Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPilawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Pilawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052975
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Pilawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582345

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wyzwolenia

1.5.2.) Miejscowość: Pilawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-440

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pilawa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawa.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f60aacfc-b312-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008278/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa-etap II(PSP) Pilawa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://pilawa.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pilawa.com.pl/index.php?page=przetargi

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IBiGN.ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4335083,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 . Wymiana źródła ciepła w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Pilawie. Zadanie nr 3. Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza oraz Hali Sportowej w Pilawie. Zadanie nr 4. Modernizacja źródła ciepła budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza oraz Hali Sportowej w Pilawie.Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanychProjekty powinny zawierać część rysunkową, opisową i obliczeniową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Projekty należy opracować w sposób gwarantujący brak utrudnień dla Użytkownika modernizowanego obiektu podczas realizacji robót budowlanych. Do projektów należy dołączyć karty katalogowe podstawowych urządzeń oraz wszystkie wymagane prawem oświadczenia i zaświadczenia. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, zgodnie z wymaganiami aktualnych przepisów. W ramach zlecenia Wykonawca wybuduje, przyłączy i uruchomi instalacje i urządzenia objęte przedmiotem zamówienia.Zakres robót budowlanych:− Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: demontaż istniejących kotłów gazowych wraz z zakupem i montażem powietrznych absorpcyjnych pomp ciepła napędzanych gazem oraz kotłów gazowych, wymianę instalacji oraz izolację instalacji, wymianę grzejników żeliwnych na nowe, montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach oraz dostosowanie instalacji do zmniejszonego obciążenia cieplnego budynku oraz wymagań projektowanego źródła ciepła. − Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej: demontaż istniejących kotłów gazowych wraz z ze starymi zasobnikami ciepłej wody i wymiennikami ciepła oraz zakup i montaż powietrznych absorpcyjnych pomp ciepła napędzanych gazem oraz kotłów gazowych, wymiana oraz izolacja instalacji c.w.u. − Modernizacja sytemu wentylacji sali gimnastycznej (bud. D): zastąpienie wentylacji grawitacyjnej wentylacją mechaniczna z odzyskiem ciepła o sprawności temperaturowej odzysku ciepła η = 85 %. − Ocieplenie stropodachu części szkoły (bud. A) warstwą izolacji np. styropapą o grubości 22 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/mK. − Ocieplenie stropodachu i dachu hali sportowej (bud. D): warstwą izolacji np. wełną o grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK. − Ocieplenie stropu zewnętrznego (nad wejściem bud. B) warstwą izolacji np. styropianu o grubości 20 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/mK. − Ocieplenie ścian zewnętrznych części szkoły (bud. A) warstwą izolacji np. styropianu o grubości 15 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,033 W/mK. − Ocieplenie ścian zewnętrznych części szkoły (bud. B i D) warstwą izolacji np. styropianu o grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK. - Wymiana okien zewnętrznych w ramach drewnianych w sali gimnastycznej - bud. D na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K. i łącznika budynku D z budynkiem B. Zadanie obejmuje dostawę i montaż nawiewników okiennych, także w istniejących oknach w budynku C. W pomieszczeniach hali sportowej wykonać szyby odporne na uderzenia piłki.− Wymiana drzwi zewnętrznych stalowych i drewnianych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,3 W/m2K. − Modernizacja instalacji oświetlenia: wymiana opraw oświetleniowych na nowe oprawy LED. Zadanie obejmuje również wymianę całej instalacji elektrycznej w budynku A i B Montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku. Przewiduje się, że inwestycja będzie realizowana w koncepcji zaprojektuj i wybuduj, co narzuci na wykonawcę konieczność wykonania robót budowlanych i dokumentacji projektowej zaakceptowanej przez Zamawiającego i robót budowlanych w następującym zakresie koncepcyjnej do zaakceptowania przez Zamawiającego, projektu wykonawczego do zatwierdzonego przez Zamawiającego wykonanego na podstawie projektu koncepcyjnego, Celem planowanej inwestycji jest m.in.:  skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową związanych z wymianą źródeł ciepła i prac termomodernizacyjnych. zwiększeniem efektywności energetycznej analizowanego budynku, zwiększenie udziału energii odnawialnej w produkcji energii, obniżenie zużycia i kosztów zakupu energii elektrycznej, obniżenie zużycia energii na potrzeby ogrzania i ciepłej wody w analizowanych budynkach, redukcja zanieczyszczeń atmosfery w postaci ograniczenia emisji CO2 co wpływa korzystnie nie tylko na klimat terytorialny, ale także na klimat całego otoczenia i kraju, poprawa izolacyjności cieplnej budynków i ich estetyki Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postepwania, opisane poniżej mają przynieść wymierne efekty w zakresie oszczędności energiiSposób w/w zadania opisano w w dołączonym PFU i audycie energetycznym

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące termomodernizację (roboty dociepleniowe ścian, stropów lub stropodachów i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej), instalację c.o. grzejnikową i c.w.u. wraz z wymianą źródeł ciepła oraz instalację fotowoltaiczną i wymianę instalacji oświetleniowej na LED, o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł, 2.Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikami budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, elektrycznymi, sanitarnymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;- oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym - oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;- oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym - oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 28.05.2021.r. do godz. 12.00 wnieść wadium w wysokości: 60.000.00 zł słownie : (sześćdziesiąt tysięcy zł ).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).2 Sposób udokumentowania wniesienia wadiumWadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Nr 45 1020 4476 0000 8202 0249 8111 Bank PKO BP I Oddział Korporacyjny Siedlcez dopiskiem „Wadium na: ,, Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Pilawa – etap II (PSP Pilawa)”Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt. 1 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu dokumentu sporządzonego na podstawie. Prawa bankowego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zmianami) uznane jest przez Zamawiającego za oryginał;Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz - Wykonawca składa w oryginale lub formie elektronicznej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pilawa, Aleja Wyzwolenia 158 pok. 14 w godzinach pracy Urzędu. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie.Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania (art. 226.1 pkt.14 ustawy)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w szczególności przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiana spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:a. klęski żywiołowe w rozumieniu ustawy z dnia 18.04.2002 roku ( Dz.U z 2017 r. poz. 1897),b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0°C utrzymujące się powyżej 3 dni i występujące w okresie od 20 marca do 22 grudnia, wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,c. niewypały i niewybuchy,d. wykopaliska archeologiczne,e. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.),f. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp),2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:a. wstrzymanie robót przez zamawiającego spowodowane protestami właścicieli działek objętych inwestycją,b. konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej.3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji , a w szczególności:a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.b. zaleceniem wykonania dodatkowych uzgodnień, uzyskania dodatkowych pozwoleń,4) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli Wykonawca w związku z wykonywaniem tych robót nie będzie mógł dotrzymać terminu realizacji zamówienia podstawowego.5) Istotnej leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilość dni zwłoki.6) Wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności do których Wykonawca był zobowiązany.7) Działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.8) Możliwość skrócenia terminu realizacji umowy w uzasadnionym przypadku za zgodą Zamawiającego.II. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany przedmiotu umowy w zakresie przedmiotowym i finansowym w przypadku:1) konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych lub określonych w ustawie Pzp,2) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności.III. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmiany, jej uzasadnienie a następnie sporządzenie i podpisanie przez obie Strony stosownego aneksu do niniejszej umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pilawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI