Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71
1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 31 60 120
1.5.8.) Numer faksu: +48 31 601 491
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d78e6208-4ad7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011765/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie następuje za pośrednictwem platformy
zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy OPEN NEXUS dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji
dla Wykonawcy na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowane oprogramowanie do obsługi plików w formacie „.pdf” – np. Adobe Acrobat Reader;
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej gmina@swieszyno.pl, z
zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy. Szczegółowy opis zawarto w pkt. 4 rozdz. II SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w pkt. 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno poprzez modernizację energetyczną trzech szkół znajdujących się w Świeszynie, w Konikowie oraz w Zegrzu Pomorskim. Zakres robót obejmuje m.in. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu nad piwnicami i pod strychem, ocieplenie stropodachu, wymianę stolarki okiennej na nową PCV, wymianę drzwi zewnętrznych na nowe, modernizację instalacji c.o., wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LED oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachach budynków.
Inwestycja realizowana będzie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz budżetu Gminy Świeszyno.
Część 1 „Termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno – Szkoła Podstawowa w Świeszynie”.
Zadanie zlokalizowane jest na działce nr. 197/3 w m. Świeszyno, adres: Świeszyno 6
Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, budynki zaplecza sportowego, boisko – poliuretanowe, boisko trawiaste, tereny utwardzone, tereny zielone.
Zamówienie obejmuje:
ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw tynkarskich wraz z robotami towarzyszącymi (budynek główny i mała sala gimnastyczna),
ocieplenie stropodachu niewentylowanego styropianem z wykonaniem nowego pokrycia dachowego,
ocieplenie stropu nad piwnicami od spodu metodą natryskową (budynek główny),
ocieplenie stropu na strychu od góry wraz z wykonaniem nowej podłogi z desek lub płyt OSB (budynek główny),
ocieplenie oraz izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi wykończenie cokołu tynkiem (budynek główny i sala gimnastyczna),
wymiana okien na nowe PCV o niższym współczynniku przenikania ciepła (U=0,9 W/m2 K) z wymianą parapetów zewnętrznych i montażem nawiewników powietrza regulowanych ręcznie (budynek główny i sala gimnastyczna) zgodnie z załączonym zestawieniem,
wymiana drzwi zewnętrznych na nowe ocieplone PCV lub aluminiowe o niższym współczynniku przenikania ciepła (budynek główny), zgodnie z załączonym zestawieniem,
wymiana pokrycia dachowego na budynku głównym wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych,
remont schodów z wykonaniem hydroizolacji i nowej okładziny z gresu,
remont oraz uzupełnienie opaski wokół budynku,
wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – wymiana istniejących opraw jarzeniowych, świetlówkowych, żarowych i halogenowych na oprawy LED – 136 szt. wg zestawienia zawartym w Audycie Energetycznym Budynku – załącznik 7 str. 34 i 7a str. 35,
montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku (mała sala gimnastyczna) o mocy 13,3 kWp. Instalacja będzie pracowała synchronicznie z siecią zasilaną z Zakładu Energetycznego i będzie stanowiła dodatkowe źródło energii dla budynku. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 30 modułów fotowoltaicznych , każdy o mocy 400 Wp. Zastosowane panele będą współpracowały z 1 inwerterem .
roboty towarzyszące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ w podziale na części: Załącznik nr 1.1 – Część nr 1 oraz w Specyfikacji Ogólnej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp
Zakres robót ustala się w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena -
waga 60% (max 60 pkt.)., B. Gwarancja– waga 40% (max 40 pkt.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno poprzez modernizację energetyczną trzech szkół znajdujących się w Świeszynie, w Konikowie oraz w Zegrzu Pomorskim. Zakres robót obejmuje m.in. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu nad piwnicami i pod strychem, ocieplenie stropodachu, wymianę stolarki okiennej na nową PCV, wymianę drzwi zewnętrznych na nowe, modernizację instalacji c.o., wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LED oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachach budynków.
Inwestycja realizowana będzie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz budżetu Gminy Świeszyno.
Część 2 „Termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno – Szkoła Podstawowa w Konikowie”.
Zadanie zlokalizowane jest na działce nr. 106/14 w m. Konikowo, adres: Konikowo 47.
Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, budynki zaplecza sportowego, sala gimnastyczna, boisko trawiaste, boisko – poliuretanowe, tereny utwardzone, tereny zielone oraz plac zabaw.
Zamówienie obejmuje:
ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw tynkarskich wraz z robotami towarzyszącymi,
ocieplenie stropu piwnic metodą natrysku,
docieplenie stropu poddasza budynku za pomocą wełny mineralnej układanej na sucho,
wymianę wszystkich podokienników zewnętrznych,
wymianę drzwi zewnętrznych na nowe oraz okien na okna PCV,
ocieplenie oraz izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych oraz wykonanie cokołu,
wymianę obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi,
modernizacja instalacji C.O.. z założeniami przedstawionymi w audycie energetycznym,
wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – wymiana istniejących opraw jarzeniowych, świetlówkowych, żarowych i halogenowych na oprawy LED – 121 szt. wg zestawienia zawartym w Audycie Energetycznym Budynku – załącznik 7 str. 34 i 7a str. 35,
montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy 14,4 kWp. Instalacja będzie pracowała synchronicznie z siecią zasilaną z Zakładu Energetycznego i będzie stanowiła dodatkowe źródło energii dla budynku. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 36 modułów fotowoltaicznych , każdy o mocy 400 Wp. Zastosowane panele będą współpracowały z 1 inwerterem .
naprawa gzymsów wieńczących pod okapem dachu,
roboty towarzyszące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ w podziale na części: Załącznik nr 1.2 – Część nr 2 oraz w Specyfikacji Ogólnej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp
Zakres robót ustala się w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena -
waga 60% (max 60 pkt.)., B. Gwarancja– waga 40% (max 40 pkt.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno poprzez modernizację energetyczną trzech szkół znajdujących się w Świeszynie, w Konikowie oraz w Zegrzu Pomorskim. Zakres robót obejmuje m.in. ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu nad piwnicami i pod strychem, ocieplenie stropodachu, wymianę stolarki okiennej na nową PCV, wymianę drzwi zewnętrznych na nowe, modernizację instalacji c.o., wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typu LED oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachach budynków.
Inwestycja realizowana będzie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz budżetu Gminy Świeszyno.
Część 3 „Termomodernizacja szkół podstawowych na terenie Gminy Świeszyno – Szkoła Podstawowa w Zegrzu Pomorskim”.
Zadanie zlokalizowane jest na działce nr. 114/2 w m. Zegrze Pomorskie, adres:
Zegrze Pomorskie 32a.
Działka na której zlokalizowana jest inwestycja, jest zabudowana i zagospodarowana. Na jej terenie znajdują się budynki szkolne, budynki zaplecza sportowego, sala gimnastyczna, boisko trawiaste, tereny utwardzone, tereny zielone oraz plac zabaw.
Zamówienie obejmuje:
ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw tynkarskich wraz z robotami towarzyszącymi,
ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic przy użyciu styroduru wraz z wykonaniem powłoki przeciwwilgociowej,
wymianę wszystkich podokienników zewnętrznych,
docieplenie stropodachu wentylowanego za pomocą izolacji wdmuchiwanej,
docieplenie stropodachu niewentylowanego za pomocą styropapy,
wymianę obróbek blacharskich wraz z rynnami rurami spustowymi,
wymianę stolarki drzwiowej oraz okien
modernizacja instalacji C.O.. z założeniami przedstawionymi w audycie energetycznym,
wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne – wymiana istniejących opraw jarzeniowych i żarowych na oprawy LED – 221 szt. wg zestawienia zawartym w Audycie Energetycznym Budynku – załącznik 7 str. 34 i 7a str. 35,
montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy 14 kWp. Instalacja będzie pracowała synchronicznie z siecią zasilaną z Zakładu Energetycznego i będzie stanowiła dodatkowe źródło energii dla budynku. Instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 35 modułów fotowoltaicznych , każdy o mocy 400 Wp. Zastosowane panele będą współpracowały z 1 inwerterem .
roboty towarzyszące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ w podziale na części: Załącznik nr 1.3 – Część nr 3 oraz w Specyfikacji Ogólnej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp
Zakres robót ustala się w wysokości do 20% zamówienia podstawowego, o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego jest umowa podstawowa oraz przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena -
waga 60% (max 60 pkt.)., B. Gwarancja– waga 40% (max 40 pkt.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
1.3 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:
a) że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
Część 1, 2, 3 - co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. termomodernizacji obiektu kubaturowego o kubaturze min. 5 000,00 m3
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:
Część 1, 2, 3:
Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie
Kierownik budowy
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, na stanowisku kierownika budowy lub Kierownika Robót, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, w tym na co najmniej jednej zakończonej inwestycji z zakresu termomodernizacji obiektu kubaturowego
Kierownik robót elektrycznych
- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem – branża elektryczna co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub inspektora nadzoru
Kierownik robót sanitarnych
- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem – branża sanitarna co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót lub inspektora nadzoru
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności
Ilekroć się mówi o osobach posiadających uprawnienia budowlane, wymagana jest przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na kilka części Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby na stanowisko kierownika budowy/ kierownika robót elektrycznych/ kierownika robót sanitarnych dla wszystkich części.
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełnia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt B muszą być złożone oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej.
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH:
Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. B niniejszej SWZ składa:
1) dokument, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Informacja i dokument o którym mowa w pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (z zachowaniem terminu odpowiednio 3 miesiące przed ich złożeniem).
Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1)zdolności technicznej lub zawodowej potwierdzonej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, spełniających wymagania określone
w punkcie 1.4a Rozdz. II SWZ sporządzony na/wg załącznika Nr 7 do SWZ.
b) dysponowaniem osobami wyznaczonych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1.4. lit. b) rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w pkt. 3.6-3.7) oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych, produktów, rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
6.6 W terminie składania ofert, wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą:
1) Formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2),
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - pkt. 3.A1 SWZ (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4),
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - pkt. 7.10) – jeżeli dotyczy,
4) Zobowiązane podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby, o którym mowa w pkt. 3D rozdz. II SWZ, sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SWZ- jeżeli dotyczy,
5) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów,
6) Dowód wniesienia wadium – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia, o których mowa w pkt. 3.A1 SWZ , składa każdy z wykonawców. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego
lub wspólnika). Szczegółowe wymagania zawarto w pkt. 7 rozdz. II SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy
pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w paragrafie 13 projektowanych postanowień umowy.
3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności - protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-31 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-31 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-29