minimum 3 lata doświadczenia jako kierownik robót , Uprawnienia sanitarne dotyczą tylko części drugiej zamówienia: ,,termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6, Uwaga: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) – zwanej dalej „Prawo budowlane” oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65). 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. C polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: a) niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności stron, w tym działania siły wyższej, takich jak klęski żywiołowe, które utrudniają lub uniemożliwiają przeprowadzenie robót, objętych przedmiotem umowy. b) brak możliwości dojazdu i transportu materiałów na teren budowy, spowodowany awariami, remontami lub przebudową dróg dojazdowych poza terenem budowy, c) zaistnienie okoliczności, leżących po stronie Zamawiającego - wstrzymania robót przez Zamawiającego, 2) zmiany osób, występujących w imieniu Wykonawcy, wymienionych w ofercie Wykonawcy oraz w umowie (o których mowa w § 10 ust. 2), spełniających wymagania wymienione w § 10 ust. 3; 3) zmiana uzasadniona okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego, przy czym za rażącą zostanie uznana strata, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 2 pkt 1 termin umowny może ulec przedłużeniu o czas trwania wskazanych tam okoliczności. 4. Niewykonanie części robót w rezultacie zmiany umowy może prowadzić do zmniejszenia wynagrodzenia. Zapis § 11 ust. 14 stosuje się wówczas odpowiednio. 5. Wszystkie postanowienia dotyczące zmiany umowy, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach innych, niż określone w ust. 2, o ile zmiany te mieszczą się w katalogu zmian określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Za zmianę nieistotną uważa się zmianę rachunku bankowego Wykonawcy oraz zmianę danych kontaktowych. Zmiana ta nie wymaga zmiany umowy, dla swojego skutku wystarczy niezwłoczne pisemne zawiadomienie drugiej Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część pierwsza: ,,termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Władysława IV 2/4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach części pierwszej należy wykonać m.in: termomodernizację wraz z kolorystyką i wymianą zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej: a) docieplenia ścian zewnętrznych także ścian znajdujących się w gruncie. b) docieplenie stropodachu nad budynkiem oraz założenie styropapy na dachu nad maszynownią c) kolorystykę całego budynku – malowanie farbą sylikatową oraz nałożenie tynku mozaikowego na cokole. Dodatkowe prace związane z termomodernizacją budynku w tym prace remontowe: a) rozebranie i ułożenie ponownie płyt chodnikowych w pasie po dociepleniu ścian poniżej gruntu. Pod nawisem parteru - wysypanie grysu w opasce z krawężnika . b) wyburzenie studzienek okiennych, zasypanie otworów po studzienkach okiennych wraz z zamurowaniem otworów, rozebraniem stopni wejściowych od strony dziedzińca. c) likwidacja wełny mineralnej docieplającej stropodach d) demontaż istniejących krat e) skucie gzymsów nad ostatnią kondygnacją oraz gzymsu maszynowni f) demontaż oraz wymiana rur spustowych i rynien ze względu na warstwę termoizolacyjną g) demontaż oraz wykonanie nowych obróbek blacharskich h) demontaż i ponowny montaż klimatyzatorów i) demontaż i montaż instalacji odgromowej j) demontaż i montaż tablic państwowych k) demontaż i montaż kamer, oświetlenia zewnętrznego l) demontaż istniejącego zadaszenia wraz ze słupkami oraz montaż nowego m) naprawa ścian oporowych pochylni, wszystkich ścian kominów znajdujących się również na ścianach szczytowych oraz na dachu maszynowni + malowanie n) rozebranie schodów wejściowych wraz z podestami i wykonanie nowych o) demontaż pochylni przy wejściu głównym oraz ponowny montaż po zakończeniu prac związanych z termomodernizacją budynku. p) wykonanie hydroizolacji q) montaż folii kubełkowej r) naprawa i malowanie balustrad pochylni i zadaszenia pochylni s) skrócenie podejść kanalizacji deszczowej t) badanie termowizyjne przed dociepleniem i po dociepleniu u) instalację oświetlenia podstawowego -wymiana istniejących opraw na nowe ze źródłem LED
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część druga: ,,termomodernizację budynków Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku tj., budynku Urzędu Skarbowego w Kwidzynie przy ul. 3 Maja 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach części drugiej należy wykonać m.in: a) docieplenie ścian zewnętrznych (bez ściany szczytowej południowo-wschodniej), b) docieplenie ścian fundamentowych, ścian piwnic oraz cokołu w części niepodpiwniczonej oraz podpiwniczonej, c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych i piwnic, d) docieplenie stropodachu wentylowanego wraz z wymianą pokrycia dachu, e) wymiana parapetów, obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych, f) remont balustrad schodowych, krat okiennych, g) remont schodów, murków betonowych, h) zadaszenie szklane nad drzwiami elewacji północno-zachodniej, i) remont kominów, j) docieplenie stropu zewnętrznego nad piwnicą od wewnątrz, k) docieplenie oraz wymiana pokrycia dachu nad wejściem do piwnicy, l) docieplenie ścian zewnętrznych zejścia do piwnicy, m) docieplenie przegród wewnętrznych (wiata stalowa) pomiędzy znajdującym się w nim archiwum i wiatą (ściany i strop) n) częściowa wymiana stolarki drzwiowej,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45400000-1, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI