Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pawłowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pawłowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRejowiec Fabryczny
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyGmina Rejowiec Fabryczny
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022792
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pawłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rejowiec Fabryczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 082 5664-121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.rejowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.rejowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Pawłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba09d1e-8c86-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010495/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pawłowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna sektora publicznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.ug.rejowiec.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy przekazują oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz inne informacje wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu platformy.Zamawiający przekazuje oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną przy użyciu platformy lub za pośrednictwem e-mail.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/ lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@ug.rejowiec .pl 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl) 3. Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Platformy.4. Zamawiający przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną przy użyciu Platformy lub za pośrednictwem e-mail.5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym lub numerem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 21.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo¬wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informu¬ję, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rejowiec Fa-bryczny. - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iodo@zeto.lublin.pl; -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. -Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udo-stępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. -Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. -Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana doty¬czących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określo¬nych danych wynikają z Pzp. -W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w spo¬sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana doty¬czących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobo-wych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia prze-twarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 21.3.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naru¬sza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso-bowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rpi.271.1.Tsz.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Pod¬stawowej w Pawłowie w Gminie Rejowiec Fabryczny. Zamówienie jest współfinanso¬wane ze środków UE w ramach Regionalnego Pro¬gramu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - zrealizowanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej w tym między innymi: - roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie pokrycia dachowego i więźby dachowej - wzmocnienie krokwi, pokrycie dachu blachą powlekaną, wykonanie orynno-wania, - docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie tynków/ elewacji - wykonanie podłoży i posadzek, - wymiana stolarki, - docieplenie stropu nad piętrem, - montaż przewodu wentylacyjnego - demontaż opraw oświetleniowych, gniazd i puszek, rozgałęźników instalacyj-nych, przewodów - wykonanie tras kablowych, montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych, do-posażenie nieistniejących rozdzielni, - wykonanie nowej instalacji oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego oraz kierun¬kowego,wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby sanitarne; - demontaż istniejącej instalacji c.o. i wykonanie nowej instalacji c.o. - wykonanie instalacji c.w.u. - wykonanie instalacji solarnej, - modernizacja kotłowni; - wykonanie robót remontowo-budowlanych. 1.Wykonanie prac towarzyszących w tym naprawa lub wymiana posadzek, parkie-tów, uzupełnienie uszkodzonych tynków, malowanie ścian i sufitów zabrudzonych lub zanieczyszczonych podczas prowadzonych prac. 2.Dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac pomieszczeń, obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji oraz elementów obiektu i urządzeń niebędących przedmiotem zamó¬wienia.3.W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku należy zapewnić takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów tech¬nologicznych zabezpieczyć bezpieczne funkcjonowanie placówki i realizację zajęć szkolnych oraz prowadzić roboty budowlane w sposób nie utrudniający funkcjono¬wania tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy placówki. Wyłą¬czenia tych urządzeń powinny odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzed¬nim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Zaleca się wykonywanie najbardziej uciążliwych robót w okresie wakacyjnym. 4.Wykonanie inwentaryzacji obiektu pod kątem występowania potencjalnych siedlisk i miejsc niebezpiecznych dla ptaków i nietoperzy, a także miejsc zajętych poprzez te zwierzęta, określenia gatunków i ich liczebności zgodnie z wytycznymi dla ornitologów i chiropterologów . (na podstawie art. 52 ustawy o ochronie przyrody oraz § 6 rozporządzenia Ministerstwa środowiska w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt 5.Określenie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o prace: 6.Zamawiający stosownie do art. 95 ust 1 Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budow-lanych (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykony-waniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy. 7.Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy ww. osób oraz kontrolowanie tego obo¬wiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ). 8.Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykona¬nia danych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 9.Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowa¬dzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą.10.Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Powyższe dotyczy także dostawców materiałów. 11.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421132-8 - Instalowanie okien

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Wykonawca może otrzymać max 100 pkt. Kryteriami oceny ofert są: Oferowana cena – waga kryterium 60% = 60 pkt. Okres gwarancji na roboty budowlane (Gw)– waga kryterium 40% = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:1. Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto, w zakresie której było wykonanie: docieplenie ścian zewnętrznych, instalacji elektrycznej, instalacji centralnego ogrze¬wania, montaż stolarki okiennej oraz wymiana lub/i remont dachu. Jeśli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych (zał. Nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane:co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robota¬mi budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Za¬mawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz robót budowlanych (zgodnie z zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz które¬go roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 2.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publiczne¬go (zgodnie z zał. nr 5), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wy¬konania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców. Wykonawcy składają oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie powinno być złożone wspólnie przez Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 13 ust.3 umowy:Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) zmiana stawki i kwoty VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 2 umowy. Stawka i kwota VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę VAT,2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie.b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań – o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy. c) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją techniczną. Fakt ten musi być udokumentowany w dzienniku budowy oraz pisemnie potwierdzony przez Zamawiającego - o okres trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych,d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień,e) okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będące następstwem konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót o okres trwania zmian w dokumentacji projektowej,f) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez in-ne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji – o czas trwania tych robót. Zmiana terminu realizacji umowy zobowiązuje Wykonawcę do zachowania ciągłości zabezpieczenia należytego wykonania umowy na okres wynikający ze zmiany umowy zgodnie z postanowieniami § 16 umowy.3) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 6 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy. 4) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest ...

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy https://przetargi.ug.rejowiec.pl/ Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji Wykonawcy dostępnej w Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (wg zał. nr 4) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną oraz informację o części za¬mówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W informacji należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia (o ile są już znani na etapie składania ofert).2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg zał. nr 2 do SWZ) aktualne na dzień składania ofert.3. W przypadku składania oferty wspólnej (wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne) do oferty należy dołączyć:3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.5.2. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wyko¬nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 do SWZ).3.2. Oświadczenie Wykonawców, z którego wynika, które roboty budowlane, do¬stawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (wg. zał. nr 3 do SWZ).3.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – dokumenty wymagane w Rozdziale 8 SWZ.5. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 106, z późn. zm.).6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu odpowiednio Wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentacji chyba, że Wykonawca w Formularzu Oferty (zał. nr 4) wskażę dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego.7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy oraz podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli w imieniu odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 12.5.8.1 Postanowienia dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodeksu Cywilnego stosuje się odpowiednio.8. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie¬lenie zamówienia zgodnie z art. 58 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 12.5.8.1. Postanowienie dotyczące pełnomocnictwa określone w przepisach Kodek¬su Cywilnego stosuje się odpowiednio.9. W przypadku zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych do opisywanych w specyfikacji warunków zamówienia wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych wraz z dowodami – dokumentami, o których mowa w pkt. 4.11. SWZ. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności).W przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych: opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji warunków zamówienia.
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i rozładunek budowlanych materiałów zużywalnych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i rozładunek budowlanych materiałów zużywalnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rejowiec Fabryczny: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Rejowiec Fabryczny
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja remizy OSP w Bugaju – kontynuacja nadbudowy budynku (zabudowy tarasu)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa dróg na terenie gminy Rozdrażew w 2021 r.”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI