Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 3 „Zielony...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 3 „Zielony Zakątek” w Strzegomiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzegom
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyGmina Strzegom
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00273748
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 3 „Zielony Zakątek” w Strzegomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 3 „Zielony Zakątek” w Strzegomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c5d7dc-47b5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001167/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Termomodernizacja i remont budynku użyteczności publicznej Przedszkola nr 3 "Zielony Zakątek" w Strzegomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 1) Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Moduł "wyślij wiadomość" nie służy do składania ofert. Adres strony służącej do składania ofert wraz z załącznikami htpps://www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom. 2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (Platformie zakupowej) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 4. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 5. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. 7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. 8. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. 9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: a) .zip, b) .7Z. 15. Wśród rozszerzeń powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w SWZ występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 10. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf. 11. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIiZP.271.32.2021.AJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, remont oraz termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 3 przy ul. Parkowej 8 w Strzegomiu na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1145 obręb Śródmieście 0003.
Budynek przedszkola wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Strzegom. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w wysokości 90% wartości Inwestycji. Wkład własny Zamawiającego stanowi 10% wartości Inwestycji.
Regulamin Naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 1 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz uchwała nr 84/2021 Rady Ministrów z 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dostępne są na stronie internetowej https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21554.
Zgodnie z warunkami dofinansowania Wykonawca zobowiązany będzie do finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy w sposób określony w SWZ. Zakres robót budowlanych obejmuje m. in.:
1.Roboty remontowe
- remont pomieszczeń w tym m.in.:
- demontaże: istniejących ścianek, skrzydeł drzwiowych, istniejących progów, stopni na głównej klatce schodowej, parapetów wewnętrznych, okładzin na ścianach; montaż ścianek gipsowo-kartonowych; wymurowanie ścianek; remont ościeżnic i drewnianych skrzydeł drzwiowych; dostawa i montaż nowych parapetów wewnętrznych PCV, naprawa istn.tynków wew. na ścianach i sufitach oraz wykonanie gładzi; wykonanie tynku mozaikowego; usunięcie isnt. wykładzin, naprawa podłogi; wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych, płytek ceramicznych, wykładziny PCV, paneli; wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych; malowanie ścian i sufitów; pokrycie ścian zmywalną transparentną powłoką; wykonanie nowych betonowych stopni; montaż nowych barierek i poręczy z rur stalowych nierdzewnych chromowanych na klatce schodowej (należy uwzględnić dodatkowa poręcz na wysokości 60 cm dla dzieci); remont balustrad; zamontowanie ścianek działowych drzwiami z uchwytami w celu wydzielenia: pomieszczeń, kabin, brodzika; dostawa i montaż osłon grzejników z motywami dziecięcymi (kolor oraz motyw należy uzgodnić z Użytkownikiem); wymiana kratek wentylacyjnych;
- wymianę istniejącej windy towarowej;
- remont i wymianę instalacji wod-kan wraz z dostawą i montażem armatury i urządzeń sanitarnych;
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania;
- remont kotłowni wraz z wymianą kotłów (prace remontowe, demontaż kotła i montaż dwóch kotłów wiszących z instalacją automatyki i sterowania, demontaż podgrzewaczy c.w.u. i montaż nowych, montaż detektora awaryjnego wypływu gazu do pomieszczenia, wykonanie aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej GX, wykonanie modułu DD BMS Control, wyposażenie kotłowni w gaśnicę proszkową);
- wymianę instalacji gazowej;
- remont i wymiana istniejącej instalacji elektrycznej: demontaż instalacji elektrycznej, rozdzielnice elektryczne, wewnętrzne linie kablowe objęte opracowaniem, instalacja oświetlenia wraz z montażem opraw oświetleniowych (podstawowe, ewakuacyjne, zewnętrzne – na elewacji, iluminacja elewacji), przeciwpożarowy włącznik prądu, ochrona przepięciowa, instalacja uziemiająca, instalacja odgromowa, dodatkowa ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym, uszczelnienie przejść między strefami pożarowymi, instalacja siły oraz gniazd wtykowych, połączeń wyrównawczych, instalacja domofonowa, instalacja przyzywowa w toalecie dla niepełnosprawnych, instalacja komputerowa i telefoniczna, instalacja fotowoltaiczna 9,62 kWp wraz z konstrukcją wsporczą, instalacja sygnalizacji włamania i napadu SWiN, instalacja dzwonka, instalacja BMS, instalacja telewizji przemysłowej CCTV;
- docieplenie stropu strychu;
- docieplenie ścian wewnętrznych strychu;
- docieplenie stropu piwnicy.
2.Roboty elewacyjne i rozbiórkowe
- prace przygotowawcze i rozbiórkowe;
- wykonanie nowych schodów żelbetowych do pom. 1/28;
- zamurowanie okienek piwnicznych;
- osadzenie kratek wentylacyjnych w proj. zamurowanych w bud. głównym;
- roboty izolacyjne przeciwwilgociowe w budynku głównym;
- roboty na cokole budynku głównego (granit) i przybudówki (tynk mozaikowy);
- roboty tynkarskie na zewnątrz budynku głównego;
- roboty dociepleniowe na zewnątrz przybudówki;
- roboty ociepleniowe stropodachu;
- remont kominów, obróbki blacharskie i inne;
- wykonanie nowego pokrycia stropodachu (papa termozgrzewalna) wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi;
- wykonanie daszku nad wejściem głównym (konstrukcja z płyt OSB, dachówka);
- dostawa i montaż daszków aluminiowo-szklanych na cięgnach;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- dostawa i montaż balustrad okiennych;
- remont schodów zewnętrznych do pom. 1/9;
- dostawa uchwytu naściennego podwójnego na flagę i jego montaż do elewacji;
3. Zagospodarowanie terenu
- kanalizacja deszczowa:
• demontaż odcinka istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z wpustem i studnią,
• wykonanie nowych odcinków kanalizacji deszczowej z odwodnieniem liniowym wraz z podłączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej;
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm szer. min. 50 cm;
- likwidacja roślin wzdłuż muru budynku;
- demontaż nawierzchni asfaltowej i wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
8 cm.
4. Dostawa i montaż schodołazu
5. Dodatkowe wymagania nieujęte w dokumentacji projektowej- w zakresie prac Wykonawcy należy ująć także:
- dostawę i montaż drewnianego skrzydła drzwiowego zewnętrznego 1,4x0,8 m w kol. RAL 9002 (magazynek pod schodami prowadzącymi do pom. 1/9);
- ułożenie tapety na jednej ścianie w każdej z sal (pom. nr: 1/7, 1/13, 2/7, 2/8) –
113 m2. Wzór tapet do uzgodnienia z Użytkownikiem - tapety z kolorowymi wzorami do sal zabaw dla dzieci;
- dostawę i montaż:
• metalowych uchwytów na papier toaletowy (16 szt.),
• metalowych haczyków na ręczniki dla dzieci (125 szt.),
• metalowych haczyków na ręczniki papierowe (4 szt.);
- demontaż elementów wyposażenia przymocowanych do ścian, przenoszenie oraz zabezpieczanie mebli, urządzeń np. folią malarską na czas remontu;
- malowanie ścian strychu farbą (kolor bały);
- malowanie farbą chlorokauczukową kanałów wentylacyjnych w pom. 1/16;
- zamurowanie otworu po windzie;
- zamurowanie nawietrzników pod oknami;
- demontaż z pom. sala 1/6 i montaż do pom. sala 1/13 tablicy interaktywnej z projektorem;
- dostawa i montaż metalowych uchwytów (2 szt.) w toalecie dla niepełnosprawnych (pom. nr 1/4 );
- demontaż i montaż nowego odcinka siatki ogrodzeniowej po dokonaniu docieplenia budynku (2,0 m);
- dostawa i montaż szaf przelotowych ze stali nierdzewnej na naczynia w pomieszczeniach 1/33 i 1/34.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: cena , gwarancja. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 12 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nie dotyczy- brak możliwości usunięcia pola 3 kryterium

4.3.6.) Waga: 0

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie 3 000.000,00 zł
(słownie złotych: trzy miliony 00/100),
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności sanitarnej stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję Kierownika robót w specjalności elektrycznej stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów;
Zamawiający dopuszcza łączenie pełnionych samodzielnych funkcji technicznych na budowie, o których mowa w lit. a-c pod warunkiem posiadania przez osobę stosownych uprawnień.
d) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
- 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na przebudowie/modernizacji/remoncie budynku zabytkowego o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion pięćset 00/100);
- 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion pięćset 00/100).
Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ,
3) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówie¬nia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ,
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik Nr 8 do SWZ.
3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę należy złożyć na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Oświadczenie wstępne dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ aktualne na dzień składania ofert.2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 4.4.3) SWZ w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy.4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku: gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, a wykonawca, składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy.5) Potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank nr 98 1090 2343 0000 0001 3585 0989 z dopiskiem WIiZP.271.32.2021.AJ.wadium. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert), 5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Strzegom,7) wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się z wniesione prawidłowo. 8) Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 3) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.7) Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, że przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie powinno zostać wniesione odrębnie dla każdego zadania.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia obejmujące: a) roboty rozbiórkowe,b) roboty ziemne,c) roboty budowlane,
d) roboty izolacyjne,e) roboty posadzkarskie,f) roboty tynkarskie,g) roboty elewacyjne,
h) roboty dekarskie, i) roboty brukarskie, j) roboty sanitarne, k) roboty kanalizacyjne, l)roboty elektryczne, ł) roboty wykończeniowe ,jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020r. poz. 1320).3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały i dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane.4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż: 3 200.000,00 zł .
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI