Termomodernizacja dachu ZPO -W w Radomsku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja dachu ZPO -W w Radomsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-17
  • ZamawiającyPowiat Radomszczański
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-01
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja
dachu ZPO -W w Radomsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44685 89 44

1.5.8.) Numer faksu: 44 683 43 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja
dachu ZPO -W w Radomsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-525e475d-0a29-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002311/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja dachu ZPO-W w Radomsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.radomszczanski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal przetargi@radomszczanski.pl http://bip.radomszczanski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz w Rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO została szczegółowo
określona w Rozdziale 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.272.20.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dachu na budynku Zespołu Placówek
Oświatowo -Wychowawczych w Radomsku.
2. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt 1. obejmują:
- prace demontażowe w zakresie obróbek blacharskich, rynien, instalacji odgromowej ,
- docieplenie ścian elewacji budynku,
- wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie docieplenia stropodachu,
- nadmurowanie ścian kominów i attyk.
3. Szczegółowy opis zakresu robót, o których mowa w pkt. 2 określony został w:
- przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 11 do SWZ,
- projekcie technicznym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4. Ponieważ prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie,
dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i
nieuciążliwy dla użytkowników. Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.
UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w
dokumentacji będącej załącznikami do SWZ przez wskazanie przykładowych znaków
towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów
określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy
materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych
parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w
ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych
przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy
rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych,
wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu
zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi,
granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę,
strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z
powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach
towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i
funkcjonalnościach niż określone w SWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania
równoważne stosownie do dyspozycji PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane
spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie
innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do
wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu
zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy,
aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp
należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ustawy Pzp dopuszcza w
każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ.
Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy
przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już
w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po
stronie wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261410-1 - Izolowanie dachu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający
stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena ( C ) – 100% (100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postepowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
- co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu, remoncie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji pokrycia dachowego o wartości robót co najmniej 145 000 zł brutto.
Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4, jeżeli wartości
zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej
waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) dysponowali co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń ,
określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.
1333) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania
robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z
2020 r. poz. 220), legitymujący się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji
kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub
przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1Pzp w zw. z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia o aktualności informacji
zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 12 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący
załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą
Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1., 7.2. SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach
lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w pkt 6.6. SWZ (jeżeli
dotyczy);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w pkt 7.10.2. SWZ (jeżeli dotyczy);4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy).
6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku
do określonych w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy).
7) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta
lub inne dokumenty składane w toku postepowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa,
Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one
udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może
zastrzec informacji o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
3 300,00 PLN (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje do dnia upływu terminu
związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem
okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na
przedłużony okres związania ofertą.
4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Getin Noble Bank S.A.:
Nr rachunku: 70 1560 0013 2013 3176 2000 0010
z dopiskiem: Wadium – „Termomodernizacja dachu ZPO-W w Radomsku ”
Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania
na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2020r. poz. 299 ).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji
lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Powiat Radomszczański
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.
zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 4. ppkt
2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust.2 pkt 3 ustaw Pzp zostanie odrzucona.
8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98
ustaw Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o
którym mowa w pkt. 7.1., 7.2. SWZ składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonują poszczególni wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 SWZ wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone
pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane
przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana oferta (tj. w formie elektronicznej, przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym). Jeżeli dokument został wystawiony przez upoważniony podmiot jak dokument w
postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może
dokonać notariusz lub mocodawca.
7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze
Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie mieszkania w stanie deweloperskim ok. 45 m2 - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie mieszkania w stanie deweloperskim ok. 45 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI